Dekka2010-11-11 10:33:53 // 75321
hát azért nagyon remélem,hogy nem
Ferke2010-11-11 10:08:46 // 75319
Szerintem akkor ahogy látom most a helyzetet, vehetsz éves bérletet 2011-re:))))
Dekka2010-11-11 09:46:41 // 75318
addig bmv-zek :) mert önerőből se előre,se hátra nemmegy a kocsi :)
Ferke2010-11-11 09:42:41 // 75317
Addig meg csak egyesben közlekedik??:)))
Dekka2010-11-11 09:41:07 // 75316
most hogy mondod, sörszám lehet hatékonyabb lenne mint a sorszám :DDD
pb_2010-11-11 09:32:18 // 75315
Vár a csodára, kezében sörszámmal.DDD
pb_2010-11-11 09:29:44 // 75314
Akkó valamit rosszul hallottá. én nem túzszerészkedtem a motorommal, mint Te.DDD
Ferke2010-11-11 09:27:09 // 75313
Ha lenne vér a pucádban, megcsinálnád, magad:)))
pb_2010-11-11 09:26:43 // 75312
A gombot Mágusun nyomta + libacomb reményében, én inkább becsuktam a szemem.DDD
Dekka2010-11-11 09:24:10 // 75311
nincs benn, várok a csodára mikozben már szétazott az izgalomtól izzadt tenyeremben a sorszámom :))
Ferke2010-11-11 06:11:11 // 75310
Én úgy hallottam, hogy valaki más robbantott 16v-t nemrég, és az nem én voltam:))))))))))
ANGER2010-11-11 04:44:42 // 75309
feltetted az i-re a pontot,ja nem is megnyomtad a gombot!:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
pb_2010-11-11 00:01:37 // 75306
Ne legyél benne biztos, mert nem kizárt, hogy akkor kalapálta L a szelepet.
pb_2010-11-11 00:00:04 // 75305
Ha rosszkor nyit, + zár, akkor vége is van a dalnak.)
pb_2010-11-10 23:58:50 // 75304
Én nem ajánlok ilyen jellegű kísérleteket, mert igen rossz vége lehet.) 3 hengerrel biztos, hogy gyengébb volt. 1ébként lehet trükközni, de nem ajánlom, 1-2 fognál még akár nyerhet is az Mber, de nem véletlenül találták ki a gyári jeleket.
ANGER2010-11-10 19:50:04 // 75303
mitől ketyeg?
csak nem felrobbantod?:-)))
csak nem felrobbantod?:-)))
Ferke2010-11-10 19:24:07 // 75302
Nem annyira:) Mindjárt ketyeg:)
Kristyon2010-11-10 18:44:33 // 75301
Na ezt azért jó tudni :)
Gondoltam, hogy valami ilyesmi lehet, mert hiába olvastam a szimultán vezérlést én akkor sem tudtam elképzelni, hogy az enyémnél egymást követve nyitnának....
Gondoltam, hogy valami ilyesmi lehet, mert hiába olvastam a szimultán vezérlést én akkor sem tudtam elképzelni, hogy az enyémnél egymást követve nyitnának....
Hari2010-11-10 18:36:36 // 75300
:-) Cserélgetheted! :-) Ezek a rendszerek egyszerre fecskendeznek - mind! : 1-2-3-4 ! - csak szakaszosan. Apró kis szekvenciákban, de az összes hengerbe egyszerre (Legalább is a régi L, LE, ás a régebbi Motronikok is ) Úgynevezett előtöltést csinálnak. A K Jetronik még a szakaszos befecskendezést sem tudta, ott folyamatos volt a benya bejuttatása.
Kristyon2010-11-10 18:04:13 // 75298
Nem is arra gondoltam, hogy az verte volna el a szelepet, valószaínűleg már görbe volt előtte is az a szelep, csak nem vették észre összerakás előtt, sztem még a gyújtás sem lenne rossz helyen mivel egyszerre gyújt 2 hengernél, csak az egyiknél éppen a munka folyamat kezdődik a másik meg épp befejezte a kipufogó ütemet.
Az-az ha el lenne tekerve akkor az 1-2, majd a 3-4- nél lenne terjeszkedés majd lenne egy munkanélküli fordulata, már csak az inyektorokat kéne hozzá hangolni, de én még abban sem vagyok biztos, hogy nálam nem-e egyszerre nyitnak, mivel ha a 2-4 hengernél megcserélem a csatlakozást nem veszek észre változást, de majd kipróbálom azt is, hogy mi történik, ha megcserélem az 1-3 hengernél is...
Az-az ha el lenne tekerve akkor az 1-2, majd a 3-4- nél lenne terjeszkedés majd lenne egy munkanélküli fordulata, már csak az inyektorokat kéne hozzá hangolni, de én még abban sem vagyok biztos, hogy nálam nem-e egyszerre nyitnak, mivel ha a 2-4 hengernél megcserélem a csatlakozást nem veszek észre változást, de majd kipróbálom azt is, hogy mi történik, ha megcserélem az 1-3 hengernél is...
Ferke2010-11-10 16:57:24 // 75297
Szeretnél Te ilyen múzeumot:)) Kuplung bent van már??
Atttis2010-11-10 16:17:02 // 75296
Nem próbáltam, de elvileg attól nem verheti el a szelepet, csak maximum rosszkor nyit meg zár. Mivel mire egyet fordul a főtengely addig a vezérműtengely 180fokot. Így tehát a gyújtás rossz időben lesz. Ha elverte akkor valószínű hogy nem 180 fokkal volt elrakva.
Kristyon2010-11-10 15:17:01 // 75295
Üdv. urak!
Érdekelne valaki próbálta-e már elforgatni az egyik vez. tengelyt 180 fokkal, és beindítani esetleg menni úgy az autóval.
Utoljára mikor nálam összerakták a motort elsőre így sikerült a szerelőknek, mentem is vele egy kört, (mivel akkor ez még nem derült ki) de az egyes hengernél nem volt rendesen kompresszió így eléggé egyenetlen volt a járása, mint kiderült el volt görbülve a szívó szelep szára és, hogy szét kellett szedni a szelep miatt így vissza is forgatták a helyére a tengelyt, most meg van minden hengernél rendesen a kompresszió, de még is akkor mintha erősebbnek éreztem volna az autót a 3 hengerrel.
Érdekelne valaki próbálta-e már elforgatni az egyik vez. tengelyt 180 fokkal, és beindítani esetleg menni úgy az autóval.
Utoljára mikor nálam összerakták a motort elsőre így sikerült a szerelőknek, mentem is vele egy kört, (mivel akkor ez még nem derült ki) de az egyes hengernél nem volt rendesen kompresszió így eléggé egyenetlen volt a járása, mint kiderült el volt görbülve a szívó szelep szára és, hogy szét kellett szedni a szelep miatt így vissza is forgatták a helyére a tengelyt, most meg van minden hengernél rendesen a kompresszió, de még is akkor mintha erősebbnek éreztem volna az autót a 3 hengerrel.
Ferke2010-11-10 14:37:54 // 75294
Csak régi cucc, korongos, meg állíthatós 8v hfejek, 80mm-es blokk, meg egy rakás bizbax: motorhátfalak, ezmegaz....kell a hely nagyon.
Dekka2010-11-10 14:37:08 // 75293
ezt melyik muzeumbol szedted? :D
pb_2010-11-10 14:36:35 // 75292
Sztem ne is nyüjjá hozzá, vidd L 1ből olyanhoz, aki ért is hozzá.DD
Inkább sorold fel részletesen, hogy mi van ingyé.)
Inkább sorold fel részletesen, hogy mi van ingyé.)
Ferke2010-11-10 14:32:05 // 75291
pb_2010-11-04 23:44:57 // 75290
Az csak akkor lesz teljesen jó, ha leveszed a deknit. Vigyázz, mert így még a tömítést is könnyen széttrancsíroz6od.
Lejön, ha szerencséd van, és nincs még átmenő csavar benne.) De, sztem ha már ott jársz nyugodtan +nézheted a fékket, csapágyakat is.
Lejön, ha szerencséd van, és nincs még átmenő csavar benne.) De, sztem ha már ott jársz nyugodtan +nézheted a fékket, csapágyakat is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-11-04 21:47:43 // 75289
Üdv Urak!
Ma megint haladgattam, elég szopatós ez a "hátsódob és vidéke" , a sok vastagfalú tartó minden irányban felülről lelemezelve...
Ilyenkor van hogy egyszerre "túl kicsi" (nem lehet átvágni egy fázisban a tartókat) ugyanakkor "túl nagy" (a lyukakba-résekbe meg nem fér be) a flex :-p
Az olajfolyás tényleg váltó... Mielőtt nyáron beindítottam, fogkefével meg fültisztító pálcikával nyaltam le a váltót, akkor baromságnak tűnt , most viszont egyből látszott, hogy melyik alsó dekni-csavarról csöpög... meghúztam mindegyiket, mondjuk teljesen nem szűnt meg, de egyenlőre ennyi belefér, lehet hogy a pozitúra miatt amúgy sem lehet megszüntetni teljesen...
KÉRDÉS:
lazításként lekorongozgatom a festendőket, és van ugye a hátsóhíd...
a kerékagy-kerékdob felöl jön oldalanként 4 csavar (piros vonalak) és akocsi közepe felé néző végükön 4 anya (zöld pont).
MŰKÖDIK-E AZ, HOGY AZ ANYÁKAT LEOLDVA A DOB/AGY LEHÚZHATÓ ,( ÍGY HOZZÁFÉREK A NEHÉZKES FELÜLETEKHEZ ) ÉS UTÁNA BÁRMI PLUSZ MELÓ (FÉKDOB SZÉTSZEDÉS, SZABÁLYZÁS, STB) NÉLKÜL ÖSSZERAKHATÓ?
köszi a választ!
Ma megint haladgattam, elég szopatós ez a "hátsódob és vidéke" , a sok vastagfalú tartó minden irányban felülről lelemezelve...
Ilyenkor van hogy egyszerre "túl kicsi" (nem lehet átvágni egy fázisban a tartókat) ugyanakkor "túl nagy" (a lyukakba-résekbe meg nem fér be) a flex :-p
Az olajfolyás tényleg váltó... Mielőtt nyáron beindítottam, fogkefével meg fültisztító pálcikával nyaltam le a váltót, akkor baromságnak tűnt , most viszont egyből látszott, hogy melyik alsó dekni-csavarról csöpög... meghúztam mindegyiket, mondjuk teljesen nem szűnt meg, de egyenlőre ennyi belefér, lehet hogy a pozitúra miatt amúgy sem lehet megszüntetni teljesen...
KÉRDÉS:
lazításként lekorongozgatom a festendőket, és van ugye a hátsóhíd...
a kerékagy-kerékdob felöl jön oldalanként 4 csavar (piros vonalak) és akocsi közepe felé néző végükön 4 anya (zöld pont).
MŰKÖDIK-E AZ, HOGY AZ ANYÁKAT LEOLDVA A DOB/AGY LEHÚZHATÓ ,( ÍGY HOZZÁFÉREK A NEHÉZKES FELÜLETEKHEZ ) ÉS UTÁNA BÁRMI PLUSZ MELÓ (FÉKDOB SZÉTSZEDÉS, SZABÁLYZÁS, STB) NÉLKÜL ÖSSZERAKHATÓ?
köszi a választ!
Ferke2010-11-03 21:02:29 // 75288
Na, akko szerelhecccc:)))
Dekka2010-11-03 09:19:10 // 75287
hurrá, megérkezett a vadi uj Sachs kuplungszettem! :D
Longman2010-11-01 18:42:08 // 75286
Köszi mégegyszer..
A rángatással sajna nem jutok semmire. Legközelebb amúgy is csak a hét végén lesz nálam a kocsi. Nem tudom merre menjek.. Húzzam szét a lambdát és próbálgassam úgy?
Ez a beszívott levegő hőm. jeladó az melyik, hol van?
A rángatással sajna nem jutok semmire. Legközelebb amúgy is csak a hét végén lesz nálam a kocsi. Nem tudom merre menjek.. Húzzam szét a lambdát és próbálgassam úgy?
Ez a beszívott levegő hőm. jeladó az melyik, hol van?
sprint832010-11-01 16:55:42 // 75285
pb_2010-11-01 13:04:16 // 75284
Tudom, de nem hagy6tam szó nélkül.D
Gábor332010-11-01 09:14:10 // 75283
Hali! Megnéztem az Unix-nál van ilyen váltotarto gumi. Cikkszáma:Unix 20519,28512,ára:1322Ft Impregnom (Olasz utángyártott),jo minöség. Van készleten. Hátso váltotarto szilentnek irja a program,de valojában nem szilent,mert egy egyszerü gumi alkatrész. Remélem tudtam segiteni.
Gábor332010-11-01 07:42:10 // 75282
Nekem mindig is a karbik maradnak a Boxeren,mert ezzel a legjobb. Persze ez csak az én véleményem. Volt már nekem is anno injektor a motoron,de közel sem volt olyan jo,mint a karbik. Aztán a sok "kolonc" ami a befecskendezöhöz kell nem is beszélve. Karbinál meg kicsi szivato és már megy is és otthon tudod hangolni,állitgatni. Mondom ez az én véleményem erröl. Persze fogyasztásban jobb az injektor ez biztos.
Gábor332010-11-01 07:05:30 // 75281
Hali! Én sem mostanában cseréltem,van már 2-3-éve. Itt Györben anno találtam gond nélkül. Holnap megkérdezem és irok árat is. Nekem azért kellett cserélni,mert a válto hátso deknijétöl elég komoly olajmennyiséget kapott és szabályosan szétmállott a gumi. Ennek csak minimális rögzitö és rezgés csillapito szerepe van,mert elég laza "szilent". Rángatással jutottál valamire? Szerintem valami aproság szivat,mert nem szokott igy hirtelen elhunyni ezekben semmi.
pb_2010-10-31 20:06:21 // 75280
1 jó kis EFInek nincsen párja.DD
pb_2010-10-31 20:05:36 // 75279
Jah, nem nagy meló. De minek akarod cserélni?
Gábor33 már írt tippeket, húzd le a Lszondát.
Gábor33 már írt tippeket, húzd le a Lszondát.
Longman2010-10-31 20:00:08 // 75278
aha köszi, egyébként neked hol sikerült vásárolni? sehol nem találják hozzá..
Gábor332010-10-31 09:41:54 // 75277
Vagy esetleg a beszivott levegö hömérséklet jelado. Ha jol tudom ez van a Motronic és a Weber befecskendezökön is. Remélem segit. Én inkább a karbikat részesitem elönyben,azzal az igazi a Boxer motor.
Gábor332010-10-31 08:20:09 // 75276
Hali! Egyszerü a csere,mert csak egy olyan sima gumi tarto. Két csavart kiveszed(váltot támaszd meg pl. krokodil emelövel) gumit csavarhuzoval kiszeded. Az ujat nem nehéz bebujtatni,vissza a kereszt rud és csavarok. Torpanásra ha csak hidegen csinálja,akkor valoszinü,hogy szegény a benzin-levegö keveréked(nincs dusitás) ez lehet vizhöfok jelado,lambda szonda stb ami a hideginditást befolyásolja.
Longman2010-10-31 07:36:07 // 75275
Azt a hátsó baszást cserélted már? Mekkora szívás lehet vele?
De ha nem gyertya ez a torpangatás, akkor mi? Segítsetek lécci! :)
De ha nem gyertya ez a torpangatás, akkor mi? Segítsetek lécci! :)
Vikking 3112010-10-30 23:47:32 // 75274
Gyertya elvileg NGK BP6ES kell bele. :)
pb_2010-10-30 23:46:19 // 75273
Minden 4x2es boxeren van ilyen alkatrész. Túl sok fagyit adtál neki.))) Nem hinném, hogy a gyertyátől van, de tegyél bele, belevaló gyertyát.
Longman2010-10-30 18:35:50 // 75272
Sziasztok!
Tudjátok-e hogy 1.4 boxin ezt az alkatrészt (váltó hátuljából jön az utastér alá, és a végén van ez a szilent vagy mi)
Továbbá van egy másik alkatrész amit nem tudok beazonosítani, a váltó alján van ez is, mégpedig ott ahol a bowden találkozik a házzal. Ez is vmi szilent:
És a bónusz: 145 1.4 boxi, hidegen 2000RPM-ig fúl, torpan, egyenetlenül jár. Néha nehezen is indul, mintha megszívná magát. Mitől lehet ez? Hőm.jeladót már cseréltem..
Esetleg gyertyától lehet? Most NGKPFRB6B-11 van benne, az jó bele egyáltalán?
Tudjátok-e hogy 1.4 boxin ezt az alkatrészt (váltó hátuljából jön az utastér alá, és a végén van ez a szilent vagy mi)
Továbbá van egy másik alkatrész amit nem tudok beazonosítani, a váltó alján van ez is, mégpedig ott ahol a bowden találkozik a házzal. Ez is vmi szilent:
És a bónusz: 145 1.4 boxi, hidegen 2000RPM-ig fúl, torpan, egyenetlenül jár. Néha nehezen is indul, mintha megszívná magát. Mitől lehet ez? Hőm.jeladót már cseréltem..
Esetleg gyertyától lehet? Most NGKPFRB6B-11 van benne, az jó bele egyáltalán?
Online tag
0
Vendég0
648