Kösz a képet. Ezt látva mindig eltűnődöm, hogy a 75 formatervezője mekkora iparművész zseni volt. Az volt a feladata, hogy új ,tetszetős, eladható csomagolást adjon a régi modellnek. Padlólemez, hajtáslánc, futómű marad. "Ja és még valami Senior Cressoni, egy jelentősebb bónusz fejében szeretnénk megtartani az ajtók összes présszerszámát, oldalablak szerszámát is... Sikeres munkát!"
És kieszelte, megoldotta. Gondoljunk bele, az ajtó formája, felületi ívei mennyire meghatározzák mit lehet mellé tenni. Nem csak oldalnézetből, de elöl-, felül- és hátulnézetből is. Még másik kerékjárati ívet is oda tudott szuszakolni a hátsó ajtó adott kontúrja mellé.
Nem mellesleg ez volt a hőskor, amikor még viszonylag egyszerű matematikával leírható felületekkel dolgoztak szándékosan. De ez nam von le semmit az érdemből.
Még egyszer mondom, óriási szakmai teljesítmény!