Saughassy2008-02-03 08:33:28 // 23179
Akkor kis pihi. Az elso felev nehez, utana mar konnyebb :P
Tocsa2008-02-03 07:50:31 // 23178
Na ne add fel töki! :) A főfékmunkahengert 1500 ból felújjítod ! Nekem 2x is összejött !
Az első futómű egy dolog lökjed mire van szükséged pontosan Miskolcon mindenrt be lehet szerezni ha megdumáljuk kapsz jelentős kedvezményeket pl szakálmetálnál meteornál van !! :)
Az első futómű egy dolog lökjed mire van szükséged pontosan Miskolcon mindenrt be lehet szerezni ha megdumáljuk kapsz jelentős kedvezményeket pl szakálmetálnál meteornál van !! :)
Ryuk2008-02-03 00:40:03 // 23177
Hát okés...ma számoltam össze...ez kérlek szépen komplett kormánymü,felfüggesztés,hajtás,telók is,festés,alvázvédö,apróságok,ja föfékmunkahenger...nemtom hogy csinálja,de csak hiperlassan enged el...de má tuti az...vizsga,zöldkari,250fölött...ami nekem nincs és nem is lesz vizsgáig...utánna max...meg ez nem is 2 perc...ja bocs ebbe még kormánymü ára nincs benne...fogasléc majd kipereg olyan...szóval rettentöen fájó szivvel,de le kell tennem továbbra is....ma mentem vele puhány fékkel vagy 10km-t...gyönyörü volt...ahogy megy stb...borzasztóan rossz hogy nem mehetek vele nap mint nap...föleg igy hogy megint mentem vele...ez szerelem nem vitás...szóval ez van...egyelöre...
Gábor(figi75)2008-02-02 15:20:22 // 23176
Csak nem gondolod,hogy 1 találkozó van egész évben?
A 75 szekció kötelezően megjelenik,Egom-Kikunlacháza-Transaxle tali-Kaposújlak!
A 75 szekció kötelezően megjelenik,Egom-Kikunlacháza-Transaxle tali-Kaposújlak!
Ryuk2008-02-02 15:15:01 // 23175
Amit elirtam az papirozás akart lenni..:)
Ryuk2008-02-02 15:13:41 // 23174
Igen viszont most olyan helyzetbe kerültem,hogy lehet az idén mégse találkozunk Esztergomba,de jövöre viszont annál szebb autóval...2 hónap alatt eltüntetni motorszámot és elöszedni(pirozássalegyütt) 300 ezret elég nehéz nekem...szóval szerintem lerakom egy idöre...a multkor mentem vele 1 kört és bocsássatok meg nekem ezért amit irok,de csalódtam...jó ok ez azért van mert kuka a futómü stb...szóval igy nem lehet vele menni,vagy legyen tökéletes és megbizható,vagy akkor addig szünet mert csak rontok a helyzeten,és 2 hónap alatt összedobálom,és 1 év múlva kezdhetem elölröl...szivesen lemegyek Esztergomba attól,de jó messze parkolok valami offossal majd,és csak vendég leszek...da azt is jobban fogom élvezni mintha nem mennék:)
Gábor(figi75)2008-02-02 15:00:25 // 23173
Azon viszont ne csodálkozz,ha néha a véredet szívjuk,mivel még téged nem ismerünk és csak a hozzászólásaidból tudunk megitélni!
Soha többé 75,meg szétvertem az üveget benne,meg már nagyon elgem van szar.....stb..
Viszont nagyon értekelem az igyekezetedet,és belátom tényleg szivat a vas,de legalább megtanulod értékelni ha készlessz!:-)
Soha többé 75,meg szétvertem az üveget benne,meg már nagyon elgem van szar.....stb..
Viszont nagyon értekelem az igyekezetedet,és belátom tényleg szivat a vas,de legalább megtanulod értékelni ha készlessz!:-)
Ryuk2008-02-02 14:35:47 // 23172
Egyébként valaki megtudná mondani hogy a kerámia dugattyús nyereg széria a dizel 75-ben?
Ryuk2008-02-02 14:34:20 // 23171
Konkrétan nem irtad,de énse azért hogy ezen vitázzunk,én nem vagyok egy sértödös ember,és mivel mindketten vicceltünk,nem is lenne miért...a célszerszám pedig a piezzo elektromos strobi...csakhogy legyen valami hasznom a citroenes ismerettségböl is:)
Gábor(figi75)2008-02-02 14:06:01 // 23170
Ki mondta,hogy te hűlye vagy,légyszives keress vissza ahol ezt taglalom!
Milyen célszerszámmal? :-O
Milyen célszerszámmal? :-O
Ryuk2008-02-02 10:33:26 // 23169
Na igen,azért annyira csak nem vagyok hülye mint ahogy Figi beállitja...:)Pl adagolót célszerszámmal belöttem...no füst,harap,szépen jár...:)
Tocsa2008-02-02 09:21:43 // 23168
NA tesó ez precedens értékű lessz ha megvan a hiba!! :)
Ryuk2008-02-02 01:21:42 // 23167
Na úgy néz ki alakul...az összes csövet átfúvattuk levegövel szépen jön,aztán úgy is hogy be vannak kötve de a nyergeken nincs légtelenitö csavar...szépen jött a levegö mindenütt...légtelenités stb...ugyanaz...olajat nem fossa egyik se...ha a hátsókat bekötöm,többi ledugóz,akkor tökéletes,pedál kemény...bal elsönél ugyanez...a kettö együtt nem...aztán elértük hogy a bal elsö és a hátók bekötve együtt jók,jobb ledugózva,azt bekötöm megint rosz...szóval nyereg szar...ok van másik...de az nem olyan...mindkettö csere...nem jön ki a levegö...eldugult...dugattyúk mozognak...ok szedjük szét...nem jön akármivel szedjük...ragasztós...jó hagyjuk nézzük másikat...az szépen átfúj,bár elsöre az se tette,viszont az jó...de késö van,igy ez holnapra(vagyis mára) marad...majd kiderül milesz,pár doboz fékfolyadékot szétpocsoltunk már...egyébként nem is tudtam hogy az újabb nyergek kerámia dugattyúsak...nem semmi...:)
Tocsa2008-02-01 21:19:15 // 23166
figyu egyáltalán a dugattyúk megmozdulnak ha valaki lezárt rendszernél nyomkodja a pedált?
ÉN is arra gyanakszom hogy nem nyomtad teljesen vissza a dugattyúkat és megszorult a levegő , vagy dugulás van !! Utóbbinál vékony fél merev dróttal piszkáld át a járatokat!
ÉN is arra gyanakszom hogy nem nyomtad teljesen vissza a dugattyúkat és megszorult a levegő , vagy dugulás van !! Utóbbinál vékony fél merev dróttal piszkáld át a járatokat!
prooF_752008-02-01 17:44:54 // 23165
Amikor légtelenítettétek, az összes dugattyú teljesen vissza volt nyomva? Kuplung munkahengernél volt hogy beszorult egy kis levegő a légtelenítő csavar után a dugattyú elé és az pont elég volt h ne emeljen ki.
Ryuk2008-02-01 16:44:00 // 23164
ja öt hivtam....de nem vette fel...
Gábor(figi75)2008-02-01 16:27:39 // 23163
Ha nem látom nemtom,talán Robi megválaszolja!
Ryuk2008-02-01 16:16:33 // 23162
De mért nagy szivás?Amúgy mondom a nyergek fel vannak újitva....elvileg igy jónak kéne lennie...betétek is újak...
Gábor(figi75)2008-02-01 16:05:21 // 23161
Miért kéne máshogyan,én 3x cseréltem betétet a csapszegekkel,mivel azok rendre berohadnak,annyi bizonyos,hogy a kuplungot 2x akkora szopás légteleniteni!
Ryuk2008-02-01 15:35:57 // 23160
Lehet hogy az lesz a vége...bár nekem is van még 2 elsö,a nagyobb fajta betéttel,de szerintem az is felújitásra szorul mert tegnap nem jöttki belöle az olaj,azzal is próbáltuk...1évet állt,várható volt...a légtelenitést ennél tényleg nem hanyományosan kell?
Gábor(figi75)2008-02-01 15:29:03 // 23159
Van félnyreg is gyözőnél ha nem boldogulsz!
Ryuk2008-02-01 15:27:53 // 23158
Sajnos már ezt is megtettem...de megteszem még1szer...:)
Kazes☻2008-02-01 14:51:28 // 23157
Vagy esetleg valami kis piszok kerülhetett a járatokba, ha szétszeded és van rá lehetőséged, sűrített levegővel fujasd ki a járatokat, ha korábban még nem tetted volna. Én is ekként jártam el, sőt az egyik nyergemből egyszer csak így tudtam kivenni a dugattyút. Kicsit jobban kell figyelni, de szerintem megéri, főleg ha utána jobb lesz az egész. :-)
Ryuk2008-02-01 14:44:02 // 23156
tudomásom szerint jól raktam össze...este szétszedtem...nem látszódott ott hiba....de elképzelhetö...mivel a hiba a nyeregben van és nem fossa az olajat,tényleg csak levegö lehet...szerintem...de azért köszi odafigyelek erre összerakáskor...
Kazes☻2008-02-01 14:38:04 // 23155
"elsö nyergek felújitva"- arra gondolok, hogy amikor összeraktad a két féknyereg felet, esetleg a közte lévő kis tömítőgyűrűk egyike befordult, vagy csak elmozdult és ezért az olaj nem megy körbe a nyeregben, így nem is tudja kidolgozni a beszorult levegőt. Hmmmm?
Ryuk2008-02-01 13:35:07 // 23154
Úgylátom senkinek sincs több ötlete...valamit hallottam a 75 légtelenitéséröl...asszem hogy csak kompresszorral lehet...ez igaz?
Ryuk2008-02-01 13:05:07 // 23152
Ezt már megtettem,én is erre gyanakodtam...ugyanaz...a föfékhenger nem lehet szar,ha ledugózva meg beton a pedál...az elsöket dugóztam le,aztán csak a jobb elsöt...és jó...aztán csövet visza rá,és a nyeregröl vettem le a csövet,befogtam a végét,úgy is jó...szóval az marad...mintha levegös lenne...de az lehetetlen...
Tocsa2008-02-01 13:01:01 // 23151
Főfékhenger probléma a féknyereg nem lehet szar ha nem folyik!!!
Vagy esetleg a fékerő elosztód van berohadva ha rajta van még egyáltalán és nem adja át a nyomást !!! Álltalában rávan csavarozva egy konzollal az is a szervo dobra a főfékhenger alá ! ÉN is szívtam vele utánna kibaxsztam belőlle csak a fékcsöveket kell átforgatni rólla a főfékhengerre és kész! :)
Vagy esetleg a fékerő elosztód van berohadva ha rajta van még egyáltalán és nem adja át a nyomást !!! Álltalában rávan csavarozva egy konzollal az is a szervo dobra a főfékhenger alá ! ÉN is szívtam vele utánna kibaxsztam belőlle csak a fékcsöveket kell átforgatni rólla a főfékhengerre és kész! :)
Ryuk2008-02-01 11:31:21 // 23150
Szóval mintha levegös maradna az az egy féknyereg,de viszont akárhogy légtelenited,tiszta,buborékmentes olaj folyik belöle...
Ryuk2008-02-01 11:29:08 // 23149
tárcsa szabályoztatva,betétek újak,elsö nyergek felújitva,föfékmunkahenger lecserélve...olaj is...ledugóztuk a föfékmunkahengert...úgy teljesen kemény volt a pedál...de ha simán bekötjük csak,ugye ki is van légtelenitve,akkor padlózhatod a pedált,és pár pumpálás után keményedik fel egy kicsit...levettek a jobb elsö nyerget,befogtuk a csö végét,úgy jó a pedál...ezért lyukadtunk ki oda hogy a nyergen belül van valami...semi olaj nem folyik belöle,szétszedtük,a porvédök is szárazak...a nyergek brembo,a kis fékbetétesek,a föfék asszem Ate...
Saughassy2008-02-01 11:26:05 // 23148
V6 ATE fofekmunkahengerre ti hol talaltatok a legolcsobb arat?
Gábor(figi75)2008-02-01 09:39:58 // 23147
Akkor kérném a tipusát,ATE vagy Brembo?
És mi az,hogy szarok,nem fognak be,vagy nem megy vissza a dogattyú,vagy csak nem blokkol le ha padlót nyomsz,mert az lehet tárcsa is!
És mi az,hogy szarok,nem fognak be,vagy nem megy vissza a dogattyú,vagy csak nem blokkol le ha padlót nyomsz,mert az lehet tárcsa is!
Ryuk2008-02-01 02:54:55 // 23146
Na patent minden,fékem meg nincs...mostanra nyomoztuk ki hogy a (felújitott) elsö féknyergeim a szarok...sehol nem fosnak...és mégis...megállt a tudomány...gépészmérnök úr valami ötlet?
Fészi2008-01-31 23:44:13 // 23144
Hova k*rvul ez a világ... :)
Wickey2008-01-31 22:30:17 // 23143
ezt dobta a gép
:-))))))))))))))))))
:-))))))))))))))))))
Robi2008-01-31 21:12:04 // 23141
Ne bántsátok már, nem Hellboy az egyetlen, aki így jár. Sajnos nincs meg a kellő motiváció az iskolák és a gyakorlati helyek részéről. Elhiheted, hogy azt is leszarták volna mind a Fordnál, mind a Porschénél, ha lógok, pedig nem kevés lóvét termeltem nekik. Kb 3-400 ezret havonta. Csak sajnos már mindenki hozzászokott, hogy a tanuló leszarja az egészet, a melósok meg leszarják a tanulót, mert úgyse jó semmire. Szóval ez a 22-es csapdája.
Gábor(figi75)2008-01-31 19:22:46 // 23140
Éppen azért nem lehetne gond megcsinálni 1 alapvetően egyszerű autót,még ha speciális megoldások is vannak,de mégsem preciziós eszközöket és műszereket igényel!
prooF_752008-01-31 19:18:28 // 23139
Nyilván kevésbé hozza lázba az embert egy csigazabáló hulladék szerelése mint a saját Alfájáé, de hát ha szerelésből akar megélni az ember akkor nem a régi romokra kell specializálódni...
Gábor(figi75)2008-01-31 16:18:46 // 23138
Az jó ha lelkes vagy,de attól jó is lessz a vasad,vagy netán megélsz belőlle? :-)
Igaz én nem értek a modern "pdtdicdihdi" vasakhoz,viszont rendesen kitanultam a szakmát,próbáltam volna lógni vagy beszélgetni,a mester a fejem szétverte volna a nyomaték kulcsot!:-)
Igaz én nem értek a modern "pdtdicdihdi" vasakhoz,viszont rendesen kitanultam a szakmát,próbáltam volna lógni vagy beszélgetni,a mester a fejem szétverte volna a nyomaték kulcsot!:-)
Ryuk2008-01-31 15:58:28 // 23137
Jóvan nagyszájú...:)Én lelkes vagyok!!
Gábor(figi75)2008-01-31 15:55:54 // 23136
Nekem mindíg is sejtésem volt,hogy komoly szerelő lehetsz! :-)
Ryuk2008-01-31 15:35:47 // 23135
Na igen a citroen mint a legó,de elég hulladék...sajnos azt a keveset is amit ott voltam ellógtam,vagy éppen beszélgettem csak:)
Ryuk2008-01-31 15:34:43 // 23134
Ok köszi!Haver biztos érti majd hogy mit hogy merre,én nem zaklatom egyelöre...:)Majd ö belövi biztos ami biztos,lehet nekem is menne de péntektöl munkaeszköz szal mennie kell,igy meg megy ha meleg:)
Robi2008-01-31 14:53:53 // 23133
Na a whisky-t tényleg nem szeretem. :)
Fészi2008-01-31 14:41:04 // 23131
A Whisky-t meg nekem adja ;)
Robi2008-01-31 14:34:37 // 23130
"Mért nem Alfa szalonba mentem tanulónak...:)"
Hidd el, jobb ez így. Az Alfákat megismered magadtól, nem árt, ha mást is szerelsz. Én lehúztam egy évet a Ford Solymárnál, és egyet a Porsche Budánál. Szerintem megérte.
Hidd el, jobb ez így. Az Alfákat megismered magadtól, nem árt, ha mást is szerelsz. Én lehúztam egy évet a Ford Solymárnál, és egyet a Porsche Budánál. Szerintem megérte.