bálnazsííír. mint a 7-es busz :D
két gyerekkel, kisbicikli, fürdetőkád, füttyfürütty és félig üres.
ellenben sokat eszik, mint a 159 2.4 20V, csak nem megy úgy :)))
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
kru2009-08-27 22:14:34 // 13252
Kócosw2009-08-27 22:13:02 // 13251
igy igaz...
de nekem rövid ideig csikorgas volt..en erre gondoltam..
zugäs megvan..reszel rendesen :DD
de nekem rövid ideig csikorgas volt..en erre gondoltam..
zugäs megvan..reszel rendesen :DD
kru2009-08-27 22:12:42 // 13250
de tökmindegy, azt úccse használod, a szerelőm még a 2.4 20v-n (nem ő tette be előtte hátulra a betétet+tárcsát) magyarázta, hogy milyen jó új a cucc, mondom ja, van benne vagy 60ezer km.
ellenben elöl lehetne valami normális.
amit Adrián ír (gta) azzal az a gond, hogy futóművet is cserélni kell vagy valami konzolt applikálni valahogy, macerás.
ellenben elöl lehetne valami normális.
amit Adrián ír (gta) azzal az a gond, hogy futóművet is cserélni kell vagy valami konzolt applikálni valahogy, macerás.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 22:11:51 // 13248
s milyen a Phedra mesélj nekünk a francia technikáról..no nem a 69ről azt már ismerjük :D
Poló2009-08-27 22:11:37 // 13247
És nekem?
kru2009-08-27 22:10:32 // 13246
igen, ezért írtam, hogy a sima premium tárcsák csendesebbek sztem.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 22:10:10 // 13245
így vagyon nekünk hátul 276-os lakik....
GEORGE2009-08-27 22:09:27 // 13243
Az első fékek szerintem egyeznek átmérők a 156-on.
Ellenben nekem hátul nagyobb fékem van mint pl neked.
Ellenben nekem hátul nagyobb fékem van mint pl neked.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 22:08:03 // 13242
azért mikor fékezek egy jót van egy sutyorgó hangja...hiába uborkareszelő :DDD
kru2009-08-27 22:07:29 // 13241
nna, neked milyen tárcsával, a premium vagy a fúrt/mart?
kru2009-08-27 22:06:55 // 13240
Minimálisan, úgy emlékszem :)
Kócosw2009-08-27 22:04:24 // 13239
nekemis volt hangja..demar elmult ahogy bekopott..
jol dolgoznak az EBC nälam is..ajanlani tudom!
jol dolgoznak az EBC nälam is..ajanlani tudom!
Poló2009-08-27 22:03:40 // 13238
Ma várgyá', a 156 2.0 TS-eken meg olyan fék van, mint a 156 2,5 V6-okon meg 2,4 JTD-ken. Az mjeten is ugyanez a fék van, nem? Mármint gyárilag kérdezem, utólagosan akár 330-as tárcsa is lehet rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 22:02:09 // 13236
azért valamennyivel olcsóbb volt a Textar kombó ...csak az nem sport betét...
kru2009-08-27 22:01:27 // 13235
Ultimax
Prémium tárcsák
vagy
Fúrt/mart sport
Asszem Erhard a fúrt+Ultimax kombó,
nekem a Premium+Utimax.
Prémium tárcsák
vagy
Fúrt/mart sport
Asszem Erhard a fúrt+Ultimax kombó,
nekem a Premium+Utimax.
kru2009-08-27 21:58:48 // 13234
Szerintem az már el van, azért van hangja. Szar az a Brembo max, na ezt legalább 4-5x körbejártuk itt és eddig még senki nem dícsérte!! Nem véletlenül.
Csak sziplán mindenki beszopta, mondván Brembo...
Javaslom az EBC szettet legközelebb. Nekem 90 körül volt a full szett elöl/hátul tárcsák és betétek a Phedra-ra, de mondjuk ahhoz minden drágább.
Egy biztos, Erhard összerakott gondolatban egy Textar és nem tudom milyen kombót és kb. azonos árban voltak.
Csak sziplán mindenki beszopta, mondván Brembo...
Javaslom az EBC szettet legközelebb. Nekem 90 körül volt a full szett elöl/hátul tárcsák és betétek a Phedra-ra, de mondjuk ahhoz minden drágább.
Egy biztos, Erhard összerakott gondolatban egy Textar és nem tudom milyen kombót és kb. azonos árban voltak.
Ferko2009-08-27 21:56:41 // 13233
Tenkjúúú.:-DD MEglesem amint itt van.:-) mailcímem az oldalamon van.:-)
Ferko2009-08-27 21:55:28 // 13232
Na meg ugye azért parázok hogy mikor deformálódik el majd?
kru2009-08-27 21:54:58 // 13231
Amit én is: EBC
EBC Ultimax betétek és Premium vagy Sport tárcsák. (Sport a lyuggatott, szerintem a sima Premium halkabb lehet, mert az nem lyukas.)
Árban ahogy számoltuk Erharddal ilyen Jurid, Textar, hasonló kombókkal fel bírja venni a versenyt.
Csak ki kell várni, amí meggyünk a szigetről :)
EBC Ultimax betétek és Premium vagy Sport tárcsák. (Sport a lyuggatott, szerintem a sima Premium halkabb lehet, mert az nem lyukas.)
Árban ahogy számoltuk Erharddal ilyen Jurid, Textar, hasonló kombókkal fel bírja venni a versenyt.
Csak ki kell várni, amí meggyünk a szigetről :)
Ferko2009-08-27 21:54:46 // 13230
Szokni kell a 146-hoz képert. Ott rövidebb volt számomra a fékút. De belekalkulálom ezt is az aszfalton.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 21:54:22 // 13229
jah 1000km-ig csak óvatosan amíg le nem kopik az a réteg :) elfelejtettem szólni :P
GEORGE2009-08-27 21:53:43 // 13228
Nem tudom mennyi, de biztos van bőven. A 2.4 mjet 1650kg-ja sok és kész,
A 4 kerekes 159 2,4 ilyen nehéz!
A 2 kerekes 159 2,4 1530kg.
A 4 kerekes 159 2,4 ilyen nehéz!
A 2 kerekes 159 2,4 1530kg.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 21:53:30 // 13227
tudok persze küldök mailre opciókat ....fékbetétből nem kell olyan überbrutál azért :)
kru2009-08-27 21:51:59 // 13226
Ja az a szar Brembo max elöl... az egy fos, életem baklövése volt, és nem volt olcsó. Mentségemre szóljon, hogy ajánlották...
Erhard, most került fel a full EBC szett, amiket szereztél!
Kibaszott király, pedig ez nem is a sport tárcsa, csak a sima, de nagyon masszív, made in UK. szépen megfogja a majd 2 tonnát.
Viszont még rajta van az a rózsaszín koptató réteg van egy kis hangja, neked is volt? Gondolom azt majd elhagyja.
De itt nincs hullámosodás meg ilyesfajta baszások.
Erhard, most került fel a full EBC szett, amiket szereztél!
Kibaszott király, pedig ez nem is a sport tárcsa, csak a sima, de nagyon masszív, made in UK. szépen megfogja a majd 2 tonnát.
Viszont még rajta van az a rózsaszín koptató réteg van egy kis hangja, neked is volt? Gondolom azt majd elhagyja.
De itt nincs hullámosodás meg ilyesfajta baszások.
GEORGE2009-08-27 21:51:24 // 13225
Figyúsz koma!
Te itt kicsit "elvagyvarázsolódva"
Te olyan különbségeket emlegetsz és "sérelmezel" amik igazából csak versenypályán ütköznek ki.
Ki beszélt arról, hogy ha telepakolod a csomagtartót akkor az nem befolyásolja a menetstabilitást?
Jelen esetben nem a csomagtartóban és nem a motortérben van a közel 200kg plusz.
A 2,4 mjet 20V 156-al elég komoly tempóval lehet fordulni a gyári sport futóművel.
A nehezebb 159 2,4 jtdm TI-vel meg "körbeautózom" kanyarokban a 156-mat!!
Hiába nehezebb a 159 TI, még is nagyságrendekkel komolyabban kanyarodik.
Egy 1750 TBi TI nem tud észrevehetően jobban kanyarodni.
De lehet te egy egyedi érzékekkel megáldott emberke vagy és te kiérzed, hogy a TBI 3km/h gyorsabban bírt ott befordulni ahol a korábban a 2,4-es.
Te itt kicsit "elvagyvarázsolódva"
Te olyan különbségeket emlegetsz és "sérelmezel" amik igazából csak versenypályán ütköznek ki.
Ki beszélt arról, hogy ha telepakolod a csomagtartót akkor az nem befolyásolja a menetstabilitást?
Jelen esetben nem a csomagtartóban és nem a motortérben van a közel 200kg plusz.
A 2,4 mjet 20V 156-al elég komoly tempóval lehet fordulni a gyári sport futóművel.
A nehezebb 159 2,4 jtdm TI-vel meg "körbeautózom" kanyarokban a 156-mat!!
Hiába nehezebb a 159 TI, még is nagyságrendekkel komolyabban kanyarodik.
Egy 1750 TBi TI nem tud észrevehetően jobban kanyarodni.
De lehet te egy egyedi érzékekkel megáldott emberke vagy és te kiérzed, hogy a TBI 3km/h gyorsabban bírt ott befordulni ahol a korábban a 2,4-es.
Ferko2009-08-27 21:44:44 // 13224
Gondolom nem akármilyen betétekkel ugye?
Mibe fáj egy ilyen? Tudsz mutatni esetleg?:-)
Amikor fékezek nagy tempónál, akkor egyébként nem kis hanggal jár a művelet.:-)
Mibe fáj egy ilyen? Tudsz mutatni esetleg?:-)
Amikor fékezek nagy tempónál, akkor egyébként nem kis hanggal jár a művelet.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 21:42:53 // 13223
sport féktárcsák :) azok nem melegszenek van fékhatás...
Adrián2009-08-27 21:38:43 // 13222
Nem !;) ne izgulj!:)))
GEORGE2009-08-27 21:37:59 // 13221
Én is ezt tapasztaltam!
Ferko2009-08-27 21:36:46 // 13220
Te mit javasolsz helyette?
GEORGE2009-08-27 21:36:19 // 13219
A 156-os jobban lassul.....
A 146-mon ugyan olyan fék volt mint a 2.0 TS 156-kon.
A 146-mon ugyan olyan fék volt mint a 2.0 TS 156-kon.
Ferko2009-08-27 21:35:59 // 13218
Hehe. Ezt mély megelégedéssel vettem tudomásul én is.:-DDDD
GTPeti2009-08-27 21:35:50 // 13217
Tisztában vagyok vele, hogy 75 és 150-200 ló között van egy kis különbség. Remélem nem csak annyi jött át, hogy az Uno megérzi a +200kg-t.
Adrián2009-08-27 21:13:39 // 13216
vszínű lejebb adtak a minőségből ár érték arányban..... amúgy egyre több tipuhoz elérhető "megfizethető" aztán persze a prémium kategoriában nem engedhetik meg maguknak de ott nem is huszonpárezer 1 első hűtött tárcsa!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 20:52:33 // 13215
nem mondod? :) az a baj hűtött tárcsában is egy fos a Brembo nem tudom mit csináltak....
Adrián2009-08-27 20:50:53 // 13214
ja és következő tárcsám előre nem Brembo lesz! Amig ilyen silány ebben a szegmensben a minőség!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 20:44:58 // 13213
ez is lehetőség :)
Adrián2009-08-27 20:42:46 // 13212
ja vagy a GT 3.2 ésének is jó a cucca! Bár ezek egytelen szépséghibája mint a GTA nak is hogy 17" kisebb kerék nem megy fel!
Adrián2009-08-27 20:38:18 // 13211
Lehet jövőre elpasszolom a téli alu garnitúrát (sajan csak 15coll-os) és akkor fékcserekor rádobom a166 os nagy fékjét! Nem egy nagy ördöngösség ! A nyerget bontóban viszonyleg elfogadható áron hozzám vágják !A tárcsát megveszem újonnan kimaratom 5x98 ra 2 konzol a nyeregnek aztán hali! Na innentől kezdve 16" nál kisebb kerék nem megy fel!;) Van még 1 verzió ez a drágább van bontóban nekem soké 156 GTA komplett fék tárcsával gólyalábakkal együtt csak be kell fűzni azán kabát!;)Az gyárilag 5x98!:)
Adrián2009-08-27 20:28:43 // 13210
a 2.4 mjtd nek azért a személyek száma nem okoz különösebb nehézséget! ;)
GTPeti2009-08-27 11:11:51 // 13209
Egyszer a Fiat-omba beültek 3an, köztük egy erős testalkatú srác. (120+ kg). Hát azt megérezte az autó rendesen, igaz az Alfa majd' 2x olyan erős.
András bácsi2009-08-27 10:19:40 // 13208
Bár nem George vagyok, de a 156 jobban lassul hűtött tárcsával, mint a 146 ti.
WarbiRunner (Gyuri)2009-08-27 10:07:51 // 13207
Ja sőt, az 1.8 valójában azt jelenti, hogy 1.8-szor nehezebb mint a 2.4..jajj ne már...
WarbiRunner (Gyuri)2009-08-27 10:05:48 // 13206
Tegyél be 4 cementeszsákot az autódba (vagy csak egyet az orrába a "kis" motortömeg különbséget szimbolizálandó) és próbáld ki.Ha nem érzed a különbséget, akkor nincs miről beszélgetni....Fenntartom, hogy 200kg az rengeteg. Persze nem mindegy, az se, hogy hol van az a 200 kiló, jóindulatúan feltételezzük hogy nem a tetősínből faragtak ennyit...
Az A B C válaszlehetőségeket passzolom, várom a helyes javítókulcsot. Ezért írtam, hogy szívesen kipróbálnám őket.
Az A B C válaszlehetőségeket passzolom, várom a helyes javítókulcsot. Ezért írtam, hogy szívesen kipróbálnám őket.
GTPeti2009-08-27 10:02:01 // 13205
"a 2,4-nek ugyan az a fékje mint a TI-nek"
Remek, ezt örömmel hallom.
Remek, ezt örömmel hallom.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-27 09:00:01 // 13204
pedig a 156-nak a gyári féke egy kalap szar ...nem lehet vele megállni ha nagyon felmelegszik ennek megvannak az okai ...a féknyereghez dugójához kicsi a tárcsa vagy több dugós kéne vagy nagyobb tárcsa...
Ferko2009-08-27 08:46:19 // 13203
Nekem 1.6-os 146-osom volt. Kúrva jó volt a fékje. Sokkal jobb, mint a 156-ban. De én betudom a súlykülönbségnek az egészet.:-)