Megvolt a mai Barcsi motoros találkozó.
Kicsit offos de motoros talin volt jelen a legkedvencebb autóm:
És vezethettem egy új Vmax-ot. Nagyon kellene. Ismét van mire gyűjteni :)
De ha megtehetnék, akkor megtennék... :S Ha lenne kétkerekű ódi, akkor átmatricáznák, másfélszeres áron kínálnák, és kiadnák a sok sajtóközleményt az olasz munkamorál javításáról...
Szívem vágya egy Ducati 748, de ő csak pályán érezné jól magát, érzem. Meg azért kezdő motornak valami kevésbé "gyilkos" gép kell. Utoljára Simson S51 N volt alattam, 10-12 éve. Azóta nem vezettem semmi motorizált kétkerekűt, mert veszélyes voltam a környezetemre. Picit már lenyugodtam, így talán majd veszek végre motort is. :)
Nekem a szívem vágya egy Multistrada de hasonló okok miatt félek bele vágni ! Én az SV vel meg vagyok elégedve nagyon főleg mióta nem kell rajta "hasalnom" :-)
Most lehet meg köveznek de 10 év körül csak japánban gondolkodnék én így tettem 2008-ban Suzuki 650 s -vettem ! A Duc motorok vez szíjasak míg a 10 éves japok tömbnyire láncosak örök + egy élet! Nem utolsó sorban vízhűtéses míg a Duc 10+éves lég és olajhűtős szeretnek meg szorulni főleg tötymörgös városi használat mellet! De ez is olyan mint az Alfa ha jó gazdája volt olyan nagy gond nem lehet azokkal sem! SZ.V.SZ
Ma a cég előtt állt egy Yamaha Diversion 900. Egész szép canga volt első pillantásra. Erről mi a véleményetek? (Nem szándékozok motort venni, de érdekel a válasz.)
Ilyenkor tavasszal mindig elgondolkodom azon, hogy el kellene kezdenem motorozni. Most már elég jó árban vannak Ducati motorkerékpárok is, csak az a gondom, hogy nagyon szidják őket a drága fenntartásuk miatt. Valaki tudna nekem valós tapasztalatot írni, hogy tényleg ennyire drága fenntartani őket, vagy ez csak egy városi legenda, mint a drágán fenntartható Alfa Romeok? (Speciel a drágán fenntartható Alfáknál nem magamból indulnék ki, mert nekem tényleg az volt. :( )
Szóval ha összejön a pénzem rá, akkor merjek beleugorni egy Ducati Monster-be, vagy SuperSport-ba, vagy inkább vegyek valami japánt? Persze minimum 10 év körüli gépekről beszélek...
Üdv Emberek!
Nincs valakinek estlegesen Malaguti Fifty Top-ja? Vagy valaki aki ismeri a típust?
Nem találom benne a motorszámot,pedig már a fél blokkról lekapartam a festéket.
Az vázban viszont egy marha hosszú azonosító van,lehetséges,hogy csak ez az azonosítója van?
Van egy súly határ ami alá nem lehet be menni ha Carbon ha nem ez egy egyezmény a sisak gyártok és a minőség ellenőrzök között! 1000g azt hiszem. Ez alatt már annyira ki vannak spórolva az anyagok hogy nem véd!
Mindenestre az ötlet nem rossz! :))) Csak nem tudom egy gombócot meg lehet úgy oldani, hogy ne ordítson róla, hogy az egy utólagos fóliázás? :) Ezen még elgondolkodom, ha csak olyan bukót tudok szerezni, aminek a színe problémás lehet, de árban viszont nagyon jó... Mondjuk most van egy fehér C3, 250Eur-ért ami ajándék pénz, de a szín... hát... Az egy kicsit gáz lenne hozzám és a vashoz :)
A carbonban nem a kinézet, hanem a súly az ami döntő lett volna nekem :) Attól mert fólia lesz rajta, még ugyanolyan nehéz a sisak, mint a másik :) Mióta hosszú túrákat tolunk európában oda vissza, nagyon nagy örömöt okoz esténként, amikor majd leszakad a nyakam, hogy leszabom róla a sisakot :) Ezért lenne jobb egy karbon bukó (talán...) De mivel elérhetetlen, így ez sajnos kiesik körből :((
Tegnap picit tájékozódtam sisak ügyben. A carbont még a honlapon sem nagyon kínálják euromotorék. A Louisban is egy 52-est kínálgatnak 300 eur. kedvezménnyel.
Viszont ha jó lenne neked a matt fekete,azt kb 130-körül hozhatnánk. Egy jó airbrush ember 35e körül olyat fest neked rá amilyet akarsz. Anno nekem Mike Tamás csinálta és igencsak jó lett. Az alap matt feketét vettem épp ezért.
Hát én mindenkép újat szeretnék. 5 évente elkél egy friss bukó a kuglimra :), másrészt a karbon-t néztem ki magamnak, arra kellene egy jó ár (60-61 -es méretben)
15-20 % körül volt a kedvezményem az euromotornál legutóbb. Vettem már náluk vagy három sisakot. Van egy erősen karcos C3-asom is,de arra plexi meg egy kis csinosítás kell. :)