Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Hakuna2018-02-19 18:52:37 // 80488
No de nem az 1-es volt előbb? :) Na mind1. A lényeg, hogy paramétereiben egyezik elvileg. A normál tsavar tudom, hogy 30 forinTSincsen. Kérdés hányszor kell majd ehhez hozzányúlni, mert légkulttsal ugyebár kb. garantált az 1xhasználatossága. Mindegy, legközelebb maj résen lexek és berendelem előre.
pb_2018-02-18 19:58:21 // 80487
Pontosan. 8 az átmérő, 12,9 a xakítóxilárdsága, és 1 a menetemelkadése. Pont ez utóbbi miatt, a sűrűmenet mistt, olyan kibaxott drága, mígy a normál menetes TSavar(1,25) töredéke árába kerül.
Hakuna2018-02-18 19:20:37 // 80486
Fogalmam sincs mennyire normálisak, illetve nem tudom miben térhetnének el.
Az Elaforgtól 500 forintból még kedvezményt is kaptam ezekre az utolsókra, szóval az sem volt 1,2k még szállítással sem.
Ehhez képest hihetőnek tűnik a 250 huf/per darab rendelésre 50 darab esetén.
Az volt ráírva az eredeti oldalára, hogy 8 12 9.
Ezek közül a 8 lehet az átmérő (tippelem) miliben, a 12-es a keménysége (eddzettsége?) a tsavarboltos xerint, és ennek, amit ajánlott is annyi, ha nem hazudik a forgalmazó.
Az 1-es menetemelkedés az ami ma már fehér holló mifelénk, de ki tudja más országban mi a divat. Engem pl. már az meglepett, hogy az 1-es menetemelkedés nem hétköznapi...
pb_2018-02-18 14:12:06 // 80485
Normális TSavarok ezek? Mert mikor én vettem valami 1,2k HUF/db volt a TSavarboltban.
pb_2018-02-18 14:09:49 // 80484
TSeréld át mind a 4et a donorból, yó lex az.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-18 13:13:19 // 80483
Sziasztok!
90 utáni bármelyik motoros, de csak ELSŐKEREKES SWből , illetve az 1.8 TDi Berlinából is valakinek hátsórugópárja eladó? (313 mm)

Esetleg cserélhetünk is valamit a donorból....(az S
W 1.7 IE 4x4 , abban rövidebb a rugó...)
Hakuna2018-02-15 14:09:12 // 80482
Nem írja, tehát valószínűleg nem gyári.
Mindkét oldalra megvan a piros? Mennyiért adod? Utángyártott is csak egyik oldalra van a vaterán. (Mondjuk a szigszalagos is jól mutat:))
A festék még nem száradt be 15 év után?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-14 14:49:21 // 80480
piros csíkom van....esetleg hozzá adhatok kb. 15 éve vett -és nem használt - Bianco Argento gyári szórós festékszettet :-)

Vaterán mi? Valami utángyártott? Mert nekem az eredeti gyári extra jobbos van fent, annak kéne a párja...
Hakuna2018-02-11 19:09:48 // 80479
Nekem meg a fényszóró alatti műanyagcsík kellene. Bianco argentoban maga lenne a tökély :) Szürkében utángyártottat már találtam (rendelhető állapotban, szóval vagy megjön vagy nem).
Hakuna2018-02-11 19:07:58 // 80478
Egyébként vaterán is hirdetnek 10-ért párját, egyértelmű túlzás szvsz.
Hakuna2018-02-11 17:41:58 // 80477
Neked adnám még a jobbosom is. :) (Ér ez valamit?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-02-10 15:52:16 // 80475
Üdv Uraim!

Ha valakinek lenne ilyenje elfekvőben BALOSban, ne tartsa vissza!
(ezzel a jobbossal vettem a verdát anno, de párja nem volt :-(
Hakuna2018-02-04 18:14:01 // 80474
A szemközti csavarboltban nézett utána a srác, és mondta, hogy ha idő van (kb. egy hét) bármikor tud rendelni. 250 forint, + 900 dobozbontási díj, ha véletlenül nem kell belőle mind az 50 darab. :) Tehát a 900 oszlik a darabszámra, pl. 12-nél 75 + 250 darabja. De ha lennénk rá 4-en, akkor már nem kell bontani sem.
pb_2018-02-03 21:16:31 // 80473
Kis krova és gyönyörűen + lehet húzni.)
Hol találtad 1ébként?
Hakuna2018-02-02 08:46:30 // 80472
Ja látom már.
Ha nem vette volna le, nem fért volna oda a hosszabbító és nem lehetne légkulccsal szétb@szatni a fejeket. Igaz, akkor ez az 5 e, vagy több is elmegy többletmunkaidőre, szóval majdnem mindegy. Csavarbeszerzési forrást is találtam külföldről, ha legközelebb kell. És 100 méterre van a bolt, :) amelyik tudja, viszont hosszabb idő.
Hakuna2018-02-02 08:42:51 // 80471
Melyikhez nem kell levenni a kereket?

Most egész jól megy a gép, így még a könyököt is csak tömítve hagyom, ez a paszta egy csuda, nem szivárog. Viszont a felemelés alkalmából találtam a nyúlványokon alvázvédőzni valót, az sürgősebbnek tűnik. Az a jó, hogy mindig ad valami munkalehetőséget, ha kérem, ha nem. :)
pb_2018-01-31 22:18:39 // 80470
Kereket nem is kell hozzá levenni, sőt Lőnyösebb ha fent van.
pb_2018-01-31 22:16:17 // 80469
Kb semmi, fel kell húzni a fellépő ruhát, és indul6 a móka.))
Hakuna2018-01-31 18:48:04 // 80468
11 csavar cseréje 4e, keréklevétel és felrakás 1,1e, csavarok 6,2e. :) Ismét járható a verda.
Légkulccsal csavarta ki be a szaki.Így nem csoda ha a fejeknek annyi. Pár azért használható maradt tartaléknak.
Hakuna2018-01-30 18:12:55 // 80467
Ja, csak mi lesz ha hozzá kell nyúlni...

Egyelőre holnap rábízom a klubra a féltengely-csavarok pótlását, azok ma megjöttek Elaforgtól. Fejezzék be amit elkezdtek.
Aztán valszeg fékmunkahenger-csere lesz hamarosan jobboldalon (vagy azonnal, ha nem állt el a folyás), de az már maszek szerelővel kellene menjen. A hűtést meg megoldom én, aztán remélem pár évig megint nyugi lesz. :)
(úh. biztos fogom még folyton szerelni, mert murphy dolgozik ... )
pb_2018-01-29 21:21:47 // 80466
Valahogy L kell kezdeni.) Annyival komplikáltabb, hogy olayteknőt le kell xedni.
Hakuna2018-01-28 21:36:55 // 80465
Nem vagyok én annyira stabil egyedül ilyesmiben. Olajcserét azt biztosan nekem kell majd, ilyen szerelői díjak mellett. De azért ez pöttyet komplikáltabbnak tűnik.
pb_2018-01-28 12:58:32 // 80464
TSináld magad, az a leg1xűbb, nem 1 nagy kaland. Kösd öxxe 1 olayTSerével, aztán akkor azt is ki lehet pipálni.
pb_2018-01-28 12:54:13 // 80463
Az valóxínűleg ok, de azért rá kéne nézni.
Hakuna2018-01-27 20:40:04 // 80462
Kérdés ki az a még élő személy, és mekkora távolságban, aki ezt az enyémen megoldja alkalomadtán és nem hagyom ott a gatyámat, se az autót.
Hakuna2018-01-27 20:35:46 // 80461
Tehát azt mondjátok, hogy a vezérműszíj nincs a helyén?
pb_2018-01-27 20:08:29 // 80460
A kérdésedben benne van a válax is.)
pb_2018-01-27 20:04:23 // 80459
Az a probléma, hogy kezdetektől van Lbaxva a dolog, innentől kezdve pedig mind1 ki mit és hogyan yelöl. Vixxa kéne menni alap beállításra, hogy legközelebb legyen hova nyúlni.
TDI752018-01-27 12:57:59 // 80458
Itt biztos hogy minden jelen van?
Mert elég furán van bekötve az az elosztó fedél. Ha jól emléxem akkor vez mű szíj cserével lehet a gyújtáselosztó bekötését alaposan megbolondítani.
Hakuna2018-01-27 12:55:24 // 80457
Itt már akár MI is lehetett, mert én is tekertem rajta egy kört (és még csak jó sem lett), szóval nincs vádalapom. De a sorrendet pl. biztos nem változtatták, az már félsiker.:)
Na most ha ugye levették az elosztófedelet, onnantól el tudok képzelni bármit és az ellenkezőjét is. Az biztos, hogy ha nem ez a sorrend, akkor +90-ben nem robban, +180-ban indul, de puffog mint egy állat, -90-ben (ami éppen +270 is) robbangat, de szintén nem indul be. Amikor kihoztam, akkor pedig nem tűnt fel puffogás, inkább egyáltalán nem ment két henger. (persze lehet épp azok puffogtak volna). Egyébként csak annyit állított, hogy a jobb oldalt szedték le, de megjegyezték a fehér műanyagpöcköt rajta (Az tartja a sorrendet is), és hogy még az elosztófedelet vették kizárólag le. (Attól egy bácsi szerint valóban nem lehet elférni, ha a motort mozgatni kell, és ehhez szerinte kellett.) Innentől már csak az a kérdés, lógott -e a fedél a kábeleken vagy nem. Ha lógott, akkor valami más történt, pl amit TDI75 cartárs írt, hogy a tornyot elforgatták, vagy épp most jött megint vissza a testhiba, ami egy évben kétszer is volt tavaly. Ha viszont nem lógott, hanem leszedték, ami akár logikus is lenne, akkor viszont nem csak leszedték, hanem szét is bontották a fedelet és máris ott vagyunk, ahol a part szakad. Még ha a sorrendet meg is jelölték, akkor sem biztos hogy lyukra is jelöltek. A sorrend maradhatott, csak épp az indulópont nem. (A fekete pötty) Egyébként a rotor nekem többször is délkeletnek állt, 2 és 4 között, mintha ez lenne a nyugvópontja. Már csak a soképet kéne letörölni, amit felsotam előzőleg a fórumra, kivéve az utsót. :)
pb_2018-01-27 12:34:15 // 80456
Akkor TSak a xokásos.) Roxxul rakták öxxe a motorod, ez a brigád + bexívta, mert nem yelölték öxxe, annak Llenére, hogy bekamuzták.
Hakuna2018-01-27 11:10:57 // 80455
Magára talált a motor, nagyon köszi a segítséget mindenkinek, de főként pb_ cartársnak!
Itt van az én megoldásom a gyújtási sorrend problémámra, hátha másnak is jó lesz valaha. Talán én is jobban megtalálom itt pár év múlva :) Bár elég jó lecke volt, talán memorizáltam is. Elvileg az ország utolsó (gyári új) 33 boxer féltengelyrögzítő-csavarjai is nálam lesznek a jövő héttől, mert egy k..va csavart sem lehet ám csak úgy bárhol beszerezni már hozzá. Az Elaforg elfekvőből nekem ígérte őket.
Hakuna2018-01-27 10:56:20 // 80454
Ez fémkönyök, két gumicső között, a motortér előtti árokban. 1300 volt bele egy fűtéses rézkönyök, majd berakom, de paszta is megfogta a pici lyukat egyelőre.
TDI752018-01-27 10:11:23 // 80453
Azért ez egy kicsit fura.
Hogy a fenébe tud kilukadni egy vastag gumi hűtővíz cső??
Mondjuk én meg a hűtővíz tartályokkal szívok. Kicseréltem a régit mert láttam rajta néhány repedést. Mondván nehogy egyszer baj legyen ebből. Találtam a Bárdinál csucsi újat. Hó fehér... Angol cucc mondtam faszányos. Ott kezdődött hogy folyt. Vissza bárdi. Oké csere. Na az meg szinte pókhálósra repedezett, és a repedéseknél folyt. Megint csere. Azok csak 3 vagy 5 repedést találtam. Kicsit folyik, de meguntam cserélgetni. Ha jobban elkezd folyni akkor megy vissza a helyére a régi besárgúlt csúnyácska, de legalább csak 1-2 picike repedés van rajta.
Hakuna2018-01-27 09:46:49 // 80452
Nyugatra van az egyes, most dohog a motor. Már csak a minden mással bajlódok. Folyt el fékolaj jobb elöl, ráadásul lyukas a felső könyök a hűtővíznél. Gombostűfejnyi lyuk, köpi a vizet ezerrel, most tömítettem, hogy elmenjek új könyökért :) Tiszta öröm az élet. De ez megint furcsa véletlen lyuknak.
TDI752018-01-27 08:15:09 // 80451
Szia! Elvileg szerintem is jó. Ugye a vezérműhöz nem nyúltak.
Én rákukkantanék strobival a gyújtásra. Lehet hogy amikor levették a fedelet, alaposan eltekerték a gyújtástornyot.
Ha beindul akkor nem durrog a kipuf?
pb_2018-01-27 01:16:11 // 80450
Keresd + a Tt utána nézd + a rotort.
pb_2018-01-27 01:13:04 // 80449
Yah, és 1es henger felső holtpont(T).
pb_2018-01-27 01:10:44 // 80448
Akár még ok is lehet, ha vezérlés(pumpa) is ok.
Hakuna2018-01-26 23:10:04 // 80447

Berajzoltam rá a rotort is, ahogy az egyik pánt felé mutat. A logikai ábrád fekete pöttye itt melyik lesz?
Hakuna2018-01-26 22:49:18 // 80446
A fekete pötty az amerre a rotor áll?
Hakuna2018-01-26 22:46:13 // 80445
Ez is az szerintem.
Hakuna2018-01-26 22:44:30 // 80444

Így néz ki. Mi lenne a helyes sorrend?
pb_2018-01-26 22:17:04 // 80443
1-3-2-4

Hakuna2018-01-26 21:22:31 // 80442
Ja a kép:
Hakuna2018-01-26 20:26:41 // 80441
Amennyiben ez a kép jó, akkor az ő sorrendje rossz.
JE JH BE BH (1 3 2 4)
A képen pedig
JE BE JH BH (1 2 3 4) van menetirányban.
Hakuna2018-01-26 19:46:34 // 80440
Állításuk szerint igen, sőt még meg is jelölték a kábeleket, amit -ki tudja miért- jobb oldalról levettek a gyertyákról. (De hát a szaki azt mondja meg volt jelölve a gyújtáskábel, biztos úgy van ahogy kell.)Valamint valamiért az elosztófedél is lekerült, majd vissza úgyhogy vadászni megyek majd. Kezdem a gyújtássorrenddel, mert az nekem gyanús. Aztán a fedéllel, végül a mindenféle kábellel (pl vákuum) és be is jelentkezem majd rögtön az eredménnyel.
pb_2018-01-25 22:34:05 // 80439
Lvileg nem, gyakorlatilag bármi lehet.)
Mindent vixxaraktak a helyére?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak