Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

gecsa2018-07-29 07:18:27 // 80550
pb_2018-07-25 23:31:57 // 80549
Nekem ugyan nem.)
gecsa2018-07-25 00:15:21 // 80548
Mert mindig csak a fúráson jár az eszed! :D
pb_2018-07-22 12:47:47 // 80547
Műxarfalnál simán lefúr6ó. Én is +tettem.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-07-18 20:39:53 // 80546
ja, a fémes cuccoknál OK, de ezek belsőtéri fingok műanyagból, "kigyúl" mire lefúrnád :-p
konkrétan a csomagtér oldalán az ablakok belső kerete, ehhez van szegecselve a rolótartó konzol, azon meg a tépőzár (!!!) is szegecselve van!
megoldottam de hülyét kaptam...

a műszerfal még jobb: fémek közé szorítva szegeccsel a műanyag, amely mintha meg lenne repedve... szedjük szét és az a tuti, ha repedt is majd megragasztjuk...Na ha nem volt addig semmi baja a műanyagnak, a szegecset mire leműtöd tuti hogy szilánkokból kell a környezetét összelegózni.:-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-07-16 16:58:55 // 80545
Első körben keresd sud127 cartársat! (Torjay-tuning Kft, neten megtalálod a weboldalát, ott a száma...)
tuckle2018-07-16 10:38:59 // 80544
Sziasztok!
Tegnapi nap 3. Alfaként megmentettük egy 1987-es 1.8 TD 33-ast. Egy pár tipp, jó tanács , praktikát szeretnék kérni. Meg hogy honnan a csudábol tudok vezérmű készletet venni . Előre is köszönöm!
pb_2018-07-16 01:08:36 // 80543
Kifúr és TSavar bele.)
pb_2018-07-16 01:05:48 // 80542
Sok mindent illik.)
pb_2018-07-16 01:04:17 // 80541
Hűtőközeg.)
Az oda kerülése pedig úgy történt, hogy kixivárgott a motorból ott, ahol látod.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-07-15 22:14:58 // 80540
óóóó, hát kilóméter az viszont nincs benne sok! :-)
persze, mindenképp cserélem napokon belül kb....

ja, azt mondtam már, hogy aki a beltéri műanyagok szegecselését kitalálta azt addig ütném, amíg mozog? :-))))
gecsa2018-07-15 01:14:04 // 80539
Azért azt 2 évente illik cserélni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-07-14 23:06:51 // 80538
igen, ez én is így gondoltam első körben, azaz az első az lesz hogy letöröl és figyel. :-)

Hfolyadék nem fogy vagy csak szinte észrevehetetlenül.

Ma reggel volt olyan, hogy még nem is nagyon extra melegben mentem egy kisebb kört és már ment a ventillátor a végén...Mintha kicsit gyorsabban melegedne be - de lehet hogy csak tévérzet. Utána már jó melegben mentem egy normális menetet, egy hosszabb városit ahol nem egymást érik a lámpák - és még ventillátorig sem fajult a dolog...

Éppen a folyadék kb. 5 éves , gondoltam hogy első körben azt is lecserélem....
gecsa2018-07-14 21:19:11 // 80537
Töröld le, és nézd meg, hogy visszajön-e. Illetve fogy-e a hűtőfolyadék. Lehet valami régebbről is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-07-14 19:53:12 // 80536
Más: a képen látható ződes téma vajommi?
(ez a helyszín ugye a blokk tetejének közepe-eleje (a főtengely lökös felőli vége felett ,baloldalt a termosztát jobboldalt a venti motorja)



Mármint azon túl,hogy hűtőfolyadék :-) - inkább az odakerülése érdekelne...A hűtőbe csavart hőgomba körül van még ilyen, de ott régebben jelen van -azt nem nagyon merem jobban ráhúzni mert félek a műanyag menetet elszakítom...Itt a blokk első fedele felett viszont csak nemrég óta látom (igaz hál'Istennek rég nem kellett arra járni..;-) - így annyira nem is nézegettem csak pár hete láttam meg) nem nagyon vágom honnan jött az ki...

Kösz a szakértést immár! :-)
gecsa2018-07-13 21:01:17 // 80534
Már úton van. :D

pb_2018-06-28 23:37:48 // 80533
Marad6, de ha nem vagy nyugodt az olayteknőnél felbakolod.
HátvédRomeo2018-06-28 19:02:40 // 80532
Most ezzel járunk.
HátvédRomeo2018-06-28 19:00:49 // 80531
Sziasztok! :)

Ezer és egy éve nem jártam erre.

Gondoltam köszönök.
Bestia meg van, fel lesz majd újítva.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-06-28 18:55:53 // 80530
Ha donorról van szó - amiből kellene a kereszttartó is - kivehetem a motor alól először a tartót és maradhat a hajtáslánc a kiszereléséig a tűzfali felfüggesztésen lógva +a váltó végével kitámasztva vagy az úgy nem OK? (az megvan, hogy a motorblokk, azaz a nagyobb súly a felfüggesztés előtt van, azaz lefelé akar billenni - kérdés hogy a gyakorlatban ez mivel járhat, azaz hogy csak kicsit jobban hozzászorítja a váltónyúlványt az aljához vagy ettől durvább is történhet? :-)
Hakuna2018-06-28 15:23:01 // 80529
Ez bizony pont úgy néz ki, mint ami egész életében az utcán parkolt. Mondjuk jelentősen túlárazott, már ha csak a körbekasztni, körbefestést számítjuk is. Ha azt is beleszámítom, hogy 178e-nél az enyém gyűrűzni kellett, meg egy dugócsere is volt, máris kész ráfizetés, de ez meg gondolom nem általános.
pb_2018-06-10 13:25:00 // 80528
Zsetonkeresés semmi más.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-06-10 02:56:35 // 80527
én is pont most olvastam...

sejtettem a legelején, hogy " hang lesz megvenni" - mondjuk a látható korrózió tényleg nem sok jót sejtet, nekem a tank környéke kívülről majdnem tökély volt - aztán ami szita alatta volt...Első sárvédőt sem értem hogy juthatott oda: nekem 20 évesen semmi baja nem volt az íveknek (meg most 28 évesen sincs..)

összességében azzal nyugtáztam, hogy

1: -milyen jó, hogy nekem van ilyen és nem kell azon rugóznom, hogy vegyek-e?
2: milyen jó, hogy épp a donorműszerfal ragasztgatása a legnagyobb gondom (mondjuk nem lesz egyszerű eset, de ura vagyok a helyzetnek :-)))
Haddel2018-06-09 22:46:11 // 80526
Én is már ezerszer megbántam ,hogy oda adtam a zöldet a tezsvíreknek vasba..:(
Piritu2018-06-09 22:05:02 // 80525
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-04-29 20:35:32 // 80524
Asszem sejtem melyik fajtára gondolsz???!!! :-)))
valamelyik nap azért én is elgondolkodtam, mert akkor esett le hogy basszus ha nagy nehezen sikerül is befaragnom ezt a szettet, akkor NEM LESZ FIÓKOM!!!! :-p
pb_2018-04-19 22:53:14 // 80523
1-2 + kábelkorbáTS ilyen gondot yelentett, hogy leméxároltad őket?)) Pedig az ACt is át kéne tenned, az is még yó móka.D De tudod melyik a legyobb klíma a 33ba?D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-04-19 10:05:35 // 80521
ha ezek az olaszok normálisak... ?! :-)

kedden este sikerült az utolsó rögzítéseket is megoldva kiszednem a donor műszerfalát - mondjuk még heteket elszórakoztatott volna ha hagyom, ugyanis kisebb részben a rádió nagyobb részben a "klasszikus kilenvenesévekbeli kafa riasztó" nagyjából megháromszorozta azt a melót, amit az enyémen megszoktam - pedig riasztó , méghozzá gyári abban is van...:-p

Lényegében nem volt olyan belsőtéri elem eddig ami valami titkos kapcsoló, kulcszáras kapcsoló vagy a csak oda elférő riasztómodul miatt normálisan kiszerelhető lett volna , mindegyiket az enyémnél megszokott rögzítések oldása után még vezetékek tartották, sokszor csak valahol a műszerfal mélyén oldhatóan...Maga a műszerfal is kétujjnyi vastag kábelköteggel volt átszőve belül... :-S Miután ha valamit, akkor egy 30 éves riasztót biztosan nem fogok áttenni az autómra (kb.mint az Alfa kontrollt sem...) zéró toleranciát hirdettem és macsétés módszerrel szétcsaptam a korbácsot :-o

De nem ez a lényeg, hanem hogy már eddig is "szilánkos fejtörést" kaptam mert 1xűen nem bírtam elképzelni, hogyan lehet a digitális klímavezérlő pont egy premod klímahardverrel összekötve- ugyanis ebben a klímarész külön van a kesztyűtartó mögött, a fűtő-szellőzőbox csak a klíma becsatlakozása miatt más mint a klíma nélküliekben , működésben viszont azokhoz hasonlít, azaz az utastéri tekerők végén lévő huzalok mozgatják mechanikusan a terelőlemezeket. Azaz pont fordítva mint a postmod klímánál (ahol a megmaradó beltéri tekerők mozgását elektromos jellé alakítva vezérlik a klímabox motoros terelőit) itt valahogy az elektronikus jelet kell mechanikussá visszalakítani !!! :-o

Így, hogy a műszerfal hiányzik, kicsit bepillantottam a középkonzol mögé és bár sötétedett és siettem is, elég megdöbbentő dologra derült fény..Ahol a nem klímás és a normál klímás autókban a beltéri szabályzódoboz van a tekerőkkel - nekem ugye ott van a digitális szabályzódoboz. Ez teljesen elektronikus, csak vezetékek jönnek ki belőle..
.VISZONT: alatta egyel, mivel ez 4x4 és Alfacontrollos is egyben ahol a fióknak kellene lennie ott az említett két funkció gombjai és kijelzői vannak. Ezek minimálisan nyúlnak be a konzolba, így mögötte volt annyi hely, hogy... -.és itt dobtam el az agyam - mintha a hagyományos beltéri fehér szabályzóbox bújkálna a vezetékek közt, a hátoldala legalábbis a huzalos mechanika tárcsáiban végződik!!! Majd megnézem rendesen, de nagyon úgy néz ki, hogy a hiányzó előlapja (mivel ez a box nem jelenik meg a műszerfalon) helyett ide vannak rejtve a digitális vezérlőből jövő elektronikus jelet mechanikussá alakító "dógok" , feltételezésem szerint szervómotorok.... !!!! :-o

Nooormáális??? :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-29 07:20:34 // 80520
hjahh, amikor rendbetettem nem is foglalkoztam vele, hogy az egyik oldali gumicsík eleje be van hasadva kicsit...Aztán 1xcsak beszakadt az egész alattam jól :-(
Fater megragadta olyan cuccal, amivel a futószalagokat ragasztják, de vagy az vagy az alapanyag gumilemez túl rideg volt, bő félévig tartott, kb. ugyaneddig úgy jártam hogy ki volt tömködve rossz, a garázsba-szereléshez szánt régi kispárnákkal :-)))

Végül a kisöreg azt az oldalt valami autóponyva-szerűségből alakította ki, így hogy a másik fele maradt gumis pont megfelelő a rugalmassága
pb_2018-03-29 00:10:28 // 80519
Látom nálad is bexakadt a Recaro.DD
pb_2018-03-28 22:18:16 // 80518
1 nyugger.D Te még létezel?D + különben is a nyuggereknek lassaban megy az olvasás is.DDD
pb_2018-03-28 22:16:02 // 80517
Kérdezd + tőlük, hogy miért variáltak.)) De én tudtam, mert sokat foglalkoztam/foglalkozok ezekkel a hulladék semmirevaló, xemét, utolsó, xutyok, fos, xarokkal, pont ezért is írtam.))
Whiteskull2018-03-27 13:07:25 // 80516
Van egy hetes olvasnivalóm. :))) Az első rész megvolt. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-27 12:08:49 // 80515
na, toltam egy diszkrét posztot a 2017-es év történéseiről némi képanyaggal - aki nagyon ráér az olvasgassa! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-22 09:23:23 // 80514
akkor jól gondoltam....bár nem értem miért kellett kétféle , alapvetően hasonló huzattal is gyártani...

érdekes, kicsit felkavarta a dolgokat a fejemben - de alapvetően nincs hiányérzetem. Először is nem hazabeszélés, de ha nem tudod, hogy létezett ez a képeden látható, az első Recaroval teljesen analóg 3 anyagos szövetpárosítás akkor az enyémre sem mondod azt, hogy nem passzol az elsőkhöz...

Másik, hogy elhiheted volt elég szopás azzal-addig hogy így nézzen ki a verdámnak ez a része, ha harmadik anyagféle is bejött volna a képbe azzal csak hatványozódott volna a dolog :-p

Emlékszem az elsőknél is úgy volt, hogy összesen 2 hiba volt rajtuk - de olyan, ami mindhárom anyagfélét érintette :-o
Namost bótban max a műbőrszerűség kapható, a többi esélytelen - vagyis az volt a szitu hogy hacsak ki nem találok valami okosságot akkor két hiba okán lehetett volna újragyártatni a teljes két ülés külsejét - az meg nem pálya, nem vagyok szarrágó de valahol a rentábilis felújítás-fenntartás az ami nekem vállalható, most azért kár vagyonokat költeni hogy esetleg egy barom belém jön...
(ahogy szoktam mondani: vagyonokért felújítani a hülye is tud :-p)
pb_2018-03-20 22:09:42 // 80513
Ezen yobban látxik:



és az autót is ismered.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-19 08:06:36 // 80512
ehhh :-)

no miután ezen a képen alig látszik a hátsóülés, végre elárulhatnád mi a különbség ?
esetleg ennél a mintás anyaghoz az elsőkhöz hasonlóan szürke szövet csatlakozik és nem műbőr mint az enyémen???!!! :-)
Hakuna2018-03-19 06:19:08 // 80511
Csak illusztraltam, irtam hogy konyok. Csak t-bol elobb volt kep.
pb_2018-03-18 21:46:19 // 80510
Ezeket én Tnek látom.) Én ilyenre gondoltam:

Hakuna2018-03-18 16:16:48 // 80509
Valóban kettő kellene.
A könyök viszont nem normál fűtéscső, akkor rosszul fogalmaztam.
Fűtéses boltban kaptam egy könyököt, aminek a külső átmérője kb. 20mm, akkora, mint a régié. De erről még bontani is kellett valamit. Viszont ez a darab inkább hosszúnak tűnik, mint rövidnek.
Ilyen volt:
És ilyesmi lett:
de csak könyökidom, viszont ahogy nézem ezeket a képeket, akkor T is kell legyen nekik majd.
pb_2018-03-18 14:32:24 // 80508
Az 1forma ágú T is kell, + a másik is, aminek van 1 8as ága. A fűtésTSő rövid és 15ös az átmérőye(ez a kisebb probléma).
pb_2018-03-18 14:26:47 // 80507
Nem a valóságon.)

Hakuna2018-03-16 22:54:21 // 80506
Műanyagot láttam az autósbolt szoftverében, csak épp annak egyforma minden ága, itt pedig az egyik szűkített, sokkal kisebb az átmérője. A fűtés (réz)TSő miért nem ideális? Azt leszámítva, hogy tömegnövelő.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2018-03-16 21:11:54 // 80505
meghüjyítesz....most a szavakon lovagolunk? :-)

akkor mutasd légyszi hogy néz ki egy Recarohoz való hátsóülés????!!!! :-)))))
pb_2018-03-16 20:11:12 // 80504
Így már ok, értem mire gondolx.) Ezek sayna Lkorhadnak az idő múlásával. A 2 db T létezik műanyagban, olyat kell xerezni, vagy rozsdamentes TSőből gyártani. A könyökre még ninTS alternatíva, max rozsdamentes TSő. A fűtésTSő nem a legyobb válaxtás.
pb_2018-03-16 20:05:39 // 80503
Bízták, vagy nem bízták tök 8, az állomány 1 nagy rakás xar.)

Nem a Recerohoz tartozó hátsó üléssor. Ez 1 QV hátsó üléssor.)
Hakuna2018-03-14 20:28:28 // 80502
A lényeg, hogy nem akarom tudni. :)
Vagy legalább is projektszerű (ismételhetetlen).
De már meg is szoktam az osztatlant, pláne, mióta plüss. :)
Hakuna2018-03-14 20:25:39 // 80501
Asztmá, hogy hol vannak, nehezebb leírni, mutatni is bonyolult.
Kissé tágabb helyszínrajz:
Szóval a tűzfal után, a léxűrőház és a tűzfal között.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak