Tudom emléxem rá,nagyon durva eset,még jó,hogy Robi segített valamelyest rendbehozni! :-/
Most elmondhatod,hogy 2x támasztottad fel poraiból a vardát!
Egyébként az ne vegyen rég Alfát és ez most tök mind1,hogy szud-Alfetta-33 75-90 vagy GTV-t akinek nincs elég idegzete ezzel minden nap foglalkozni,ehez megszállotság kell,főleg ha minden napos haszálatba fogja,mert 1 biztos unatkozni nem hagy,viszont melette ott az az érzés,élmény amit a Fiatban nem fog soha a büdös életben érezni!
Gábor(figi75)2008-01-30 09:32:27 // 23029
Saughassy2008-01-30 07:53:24 // 23028
Nem annyira jo megoldas, de te tudod. Legkozelebb szolj es elviszek egy ilyen ablakot. En meg hasznat vennem. Szerinted nekem mi a faszt kellett volna csinalni amikor egy kedves kollega a felujitas miatt egy evig allt automat a soproni nemzetkozi talira menet totalkarra zuzta? 2 eve probalom osszekalapalni, es TALAN tavaszra kesz lesz. Toltam volna a Dunaba, vertem volna agyon azt a balfeket? Relax, ember...
Saughassy2008-01-30 07:50:48 // 23027
A csatlakozokat eddig nagyon nem piszkaltam, amit elertem viszonylag keves bontassal azt basztattam csak. Hala az egnek jot orokoltem. Az ARC nem lett meg ujraforrasztva, azt majd batyamra bizom, de a csatlakozoit atneztem, megtisztogattam.
Gábor(figi75)2008-01-30 07:09:10 // 23026
1 az,nagyon belenyultál a"szar" kategóriába,sajnos kifogtad a szopatós korszakát amikor szinte törvény szerűen elromlik minden 1x-re!
2 több türelem kell hozzá ha akarsz Alfázni,és a szopatásra immunissá kell válni!
2 több türelem kell hozzá ha akarsz Alfázni,és a szopatásra immunissá kell válni!
prooF_752008-01-30 02:00:49 // 23025
ne is. arra hogy szét verjed, jó tökéletesen megfelel a calibra is. kb ennyi.
Ryuk2008-01-30 01:12:57 // 23024
Na holnap cserélhetek oldalüveget...szétvertem a baltával...de jól esett...de szarjam össze magam ha mégegyszer ilyen kocsit veszek...kb ennyi....
Tocsa2008-01-29 23:47:40 // 23023
Ezt a tünetet nekem is csinálja de csak akkor ha nem várom meg gyújtás után míg lecsekkolja magát hanem egybőé indítok ! :)
prooF_752008-01-29 21:50:58 // 23022
Akkor nem az ARC-t ráztad gatyába, hanem a csatikat!
Egyébként a miénken is össze-vissza diszkózott, aztán tesom forrasztott rajta valamit (asszem 1-2 dióda volt rossz), utána nyáron meg + fokokban jó volt, most télen meg azt csinálja ált., hogy ráadom a gyújtást, és "bootolásnál" "lefagy":), szóval égve marad az összes ledje. Ha kicsit megy, utána leveszem és visszarakom a gyújtást, akkor megjavul. Érdekes...
Egyébként a miénken is össze-vissza diszkózott, aztán tesom forrasztott rajta valamit (asszem 1-2 dióda volt rossz), utána nyáron meg + fokokban jó volt, most télen meg azt csinálja ált., hogy ráadom a gyújtást, és "bootolásnál" "lefagy":), szóval égve marad az összes ledje. Ha kicsit megy, utána leveszem és visszarakom a gyújtást, akkor megjavul. Érdekes...
Tocsa2008-01-29 21:27:55 // 23021
Ugye ,ugye !! :) Én nem akartam bizonygatni hogy van ilyen is olyan is és persze gyárilag! :)
atika2008-01-29 20:57:50 // 23020
Az enyémben is szilent van!
gaben v6 milano2008-01-29 20:06:55 // 23019
És Alinak is a váltóproblémám orvoslásának felajánlását.
gaben v6 milano2008-01-29 20:05:57 // 23018
Önnek is köszönöm Uram, és a megelőlegezett szerelést is.
gaben v6 milano2008-01-29 20:04:05 // 23017
Köszönöm a segítséget!
Gábor(figi75)2008-01-29 19:15:43 // 23016
Ok boss!:-)
Tocsa2008-01-29 16:10:24 // 23015
Amibe van elektronika csak az tud meghibásodni! :)
A korabeli autókat nem is kell számításba venni ! PL 1 es góf biztitáblája úgy össze szokott olvadni hogy csak magától világít a fényszóró egy idő után ! Párat már javítottam anno na erről ennyit pedig nincs is benne olyan aminek megkénne hibásodni full fapad !
A korabeli autókat nem is kell számításba venni ! PL 1 es góf biztitáblája úgy össze szokott olvadni hogy csak magától világít a fényszóró egy idő után ! Párat már javítottam anno na erről ennyit pedig nincs is benne olyan aminek megkénne hibásodni full fapad !
Tocsa2008-01-29 16:03:54 // 23014
Azt a idióta körsarus megoldást kell szídni az minden baj forrása !
Érdemes mindet széthúzgálni ha már kint van a műszerfal és kissé összenyomkodni az anyákat a csatlakozókban igaz szemét meló de én amióta megcsináltam azóta kop kop minden működik rendesen !! :)
Ja persze valami spec kontakt spray is kell neki !
ÉN meglepődve tapasztaltam hogy voltak megolvadt vezetékek szép rózsaszín és vastag
félig lemált szigeteléssel !!! Pedig az enyémbe minden gyári még nem kókányolt bele senki !!!
NA ezért égett le nató turbós verdája is valószinűleg!! Érdemes ezekre odafigyelni ja és egy két dolgot megrelézni (fényszóró, önindító..) ! :))
Érdemes mindet széthúzgálni ha már kint van a műszerfal és kissé összenyomkodni az anyákat a csatlakozókban igaz szemét meló de én amióta megcsináltam azóta kop kop minden működik rendesen !! :)
Ja persze valami spec kontakt spray is kell neki !
ÉN meglepődve tapasztaltam hogy voltak megolvadt vezetékek szép rózsaszín és vastag
félig lemált szigeteléssel !!! Pedig az enyémbe minden gyári még nem kókányolt bele senki !!!
NA ezért égett le nató turbós verdája is valószinűleg!! Érdemes ezekre odafigyelni ja és egy két dolgot megrelézni (fényszóró, önindító..) ! :))
Gábor(figi75)2008-01-29 14:45:30 // 23013
Az enyém érdekes,csak szélsőséges hőmérsékleti viszonyoknál kavar be,néha fel-fel villan ez-az,de nem tartósan!
Saughassy2008-01-29 14:31:37 // 23012
Check controlt egyszer kell gatyaba razni, es akkor jo. Az enyemnek osszesen egy baja volt, nagy hidegben behuzott kezifeknel es nyitott vezetooldali ajtonal felvillant nehany kosza jel par masodpercig. Amint bemelegedett, vagy bezartam az ajtot, jo volt. Ezen kivul minden mukodott tokeletesen. Az elrohadt testkabelekkel van a baj rendszerint, es a szetcincalt csatlakozokkal. Nem kis melo megcsinalni, ha sosem volt jo. Erdekel, hogy az osszerakas utan nekem is mi lesz. Vagy megszunik ez a kis bug is, vagy elfustol minden. :)
Gábor(figi75)2008-01-29 14:28:34 // 23011
Na ezért van rossz híre az Olasz elektronikának,az enterprise üzemmódban dolgozó check kontrollról nem is beszélve! :-/
Saughassy2008-01-29 14:22:42 // 23010
Olasz. Biztositeka es releje van az ablaxnak (utobbi csak a hatsonak) de sokat nem er, ha a motor fustol el helyette. Releje az oninditonak nincs, sokan utolag csinalnak ra.
Gábor(figi75)2008-01-29 13:29:26 // 23009
Igen,akkor elektromos zárlat esetén nyugottan leéghet a ablakmotor vagy az egész autó?
Saughassy2008-01-29 13:12:15 // 23008
Nezd meg az 1.6os elektromos rajzat, es ha talalsz relet hozza a tablan, szolj. :)
Gábor(figi75)2008-01-29 12:57:37 // 23007
Csupa olyan dolgot mondtál amit én is leírtam lentebb!:-)))
Na mivan a sráccal keresett?
Na mivan a sráccal keresett?
Robi2008-01-29 11:39:46 // 23006
Ha mindenestül akarod kivenni, akkor komplett műszerfalat ki kell venni. A kormányt érdemes kompletten, a kormányoszloppal együtt kivenni. Leveszed a burkolatot, széthúzod a csatikat, aztán két csavar, és kint van.
Robi2008-01-29 11:36:56 // 23005
"van egy csukló a váltókar alatt közvetlenül (kardán mellett szorosan) egy szem tulajdonképpen amibe van egy pici szilent na az van kikopva!"
Ha ott szilented van, akkor azt már valaki gányolta. Eredetileg egy precízen illesztett fém persely kell legyen. Ha kikopik, akkor lötyög a váltókar a rudazathoz képest, meg extrém esetben zörög, mint az állat.
Ha ott szilented van, akkor azt már valaki gányolta. Eredetileg egy precízen illesztett fém persely kell legyen. Ha kikopik, akkor lötyög a váltókar a rudazathoz képest, meg extrém esetben zörög, mint az állat.
Gábor(figi75)2008-01-28 20:41:36 // 23004
Ez az ami kincset ér!
Gábor(figi75)2008-01-28 20:40:51 // 23003
Gyere el majd én megcsinálom,én már 2x cseréltem sajna!
Nem kell a kormányt levenni,ha a fűtésboxot akarod cserélni azt amivel állítod,ha a fűtőmotort is akkor lekell venni az egész műszerfalat!.-(
Nem kell a kormányt levenni,ha a fűtésboxot akarod cserélni azt amivel állítod,ha a fűtőmotort is akkor lekell venni az egész műszerfalat!.-(
gaben v6 milano2008-01-28 19:21:53 // 23002
Tocsa2008-01-28 18:23:17 // 23001
Na azért ezt nem jelenteném így ki ! :)
Van amejikben megvan!:)
Van amejikben megvan!:)
Tocsa2008-01-28 18:21:53 // 23000
van egy csukló a váltókar alatt közvetlenül (kardán mellett szorosan) egy szem tulajdonképpen amibe van egy pici szilent na az van kikopva! Célszerű kardán javítással összekötni mert a kardántól a kulisszát nem tudod kivenni! :)
Gábor(figi75)2008-01-28 15:31:33 // 22999
Azt szépen belehet állítani,legroszabb esetben fellehet perselyezni!
Gábor(figi75)2008-01-28 15:26:54 // 22998
Feltétlenül és minél hamarabb,mert ezt a tagot már valaki igényelte,de baszott érte jönni,ráadásul nem az én üzletem,csak közvetítettem,most meg én voltam a hunyó mert nem mentek a cuccért,szóval nagyon eladó lett!
joe752008-01-28 15:25:27 // 22997
Igen, azt hiszem ott. Már amennyire ki tudtam venni....
joe752008-01-28 15:23:58 // 22996
OK. Megyek érte a héten. Elötte telefonon egyeztessünk!
Gábor(figi75)2008-01-28 15:20:41 // 22995
Az elég érdekes,ott valami utólagos bekötési gebasz volt,olyan nincs ami nincs levédve biztosítékkal,vagy közösen vagy egyedi módon!!!
Gábor(figi75)2008-01-28 15:19:46 // 22994
Nagy kardán első tag hardy-val 22k ért megtalálható nállam!:-)
A váltórudazatot lehet javítani,a csukló résznél van kikopva?
A váltórudazatot lehet javítani,a csukló résznél van kikopva?
Saughassy2008-01-28 15:08:42 // 22993
Hát ugyi inditomotor sincs a szo szorosan vett ertelmeben relezve. Egyebkent meg a hatso el. ablaknak sincs biztositeka ha jol tevedek. Az enyem el is fustolt egyszer, mert beragadt a gomb es csak tolta tolta a vegtelensegig. Majd elfaradt.
joe752008-01-28 15:03:38 // 22992
Na kijöttem alóla.
Az eredmény az első kardán keresztnél levő hardy tárcsa teljesen szét van szakadva, a másik kettő jónak tűnik. A hátsó fék tárcsástól betétestől kuka, az elsők elmennek.
A futómű bal első stabilizátorból kiesett a szilent, így az csak lóg szép csendben......
Ja a váltó rudazat nagyon lötyög, azzal nem tudom mit lehet kezdeni....
Szerdán reggel otthagyom, aztán csak idő kérdése az egész...:)
Az eredmény az első kardán keresztnél levő hardy tárcsa teljesen szét van szakadva, a másik kettő jónak tűnik. A hátsó fék tárcsástól betétestől kuka, az elsők elmennek.
A futómű bal első stabilizátorból kiesett a szilent, így az csak lóg szép csendben......
Ja a váltó rudazat nagyon lötyög, azzal nem tudom mit lehet kezdeni....
Szerdán reggel otthagyom, aztán csak idő kérdése az egész...:)
Gábor(figi75)2008-01-28 14:56:18 // 22991
Az ilyen "férfiakat" szerintem ne itt tárgyaljuk ki,ez nem a papucs topick! :-)
Az enyémen nincs szikszallag,tehát abból nem tudok adni,és természetesen neked kell fizetni előre!!!
Az enyémen nincs szikszallag,tehát abból nem tudok adni,és természetesen neked kell fizetni előre!!!
Gábor(figi75)2008-01-28 14:53:47 // 22990
Gondolod,hogy 2 elektromotort nem reléznek be? :-O
Sok szar ablakos 75 láttam,de valami nyöszörgést mindíg kiadtak magukból!
Sok szar ablakos 75 láttam,de valami nyöszörgést mindíg kiadtak magukból!
joe752008-01-28 11:44:52 // 22989
Ezekre is mind fény fog derülni...:)
Saughassy2008-01-28 11:42:38 // 22988
Egyebkent az is lehet rele, erzekelo az ajtoban, szakadas, sima izzohiany stb. :)
Saughassy2008-01-28 11:39:07 // 22987
A kulseje utan semmi sem lep meg. :D
joe752008-01-28 11:31:06 // 22986
Lehet hogy meglepő lesz, de nem világít a teremfény sem.:))) De ezek olyan apróságok amiket már meg sem említek.:)
Saughassy2008-01-28 11:05:01 // 22985
Azt megnezheted, hogy felkapcsolod a vilagitast, (belso terit is) es megprobalod leengedni az ablakot. Ha latod, hogy elhalvanyulnak a fenyek, akkor a biztositek jo, valszeg a rele is (bar jobban meggondolva mintha nem is lennenek relezve? Meg kell nezni a rajzokat). Van egyebkent elso motoros ablakom is...vagy mar mondtam?:D
ghosty92008-01-28 10:55:51 // 22984
"Nelegyél ilyen kishitű"
Ha esetleg nem lett volna egyértelmű, nem engem kell meggyőzni. :-)
"akár barátok is lehetünk!:-)))"
Adsz a szigszalagodból, vagy végre fizethetek nálad előre? ;-)
Ha esetleg nem lett volna egyértelmű, nem engem kell meggyőzni. :-)
"akár barátok is lehetünk!:-)))"
Adsz a szigszalagodból, vagy végre fizethetek nálad előre? ;-)
Gábor(figi75)2008-01-28 10:49:51 // 22982
Szóval mindent a kedves vevőnek,csak a pénztárcán múlik minden!:-)
joe752008-01-28 10:48:00 // 22981
Zene füleimnek amiket mondasz! :)) Szuper!
Gábor(figi75)2008-01-28 10:45:15 // 22980
Na az lehet szopás,első körben biztosíték,de szerintem azt már kijátszották,tehát gyanítom rellé,most nemtudom pont melyik,de kikereshetem manuálból!
Arra kicsi az esély,hogy leégették mind a 2 motort,még olyat is láttam,hogy beégett a tetőn lévő kapcsoló!
Arra kicsi az esély,hogy leégették mind a 2 motort,még olyat is láttam,hogy beégett a tetőn lévő kapcsoló!