Fórum >> Egyebek >> Forma-1

RomeoOne2019-12-11 09:15:45 // 108476
Háááát...
A Ferrarinál megbénít a nyomás, a Mercedesnél motivál

Ma már brit csapatoknál dolgozó exferrarisok beszéltek arról, mi bénítja meg az áttörést hiába váró Scuderia dolgozóit.
Kazes☻2019-12-11 09:11:30 // 108475
Naugyehogyugye...! :)
Kazes☻2019-12-08 15:00:11 // 108473
Szerintem Vettel sosem volt klasszis, egyszerűen egy középszerű versenyző(nek mondható), akinek Newey nyert pár bajnokságot, avagy jól, szerencsésen álltak össze a dolgok. Ezek nélkül szvsz kb. annyit tudott volna elérni, mint szegény (akit egyébként csípek) Hülkenberg. Kár volt a Ferrarihoz igazolni. Ahogy a szabályok változtak és Newey nem tudott ráalakítani bajnok esélyes autót, az ifjonc Ric el is verte. A Ferrarinál Alo nagyon jól dolgozott, de ott meg az autó nem állt össze, hisz jól láthattuk, hogy Petrovot nem tudta leelőzni az egyenesekben... egyszerűen nem volt meg a sebessége és valamiért nem is hozták ki előle, talán nem volt ott mutyi, mint már láttunk hasonlót más bajnok esélyesnél... de az is lehet, hogy direkte be akartak tartani nekik. Ebbe sosem fogunk belelátni. Ilyesmire senki nem vette a bátorságot, hogy kitérjen akár a könyvében, Kimi sem.
Massát nagyon sajnáltam, pedig jól dolgoztak össze Kimivel is. Ha az a rugó nincs, akkor minden más lett volna. Ahogy Kiminél is... hány cím és mi minden maradt a McLarennél az Ő esetében... őrület... de ez van.
Lec nagy tehetség, Ferrari nevelés... nincs kérdés. Azért is írtam már korábban, hogy Vet-nek kellett volna mennie, mert Kimi biztos, hogy nem ütközött volna össze Lec-el pl. és támogatóbb lett volna. Tudja mi, merre, hány méter. A nagy évei elmentek a Mc-inél, de még be tudta húzni a VB-t a Ferrarinál és továbbra is imádja a versenyzést.
Talán Vettelnek nyitnia kellene egy gokart pályát és a gyerkőceivel és más fiatalokkal foglalkozhatna. ;)
tirex2019-12-08 14:20:59 // 108472
Mondja ezt az aki még ülést sem kapott az F1-ben! Nemá Cori! :)))
Giuntini2019-12-08 14:06:40 // 108471
Hát nem tudom....
Vettel ha rendbe teszi magát fejben, még jó lehet. Szerintem nem tudja kikapcsolni a külvilágot.
Az tény, hogy a Ferrari helyzete nem olyan, hogy sokáig próbálkozhatnak... Ha végignézzük a Ferrari utóbbi éveit, mindig olyan versenyzőket választott, aki máshol nyert már több bajnoki címet. Schumacher jó választás volt, felhozta a Ferrarit! De Alonso, és Vettel is mikor a Ferrarihoz került, már túljutott a legjobb évein. Egyedül Raikkönenre mondhatjuk, hogy a Ferrari világbajnoka, ott nyert, és az is marad. Sajnos Massát megfosztották a rengeteg hibával.
Kazes☻2019-12-06 20:29:50 // 108469
Kazes☻2019-12-06 18:00:13 // 108468
Helyes, helyes! Kicsit ugyan későn jöttek rá, de jobb később, mint soha! :)
Kazes☻2019-12-05 18:17:05 // 108466

...és tényleg!
Kazes☻2019-12-02 23:05:29 // 108465
Giuntini2019-12-02 22:55:24 // 108464
Meg a Tutela, és a Paraflu is.
Kazes☻2019-12-02 22:14:50 // 108463
mesa2019-12-02 21:15:58 // 108462
a Petronas nem vette meg a FIAT Lubrificantit soha!

A FIAT Lubrificanti eladta a Seléniát leválasztva 2000-ben a Doughty Hanson csoportnak ~400 millióért.
Ezután ők azonnal tovább adták FL Selenia S.p.A névern a Vestar Capital Partners-nekm de már 670 millióét
A KKK lett 2005-ben az újabb tulaj, aki már 825-öt csengetett.
Végül 2007-ben a malájok letették az adu ászt, 1 millió eur-t
Azóta hozzájuk tartozik a Selénia de csak a Selénia
Az FCA-nak pedig gyári beszállítói lettek.
Piritu - 1.000.0002019-12-02 19:38:55 // 108461
A mi cégünk is Merci szponzor, a rikító sárga ventilátoraink ott is vannak a képeken:

Viszont rajtam keresztül meg az Alfa Romeót támogatják :-DD
Jani552019-12-02 15:15:42 // 108460
Igaz, mennyivel szebben hangzik: A Mercedes főszponzor termékét (Selenia) választom, végülis avval, hogy azt vásárolom meg, őket támogatom...
A doboza így néz ki http://olajshopnet.hu/SELENIA-WR-5W40-5L
Giuntini2019-12-02 09:42:44 // 108459
Bocs! Igaz! Talán a koreai invázió miatt írtam, ami Budapesten van:(. Igaz, malaj cég Kuala Lumpurból.
Giuntini2019-12-02 09:23:15 // 108457
A Petronas főszponzor a Mercedesnél, de mit tehetünk, ha a koreaiak megvették a Fiat Lubrificantit? Attól még mivel új a tulaj, a Selenia, Tutela, Paraflu a gyári kenőanyagok, és Torinóban gyártják (jobban mondva Torino mellett).
A Petronasnak nagyon jók a bőrápolói, wax és egyéb autóápplási termékek. Ne használjam, mert a Merga oldalán szponzorként megjelent? Ugyanúgy a Petronas felvásárolta a gyári Mercedes olajat mint a Fiatét.
Kazes☻2019-12-02 09:20:29 // 108456
Gonci...
:D
Kazes☻2019-12-02 08:11:30 // 108455
Értettem... de az nyilván nem a márkanévtől függ leginkább, hanem a kis betűk és számok kombinációjában rejlik, mint specifikáció. :)
Jani552019-12-02 07:17:26 // 108454
Helyes megoldás (lenne), de mint mondtam, gyári ajánlás szerinti olajat használok...
Kazes☻2019-12-01 22:03:22 // 108453
Akkor vegyél Shell-t! :)
Jani552019-12-01 22:00:20 // 108452
Természetesen a Ferrari és az AR a kedvenc csapatom.
De! Engem nagyon zavar ez az idétlen helyzet, hogy miután lelkiismeretes AR tulajdonos vagyok, kedvenc kocsikámba a gyári ajánlás szerinti Selenia motorolajat használok. A flakonokon olvashatom, hogy PETRONAS termék, tehát a vásárlásommal évek óta, akaratlanul is Hamiltonékat támogatom! A legnagyobb riválist... Nem normális helyzet...
Miért is nem az ALFA ROMEÓT?????????
Kazes☻2019-12-01 18:06:36 // 108451
GT Ɨ|ѯ2019-12-01 17:41:18 // 108450
Reméljük....

( már 10 éve..../
Kazes☻2019-12-01 17:26:43 // 108449
Nekem a fordítottja jobban tetszik! :)
Giuntini2019-12-01 17:13:59 // 108448
Reméljük a Ferrari jövőre az élre ugrik, az Alfa meg legalább a középmezőny élére!
Kazes☻2019-12-01 16:05:02 // 108447
No, ez is meg volt... még sincs este... minden esetre a Ferrari (és Vet) jól megszívatta magát, Ves köszöni szépen... kár volt már az elejétől Lec-t visszafogni! Reméljük jövőre feljavulnak és jobbak lesznek!


Forza Alfa Romeo! :)
Piritu - 1.000.0002019-12-01 07:52:49 // 108445
Mit csináltak már megint az időmérőn hogy Leclerc nem tudott időmérő kört menni a végén? Rohadt sok idejük volt körbeérni.
Kazes☻2019-11-30 22:38:48 // 108444
Hehe... már nem is peros! :)
Kazes☻2019-11-30 09:04:59 // 108442
Kazes☻2019-11-28 14:19:55 // 108440
Igen, erre is próbáltam utalni... :)
Giuntini2019-11-28 13:36:19 // 108439
Az is hozzátartozik az igazsághoz hogy Vettel mit művelt Webberrel, és a 4 címből kettőt szerencsével és hátszéllel nyert meg.
Giuntini2019-11-28 13:08:06 // 108438
Ebben igazad van, Massa a VB címet a csapat miatt bukta el (benzinkút elvitel), de most két év óta Vettel inkább hibáztatható. Tavaly kb 50 pontot dobott el, csak úgy.....
Kazes☻2019-11-28 12:58:48 // 108437
Nem, nem ültem fel. :)
Egyszerűen nem csípem Vettelt. És irdatlan hibákat halmoz! És nem értem, hogy miért kell ennyire védeni?!
Volt pl. egy Alonso. Őt csípem. Remek munkát végzett, de sajna vele sem lett VB a Ferrari. És mit kapott szegény... akár itt is. Pedig nem csúszott ki csak úgy az első helyről és nem ütötte ki egy előzésnél a csapattársait... (pedig a Mc-inél lehetett volna) és még sorolhatnánk.
Kimit meg sokszor lesajnálják, pedig jelenleg is Ő a Ferrari utolsó Világbajnoka!

Nyilván a csapat sem tökéletes és nem hozza az állandó profi szintet, de Vettel erre csak rádobott jó pár lapáttal szvsz! Én csak fogtam a fejem, mikor átigazolták.
Én akkor is azt mondtam, ha beszélgetés közben szóbakerült, hogy csak Vettelt és Hamiltont hagyják békén, bárki mást igazoljanak a mezőnyből, csak ezt a kettőt ne... hát ugye látjuk az eredményt. :P
: D
Zsolt1552019-11-28 11:52:14 // 108436
Látom nagyon felültél erre a Vettel a hibás az elmúlt 12 év kudarcaiért hullámra. :-))))
(Pedig nincs is annyi ideje ott. :-)))) )

Csak egy gondolat vagy kérdés. Anno a Ross Brown - Jean Todt - Michael Schumacher csapat idején volt ilyen össze-vissza beszéd a Ferrari részészéről?

Ez a szerencsétlen, ha egyáltalán valaki a Ferrarinál - a címen kívül -, akkor pont neki kellene védeni a csapatot és nem kifelé beszélni. Milyen vezető az ilyen? Neki, aki ha van beleszólása, akkor tenni is képes lenne érte.

Binotto, a csapat vezetője(?). Azt mondja, nálunk nincs pilóta sorrend! Aztán össze-vissza hívják ki a versenyzőket kerékcserére csak, hogy megfelelni próbáljanak az "elvárásoknak". Fontosabb mint mondanak a médiában, mint hogy győzzenek. Aztán azt sem tudják merre van az előre. Ha van ilyen statisztika, hogy melyik csapat rontott többet a kerékcseréknél, akkor a Ferrari itt biztos dobogós. Aztán még az is lehet, hogy győztes.
Senki nem szólt neki, hogy: "Ember, legyél már férfi! Állj fel, aztán rugdosd össze-vissza a csapatodat, ha nem azt csinálják amit mondasz."
Ez nem demokrácia, hogy megszavaztassuk ki és mit szeretne a győzelemért.
Zsolt1552019-11-28 02:43:36 // 108433
Maszatolnak. Egyszerűbb valakivel elvitetni a balhét, ahelyett, hogy végig gondolnák, Ők mennyit hibáztak és rontottak el az elmúlt időszakban.
Zsolt1552019-11-28 02:38:36 // 108432
Akkor ez a Piero Ferrari nagyon új fiú lehet a csapatban, vagy csak simán memória gondjai vannak. Az előbbihez egy kicsit olvasgatnia kellene, míg a másodikra van gyógyszer is.

1997-ben Schumacher ütközött Villeneuve-vel és utólag elvették az egész éves összes pontját. A versenybírák szerint nem volt szándékos a baleset, de mégis.
Így a Ferrari bukott egy egyéni VB 2. helyet, míg a csapatban abban az évben meg lett volna a VB cím.

Még szerencse, hogy ez a korlátozott gondolkodású Ferrari alelnök akkor nem osztotta az észt, mert akkor Schumacher nem szerzett volna a csapatnak 5 egyéni VB címet.

Vagy csak a csapat sikertelenségét, most Vettel-re akarják kenni?
tirex2019-11-27 20:08:33 // 108431
Minden csapat olyan pilótát szeretne Ferrari úr! Mindenki hibázhat! Plusz olyan autót ami sosem romlik el, na ez meg a másik fele!
Kazes☻2019-11-27 13:50:08 // 108430
No, hát ez az! Lehet így is akart neki üzenni, hogy télak! :D
Tommi2019-11-27 13:26:43 // 108429
Akkor Vettel minek van még ott :)))))))))))))))
Kazes☻2019-11-26 22:54:04 // 108427
Majd a következő életemben! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak