Gábor(figi75)2008-02-19 18:22:14 // 23679
Na igen,de ezek voltak a gyári T-E kerekek is!:-)
Marek2008-02-19 18:21:40 // 23678
Köszi! :)))))))))))
Kazes☻2008-02-19 18:20:29 // 23677
Az lemaradt, bocsesz!
NAGYON TECCCCIK AZ AUTÓD!!! :-DDD
NAGYON TECCCCIK AZ AUTÓD!!! :-DDD
Marek2008-02-19 18:18:14 // 23676
Ja! Örülök, hogy tetszik az autóm! :P
Marek2008-02-19 18:17:26 // 23675
Ezek campagnolók és a megerősített téli garnitúra szerves részét képezik / némi magnéziummal! :)))
Kazes☻2008-02-19 18:16:30 // 23674
De jóóóóóóóóó, az utolsó képen is rajta van a haverom sárga Renault teherautója. :-)))
Europarkos parkoló igaz?
Europarkos parkoló igaz?
Gábor(figi75)2008-02-19 18:13:40 // 23673
Szevasz Marek baba,mikezek Turbo-E felnik,csak nem téli kerekek? :-)
Marek2008-02-19 18:11:44 // 23672
Ezekkel a képekkel kívánok neked NaTo:
Nagyon Sok Boldog Születésnapot, és sok Alfás kilómétert!
:)))))))))))))
Nagyon Sok Boldog Születésnapot, és sok Alfás kilómétert!
:)))))))))))))
Marek2008-02-19 18:05:51 // 23671
Fészi2008-02-18 23:39:55 // 23670
Jön a tavasz, úgy látszik ;)
Wickey2008-02-18 19:52:02 // 23668
Na mivan, Rozi, felkeltél? :DDD
Marek2008-02-18 19:11:14 // 23667
Ejjj ezek a kígyók, nem bírnak magukkal!
Gábor(figi75)2008-02-18 19:10:47 // 23666
Csak a fejedet kell lehajtani,hogy kiférj,ez tényleg csekélység! :-)))
Viszont az üzletek polcainál könnyü dolgod van!:-)
Viszont az üzletek polcainál könnyü dolgod van!:-)
Fészi2008-02-18 19:10:31 // 23665
Enyém se szokta, valamilyen más csatornát nézel már megint ;)
Wickey2008-02-18 18:40:45 // 23664
A bundás meg én legalább ki tudunk menni úgy az ajtón, hogy nem dörzsöli a seggünk végig két oldalt az ajtófélfát :D
Fészi2008-02-18 15:35:43 // 23663
És a te colos gnóm tested? :D
Wickey2008-02-18 15:31:22 // 23662
Fészi holdvilágképét, Áki sötétben világító fejét, meg a te gigászi ánuszodat ki ne venné észre? :-DD
Marek2008-02-18 15:06:59 // 23661
Tegnap egy kis csapat integetett Mr. Amerikának este a Népligetnél /Fészi, Áki , jómagam /, nem tudom észrevette-e??
Robi2008-02-18 12:21:39 // 23660
Teljesítmény és nyomaték adatok fordulatszám értékekkel nem kellenek? :)
Fészi2008-02-17 23:16:18 // 23658
Na majd gyorsulok ellened a munkagéppel :)
Gábor(figi75)2008-02-17 21:36:30 // 23656
Most nehogy sírjál már,csak húzlak,tudod,hogy szertünk!:-)))
Goodboy2008-02-17 21:33:25 // 23655
de sajnállak téged koma!!!
Robi2008-02-17 21:33:22 // 23654
Nézd, még benne van a donorban, ki is lehet próbálni. :)
Gábor(figi75)2008-02-17 21:32:31 // 23653
Fiat gyorsulás nemtudom lessz-e,de mi Alfával biztosan pörrenünk!:-)
Gábor(figi75)2008-02-17 21:28:47 // 23652
Akkor most mit izélsz már,ménem beszélsz a projektről? :-O
Tudod mit,úgyis megyek fel,majd jól megnézem magamnak!:-)
Tudod mit,úgyis megyek fel,majd jól megnézem magamnak!:-)
Robi2008-02-17 21:22:52 // 23651
"Most komolyan,nem a Pec féle dizel kerül bele? :-O"
Nem. Jók a hüvelyek-dugók-gyűrűk a régi motoromban. De mindegy, most nyugdíjba mennek. :)
"És mint tudod,én szivesen kiálok ellened nem kell noszogatni!:-)"
Tudom jól, számítok rád. :)
Nem. Jók a hüvelyek-dugók-gyűrűk a régi motoromban. De mindegy, most nyugdíjba mennek. :)
"És mint tudod,én szivesen kiálok ellened nem kell noszogatni!:-)"
Tudom jól, számítok rád. :)
Goodboy2008-02-17 21:19:17 // 23650
vizen is lessz gyorsulás??DDD
Gábor(figi75)2008-02-17 21:08:08 // 23649
Legyen annyi elég,hogy nem szereti ha pörgetik a VM dizilt! :-)
Én sosem pörgetem pirosban,csak ha gyorsulok,de akkor is éppen,éppen!
Van ott nyomaték arra van kihegyezve!:-)
Én sosem pörgetem pirosban,csak ha gyorsulok,de akkor is éppen,éppen!
Van ott nyomaték arra van kihegyezve!:-)
Gábor(figi75)2008-02-17 21:05:50 // 23648
Ne csigázz,mert mentem felképellek!:-)))
Most komolyan,nem a Pec féle dizel kerül bele? :-O
És mint tudod,én szivesen kiálok ellened nem kell noszogatni!:-)
Most komolyan,nem a Pec féle dizel kerül bele? :-O
És mint tudod,én szivesen kiálok ellened nem kell noszogatni!:-)
Fészi2008-02-17 20:32:54 // 23645
Robi, nem lesznek azok évek!! Majd baszogatlak, hogy hamar elkészülj vele!!! Esztergom ??? :D
Robi2008-02-17 20:20:54 // 23644
"Robi: te rámértél igaz,csak már nem emléxel pontosan,abban a hangulatban nem is csodálkozom,habár jó munkárt végeztél-tünk,mivel jó munkásember vagy!"
Elhiheted, hogy amíg járni tudok, addig egy tolómérőt is le tudok olvasni. :)
De ha akarod, mondjuk azt mindenkinek, hogy 2.5-ös, viszont úgy már nem is olyan jók azok az eredmények. :)))
Egyébként élvezd a győzelmeket, amíg teheted, mert sikerült megfelelő donort találnom a 90-eshez. Csak annyit mondanék róla, hogy olasz, dízel, és veszettül megy. :) Már csak évek kérdése, és bele is szabom a 90-esbe. Nem lesz egyszerű, de elszánt vagyok. :)
Elhiheted, hogy amíg járni tudok, addig egy tolómérőt is le tudok olvasni. :)
De ha akarod, mondjuk azt mindenkinek, hogy 2.5-ös, viszont úgy már nem is olyan jók azok az eredmények. :)))
Egyébként élvezd a győzelmeket, amíg teheted, mert sikerült megfelelő donort találnom a 90-eshez. Csak annyit mondanék róla, hogy olasz, dízel, és veszettül megy. :) Már csak évek kérdése, és bele is szabom a 90-esbe. Nem lesz egyszerű, de elszánt vagyok. :)
Robi2008-02-17 20:12:41 // 23643
"Ez a kérdés, hogy még mennyit menne.:) Egy játékhoz kell, hogy mikor tilt az elektronika, itt nem kell vigyázni a motorra, úgysem megy szét.:)"
A 75-ös VM dízelei nem sok elektronikát láttak. :)
Amúgy rated no load speed: 4800-4830 rpm.
A 75-ös VM dízelei nem sok elektronikát láttak. :)
Amúgy rated no load speed: 4800-4830 rpm.
Robi2008-02-17 20:08:12 // 23642
Pofonegyszerű. Abszolut nyomást mutat, nem túlnyomást.
zolee1452008-02-17 19:46:02 // 23641
Hmm...semmit sem értek. A Totalcaron találtam egy cikket, amiben írnak az 1,8tb-ről. Garrett AiResearch T3 turbo van benne, és 0,9 bar nyomást tud. Oké rendben, de akkor miért 1-től van skálázva a nyomásmérő?:O
zolee1452008-02-17 19:24:56 // 23640
Ez a kérdés, hogy még mennyit menne.:) Egy játékhoz kell, hogy mikor tilt az elektronika, itt nem kell vigyázni a motorra, úgysem megy szét.:)
Nézegettem közben egy Turbo Evo-t, ami 250 LE-s, és annak 1,3 bar a nyomása. Elvileg az Evo-ban is ugyanaz a motor van mint a sima 1,8 turboban, vagyis egy hajszállal kisebb. Teljesítmény, és nyomaték adatokban viszont egyezik a két motor, gondolom a max turbo nyomás is. Ilyen formán a gyári nyomás valószínűleg 1,3 bar alatt van, nem is kevéssel.
Azért fura ez a skálázás (1-2,5-ig) mert mondjuk az integrale-ban is 0-1,2-ig van a skálázás, és szériában az is valahol 0,9 körül tud.
Na mindgy, majdcsak elmondja egy 1,8tb tulaj, hogy mi is az igazság.:)
Nézegettem közben egy Turbo Evo-t, ami 250 LE-s, és annak 1,3 bar a nyomása. Elvileg az Evo-ban is ugyanaz a motor van mint a sima 1,8 turboban, vagyis egy hajszállal kisebb. Teljesítmény, és nyomaték adatokban viszont egyezik a két motor, gondolom a max turbo nyomás is. Ilyen formán a gyári nyomás valószínűleg 1,3 bar alatt van, nem is kevéssel.
Azért fura ez a skálázás (1-2,5-ig) mert mondjuk az integrale-ban is 0-1,2-ig van a skálázás, és szériában az is valahol 0,9 körül tud.
Na mindgy, majdcsak elmondja egy 1,8tb tulaj, hogy mi is az igazság.:)
TDI752008-02-17 18:21:27 // 23639
Ha csapatnom kell 1esbe 2esbe akkor simán kiforgatom 4500 ig. Még menne tovább is, de nem akarom kinyírni a motort.
Hogy az 1,8 tb mekkora töltést kap azt nem tudom.(Még nem volt dolgom vele)
De valszeg nagyobb a töltőnyomása. Ha másból nem, abból nyugodtan kiindúlhatunk hogy a benyás motorokba kissebb a kompresszió. Tehát szerintem max 2 bar lehet a turbónyomása, de azt sem lehet agyatlanúl növelni, mert egy idő múlva már gyujtás nélkül is berobban a benzin, és az max a motort nyírja ki.
(kompressziós gyujtásuvá válik a motor) De ez csak puszta józan paraszti eszmefuttatás. Mármint ami az 1,8Tb-t illeti.
Hogy az 1,8 tb mekkora töltést kap azt nem tudom.(Még nem volt dolgom vele)
De valszeg nagyobb a töltőnyomása. Ha másból nem, abból nyugodtan kiindúlhatunk hogy a benyás motorokba kissebb a kompresszió. Tehát szerintem max 2 bar lehet a turbónyomása, de azt sem lehet agyatlanúl növelni, mert egy idő múlva már gyujtás nélkül is berobban a benzin, és az max a motort nyírja ki.
(kompressziós gyujtásuvá válik a motor) De ez csak puszta józan paraszti eszmefuttatás. Mármint ami az 1,8Tb-t illeti.
zolee1452008-02-17 17:35:18 // 23638
Újabb 75-ös kérdés(ek) :) (bocsi, hogy ilyenekkel terhelem a topikot:D)
Az első a 2,0 td-vel kapcsolatos: a fordszámmérőn a "piros" mező 4500-nál kezdődik. A tiltás is itt van? Vagy inkább úgy kérdezem, hogy mennyi a max fordulatszám a 2,0 td-nél?
A másik kérdés pedig 1,8 turbo: elég furán van skálázva a turbo nyomásmérője. 1-nél kezdődik, és 2,5-nél van vége. Mennyi annak a max nyomása, meg egyáltalán hogyan van ez a nyomásmérés?
Pl a td-nél úgy tudom 0,9 bar a max nyomás, és széria gépekben nem is nagyon szokott ennél több lenni. Ehhez képest ugye az 1,8 tb skálázása eleve 1-ről indul. Nagyon nem értem a helyzetet.:)
Az első a 2,0 td-vel kapcsolatos: a fordszámmérőn a "piros" mező 4500-nál kezdődik. A tiltás is itt van? Vagy inkább úgy kérdezem, hogy mennyi a max fordulatszám a 2,0 td-nél?
A másik kérdés pedig 1,8 turbo: elég furán van skálázva a turbo nyomásmérője. 1-nél kezdődik, és 2,5-nél van vége. Mennyi annak a max nyomása, meg egyáltalán hogyan van ez a nyomásmérés?
Pl a td-nél úgy tudom 0,9 bar a max nyomás, és széria gépekben nem is nagyon szokott ennél több lenni. Ehhez képest ugye az 1,8 tb skálázása eleve 1-ről indul. Nagyon nem értem a helyzetet.:)
Gábor(figi75)2008-02-17 17:33:51 // 23637
Nalátod!:-)
Van teljes manuálom 75-hőz és Ricambi CD-m is,csak most üres nincs itthon amire másoljam! :-)
Ha jösz erre szolj rám,összehozzuk!
Van teljes manuálom 75-hőz és Ricambi CD-m is,csak most üres nincs itthon amire másoljam! :-)
Ha jösz erre szolj rám,összehozzuk!
gaben v6 milano2008-02-17 14:41:32 // 23636
Az olyan luxus lenne, nem? :-) De ha nem kell senkinek, az enyémen is jól mutat majd. Egyszer említettél egy szerelési útmutatót? Esélyes lehetek rá? Paksra jössz vagy jöttök?
Goodboy2008-02-17 14:02:13 // 23635
héy Gábor koma,dizel erök megszeliditöje,köne nekem speer tidsz e??s.o.s köszi
Gábor(figi75)2008-02-17 13:51:07 // 23634
Mutatós darab,tarcsiban miért nem tartod meg? :-)
gaben v6 milano2008-02-17 11:34:01 // 23633
Fészi2008-02-17 03:34:47 // 23631
Így van kolega, mi kicseréltük a 155 ts alatt a futómüvet egy este alatt, aztóa sincs semmi problémám a hugyozással... tudják páran innen a forumból hogy mennyire kemény a futómüvem a gép alatt, volt olyan idő hogy napi használatban volt.... néha azért még meg tudom állapítani, hogy e pénzérve amin átmentem 20-as vagy 10-es volt... 1szer volt olyan alkallmam amikor szar volt a futómü, az az volt, amikor Marek meghivot egy bulira és a földesúton elakadtunk, de Robival behintáztattuk a kasztnit és föl szenvedte magát az árokban, annyi.... Szóval csak keményítsétek a gépetek... mint én... De egy jó Ladás mit mond??? hegesztett futómű és hegesztett difi a király.... :D
Gábor(figi75)2008-02-16 21:51:29 // 23630
Nagyon elvan szálva az árral,talán valami special edicion! :D..:-)