pb_2011-03-16 23:36:43 // 28073
Keményen tolja, azt a bizonyos szekeret.D
pb_2011-03-16 23:35:12 // 28072
Mágusom, Mágusom, ha gondolod leszervezek 1 kis törődést számodra, 1 bizonyos helyen, vatte.DD
pb_2011-03-16 23:33:14 // 28071
Sajnál, sajnál, sajnál(mikozben a háttérben halk hegedűszó hallatszik).DD
pb_2011-03-16 23:31:49 // 28070
Köszönöm, értékelem, de rendes gyerek lévén +hagyom Mágusunknak, neki mindig szüksége van effajta bátorításra.))))
Whiteskull2011-03-16 20:40:13 // 28069
Még ő sem tudja, hogy mondja el akkor nekünk? :))))
Ferke2011-03-16 20:32:55 // 28068
DE ha legalább megmondaná, hogy melyikre akar eljutni...segítenénk, és gumifalra cserélnénk az odavezető úton a korlátot...:))
Ferke2011-03-16 20:31:48 // 28067
Van egy tippem:) Valahol fennhangon ecseteli, hogy mi a különbség a 145 és a 33 kipuff veztengelyei között:))
Whiteskull2011-03-16 20:29:02 // 28066
Terelgeti össze a lovakat, hogy idén is eljusson egy talira. :))))
Persze, ha nem jön közbe egy szalagkorlát. :)))))))))
Persze, ha nem jön közbe egy szalagkorlát. :)))))))))
Ékszij2011-03-16 20:27:24 // 28065
Vajon most hol lehet ? :)
krecsi2011-03-16 20:22:12 // 28064
Míg nem fizetik ki teljesen, addig a tiéd:) Csak bátran
Ferke2011-03-16 20:20:58 // 28063
Vele kell is éreztetni a törődést elég gyakran, mert elkallódik...:)))
Ferke2011-03-16 20:19:59 // 28062
Szó szerint xaré-ugyé ment el, most sajnálom is, de hát ott a másik, ami meg nem halad...hétvégén lemostam, és csapattam egyet..:)
Szomszéd utána be is talált, hogy mielőtt elvinnék, vezethetné-e egy kicsit..:))
Szomszéd utána be is talált, hogy mielőtt elvinnék, vezethetné-e egy kicsit..:))
Whiteskull2011-03-16 20:19:22 // 28061
Az érzést pb_-nek tartogatom: :))))))))
Ékszij2011-03-16 20:19:16 // 28060
Hát remélem nem sokáig kell már raktározzam :)
Ferke2011-03-16 20:17:05 // 28059
Jaja, érezzük is a törődést:)))
Ékszij2011-03-16 20:16:33 // 28058
Rémlik hogy nem nagy pénzért árultad ... Ha előbb árulod akkor megvettem volna ...
Whiteskull2011-03-16 20:14:29 // 28057
Szerintem 100%, csak akkoriban ez volt a 100%. :)))))
krecsi2011-03-16 20:14:09 // 28056
A szekrényben nem is lesz 100%:)
Whiteskull2011-03-16 20:13:38 // 28055
A belem kiteszem értetek. :))))))))))
Ékszij2011-03-16 20:12:28 // 28054
Azt én is észre vettem hogy az új lámpáim nem 100% pedig még a szekrényben vannak
Ferke2011-03-16 20:11:35 // 28053
Köszönjük a segítséget foncsorügyben:)))
Whiteskull2011-03-16 20:10:29 // 28052
Amilyen nagy kufár vagy el is tudom képzelni. :)))))
Ferke2011-03-16 20:09:39 // 28051
Már kifizették a felét, de a másik fele nagyon nem akar összejönni...nem mintha egy hatalmas vagyonról lenne szó...:)
Whiteskull2011-03-16 20:08:55 // 28050
Hozzáteszem, hogy így 5 év után is fényesebb, mint a vadiúj gyári tompított. :)))
Whiteskull2011-03-16 20:07:59 // 28049
Ugyanebben a cipőben járok, bár nekem a fényszóró is új, mivel a nagypolszkiét aplikáltam bele. :)))
Ékszij2011-03-16 20:06:48 // 28048
Tomítottat sikerült újat venni de fényszoró sajnos nincs új. Remélem azóta változott a helyzet :)
Whiteskull2011-03-16 20:05:46 // 28047
Jön majd erre is. :)))
A rendes gyári minőségű alvázvédővel együtt. :)))
A rendes gyári minőségű alvázvédővel együtt. :)))
Ékszij2011-03-16 20:04:10 // 28046
Az enyémre 10 tubust elpocsékoltam :) mondjuk nem sajnáltam...
Whiteskull2011-03-16 20:04:08 // 28045
Tapasztalatom csak annyi van, hogy amikor a vasúton dolgoztam, a foncsorozott fényszórókhoz nem szabadott hozzányúlni, mert simán lejött róluk a felvitt foncsor. Ez 20 éve volt. :)))
Ékszij2011-03-16 20:01:07 // 28044
Tud-e valaki fényszóró fonycsorozó műhelyt és van-e tapasztalat ?
Whiteskull2011-03-16 20:00:07 // 28043
Egy-két sokk alkatrészért majd megyek. :))))))))))
Whiteskull2011-03-16 19:59:36 // 28042
Hehe! Az még csak ezután fog jönni. :))))
Ékszij2011-03-16 19:58:01 // 28041
Ezen könnyen segíthetünk, elviszem én ha útban van :)
Ékszij2011-03-16 19:56:26 // 28040
Jó lett , tömítőzés és olyan mint a gyári :)
Ferke2011-03-16 19:45:45 // 28039
Így van:) bár itt tartanék már én is...nem is lett volna akadálya, csak kicsit szivatnak a sprinttel, és amíg nem viszik el, nincs helyem a másiknak...:)
Whiteskull2011-03-16 19:42:15 // 28038
Mint púpos gyerek a prés alatt. :)))
Whiteskull2011-03-16 17:09:22 // 28036
LoneWolf332011-03-14 20:04:53 // 28035
Üdv!
Nekem úgy rémlik, hogy zárt fojtószelepnél nincs, vagy csak nagyon (nagyon)minimális depressziónak kellene ott lennie (pont amiatt, hogy üresjáratban még ne nagyon vigye el a röpsúly által beállított értéket)
A fojtószelep teljesen zárt helyzetből történő finom kitérítésekor kezd felépülni a vezérlő vákuum.
Nekem úgy rémlik, hogy zárt fojtószelepnél nincs, vagy csak nagyon (nagyon)minimális depressziónak kellene ott lennie (pont amiatt, hogy üresjáratban még ne nagyon vigye el a röpsúly által beállított értéket)
A fojtószelep teljesen zárt helyzetből történő finom kitérítésekor kezd felépülni a vezérlő vákuum.
Atttis2011-03-14 19:24:24 // 28034
Helló!
Az egyirányú szelep megvan. Már tapasztaltam amit írtál hogy lassú haladásnál rángat, meg az alapjáratot sem lehet belőni így.
Az a baj hogy a 4es hengernél a hivatalos kapcsolódási csonkon vákuummérővel mérve 0 a vákuum, meg sem mozdul a mutatója alapjáraton, ha gázt adok akkor meg csak ugrál össze vissza a mutató.
Akk megint állítok gyújtást mert most rádugva állítottam be 8 fokra.
Kösz mindent!, azt nem tudod, h ott mitől nem lehet vákuum?
Az egyirányú szelep megvan. Már tapasztaltam amit írtál hogy lassú haladásnál rángat, meg az alapjáratot sem lehet belőni így.
Az a baj hogy a 4es hengernél a hivatalos kapcsolódási csonkon vákuummérővel mérve 0 a vákuum, meg sem mozdul a mutatója alapjáraton, ha gázt adok akkor meg csak ugrál össze vissza a mutató.
Akk megint állítok gyújtást mert most rádugva állítottam be 8 fokra.
Kösz mindent!, azt nem tudod, h ott mitől nem lehet vákuum?
Atttis2011-03-14 19:23:58 // 28033
Helló!
Az egyirányú szelep megvan. Már tapasztaltam amit írtál hogy lassú haladásnál rángat, meg az alapjáratot sem lehet belőni így.
Az a baj hogy a 4es hengernél a hivatalos kapcsolódási csonkon vákuummérővel mérve 0 a vákuum, meg sem mozdul a mutatója alapjáraton, ha gázt adok akkor meg csak ugrál össze vissza a mutató.
Akk megint állítok gyújtást mert most rádugva állítottam be 8 fokra.
Kösz mindent!, azt nem tudod, h ott mitől nem lehet vákuum?
Az egyirányú szelep megvan. Már tapasztaltam amit írtál hogy lassú haladásnál rángat, meg az alapjáratot sem lehet belőni így.
Az a baj hogy a 4es hengernél a hivatalos kapcsolódási csonkon vákuummérővel mérve 0 a vákuum, meg sem mozdul a mutatója alapjáraton, ha gázt adok akkor meg csak ugrál össze vissza a mutató.
Akk megint állítok gyújtást mert most rádugva állítottam be 8 fokra.
Kösz mindent!, azt nem tudod, h ott mitől nem lehet vákuum?
LoneWolf332011-03-13 20:33:17 // 28032
Helló !
A 8 +/- 1fokos előgyújtási értéket üresjáratban a könyv szerint lehúzott vákuumcsővel kell beállítani.
"Hivatalosan" a 4-es hengerhez tartozó torokban lévő depressziónak elegendőnek kellene lennie a vákuumdob megfelelő működtetéséhez (az egyirányú szelep a karbi és a vákuumdob között megvan?)
A karbi alján lévő csőcsonkokon keresztül részterheléskor, illetve üresjáratban nagyobb depresszió éri az elosztó vákuumdobját. Ez esetleg rángatáshoz vezethet a magasabb részterhelési előgyújtás miatt, pl alacsony sebességfokozatban állandó sebességű haladásnál, ha a foljtószelep éppen csak résnyire nyitott helyzetében.
A 8 +/- 1fokos előgyújtási értéket üresjáratban a könyv szerint lehúzott vákuumcsővel kell beállítani.
"Hivatalosan" a 4-es hengerhez tartozó torokban lévő depressziónak elegendőnek kellene lennie a vákuumdob megfelelő működtetéséhez (az egyirányú szelep a karbi és a vákuumdob között megvan?)
A karbi alján lévő csőcsonkokon keresztül részterheléskor, illetve üresjáratban nagyobb depresszió éri az elosztó vákuumdobját. Ez esetleg rángatáshoz vezethet a magasabb részterhelési előgyújtás miatt, pl alacsony sebességfokozatban állandó sebességű haladásnál, ha a foljtószelep éppen csak résnyire nyitott helyzetében.
Atttis2011-03-13 16:39:09 // 28031
Üdv.! Lenne egy kérdésem valki talán meg is válaszolja nekem.
Nem műxik a gyújtáselosztómon a vákumdobos szabályzó.
Oka: A 4es hengernél van a karbin a csonk amire csatlakozik a vákumdob csöve, abban nincs vákuum. De ha rádugom egy olyan csonkra ami minden hengernél van a karbik alján, akkor műxik a vákumdob.
Kérdés: Jó ha egy ilyen csonkra dugom rá a vákuumos szabályzó csövét? És az előgyújtás akkor 8fok ha rávandugva a cső, vagy ha nincs rádugva?
Előre is köszönöm szépen.
Nem műxik a gyújtáselosztómon a vákumdobos szabályzó.
Oka: A 4es hengernél van a karbin a csonk amire csatlakozik a vákumdob csöve, abban nincs vákuum. De ha rádugom egy olyan csonkra ami minden hengernél van a karbik alján, akkor műxik a vákumdob.
Kérdés: Jó ha egy ilyen csonkra dugom rá a vákuumos szabályzó csövét? És az előgyújtás akkor 8fok ha rávandugva a cső, vagy ha nincs rádugva?
Előre is köszönöm szépen.
pb_2011-03-12 14:01:58 // 28030
Akkor nem csalódtam.))))
Whiteskull2011-03-12 13:23:46 // 28029
Hát ezt az elkapkodás dologgal még sohasem vádoltak meg. :))))
No meg ez olyan suszter cipője dolog. :))))
No meg ez olyan suszter cipője dolog. :))))
pb_2011-03-12 13:11:41 // 28028
Csak szép lassan nyugodtan, Lkapkopdni nem szabad.)))
Whiteskull2011-03-12 12:35:05 // 28027
Whiteskull2011-03-12 12:22:03 // 28026
KGBMAN2011-02-26 08:58:35 // 28025
Találtam egy ilyet: Zender Alfasud sprint bodykit
pb_2011-02-24 22:45:39 // 28024
Aztán gondolom nézett hülyén, hogy miért.))