Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Whiteskull2006-08-17 22:17:59 // 20771
Aha! :))) De nem lesz autóm.
Wikicica2006-08-17 22:17:19 // 20770
:-))) Akkor indulj autóval... Na jó majd én megyek helyetted is :-))) Holnap fél 12?
Scott2006-08-17 22:16:48 // 20769
Ha ez a helyzet, akkor egyértelműen csak a 33. De, mint ahogy pb is írta, akkor már kizárólag 16V-t érdemes venni. Tudom hogy fáj, de fogadd el a tényt, hogy az 1.4-es boxer harmat gyenge még egy 33-ban is nemhogy egy 145-ben.
Wikicica2006-08-17 22:15:44 // 20768
Saniy! Naponta kétszer jársz el legalább a házunk előtt. Holnap csengess, ha én nem vagyok anyu vagy apu is odaadja.
Wikicica2006-08-17 22:14:43 // 20767
Á, ezek így a szépek. Feketén. Soha nem fogom színre fújatni. Egyrészt mert nincs is az autómnak színkódja, valamit összekutyultak és telibe fújták, másrészt meg nekem pont így tetszik :-)))
Sanyi2006-08-17 22:14:03 // 20766
Sajna mostanság sok dolgom van! Fürdőt újítunk fel és én vok a 'kőműves' legalább is nekem kell csempét szedni meg vakolatot verni! Ma voltam Pápán fél 5 körül(Polónál) de akkor még nem voltál otthon! :-( lehet h holnap odaugrok ha lesz 1 szusszanásnyi időm!
Wikicica2006-08-17 22:13:04 // 20765
:-) Seat Terra lesz a hétköznapi autó. Alfa hétvégi örömködésre marad :-) De jó lenne ha menne :-( Olyan tápos szegényke. Lehet hogy meg kéne nézetnem a katalizátort?
Wikicica2006-08-17 22:11:36 // 20764
Hello. Jó választás. Bár nekem csak 1,4 a mocim, az oldalamon találsz jellemzőket. Vagy inkább granturismo oldalát ajánlom. Jó olvasást! Fogyasztás 10 liter korrekt sztem.
Wikicica2006-08-17 22:10:06 // 20763
Hello Sanyi. Matricákat meddig őrizzem?
Whiteskull2006-08-17 22:08:30 // 20762
Szióka! :))) Pedig hidd el nehéz futásra kényszeríteni engem. :))
Wikicica2006-08-17 22:06:22 // 20761
Hú miket olvasok.. Bezzeg én elindulok. Ha szétkínzom szegényt legalább megint költhetek rá meg szerelhetem :-)) Tiszta optimista lettem :-)
Wikicica2006-08-17 22:00:10 // 20760
Ha megveszem a 33-ast. legalább kiélhetem szerelő-hajlamaimat. Arra az autóra is sokat kéne költeni, főleg kívülről, de legalább ha kész lenne, menne rendesen... Na meg leenné ez is a gatyámat. De inkább 10 liter gyors autóval mint 8,5 Pókkal...
Scott2006-08-17 21:56:20 // 20759
Hát akkor örömmel jelentem, hogy holnaptól "hivatalosan" is hobbi autóvá minősül a 33, mivel vettem egy kis benzines Uno-t napi használatra. Ezúton is szeretném megköszönni Ferkének, hogy extrém baráti áron "szerzett" nekem garázst, így jövő hónaptól a kis rosso szépség garázsban fog pihenni és havat ill. vizet többet nem fog látni ( max, amikor lemosom ) :)) Az Uno-t holnap hozom el, akkor lesznek képek is.
Ferke2006-08-17 21:51:58 // 20758
De végülis ez már megvan!!!:)))
Ferke2006-08-17 21:51:17 // 20757
De most nézem csak...ezeket a lökösöket le kellene fényezni....:)
Scott2006-08-17 21:50:25 // 20756
Nincs, mert levették már a hirdetést. Izgulok hát :) Nem is tudom el merjem mondani a kollegáknak? Vagy ha már megvan, akkor ? :)
Ferke2006-08-17 21:50:01 // 20755
Ati!Vegyél Te is egyet! Mit szólsz?:)
Scott2006-08-17 21:49:13 // 20754
Én azt mondom a 145-öt ne cseréld le egy 33-ra. Egyetlen megoldás, hogy megveszed mellé :) A 145 maradna hétköznapi autónak, a 33 meg élmény autónak :)
Ferke2006-08-17 21:49:06 // 20753
Izgulsz már?:)) Nincs kép, amit át tudsz küldeni??
tipoatti2006-08-17 21:48:48 // 20752
Uraim, mindenkinek nagy köszi a válaszokért!!! Tényleg nagyon tetszik a boxer karaktere... :)))
Sanyi2006-08-17 21:47:55 // 20751
Szia Wiki rég jártál erre!
tipoatti2006-08-17 21:47:10 // 20750
Tudom... tőle fogja megvenni a barátom, ha minden igaz. Ma találkoztunk vele... :)
Wikicica2006-08-17 21:43:23 // 20749
Ha 16V lesz, akkor motorcsere. Ez a 33-as adott. 1,7 i. Kipróbáltam. Elszállok vele ha megveszem, úgy megy.
Scott2006-08-17 21:42:47 // 20748
Ez a bizonytalanabb alapjárat nem igaz, max akkor, ha a két oldal nem egyformán kopott ( ami egyértelmű ) ill. ha az üzemanyag ellátó rendszer nem megfelelő. Egy jó állapotú motor rezzenéstelenül jár alapjáraton is.
Wikicica2006-08-17 21:41:23 // 20747

Sziasztok.
Hát most megnézem mit ér a Palmatex, nem tudtam összerakni a hátsó lámpámat mert kijött a csavar, visszanyomtam ragasztóval aztán meglátjuk reggel össze tudom-e rakni :-(
Sajnos Sika nincs a háznál, akkor már karikázhatnék az új hátsó lámpával
:-)
Scott2006-08-17 21:39:01 // 20746
Egyértelmű, hogy egy boxer sokkal megbízhatóbb és lényegesen jobb mint egy TS. Tipikus hibalehetőség nincs, abszolút megbízható, feltéve ha megkapja a megfelelő olajat, amit időben cserélnek is ill. nem jársz vele víz nélkül.
Ferke2006-08-17 21:03:53 // 20745
Szia Ati! Te itt? Naháááát!:))) Szerintem többen megerősítik itt, hogy megbízhatóbbak a boxik, mint a TS-ok, az alkatrész pedig biztos, hogy olcsóbb. Eccerűek, mint az 1x1 :)
Whiteskull2006-08-17 20:42:41 // 20744
Azt tudtad, hogy a kocsi Blaz_Rlz tagunkké? Legalábbis az itteni nyilvántartás alapján. Egyébként mindent elmondtál a boxikról, amiért imádni lehet őket. Elvileg be lehet állítani ugyanolyan nyugodt járásra, mint a sor4-est.
tipoatti2006-08-17 20:30:13 // 20743
Sziasztok! Azt hiszem, a barátom megtalálta a leendő szerelmét egy 145 1,6 Boxerben... Egy- két kérdés: alapjáraton tényleg bizonytalanabb, mint egy hagyományos moci? Gondolok itt arra, hogy a fekvő hengerek miatt kiegyensúlyozatlanabb állítólag... A fogyi 10 lityi körül van átlagban? Mik a tipikus hibalehetőségek? Mennyire megbízható? A kiszemelt példány gyönyörű Zender-masina, 125K km.-el. Kibaxott gyönyörű a hangja!!! És eszméletlen jól felpörög... THX! :)
Scott2006-08-17 18:55:54 // 20742
Nem nem. A boxer motor hangját hívja bubu-nak. Ha meghallgatod hátul a kipufogót valóban hasonló hangok jönnek ki : bububububububu.. :))
Ferke2006-08-17 15:06:01 // 20741
Jó, ezek már igazán semmiségek. 1-2 szelep+csavar már semmi!:)
granturismo2006-08-17 14:57:57 // 20740
Na, itt van egy megrögzött gyorsuló:-))
giovanni2006-08-17 14:57:48 // 20739
de ő a Subi-t hívja bubu-nak....
Robesz72006-08-17 14:52:50 // 20738
majd én prédájává teszem.... nincs is annál jobb, mint egy kis gyorsulás...:-))))
granturismo2006-08-17 14:27:23 // 20737
Hát azért a 20737-ben amit írtam az még nemcsak rajtam múlik.
Ferke2006-08-17 14:26:09 // 20736
Na, akkor már máson nem múlik, csak Rajtad!:)))) Drukkolunk!:)))))))
granturismo2006-08-17 14:25:14 // 20735
Ja. A gépműhely kész, motor otthon.
Scott2006-08-17 14:20:06 // 20734
Ez kész... :) Nem jól mondod. Ahogy Winkler szokta mondani : bubu :)
giovanni2006-08-17 14:09:00 // 20733
Kész.... :)))))))))
Ferke2006-08-17 14:01:01 // 20732
Úgy értem, hogy minden gépműhelyes dolg megvan már rajta, és csak össze kell fűzni?
granturismo2006-08-17 13:11:37 // 20731
Dehogyis. A motor még atomjaiban.
Ferke2006-08-17 13:07:50 // 20730
A motor része már teljesen kész? Vagy van még valami, ami nincs meg? Mer akkor már nem olyan távoli a cél!:)
granturismo2006-08-17 13:04:42 // 20729
Heheheheheeeeeeeeeee:-)
granturismo2006-08-17 13:03:25 // 20728
Jaj gyerekek annyira izgatott vagyom mindjárt elájulok! Du-4-re megyek a gyűrűkért, utána elmegyek a tuning center bt-hez elviszem a hengerfejeket mert van 2-3 szelepvezető ami nem makulátlan azokat kicseréltetem. Közben észrevettem, hogy az egyik szelepen is finom berágódás van azt is kicserélem. Szerencsére Marklar-nak abban a bizonyos dobozban volt pont 1db szívószelep 16V hez:-) Úgyhogy végre azt mondhatom, hogy szerencsém is van. Utána du. megyek a 75-ös sráchoz remélem addigra meglesznek a hiányzó csavarok. Most még kesze-kusza a projekt, de a távolban végre kezd derengeni valami.:-) És belül a fejemben már hallom: grrrrrr-hrrrrr-brrrrrr. brrrrrrűűűűűű-hrrrrrrrr-brrrrrűűűűűűűűűűűűűű:-)))
granturismo2006-08-17 12:22:35 // 20727
Seinsa D4-205 kell hozzá 1200Ft/csomag. Ebben van 2 db különböző fékfolyadék tömítőgyűrű, 1db nagy porvédő (ami Neked szakadt) és 2db csavar alá való kis harmónika.
granturismo2006-08-17 12:11:09 // 20726
Visszaszereled a féknyerget a helyére. A légtelenítő kis kupakját leveszed, rádugsz egy átlátszó műanyag csövet és egy kis kólásüvegbe pl. leereszted a folyadékot. Az egészet engedd ki és majd új folyadékot tegyél be (DOT4-est) Egy picit meglazítod a légtelenítő csavart, de nem kell teljesen kitekerni. A fékfolyadék tartály tekerőfedelét fönn le kell venni. ha mind kifolyt akkor meglazítod mellette a gumifékcső csavarját egy fél fordulatot. Utána leszereled a féknyerget a helyéről és a féknyerget a kezedben forgatva lecsavarod a gumifékcsőről. Persze a gumifékcsövet is vizsgáld meg, szerintem az is megértett a cserére. Ha derékszögbe megtöröd és mély repedések vannak rajta akkor csere! Valszeg erősen be lesz rohadva minden csavar úgyhogy WD40 és fékcsőkulcs szükséges és még így is elnyalódhat a csavar.
Whiteskull2006-08-17 11:20:32 // 20725
Régen csináltam már, szerintem várjuk meg valami hozzáértőbb válaszát. :)))
swan2006-08-17 11:05:40 // 20724
Oke! És azt hogyan eresztem le. A légtelenítő csararon keresztül? Mert nem hiszem hogy van másik csavar. Rádugok egy műanyag csövet vagy hogyan?
Whiteskull2006-08-17 10:59:25 // 20723
Le kell engedni az olajat mindenhogy, mert ha kiveszed a dugattyút, akkor úgy is elfolyik. :))
swan2006-08-17 10:39:22 // 20722
Ja most nézem hogy azt írtad hogy kompreszorral kinyomni. Azt meg csak onann lehet nem? Tehát mégiscsak le kell engedni az olajat? Bár azt is mondtad hogy ez csaka por ellen tömít! Ha ez így van akkor mégse kell leengedni. NA most már teljesen öszezavartam magam:-))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak