Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

BuBu.2007-06-17 02:20:10 // 31971
most hétvégén sem kerül haza az autóm sajna pedig már énis szeretném szétszedni és javitgatni meg kipofozni dehát sohasem kerül haza...:((
BuBu.2007-06-17 02:18:31 // 31970
:)))
pb_2007-06-17 01:50:24 // 31969
A gólyalábak, és a hátteret adó szutyok is.)
BuBu.2007-06-17 01:21:30 // 31968
hát az :))
ez atied????
pb_2007-06-17 00:58:53 // 31967
[img1]

Érdekes...
pb_2007-06-17 00:57:48 // 31966


Érdekes...
pb_2007-06-16 23:01:12 // 31965
A körítés nem rossz, de a száraz tényeknek jobban utána nézhetett volna.

Duplán teszed, + pasztázol.
KisP2007-06-16 17:29:39 // 31964
hehe,látom jó sok hiba volt benne,de tetszett,ahogy írt a srác a 33-asról!:)

na,aláfeküdtem,illetve melléfeküdtem a vas mellé és telefonnal fotózgattam a váltót,sajnos nem látszik belőlük semmi,de annyit elmondhatok,hogy a váltó alja és a vége olajos,a féltengelyeknél száraz. Ebből arra következtetek,hogy a tömítés ment gallyra,mert egyszer mikor kartertömítést cseréltem, egy okos pillanatomban,meghúzigáltam a csavarokat a váltónál is mert érzésre lazák voltak.Na sztem,azóta folydogál. Jobban szemügyre vettem a tömítést,hát az van van fél centi vastag, az én tömítőlapom csak 2 mm-s.Elég vastag lesz az?
Gróf2007-06-16 16:39:30 // 31963
Oks!! kipróbálom, aztán majdcsak összejön...
pb_2007-06-16 16:29:29 // 31962
Akkor próbáld ki úgy, ahogy írtam, ha nem jó, azt rögtön látni fogod, mert elekezd durrogni, 1enletlenül járni, aztán lehet agyalni a következő variáción.
Gróf2007-06-16 16:17:20 // 31961
tekercs tetején BAE 800, csatlakozókon semmi, csak a színes ragasztószalagok... Tudom nem vágom a témát....
pb_2007-06-16 15:52:07 // 31960
Nem rossz, de nem én lennék, ha nem találnék benne hibát.))

Az 1.4 csíklámpás esetében is min 86 lovas. A Sudból gyártották a legtöbbet, így az volt a legkelendőbb, bár rokonság van a 2 típus között ez igaz. A 3. széria 1990-ben került piacra, és több volt, mint 1 1xű facelift. Az 1.7 16v motor katalizátor nélküli verziója 101 kW/137 LE @ 6500 RPM, és 157 Nm @ 4600 RPM, katalizátoros változat pedig kb '92 végéig 97 kW/132 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4600 RPM, majd 95 kW/129 LE @ 6500 RPM, 151 Nm @ 4300 RPM. A gyorsulás inkább 8,4, de azon a 0,2 nem múlik semmi. Tuningolni lehet rajta, de mivel már gyárilag is 1 elég kihegyezett motor, így már alapesetben is elég nagy élményt tud nyújtani. A Stradelenak 8800 volt a max fordulata.
KisP2007-06-16 15:21:38 // 31959
kis olvasmány a boxisoknak:P link
pb_2007-06-16 15:08:57 // 31958
A gyújtási sorrendet alább leírtam, vagyis DIS gyújtás esetén (1/2)-(3/4). Ez a kép a hagyományos gyújtáselosztóval rendelkező dbokhoz jó, vagyis gyújtási sorrend 1-3-2-4. Eszerint a kép szerint ne is próbáld feltenni, mert biztos, hogy nem lesz jó.
Mi van írva pontosan a trafón lévő csatlakozókra?
Fisher2007-06-16 15:07:56 // 31957
Az nem semmi. Nekem a kuplung hidraulika csövön orvosolta a f..... paraszt a lyukat ey pár réteg fekete szikszalaggal!!!! Szerinted, megoldotta a problémát? :-)
Gróf2007-06-16 14:52:15 // 31956
A jelöléseket én raktam a kábelekre a szétszerelés alatt. +az ábra szerint tudom a gyujtási sorrendet, de ezeket a trafón lévő csatlakozókkal nem tudom biztosra összeegyeztetni. Ezzel az ábrával meg az a baj, hogy ez szerint nem lehet ráteni a kábeleket, mert nem lehet áthidalni velük a távot...
pb_2007-06-16 12:10:24 // 31955
Ja és közben az 1-es, 2-es henger felső holtponti helyzetben van.
pb_2007-06-16 12:09:04 // 31954
Milyen jelölések vannak a tekercsen?
A gyújtási sorrend (1/2)-(3/4).Vagyis tippem szerint szemben állva az autóval bal alsó 1-es henger, bal felső 2-es henger, jobb felső 3-as henger, jobb alsó 4-es henger.
Gróf2007-06-16 10:30:57 // 31953
Hali!!
Bekavart a gyujtásom az összeszerelésnél. A képen látható csatlakozó jelölései szerint a kocsival szemben állva az alsó kettőről a jobb, míg a felsőkről a bal hengersorra mennek a kábelek. (a jelöléseim szerint) A gond az hogy:
1: a gyertyák felőli oldalról, naná leesett a cetli...
2: a tekercseken lévő jelölés nekem irreálisnak tűnik (tudja a fene hogy hogy keveredtek )
3: A szerelési útmutatóban csak sima elosztós ábrák vannak, szóval nem megyek vele semmire...
Logikusnak az tűnnek hogy a kábelek a jobb oldali alsóról alsó jobb hengerre felső felsőre... mennek.
Mivel már abszolut nem tudom, hogy mi a helyzet örülnék ha tudna valaki segíteni!!
köszi!!!
BuBu.2007-06-16 00:52:35 // 31952
egyet értek veled
pb_2007-06-15 08:59:32 // 31951
Mindenki a polifoamról írt, Te keverted bele a gumiszőnyeget.)
kando.2007-06-15 07:56:34 // 31950
De én arról írtam az előzményben is.
pb_2007-06-15 07:50:40 // 31949
Nem a gumiszőnyegről volt szó.)
pb_2007-06-15 07:50:14 // 31948
Ha méretre vágod, beilleszted a helyére, és lefogatod, akkor nem fog elmászni.)
kando.2007-06-15 07:34:07 // 31947
Az enyémben mindig felcsúszott a pedálok alá-közé.
Igaz az nem gyári volt, de akkor se illett volna elmásznia, bár nem tudom a gumi mennyire tapad egy ,,padlószönyegen''.
kando.2007-06-15 07:33:09 // 31946
Jó, jó, én csak abból indultam ki, hogy a polifoam az tekercsben kapható és azt is ki kell egyengetni, hogy ne kunkorodjon fel a padlón.
De nekem aztán tökmindegy, ki, hogyan teszi be/le. :)
HátvédRomeo2007-06-15 01:27:27 // 31945
Már a '70-es években olyan jó és erős jó uttartású autókat gyártott az Alfa amiket még ma 2007-ben sem überelnek az OFF-os gyárak. Max ha egy 1.5 Ti Sud mellé Valami tuning 2.0 Gof ültetve, meg csippelve tuning papucsok. Akkor tud esetleg. Egy valag pénz. De ha csak egy 1.6 -os gofot tesznek mellé elmarad mint Piroska az erdőben. .)
HátvédRomeo2007-06-15 00:37:44 // 31943
Büszke vagyok hogy 10 évig ülhettem, 6 évig pedig döngethettem Suddal!
Most pedig már 3 éve 33-mal! :))))))))))
BuBu.2007-06-14 23:26:55 // 31942
ez tetszet nagyon jó :))
BuBu.2007-06-14 23:12:08 // 31941
rohadjon de bassza meg ráfolyik mindenre az olaj és hiába törlöm le akkor is látszik egy cseppet én meg örülte hogy amikor meg vettem az olaj leeresztön kivül nincsen sehol egy olaj petty erreén most attam neki ne örüljek anyira:)))
pb_2007-06-14 23:06:14 // 31940
Bár már néhányx volt, de nem lehet +unni.)))
HátvédRomeo2007-06-14 23:03:18 // 31939
Leszedésnél ott rohadgyjon meg :-)))
Allítolag a srác azt mondta valami bilincset akart meghúzni, a közelébe azt megcsúszott a keze.
Appám, a Faterom akkor a közelbe dolgozott. olyan sztorikat mesélt, majd bexartam. (Összejártak a közeli krimóba a környék melósai.)
HátvédRomeo2007-06-14 22:59:22 // 31938
Hát a tulaja is ezen volt kiakadva, mert nem valami papírvékony "ostya anyag."
Hát tudod ilyenkor minden véletlen. :-) (Anno egy 164-en történt ez, kb. 12 éve.)
BuBu.2007-06-14 22:57:51 // 31937
biztos neki a felrakás ment nehezen:D
Rumi2007-06-14 22:55:41 // 31936
azért azt elég erősen kell "megszúrni" mondhatni véletlen kizárva
pb_2007-06-14 22:55:13 // 31935
1 kell belőle, és 2ajkút vegyél, vagyis porvédőset.

60502670 Féltengely kihajtás szimering, bal 35x48x12
60502669 Féltengely kihajtás szimering, jobb 35x47x12
60502531 Váltó rudazat szimering 16x24x7
BuBu.2007-06-14 22:55:01 // 31934
:))))))))
én igy vettem le mert nem birtam máshogy levenni szerintem nagyon régen nem cserélték az olajszürö leszedöt fogoval huztam de akkor is elfordult rajta
HátvédRomeo2007-06-14 22:49:02 // 31933
Bakker. Ennél már csak az a sztori volt húzosabb, mikor szerelő (nem nekem) csavarhúzóval megszúrta az olajszűrő oldalát, aztán betekerte a rést szikszalaggal!
BuBu.2007-06-14 22:37:52 // 31932
héát hogy mondjam egy vésövel vagy csavarhuzoval probálta oldalirányba ütögetni tele van vésényomokal meg be van horpadva a deklia csavarnál mert adig ütöték amig behorpadtt
HátvédRomeo2007-06-14 22:37:28 // 31931
Hát megjegyzem én is. :)
HátvédRomeo2007-06-14 22:34:03 // 31930
Ilyen egy... Lekalapálta a csavart??? Még jó hogy hozzád került a verda!
KisP2007-06-14 22:28:23 // 31929
ööö,nem mértünk.:)majd ha tudok,mérek és beírom.
ezt a szimering méretet megadod,mert akkor azt is veszek,azon ne múljék.hány darab kell belőle? valahogy most nincs meg elöttem a váltó hátulja,hány luk lehet rajta?
pb_2007-06-14 22:10:20 // 31928
Mértetek CO-t?
pb_2007-06-14 22:09:37 // 31927
Szimmeringes, vagy csapágyas boltba menj. Ha kell a méret szólj, és már be is lesz írva.) Olyan 200 HUF körül van a rúdnál lévő szimm.
BuBu.2007-06-14 22:02:33 // 31926
nekem az olaj leeresztö csavarnál csepeg az olaj mert az elözö tulajnak nem tellet imbusz kulcsra és szana szét kalapálta hogy ki tudja venni:)))
ezé én meg vehetek egy csavart hozzá
KisP2007-06-14 21:57:43 // 31925
ja, meg van egy másik dolog. nemrég cseréltem lambdaszondát,de úgy tünik a fogyasztásom nemhogy csökkent volna,hanem nőtt:( és a kipuff végén a cső alja tiszta korom.ez nem túlzott benzinelégetésre utál?megjegyzem,az előző lambdaszondával is kormos volt. van valakinek ötlete,hogy mégis mi okozhatja ezt?a lambdán kivül?
HátvédRomeo2007-06-14 21:55:17 // 31924
Általában olajteknőnél csepereg a váltóolaj, mert a tömítés elöregedett.
Csere azt wrmmm wrmmm :)
KisP2007-06-14 21:55:04 // 31923
köszi, ha szimeringnél folyik az olaj, akkor az unixhoz megyek.
KisP2007-06-14 21:53:04 // 31922
van tömítésem,igen,sokat vettem múltkor, mondom jó lesz az másra is!:))) pasztám is van. ok megpróbálom megcsinálni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak