Fórum >> Típusok >> Sprint

szegecs2008-05-18 19:18:12 // 19423
Ja, és el is mondanánd :)
Lali752008-05-18 19:18:11 // 19422
Dadogott egyik pillanatban,azután ment szépen,majd megállt.
szegecs2008-05-18 19:15:16 // 19421
Megkérdezhetem, hogy miért volt megbízhatatlan a két jeladós?
Lali752008-05-18 18:55:33 // 19420
Izgalmasabb a 16V 40-es dellorto-kal.Nekem csk terv maradt,
mert eladtam.
A karb. tökéletes lett nekem,csak új tömítés kellett mindenhova a
szívócsőnél.
Beáll.:csakis fülre.
Fő probléma a gyújtás.Két jeladós volt,megbízhatatlan.
Visszaraktam a megszak.,tökéletes volt,csak nem pörgött 7e-ig.
sprint832008-05-18 17:44:33 // 19419
A 16V-én kivül akkor mind simán felmegy nagyobb alakítgatás nélkül?
pb_2008-05-18 17:32:18 // 19418
Bármelyiket fel teheted, még a 16vjét is, csak akkor több mindent is át kell alakítani.
sprint832008-05-18 17:28:31 // 19417
Ez most lehet, hogy kicsit hülye kérdés de azért felteszem: csak az 1.5 IE injektorát lehet feltenni az én 1.5 karbisomra vagy esetleg az 1.7-es vagy 1.3/1.4-es motoroké is jó hozzá?
pb_2008-05-18 15:06:55 // 19416
Akkor ki kell próbálni.)
szegecs2008-05-18 14:42:09 // 19415
Állítólag Krecsinek bevált az O-gyűrűs megoldás és én is érzékeltem, hogy 1kx simábban járt utána a mocija.
pb_2008-05-18 14:39:07 // 19414
Szét vannak kopva, falsot szívnak, és ezért nem lehet beállítani őket normálisan.
szegecs2008-05-18 14:37:23 // 19413
Éspedig?
pb_2008-05-18 14:30:14 // 19412
Sajnos nem nagyon fogsz tudni összerakni jót, mert szinte mind1iknek ugyanaz a baja. K-Jetronicra csak azt mondom, hogy 16v.))
szegecs2008-05-18 14:04:18 // 19411
Szegecs!
Aki meg akar szabadulni a karbijától a szóljon nekem. Amíg Sprintem van, addig én nem buherálok a befecskendezős rendszerrel, azt nektek hagyom, legalább gyűlnek a karbik, he-he :), a sok rosszból csak lehet csinálni két jót. Egyébként lehet, hogy maradi vagyok meg ilyenek, de az injekciós rendszerbe is (bár nem olasz cucc) a K-Jetronic jött be nekem nemtom miért, talán mert még nem volt telepakolva számítógéppel. Az még dinamikus volt legalább (számomra).
pb_2008-05-18 13:42:52 // 19410
Én ezt írom, már nagyon régóta, én is hasonló miatt utáltam +, igaz, az nem AR volt. Az injektorral vesztesz néhány lovat, + nem lesz + a brutális pörgős érzés, de sokkal üzembiztosabbá válik a verda. Poénkodni lehet, + jó is, + minden, de sajnos szívást már nem lehet Lkerülni a karbikkal, és hagyományos gyújtással.(((
Még 1, aki ötvözné szeretné a kebi adta előnyöket az injektorral, annak csak annyi mondanék, 16v.))))))
Nelly2008-05-18 13:18:39 // 19409
Én is így jártam. Kicsi karbi probléma (nem nyitott ki a vadiúj tűszelep), kicsi gyújtás probléma (utángyártott zsírúj rotor 1,5 mm-rel rövidebb a gyárinál), és meg is volt az idegbaj. 10 éva van Sprintem, folyamatosan karburátor és gyújtás problémák miatt szívok.
Nelly2008-05-18 13:13:46 // 19408
Ki szeretne karburátort? Van 1 pár Weber!
pb_2008-05-18 12:29:05 // 19407
Az LE3 nem annyira jó, inkább valamilyen MAP szernzoros cuccot érdemes beépíteni. Természetesen az 1 fojtószelepes verziónál soha nem lesz olyan a gázreakció, mint a hengerenkéntinél, de sok szívástól kímélheti + az Mbert. Nem rosszak a karbik, ha újak, de sajnos 1 2x éves karbival márcsak szívni lehet.(( Ehhez még hozzáátársul6 1 kis gyújtás probléma, és kész az idegbaj.
pb_2008-05-18 12:19:31 // 19406
Ha injektorosítani szeretnétek, akkor inkább IAWra, vagy MP3.1re érdemes vadászni. Igaz, akkor cserélni kell majd a lendkereket is. Ha olcsón van LE3, az sem rossz, de azzal is van, azért szívás.
pb_2008-05-18 12:16:54 // 19405
Sok az üres hely, a vitrinben?))))
Gábor332008-05-18 10:40:43 // 19404
Hali! Látom Megint szidják a karbikat! Nekem volt injektoros is (BOSCH LH3-jetronic) és az egy nagy csalodás volt! Pedig Olaszországbol hozták a komplett rendszert,nem volt szétbarmolva,teljesen gyári volt. Nekem kb 1-literrel evett kevesebbet,de dinamikában,gázreakcioban seholsem volt a karbikhoz képest! Én kb 1-évet használtam az injektort és levettem,van még hozzá alkatrészem ha érdekel valakit. Szoval maradok a karbiknál,sokkal többet lehet velük variálni mint az injektorral. Meg ugye a karbik jellegzetes szivohangja sem mellékes!
sprint832008-05-17 18:49:39 // 19403
Egyébként mennyibe fájna a karbik helyett beszerezni az injektort és a hozzá tartozó összes vackot? Én is erősen gondolkodok már egy ideje rajta mert nem igazán sikerül belőni a karbikat.
krecsi2008-05-17 13:50:55 // 19402
Nem csak te :))
Whiteskull2008-05-17 13:43:21 // 19401
A felesleges karbikat mindig szívesen látom. :)))
Nelly2008-05-17 13:33:20 // 19400
Húzós bizony! Nekem a műszaki miatt kell lecserélni az első és a hátsó tárcsákat is. 40ezer pénz összesen. Inkább felszabályoztatom összesen 6ezerért mind a négyet.
Nelly2008-05-17 13:30:35 // 19399
Én is földkörüli pályára állítanék 2 pár karbit. Ferkével egy volt a gondolatunk. Persze, eredetibb a karbis megoldás, de nagyon gondolkodom én is az injektoron.
Szala2008-05-16 22:27:35 // 19398
Érdekes darab, de az üléshuzat a Sprintben még "érdekesebb"! :))))
krecsi2008-05-16 19:30:18 // 19397
Pár hónapja még volt mindkettő. Árakat már nem tudok, de a hátsó elég huzos volt. Azért is nem vettem. De hátsó fékbetét rögzitőt már nem lehet kapni, az biztos. Amiatt a héten futottam néhány kört.
Ferke2008-05-16 19:27:03 // 19396
Az lesz:)
krecsi2008-05-16 19:26:34 // 19395
húzz utána nyomatékkal is!!
Ferke2008-05-16 17:50:21 // 19394
Tudja valaki, hogy bárdinál van-e még belső fékeshez féktárcsa? Első-hátsó? Nellynek kéne.
Ferke2008-05-16 17:10:35 // 19393
Nabazze, pöti malőr....indulnék haza, erre nincs egy db sebességem sem. Ehh, kicsiótó kicsit xopat.:))
Ferke2008-05-16 16:36:40 // 19392
Mert muszáj volt.:)
pb_2008-05-16 16:00:40 // 19391
Ilyen van nekem is, csak 1 ezressel drágább volt. Látod, minek kellett neked rohanni a melóval?)))
Ferke2008-05-16 15:59:06 // 19390
Hehe. Megjött a nyomatékkulcsom. 2800 pénzért igazán nem rossz.:) Kár, hogy 2 nappal előtte húztam le a hengerfejeket sima csillagvillással+krovával...baxxameg.:))
pb_2008-05-16 14:36:57 // 19389
Ma, még nem ittam csak vizet, most, hogy mondod, lehet ez volt a baj.))))
De ne is tagadd, a vitrin +világításához kellenek a neonok.))))))
Ferke2008-05-16 14:20:00 // 19388
Á, félrebeszélsz.:)
pb_2008-05-16 13:14:43 // 19387
A vitrinben jól fognak 1más mellett mutatni.)))))
Ferke2008-05-16 13:10:44 // 19386
Dehogy lesz. Így legalább lesz 3 szett felújított karbim. 1 dellorto, 136os W és egy 40-es W.:)
pb_2008-05-16 12:34:03 // 19385
Majd 1-2 7 múlva az lesz.)))
pb_2008-05-16 12:33:27 // 19384
Keringjenek, én nem sajnálom tőlük a földkörüli pályát.)))
Ferke2008-05-16 12:29:34 // 19383
Na, azt lesheted, hogy szabad legyen a karbim. Teljesen jók, így ezek biztos maradnak!:)
Whiteskull2008-05-16 12:27:52 // 19382
Igazából mindennak van valami jó oldala is. Igy egyre több szabad karbi kering majd a világban. :))))
pb_2008-05-16 12:25:13 // 19381
Van benne igazság.)))
Whiteskull2008-05-16 12:23:45 // 19380
Aki egyszer megbotlott, az másodszor is képes rá. :))))
Ferke2008-05-16 12:15:01 // 19379
Nyugi, a másik marad karbis!:)
pb_2008-05-16 12:11:40 // 19378
Ez nálunk sem Ngedélyezett.))) A dezertőröket keményen büntetjük.))))
Whiteskull2008-05-16 11:59:09 // 19377
Nálunk nincs is helye megingásnak.:)))
pb_2008-05-16 11:45:40 // 19376
Mi, jól fogunk vele bánni, nem úgy, mint ti.)))))))
Whiteskull2008-05-16 11:30:44 // 19375
Hát menjen is csak közétek. :))))
boyci2008-05-16 11:15:05 // 19374
Grat természetesen és akkor megyek ünnepelni, jóó?! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak