Fórum >> Típusok >> 75-90

prooF_752008-06-27 23:51:59 // 26079
Látom neked is elég szutykosak a dugók. Az olajat fogyasztotta rendesen?
[k i z z o]2008-06-27 23:50:41 // 26078
Egy mai motor 25% motor, 75% SW . Azért lesz dolgod:)
prooF_752008-06-27 23:23:28 // 26077
Jobbhíján néhány kép hogy mik rejtőztek az olajteknőben:

Csak a láncszem esett bele most, a többiről nem tudtam:)
Kazes☻2008-06-27 19:58:38 // 26076
Van ilyen Fordal is, de nem látom a végét. Elveri őket rendesen, ugye?! :)))
[k i z z o]2008-06-27 19:49:20 // 26075
Polirozni az égéstérben gondoltam. Meg a dugó tetőt. A szelepdekni felfekvőt lehet 320-as papirral, meg a blokk szélét is ahova a tömcsi megy 320 -400 as papirral.

Igen azzal a pasztával. Én szoktam. De nem aranyszabály. Csak ezek anagy vizteresek szeretnek folyni egy idő után.
LacUS2008-06-27 19:48:29 // 26074
Csak néhány kép a gép alakulásáról.






Fészi2008-06-27 18:11:27 // 26073
Ez egy ilyen brutális világ...
Wickey2008-06-27 16:58:26 // 26072
még jó, hogy az Americán bal oldalt van az AC :-)
NaTo2008-06-27 16:31:41 // 26071
Marek2008-06-27 15:32:51 // 26069
A másik szűrőt - előző kép - meg dobd át ha erre jársz! :DD
Marek2008-06-27 15:32:13 // 26068
Ua- az oldalon kell lennie szerintem! :)) Méghozzá jobboldalt!
NaTo2008-06-27 14:10:42 // 26067
Már csak az a kérdés, hogy jobb oldalt, vagy bal oldalt van a szűrő :)
Aszem baloldalt van az AC, és jobb oldalt a szűrő? hmmmm. Vagy fordítva? :))
NaTo2008-06-27 13:26:25 // 26066
Rossz kép került föl :))
Ez nem a benzinszűrő volt. :)
Kereknek kerek, csak ez sört szűr. :)
Na szóval ITT a szűrő:

Kicsit nagynak találom, de hát ezt hozta a gép a Unixban...
NaTo2008-06-27 13:24:13 // 26065
Na itten van az üzemanyagszűrő. :)
Remélem lesz.
Este beaplikálom.
NaTo2008-06-27 09:26:30 // 26064
mielőtt megkérdezném, hogy hol van az AC reléje, megnézem a "Kizzo-s oldalt" :)))
NaTo2008-06-27 09:17:19 // 26063
benzinnyomásszabályzó?!
Az hol van?
Nekem akkor arra nem megy rá a vákuumcső!
A Kizzo által belinkelt oldalon talált képek alapján hátrafele megy az utastér felé az a cső... tegnap nézegettem, de nem találtam meg.
Mellesleg érdekes dolgot produkált azautóm tegnap:
Este mikor hazagurultam észrevettem, hogy csak úgy leáll magától...
Nosza, elindultam még egy körre, és olyan 200 méterenként leállt a motor. Olyan volt, mint, mikor elfogy az üzemanyag. Gyanakszom az üzemanyagszűrőre, az AC kábeleire, valamint gondolom az AC-nek van reléje is, talán az makacskodik nekem. Mikor megállt, és beindítottam, akkor sem volt erőtlen, vagy dadogós, full powert éreztem, de aztán pikk pakk lehörgött a moci, mint mikor elfogy a kaja...
Ezért se gondolnám, hogy szűrő dugulás lehet, inkább relére, vagy AC kábeleire gondolok... Azért a szűrőt nem árt cserélni, úgy döntöttem, hogy azt mindenképpen kicserélem hétvégén. Ma reggel beindítottam, és teljesen szépen járt a moci... szóval nem érteni :) was is das?
LacUS2008-06-27 08:49:02 // 26062
Ha egyszer eljutok oda,hogy a tervezett motor bekerül a kocsiba, akkor nincs kompromisszum, a lehető legnagyobb teljesítmény amit üzembiztosan elérhetek, nem érdekel fogyasztás meg semmi más úgyis hobbi autó.:)
Marek2008-06-27 07:29:24 // 26061
Nem jellemző! Kevés a közös képem vele és nem örülne neki, ha belinkelgetném akárhova is! Az egyéb kategóriában, meg vannak páran, akiket ez nem zavar, sőt...
Marek2008-06-27 07:22:45 // 26060
Szerinted?! Nem készülhetett ez a kép a jelenlegi barátnőm előtt vagy mi?!
Robi2008-06-27 01:39:08 // 26059
Andit snassz lett volna belinkelni? Mi van veled mostanában, torschluss pánik? :D
Robi2008-06-27 01:37:03 // 26058
Emlékeim szerint az egyik vákuumcső az elosztófejhez megy, a másik pedig a benzinnyomás-szabályzóhoz.
prooF_752008-06-27 00:19:23 // 26057
Igen, bocsi, a bütykölést úgy értettem hogy a beállításokkal variálsz:)
Amúgy meg kérdés hogy mi a célod: teljesen a csúcsra kihegyezni a rendszert, vagy csak normálisan beállítani hogy ne kajáljon be semelyik tartományban meg a gyújtás jó legyen, arra tökéletesen jó az út meg a stopper, de ha a max. teljesítményt/nyomatékot akarod kihozni, akkor szerintem csak a pad jöhet szóba.
LacUS2008-06-26 23:35:48 // 26056
Illetve a pad még mindig egy mesterséges környezet...Szóval szerintem semmivel sem jobb, csak kényelmesebb....
LacUS2008-06-26 23:34:43 // 26055
Nem tudom, szerintem a progizásnál ideális esetben a mech. részhez már nem nyúlkál az ember, a nagyoknál legalábbis nem láttam ilyet ..:)
prooF_752008-06-26 23:32:29 // 26054
Az oké hogy elhagyatott útszakasz, csak amikor a 26 féle beállítást variálod, akkor kicsit macera, meg nem is túl pontos. És sokkal kényelmetlenebb mint a padon bütykölni.
Viszont nem kérdéses hogy olcsóbb, legalább is annyiban hogy az utat nem kell kibérelni:)
prooF_752008-06-26 23:28:48 // 26053
A hfejben is minden élet polirozz le, kivéve a szelepülékek záróéleit.
Úgy érted hogy ahol a szelepfedél tömítéssel érintkezik? Vagy az alján is?

A blokk felületen max 1mm vastagon középen rárajzolsz loctite -al. uigy a tömcsire is ha feltetted.
Tehát azzal a pasztával amivel a szelepfedelet is tömíteni fogom? És a blokkrol a ráégett piszkokat szedhetem finom polírpapírral?
LacUS2008-06-26 23:28:22 // 26052
Pad:) Viccesek vagytok:)Túl sok diszkóverit néztek...:)
Ma kis hazánkban nagyon kevesen tesztelnek padon.Én a jó öreg elhagyott utszakaszokra esküdnék, ha már ott tartanék.

Mellesleg, ha érteném, is a gép kódot, akkor is inkább egy egyszerű táblázatot töltögetnék, mert egyszerübb.És minek szopassam magam még azzal is :)Nem?
[k i z z o]2008-06-26 21:54:57 // 26051
meg van ismerősöd, hogy olcsón padon tölthess vele x órát:)
NaTo2008-06-26 21:18:02 // 26050
Miért nem szereted a gépi kódot?! Csak összeadni kell tudni. :)
Tudtad-e?
...
hogy a számítógépek a kivonást a szorzást az osztást és minden más műveletet nem képesek elvégezni, ezeket összeadással oldják meg!?!
...

kis segítség: 3X7=21
a gép így végzi el:
3X7=7+7+7
:) ami szintén 21...
a szorzás semmi.
az osztás már brutálisabb...
na ki az aki tudja?! :)

A kettes számrendszer ismerete hatalom... ;)
LacUS2008-06-26 20:08:58 // 26049
Miért?V6 marad az is:)Csak mondjuk, egy picit erősebb.:)ű
A másik ok,hogy én az ilyen gépikódos okossághoz nem értek, viszont táblázatokba számokat írni, számolgatni gyorsabban meg tanulok:D
A légtömegmérőt amúgy is ki akarom váltani még a szívó mocinál is, mert szerintem a MAPos megoldás jobb, ha más nem is de nem szűkíti a levegőcső keresztmetszetét
[k i z z o]2008-06-26 18:13:23 // 26048
Akkor legalább részterhelésen biztos bekajál:)
[k i z z o]2008-06-26 18:08:45 // 26047
Csak akkor, ha kiveszed a dugókat. AKkor viszont én meg szoktam polirozni őket. A hfejben is minden élet polirozz le, kivéve a szelepülékek záróéleit. Kiseb baz öngyulladási veszély.

Ha a dugó bentmarad, hozzá ne nyúlj. A finom papir leeső korund szemcséi finoman beülnek a hüvelyhez.

Tudod, hengerfej viztereket igen finoman Loctite -al megkenni...Hajszál vékonyan. A blokk felületen max 1mm vastagon középen rárajzolsz loctite -al. uigy a tömcsire is ha feltetted. Olajáterszető O gyürüket 2x nézd meg a helyére menjenek.
[k i z z o]2008-06-26 18:02:19 // 26046
OK. Egy ilyen motorhoz kellhet egy ilyen, de szerintem egy 164 Motronic is megoldja átprogramozva. Kivéve az ALS de az már egy nagyon komoly motor.

Ahhoz már kell elektromos gázpedál, komolyabb mass sensor. Igy már értem miért akarsz ilyen vezérlőt. De akkor irjuk le azt is, hogy ennek a motornak köze sem lenne egy V6-hoz rendszertechnikailag.

Egy olyan motor kell legyen amiben az ECU a legolcsóbb:) ha nem akkor nem kell rá ilyen ECU:)
Fészi2008-06-26 17:38:50 // 26045
Hát igen... mondjuk bunkóság volt Marek részéről nem egy olyan képet berakni, de ő tudja... De Marek ha szégyelled a bnőd, vagy bizonyítani akarsz akkor inkább ird le :D
[k i z z o]2008-06-26 17:36:25 // 26044
Amit Tocsanak irtam az szerintem kezdetnek OK.
NaTo2008-06-26 15:58:14 // 26043
Nekem nem sok mindent esztergáltak...
Megjött a boltból az alkatrész, kibontották, összerakták.
Beszélj Mesterrel ez ügyben!
Tocsa2008-06-26 15:52:27 // 26042
Szerintem nem kormospdik be ha nem eszi az olajat es jo a gyujtasod, tehat erdemes kipucolni! Meg ha mar szetszedte ennyire akkor mindenkepp en is igy voltam vele . :)
ket hetig csak mosogattam pucolgattam az alkatreszeket.:)
De sajna a szervo es a szelepdekli tomitetlenseg miatt olajos lett minden! :(
Apropo kormany ugyben persely temaval mi a helyzet?
Nekem nem felujitani kell csak a szettet szeretnem amit esztergaltattatok a tiedbe.
Tocsa2008-06-26 15:43:32 // 26041
nitrohigitoval mosd le mindenkeppen szerintem.
en kipucoltam fenyesre kivul belul a motorom szerintem ne kapkodd el! :)
a csapagyaidat csereled? Hajtokar nyugvo csapagyak?
NaTo2008-06-26 13:35:55 // 26040
Van értelme azt lekaparni? Szerintem hamar visszakormosodik...
Tiszi2008-06-26 12:58:17 // 26039
Szia. Ugyan én sem vagyok programozó, bár középiskolában mint tantárgy ( mikroszámítógép és rendszertechnika ) sokat foglalkoztunk az akkori sz.g-ek ( xt,at,-8080-8088-as) procijaival, nameg PIC- és PLC-s rendszerek építésével..de autóelektronikával nem..
Szeretnék én is egy picikét megismerkedni vele , arra kérnélek, ha esetleg tudsz valami jó linket , esetleg könyvet ....csak kezdő szinten...
Segítségedet előre is köszönöm.
Gábor(figi75)2008-06-26 12:46:03 // 26038
Ez igen,tessék vele igyekezni,a 7vg-n már túrázni kell vele!:-))))
Szerintem letudod csiszolni,én is ezt tettem kárt nem csinálsz vele!
Tiszi2008-06-26 12:40:35 // 26037
Amikor először láttam így a " motoromat " nagyon meglepődtem : kilyukadt a dugattyúm ! Amikor másodszor , akkor már szidtam magamat mint a bokrot...
Ugyanis én kivettem a hüvelyeket és véletlenül megcseréltem a két középsőt..és még összerakásnál sem vettem észre a hibát..
Kicsit kopogott ( ami melegen megszűnt ), szerelőtől-szerelőig jártam, de semmi, majd egy reggel megelégelte és elfogyott az erő.. hál istennek a főtengely megmaradt, két hajtókar, két hüvely, két dugó látta kárát..
Egyébként, én leszedtem a kormot 1500-as polírpapírral, de szerintem nem szükséges, csak ha már szét van szedve akkor legyen az is tiszta..
Vader (a Gróf)2008-06-26 11:19:36 // 26036
Kedves Uraim!
Valakinek 90 tetőkárpit?Nagggyon fontos lenne!!!
Előre is köszi!
LacUS2008-06-26 08:50:31 // 26035
Én DTA 60-at néztem a 40 tényleg elég egyszerű.
Rajtprogram, ALS, hengerenként 2 injektor vezérlés nem azonos töltettel,stb.:)
Ezeket asszem, a motronic nem tudja:)
Én ha gazdag szép és okos leszek (ebből az uccsó kettő már megvan) :) akkor jó lenne egy turbos 3.XX V6-ot építeni. Ehhez kellene egy ilyen ecu
Wickey2008-06-26 06:11:39 // 26034
infóm az nincs. De sehr wilkommen trükk az üzemanyagrendszer nyomását megemelni. :-)
prooF_752008-06-26 01:06:38 // 26033
A projekt mai állása:

Lehet hogy hülye kérdés, de a dugattyúkon lévő fekete ráégett kormot érdemes leszedni? És ha igen, mivel? (blokk-hfej érintkező felületek tisztítása még hátra van, afelől már ki vagyok okítva hogy hogyan...)
[k i z z o]2008-06-26 00:23:08 // 26032
Attól függ milyen kézbe kerülnek:)

Ahogy DTA 40 et elnezem, a Motronicban ezek benne vannak.

És mit nem tud pl.?
Marek2008-06-25 23:35:11 // 26031
Azt már eladtam :( , ráadásul nagyon olcsón egy barátnak! :))
Wickey2008-06-25 23:32:33 // 26030
Jó lesz az a benzines váltóval legalább nem dönget feleslegesen :-P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak