Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Hakuna2007-12-16 22:00:56 // 37321
No, ha tényleg elmenne egy másik 177-et, vagy többet, akkor belevágnék. Bejáratni mindenképp tisztességesen fogom, bár ilyesmihez még nem volt szerencsém, szóval nem biztos, hogy tudom hogyan kell, úgyhogy jön majd a szakirodalmazás :)
Ferke2007-12-16 22:00:03 // 37320
Persze, hogy nem mindegy. De ezért nem vennék csörlőt. Én is nézegettem, de nem érte meg, kivettem anélkül.
Mondjuk visszarakásnál, amikor a fényezésre is figyelni kell, lehet, hogy könnyebb...
pb_2007-12-16 21:58:32 // 37319
Ki lehet, de nem mind1, mennyit szopsz vele.)
pb_2007-12-16 21:57:27 // 37318
Az 1.4 TS ugyanazt tudja, mint az 1.6 boxer.
Ferke2007-12-16 21:57:08 // 37317
Na ezért mondom, hogy ki lehet azt a mocit szedni egy sima aknás felett, csörlő nélkül is.:)
pb_2007-12-16 21:55:58 // 37316
Ezt igazából akkor lehet +mondani mikor + van bontva.
pb_2007-12-16 21:54:57 // 37315
Jaja nézz körül az Obiban, van 1xű kézi, és elektromos távirányítóval, persze ez befolyásolja az árat is.))
Sztem, ahogy lentebb írtam, ez már a motor hattyűdala. Szvsz nem fogod +úszni szimpla "gyűrű" cserével. Ha normálisan + van csinálva, fúrás, normális anyagok felhasználásával, tisztességesen leszx bejáratva, akkor simán elmehet ugyanennyit, vagy adott esetben többet is.
pb_2007-12-16 21:50:12 // 37314
Pontosan, erről beszélek.
pb_2007-12-16 21:49:19 // 37313
Ah, arról nem tudtam.)))
Lehet előbb-utóbb az is nálam fog kikötni?))))
pb_2007-12-16 21:48:15 // 37312
Persze, hogy macerás, de, ha rákészerülök, akkor kiszedem, akár ott is.)))
pb_2007-12-16 21:45:56 // 37311
Ismerek már olyanokat, akik túllépték ezt a 6árt.) Köztük én is, de innen a topikról is van néhány kártárs.))
Hakuna2007-12-16 21:43:16 // 37310
Milyen csapágyakra gondolsz ? (Most fog kiderülni, hogy hülye vagyok a témához :))
pb_2007-12-16 21:42:56 // 37309
Nincs, szinte biztos, hogy nem úsznád + gyűrűből. Ha csinálod kompletten csináld normálisan. A váltó kb 50-60 kg lehet, a motor 150-200, sztem.
Hakuna2007-12-16 21:41:35 // 37308
Hm bele merték rakni a digók, most is van egy eladó. Na de 125k kilcsivel, és egy nagyobb kasztnival hát, nem tudom mi maradt abból a motorból. És ebbe jó lehet a 33-as donornak? A másik kérdés a boxer váltó, ami gondolom ugyanaz akkor benne. Igaz ehhez is lesz donor, ha megmarad a régi kazalban. Na de akkor meg 800e egy ilyenért?:) Tudom nehéz eset vagyok...
pb_2007-12-16 21:39:26 // 37307
+ nem árt csapágyakat is cserélni.) Ha már fullra felújítja az mber, akkor az a néhány k HUF már nem oszt nem szoroz 1 síkolásért, és 1 nyomáspróbáért. Amúgy minden hfej deformálódik, csak van amelyik kevésbé. Aztán pedig fel lehet fogni 1fajta tuningnak is, mert lehet nyerni rajta néhány 10ed bart.))
Hakuna2007-12-16 21:36:04 // 37306
De 1,4-et nem mertek 146 kasztniba rakni, vagy igen?
Én semmiképp sem csinálom, mert hülye vagyok hozzá. De végig fogom nézni, ahogy profi elvégzi. Igaz Ő nem alfákon edződött. De együtt majdcsak tudunk eleget. :)
Mivel baráti szerelő nem fog sokat kérni. De az alkatrészek is elvihetik jól az árat, és azért nyilván ingyen nem várhatom el.
pb_2007-12-16 21:35:11 // 37305
Ha 3 bar van az 1ik hengerben, akkor sztem nem ártana fúrni is.)(((((((
Scott2007-12-16 21:31:59 // 37304
Teljesen mindegy, én csak boxer 145/146-t vennék ( ha vennék, de nem fogok soha :)
Az én jószágommal addig járok, amíg meg nem áll a motor, vagy ki nem esek az alján :)
( inkább utóbbi... )
pb_2007-12-16 21:31:59 // 37303
Pedig, ha csináltatod, akkor benne lesz ennyiben, lehet még keveset is mondasz rá. Ha magad csinálod, és a legjobb cuccokat használod fel, akkor sem lesz kevés a vége.
((((((
Hakuna2007-12-16 21:31:58 // 37302
Régi szép idők. No ilyenbe pl. ma már csak örömből ülnék be, de nem tudnám komolyan venni az üzemeltetését. Még fájnak a sebek, pedig az csak fél milláig ment el.
pb_2007-12-16 21:29:12 // 37301
Az 1.3/1.4 pl tök ugyanaz, mint a 33-ban. 1.6 nem volt így csak részekben lehet hasonlítani, kezdetben MP3.1-el, majd Rochesterrel szerelték. Aminél sokat alakítottak az a 16v volt, +változott a vezérlő, M2.10.3, a későbbi 2.0 TS elődje(M2.10.4), és a szívórendszer nagy része.
Hakuna2007-12-16 21:28:38 // 37300
A 33 ellen nem tudsz, az örökké a szívem csücske marad.
De ugyanakkor ésszel próbálok élni, nem fogok vagyonokat temetni bele. És ha mégis bármikor 33-azhatnékom támad, veszek egyet max 200-ért (lassan már csak 100) és kész. Ettől még egy megbízható darabbal szívesen járnék még sokáig. Csak időközben megjelent egy olyan igény, hogy nem árt, ha az autóval el is jutok a célba, mert sajna kinőttem az örömautózó korszakból. És kissé ciki, ha munka közben, vagy épp egy hazai hétvége utáni visszatéréskor hagy a szarban. Pláne ilyen mérvű javítással. Márpedig ez volt a két utolsó húzása. Igaz, hogy az esetek ikrek voltak, és valószínűleg eleve a kartergáz, és a kopás volt az oka, ami most eltűnhet. Szóval ha csak gyűrűből megúszom megtartom. De ki az aki ezt biztonsággal megmondja, hogy érdemes?
Andorka2007-12-16 21:24:51 // 37299




pb_2007-12-16 21:24:30 // 37298
Mindenkinek más tetszik.))
Hakuna2007-12-16 21:21:38 // 37297
Ezzel pl. még éppen nem értem el a 177.000-t, amikor bekrakkolt. Most már túl van rajta, mert hogy közben hazahoztam a szar hengerrel.
pb_2007-12-16 21:21:09 // 37296
A 33 még igazi echte AR boxeres vonalat követi. Ezzel nem a 145/6-ot szeretném lehúzni, semmi bajom velük, de ezeknél a típusoknál már érződik a Fiat behetás. A kasztni teljesen átalakult, kb 200 kg-val lett nehezebb a 33-asénál. A motorok nagyjából +maradtak, 96-ig, 1.3/1.4, és az 1.7 16v ugyanazzal a teljesítménnyel(a 16v márcsak 129 lóval és átalakított motorvezérlővel, és szívórendszerrel), az új motor 1.6-os motor pedig 103 lóval tudott. Szvsz az 1.6-os motor +alakotása 1 nagy baromság volt. Ezek miatt nem olyan nagy szám a 145/6 boxer változata, a 16v még úgy, ahogy, de a többi sztem elég harmatos. Viszont a TS motoroknál nagyobb a választék, és a teljesítmény is.
A motor cs is 1 rizikós +oldás.
Ha már nagyon nem szeretnél erre a verdára költeni/foglalkozni vele, stb, akkor ajánlott az autó csere, és, ha a épp a TS jön be, akkor arra. Ezt neked kell eldöntened. Ezzel nem a 33 ellen szeretnélek uszítani, főleg én nem.)
Hakuna2007-12-16 21:19:52 // 37295
Tehát akkor aszondod, hogy vagy csak gyűrű, vagy egyből motorcsere. Gondolom csak ugyanekkora motort szabad belehelyezni, tehát pl. 1,5ört már nem. No de a másik, hogy mi a garancia arra, hogy a vett blokk majd jobb lesz? Ezek 150k kilcsitől indulnak általában. Ha kevesebb, akkor csalnak :) Az meg bármikor ugyanígy járhat.
Hakuna2007-12-16 21:17:16 // 37294
Én magam sem tudom mit akarok :)
De 146 után már nincs egy nekem tetsző alfa. Illetve de, GT, de az 6 milla, ha nem 7.
A 33 az izomból tetszik, szóval van egy gondolatom, hogy veszek egyet szarér-húgyér, amennyiér jelenleg árulják. De ugyebár az sem túl végleges megoldás. Meg ha csak annyi baj lesz vele, mint ezzel volt, (ami azért valószínű ilyen árakon) akkor már bele se kezdek a feljavításába. Igaz maradhatok a hajtom amíg él technikánál is, csak eddig az nem volt stílusom. Vagy veszek egy komolyabbat, ami sokáig autó marad. Na de mi mást, mint 146? Valahogy nekem ez a vonalvezetés jön be, nem az újak. Az má, hogy milyen motor, közömbös, ha jó. De pl. az 1,6 boxer 1,2 tonnához aránytalanabb mint az 1,3 0,9-hez.
Scott2007-12-16 21:10:46 // 37293
Ha fúrni kell, akkor nem érdemes vele foglalkozni, mert az tényleg sok. Kuka a blokk. Nézni kell egy bontott mocit olcsón.
Scott2007-12-16 21:08:25 // 37292
Ha mindenképp 146-t akarsz, akkor 100x inkább 1-2 évvel öregebb, de 1.6 boxer, mint egy ilyen 1.4-es TS...
Hakuna2007-12-16 21:06:10 // 37291
Kellene egy lista akkor, ami tuti cserés ilyenkor, meg egy ami valószínű. És egy olyan amit akkor már ildomos, vagy hülyeség nem megcsinálni. Aztán nekiesek az árazóprogramnak. Mennyit megy még el egy felújított motor?
Ferke2007-12-16 21:03:43 // 37290
Heheheee..:))
Hakuna2007-12-16 21:03:31 // 37289
Obit fogjuk először próbálni a csörlőt. Mindenképp bontjuk. piac az ma volt itt (ébredésünk előtt), jövő hétem elmarad mer Karácsony. Szóval az most nem jön szóba. A másik baloldali hengerben is 6 bart mértünk sajna. Szerinted lehet hogy "csak" gyűrű és tömítésgarnitúrával megúszom? Mennyit megy el egy ilyen csere után? És felfuratva ha muszáj? Állítólag ott már nem olyan kemény az anyag, így kevesebbet bír majd...
Whiteskull2007-12-16 21:01:36 // 37288
Már megszoktuk. :)))
Ferke2007-12-16 21:00:43 // 37287
(Bocs, ezt az uccsó mondatot nagyon xarul fogalmaztam..:))) )
Ferke2007-12-16 21:00:06 // 37286
Ahogy pb_ is mondja, engem is ez a 3bar-os henger aggaszt, emiatt sztem azért 100-ból nemigen úszható meg. :(
Pláne, ha már szét van szedve, akkor érdemes alaposan megcsinálni, ha már szét van szedve a moci.
Whiteskull2007-12-16 20:58:18 // 37285
Volt még egy másik donor is. :))
Ferke2007-12-16 20:52:08 // 37284
Persze, hogy macerás, de ugye az aknához képest meg az utca is macerás..:)))
pb_2007-12-16 20:51:46 // 37283
A donor váltódból nem sok mindent szedtetek ki.))
pb_2007-12-16 20:50:30 // 37282
Sztem a motorod elköszönt.((( Igazából nem értem, hogy mitől ugrott L a vezérlés, és miért köpte ki A 2-es hengered nem megy, 3baros komp-al nem is igazán fog életre kelni, csak visszahúzza a többit, gondolom azok sem túl fényesek.
Ilyen esetben már szét kell szedni, és méréssel szemrevételezéssel el kell dönteni, hogy mi legyen a további sorsa.
Csörlő ügyben körül lehet nézni Obi(pénteken volt többféle is), Baumax, Praktiker, és tsában, esetleg ilyen kisebbségi piacolon, hátha ott olcsóbb.
Hakuna2007-12-16 20:40:09 // 37281
Faterrel vetettem egy 1,4 TS-st, mikor autót akart. Még nem bántam meg. Igaz nem is én vezetem általában. :) a Samaránál meg naná, sokkal jobb. De szerintem nincs baj a TS-el. Igaz nekem a boxerral pláne nincs, de hát ha egyszer beadja a kulcsot micsináljak. Ölögetni bele a többszázezreket sztem felelőtlenség. Más kérdés, ha kijön 100-ból, akkor nekiesünk úgyis. Annyira azért kedvelem. Csak az 1 millás lélektani határt nem akarnám túllépni. Még alfára sem.
pb_2007-12-16 20:38:46 // 37280
Macerás.
pb_2007-12-16 20:37:52 // 37279
Gondolom beálltál az aknába, és a hátadra vetted a az egészet.)))
Ferke2007-12-16 20:32:38 // 37278
Én megemeltem annyira az autó elejét, hogy a motort a földre engedve (és persze karbikat levéve) ki lehetett húzni a zárhíd alatt. :)
Ferke2007-12-16 20:24:49 // 37277
Ne vacillálje ezen ennyit, én a kpl motor-váltót kivettem egy délután a sprintből, motorkiemelő nélkül. Kell egy aknás garázs, és kész, semmi más.
Ferke2007-12-16 20:23:49 // 37276
Miért akarsz neki rosszat???:) TS-t neeee!!:))
Hakuna2007-12-16 20:19:15 // 37275
Az mondjuk jó hír. De van arra reális esély hogy "csak" gyűrű? És ekkor is ki kell venni a motrot, gondolom az sem egyszerű mutatvány. Pláne hogy még nincs emelőnk :) De majd szerzünk valamit. Hány kilós egy boxer motor? 140 ?
Scott2007-12-16 20:16:16 // 37274
Dugókat akkor kell cserélni, ha fel kell fúrni a blokkot, egyébként elég egy új gyűrű garnitúra. A boxer hf-t nem kell csiszolni.
Hakuna2007-12-16 20:10:01 // 37273
Bontásnál úgyis minden kiderül. De akkoris 100-ról indul nem?
utódjelölt:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1703544&command=ugras&screenwidth=1280
Hakuna2007-12-16 20:05:05 // 37272
Főtengely szerintem jó kell legyen. A gyűrű biztos, a dugó valószínű. A henger esélyes lehet. Hengerfejet akkor már lapra is kell csiszolni, tömítéskészlet. Félek...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak