Fórum >> Típusok >> 75-90

Wickey2008-01-14 23:32:42 // 22479
hát, én ha sokáig és kitartóan kérleltem, akkor éppen beleszaladt...
A 210-es osztás viszont soha nem lenne meg sztem...
Wickey2008-01-14 23:27:58 // 22478
Lehet eredetibb, mint a perdix edition nagy alfakönyved :-P
pityke2008-01-14 23:26:57 // 22477
üdv mindenkinek! Nekem a 156 1.9 jtd-m se ment 200-at :)
Wickey2008-01-14 23:24:10 // 22476
az.

akkor a nagykönyv szerinti 185 még hihető is.
Bianco2008-01-14 22:53:32 // 22475
Csak,hogy körülnézz a mi vidékünkön is...
Gábor(figi75)2008-01-14 22:50:20 // 22474
Minek? :-)
Bianco2008-01-14 22:39:33 // 22473
Ciao!
Nem nézel be a Viharsarok- ba?
Gábor(figi75)2008-01-14 21:28:37 // 22472
Már nem olyan sűrűn,megvan a tuti beállításom,ami még"gazdaságos" és jól teljesít!:-)
Robi2008-01-14 21:21:37 // 22471
Te annyit tekergetsz, hogy ha bicikli pedáljával csinálnád, megkerülted volna már a Földet! :))))
Gábor(figi75)2008-01-14 21:17:16 // 22470
Nincs itt erő,csak az a kevés paci a nagy nyomatékkal,neked meg a sok paci kis nyomatékkal! :-)))
Gábor(figi75)2008-01-14 21:15:59 // 22469
Rendben,én nem bizonygatok,mert tudom a tutit,azaz mit hova kell tekerni! :-))))
Gábor(figi75)2008-01-14 21:14:14 // 22468
Persze,1 gyorsulás 1 sor HF tömi,nagyon gazdaságonak tűnik! :-(
Robi2008-01-14 21:13:56 // 22467
Nem neked szántam, csak véletlenül kattintottam a te HSZ-edre. :)
Gábor(figi75)2008-01-14 21:11:20 // 22466
Ismerem,sajna 1 hulladék,nagy levan lakva,80% mocival kb!:-(
Robi2008-01-14 21:10:26 // 22465
Ja, az America-m, amikor még volt benne tiltás, úgy 200 körül tiltott a TS váltóval. Azt racionális körülmények között, az M7-esen próbáltam. Tiltás nélkül már megfutotta a 240-et, de akkor már úgy pörgött a motor, hogy majdnem hondának képzelte magát. :)
Gábor(figi75)2008-01-14 21:10:07 // 22464
Az számít? :-O
Robi2008-01-14 21:07:30 // 22463
Neked sem hiszek. :)
Pont most szombaton csináltuk Fészivel a km órámat. Miután elkészültünk, leteszteltük. Megemeltem a kocsi hátulját, és 5-ben 220-nál tiltott. Azóta egyébként ellenőriztem útmenti sebességmérővel, és GPS-szel is, halál pontos az órám.
Van neked tiltásod? :)
TSABA2008-01-14 19:08:05 // 22462
Ki kéne próbálni azt,hogy gyorsuláskor tiszta C6H12-t (hexán) juttatni a tádé szivósorába.Jobb mint a nitro.Égési végnyomása és oktánszáma 150 körül van.Az egyetlen veszély ha sokat nyomsz be akkor repül a hf.
speer2008-01-14 18:49:12 // 22461
Én régen mentem vele egyszer 217-et, de nem birtam lefotózni mert kétkézzel kapaszkodtam a kormányba, és az őranygyalom is integetet hogy lemaradt :)))
Marek2008-01-14 18:20:48 // 22460
Postán? Az egy vagyon! Ha valaki megy elviszi neked! :) Mikor lenne aktuális?
Tocsa2008-01-14 18:04:03 // 22459
Üdv mailt vettem ! Nekem most sajna még nincs pénzem váltóra sőt valószínűleg nekem drága de a felnik érdekelnének !
Postán eltudod küldeni ? Vagy valaki nem jön errefelé Miskolc irányába???
Mondjuk nem sürgős csak akkor tudom kifizetni ha megkaptam a biztosítótól a pénzt!
tt (tt Alfa team)2008-01-14 18:02:06 // 22458
Szeva!
Használtautón America 250k-ért!!!!
Tocsa2008-01-14 17:59:08 // 22457
Persze az óra csal de a hatás megvolt gps el nem mértük!
Azóta nem nagyon mondja hogy szarok az olasz autók! :DD
Azóta tiszteli!!:DD
Tocsa2008-01-14 17:56:26 // 22456
Mi ez a nagy dízzel erőfitogtatás! :DD

Én mondtam a szomszédnak hogy mentem már az enyémmel 240 et nem hitte el ! :)
Megfogtam a kezét és mentünk egy gyors kört! :DDD
Feéredő ujjakkal kapaszkodott és leste a fordszám mérőt mikor akad meg! :D
Tocsa2008-01-14 17:52:47 // 22455
Részvétem neked a gép miatt!!

HA főtengely kell szólj majd szerzünk neked jó áron !
Marek2008-01-14 17:41:47 // 22454
Ez biztos eredeti látom anyanyelven íródott!
Gábor(figi75)2008-01-14 17:32:07 // 22453
Na azt meglesem milyen álmoskönyvben van ez leírva,mert minden megszerezhető cehnikal,manual,leírás dukumentum ezt írja!!!

NaTo2008-01-14 16:59:24 // 22452
:)) Azt gondoltam...

Marek Te mikorra érsz ide?
Marek2008-01-14 16:49:55 // 22451
A faszomnak volt kedve most összetúrni az összes Alfás relikvíát, de most már csak azért megkeresem neked vazzzeg!
Gábor(figi75)2008-01-14 16:44:23 // 22450
Ha félsz kipróbálni a végét,akkor felajánlok 1 cserét,majd én letesztelem mit tud a gépsárkányod! :-)))
Gábor(figi75)2008-01-14 16:43:15 // 22449
Ne izgulj,nincs hari!:-))
Majd az idél eljössz egomba meg a transexuális talira,ott van a nagy élet,táncolnak a népek ! :DD.. :-))
jakuska2008-01-14 16:39:47 // 22448
teljes mértékben igazad van... már én is villanthatnék, mert már egy ideje itt vagyok, de olyan irdatlan messze vannak tőlem ezek a talik.... nem mintha sajnálnám a pénzt, de nem élek tul nagy lábon... sajna nemrég lett csak munkám... aztán megkell becsülni a pénzt, meg az alfácskámat is ápolni kell:))
jakuska2008-01-14 16:37:35 // 22447
Nehari, nem akarok senkit bántani:)) Csak a tiéd az nem gyári 2.0.. azt mondtad, ezért irtam a "figi Tuningot" Nehari ha bántó volt:))
NaTo2008-01-14 16:37:03 // 22446
Én valahogy félek végsebességet tesztelni. Nem a sebesség miatt, hanem mert vhogy nem szeretném, ha a motor vmiért elpukkanna. Pláne nem 220 körül :)
Végülis itt a maximumot tapossuk ki a motorból, és tartós terhelés mellett. Ha csak 2-3-ban "kihúzatom", az ugyebár nem tartós terhelés, és azért ott az áttétel szab a sebességnek határt. Viszont ha 5.-ben húzom tiltásig, az nekem érzésre nem valami jó. Szóval én még nem próbáltam ki az autóm végét, de nem is akarom. Egyszer mentem vele 200km/h fölött valamivel, utána nem nyomtam tovább. Nekem inkább az a fontosabb, hogy pl. 160-180-ra milyen gyorsan érek. :) Annál több nekem most nem kell.
Gábor(figi75)2008-01-14 16:36:13 // 22445
Hát nem ártana valamit "letenned" az asztalra neked is lassan!!! :-)))
Gábor(figi75)2008-01-14 16:35:05 // 22444
Több tiszteletet! :-)))
Nem dicsekvésből,de filmekkel,tanukkal bizonyíthatóan 4 éven át a talikon ez már bizonyított!!!

145-1.9 "felhúzva" , 155-2.5 "tekergetve", 75 2.0 "felhúzva , 90-2,4 "tekergetve" stb... :-))
jakuska2008-01-14 16:32:36 // 22443
már most mennék:))) jól esne a sok kihagyott talit beptólni...
jakuska2008-01-14 16:27:42 // 22442
Én sose mertem kipróbálni mit tud a 2.4 esem:(( olyan 160 ig 1-2x nyomtam, de félek, hogy valamit széthajtok a kocsiban...De lehet hogy ha majd április május tájékán végleg kész leszek a felújítással kipróbálom mit tud. A legközelebbi talira készülök én is, ami érint, és "emberi" távolságra van tőlem, és majd megfutattjuk, a gyári 2.4 et, a figi tuningjával:)))
Gábor(figi75)2008-01-14 16:25:57 // 22441
Igen,és te mit akarsz bizonyítan,ezt? :-O

Csupán egy idézet a nagy Alfás könyvből:
1988-ban az a világon első olyan 2000-es diesel autó kördült ki az Alfa gyárból, ami alkalmas volt a 200 km/óra fölötti végsebbeséget produkálni, ez pedig az
Alfa Rómeó 75 2.0 TD volt..

Met ez 1 baromság,bocs! :-)
Marek2008-01-14 16:22:26 // 22440
Szervezzünk Mohács után egy transaxle talit, ahol mindenki élöben bizonyíthatja az igazát, vagy épp cáfolja meg azt!
Gábor(figi75)2008-01-14 16:14:06 // 22439
Ha viszont csal az órám,akkor nem állja a helyét a legendám,sajna! :_/
Gábor(figi75)2008-01-14 16:10:28 // 22438
Te mit nem értettél abban amit mondtam span???
A leszabájzást állítottam,és kb 4800 ford/perc nél járt az órám 195-nél,ennyit tudtam kihozni belőle 1 magamban,ha még valami nem világos kérdezz bátran!!!:-))))
NaTo2008-01-14 15:47:58 // 22437
Hali! :)
Azt gondoltuk, hogy csak egy hardy, és hogy a motortartó bak. Tudod, az már régóta cserére vár. Ha tudtam volna, hogy nem az, bizony nem mertem volna elindulni. :)
NaTo2008-01-14 15:24:04 // 22436
Köszi köszi... Abban reménykedem, hogy a főtengely vége nem sérült, vagy ha igen, akkor gépmunkával helyrehozható. De ha nem, akkor dobhatom el a motort... Mindenesetre nem merek találgatni, inkább várok, hátha nem olyan nagy a baj.
speer2008-01-14 15:21:09 // 22435
Hali. Miért nem ugrottál be vele hozzám, hipp-hopp kikaptuk volna, mostanában ugy sincs itthon munkám. Már ugy is kivagyok éhezve egy jó kis Alfa szerelgetéshez.
jakuska2008-01-14 15:12:36 // 22434
Hali! Üdv majd Mesternek, ha arra jársz, sajnálom a verdát.... Amikor én vittem hozzájuk nálam nem volt 5 ös, + amiről nem tudtam a kupcsavaromról hiányzott egy fog... iszonyat rázott.... rá jár a rúd a 75ökre:(( Most épp nála pihen az uj váltó, remélem mihamarabb alákerül.... Gyógyulást a bátyónak:))
NaTo2008-01-14 15:08:15 // 22433
Halló! Érdekes problémába ütköztem...
Úgy néz ki, hogy a hardy tárcsáknak semmi baja, ellenben a lendkerék frankón lötyög.
Kolomol mint az állat. ELvileg 3 lehetséges dolog lehet:
1. kilazultak a csavarok a lendkeréknél,
2. eltörtek csavarok a lendkeréknél,
3. eltört a főtengely a végénél.

Sajnos hogy ez kiderüljön, ki kell venni a motort. :(
Úgyhogy szopón vagyok megint...
Mesterékhez gurultam el vele. Pécel-Debrecen 220km. A végére már olyan volt a hangja, mint ami mindjárt széthullik. Nagy szerencse, hogy nem szabadult el a kerék, mert az ott mindent szétvágott volna. Roszabb esetben engem is...
Mester annyit mondott, hogy ilyen még soha nem láttak.
Vagy anyaghiba, vagy szerelési hiba lehet, mivel motorcserés volt a kocsi (AF)...
Most kíváncsian várok, csak a hét vége felé tud Mester hozzákezdeni.
Robi2008-01-14 12:32:02 // 22431
Ja, és ez alapján 192 km/h a 2.4TD vége, 2.4TD váltóval.
Robi2008-01-14 12:22:56 // 22430
Emlékeim szerint a 2.4 TD-m hosszú váltóval 4000-et forgott 160-nál. Ez azt jelenti, hogy 200-nál 5000-et kellene forognia. Annyi a bökkenő, hogy az adagoló 4800-nál leszabályoz.
Szóval senki ne akarja nekem beadni, hogy a "rövid" váltós 2.0 TD-vel 200-at ment. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak