GT Ɨ|ѯ2009-01-24 14:38:27 // 4675
GT Ɨ|ѯ2009-01-23 06:33:57 // 4674
kellene egy ifjú titán,mese nincs..:-)
Mike.2009-01-23 06:22:12 // 4673
Húúúú, jó kis "rövid" lista! :-)))
Mike.2009-01-23 06:19:45 // 4672
Ha izgalmasabb rész van akkor figyeljen oda, esetleg hangosabban beszéljen, de miért kell ordítva faszságokat mondania?
Mike.2009-01-23 06:15:21 // 4671
Az, hogy Dávid a kora miatt sokat tud az F1 ről, sok ismerőse van ott az nem azt jelenti, hogy a közvetítés is megy neki.
Xixo2009-01-23 02:49:47 // 4670
Én legalább a tvn megjelenő infókat le tudom olvasni. A lájvtimingről már nem is beszélve... :))
Náluk jobbat meg biztos lehetne találni, ha nem lenne így bebetonozva oda ez a brigád.... Csak ha nem is keresnek.....
Náluk jobbat meg biztos lehetne találni, ha nem lenne így bebetonozva oda ez a brigád.... Csak ha nem is keresnek.....
Buksi2009-01-23 01:09:05 // 4669
Van néhány jó duma! :-DDDD
Tommi2009-01-23 00:58:41 // 4668
De ha már ennyire odavagytok érte, nesztek :))))))))))))))))))
Best of Palik
„Sokan azt mondják, hogy értenek a Forma-1-hez”
( Palik László )
„JÉZUS MÁRIA, HOVA TŰNT DAMON HILL!!!” – itt már csak az égiek segíthetnek
„XY vezet 11 körrel a futam megkezdése előtt”
„Hakkinen fenntartja Coulthardot”
„De ez is egy nagyon jó idő lesz! Hakkinen ideje, atyám uram! Mit csinál! Hát megveri saját magát már megint Hakkinen” – Hát, valaki szereti, ha verik…
„Lökhajtásossá vált a Minardi” – Legújabb fejlesztés, a jövő évi csapatvilágbajnok születik
„De azért gondoljanak bele, hogy Takagi ezek után kiugrott és elszaladt a másik autóba, hogy bele tudjon még időben ülni” – Hát ezért nem megy a Tyrellnek, nagy a kocsi, és még tolongás is van a helyekért… tiszta vidámpark
„Egy pillanatra feltűnt egy cumisüveggel a kezében a Ferrari kettes számú pilótája”
„Villeneuve fejét verik bele az autó ülésébe! - Mit vétett szegény fiú? Még jó, hogy ennyivel megúszta! ( Egyébként csak a sisakját törölgették )
„Hakkinen elkezdett elrobbanni az őt üldöző Coulthard és Schumacher elől”
„Schumacher körönként egy tizedet farag Coulthardból”
„Itt Mika Hakkinen vezet 76 pontjával 11 futam után, Michael Schumacher 60 ponttal, tehát 16 futammal lemaradva a második”
„Irvine-t tuszkolják bele az autójába” – Pedig ordít és kapálódzik, de hát ugye a csapatmunka
„Hakkinen fejét simogatják fej nélkül”
„Schumacher kezdett elszakadni a Ferrari 601. nagydíján” – Eddig bírta, nem tovább! Csak az asszony melyik felét választja majd?
„Schumacher háromnegyed órával a verseny kezdete előtt jött ki kereket cserélni” – Azért nem kellett volna ennyire sietni
„Irvine szaggatja az autóját”
„Tuk, tuk, tuk, láttuk, töröltük, tankoltuk, ügyes, okos, elenged és 8 másodperc alatt Coulthard ismét a pályán”
„Irvine vonul vissza a boxba, még a szemébe is került valami - látni, ahogy az alkatrészeket dobálja kifelé” – COOL!!!
„Ahogy el tud-e jönni a második sorból Irvine, Schumacher és Hakkinen” – Nagy tolongás lehetett
„Hát…talán…szerintem lehet, hogy valakit kiintettek pályaelhagyás miatt”- Nem elég, hogy elhagyta, még ki is intik
„Látható, hogy a kanyarban befelé rámegy, majd kifelé sikerül elszakadnia üldözőjétől” – Ebben az esetben csak egy autó volt a képernyőn…
„Senna kézifékes fordulóval fordította meg az autóját” – Végül is Senna egy zseni volt, ő biztosan talált kéziféket a kocsijában, de senki más nem
„Eddie Irvine fenntartja Mika Hakkinent”
„Nehéz tankolni, mikor elcsúszik a műszálas karosszéria” – Ja, a karbonszálas harisnyán meg felszalad a szem
„Jóév Karcsi jól megtervezte nekik a gumikat” – Good-Year szabad fordításban
„Hát, nem kettőjük viszonyáról írták a Love Story-t” – Nem elég, hogy okos, még művelt is
„Jaj de szép ez a kép, ahogy felsorjáznak a versenyautók!” :)
„Schumacher másodpercenként 1-2 mp-t ver a többiekre” – Na, ez nem semmi
„Schumacher szándékosan csúszik meg a pálya egy adott pontján, így jobb lesz az ideje” – Végül is jégen is jobban halad az ember
„Mit művel…Jesszusúristen… Tépkedi az autó bajuszát” – A jövő vállalkozása: autóbajusz kozmetika
„Wurtz kb. három és fél leszúrt rittbergert produkált” – Az a fél hogy jött össze???
„Szállítják el Wurtz tetemét” – És ezt a gyászos hírt hogy lehet ilyen tapintatlanul közölni?
„Coulthard sem ma jött erre az aszfaltra”
„Magnussen idegein gitározik Rosset” – Sokoldalú egy társaság
„Coulthard megkezdte az elszakadási manővert”
„Kegyetlenül odanyomott a gázpedálnak”
„Fisichella jön ki a boxból, hogy ezt az időt még megbeszélje a pályával és a kocsijával” – Ez magánbeszélgetés, semmi köze az aktuális időjáráshoz, főleg a boxutcából kijövet
„Argentinul beszéltek hozzá, ő meg németül magyarázott” – Amerikában meg amerikaiul beszélnek
„Barrichelót sokan Senna utódjának tartják, hiszen brazil” – Senna érdeme Brazília egész lakossága
„Irvine Schumachert és Fisichellát egy kézmozdulattal előzte meg”
„Vonatoznak, mint a Napfény Expressz Bp. és Szeged között” – Ecclestone meg a kalauz :)
„Irvine-t nehezebb lezárni, mint egy pitbullal sétálni a Váci utcában”
„Coulthard kocog befelé a boxba, mindjárt leteszi ő is a bringát” – Modern triatlon: F1-es futamon kocogás biciklivel
„Nézzük, mennyi idő alatt cserélnek kereket Eddie Irvine-on” – És ha nincs ki mind a négy??
„Keresi az ideálisnál jobb ívet” – Szóljon már neki valaki, hogy ami nem megy, ne erőltesd
„Nem tudom, a kedves nézők látják-e, ott a kerekek közepén az a fényes, piros csík az izzó fék. A fék arra való, hogy az autót lelassítsák vele a versenyzők” – F1 course a la Palik – Lesson 1
„Szóval San Marino egy… szóval egy olyan… izé… EGY HEGY! Szóval nem egy nagy dolog…” – F1 course a la Palik – Lesson 2
„Ezüst színű bigyóka” – A fedélzeti kamera szabálykönyv szerinti meghatározása
„Ha be tudja tolni, ha be tudja lihegni David Coulthard azt az autót!” – Egy futam után nem szabad várni senkitől átlagon felüli szexuális potenciált
„Fisichella autója kigyulladt, oltogatják is BŐSZEN” – Azok az ideges tűzoltók
Palik Nagyszótár: abszolválta, bazírozni, brusztolás, retesztés
Dávid melléklet: lancsizás
Idáig a netről korábban leszedett beszólások, ezentúl a saját gyűjtés:
„És ehhez hozzátegyük, hogy a Ferrarinak nemcsak egy második embere van, ugyanis ott van Ralf Schumacher is, akinek ez az utolsó versenye a Jordannél, úgyhogy már amortizálhatja is az autóját” – Csak azt nem értem, hogyan függ össze a kettő
„Az edzéseken előfordult, hogy az ászok akár háromnegyed órát is nem jöttek ki”
„A Ferrari évente 40-45 milliárd forintot költ arra, hogy ezek a piros nyilak rohangáljanak itt a Forma-1-es versenypályákon” :)
„7,8 másodpercre, tehát 78 századmásodpercre közelítette meg Hakkinent”
„Nem véletlen, hogy Hakkinen és Schumacher kerültek egymás mellé a vb-címért dőlő küzdelemben”
„XY versenyző nyerni fog, legfeljebb nem”
„Azt az óriáskereket nem a verseny miatt hozták ide, hanem mert ott egy vidámpark van”
„Takagi állóra fékezte az autója jobb oldalát” – Ez azért érdekes manőver lehetett :)
„Schumacher kezdi meg gyors körét, repülő körét, amit egyébként angolul flying lapnek hívnak, ami magyarul repülő kört jelent”
„Schumacher gyorsabb, mint amikor a leggyorsabb volt az egyenesben”
„A Mercedes motorok több, mint 800 lóereje hihetetlen tempóra tette lehetővé az autót”
„Az a sötét napszemüveges úr Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke, akinek szemében minden látszik” – No comment :)
„A 107%-os időszabály azt jelenti, hogy Rosset nem indulhat a holnapi versenyen” :)
„Schumacher 314,6 km/h-val repesztett, Hakkinen 314,7-del, vagyis egy tized másodperccel volt gyorsabb”
„Nézzük, ahogy széles az autója ezen a pályán versenyautónyelven szólva”
„És remélem, hogy nem a verseny elején fog eldőlni a világbajnok” – Naná, szép is lenne!
„Coulthard nem tudja Irvine-t védeni, akinek a nyakára rátapadt Eddie Irvine” :)
„Hosszú ez a 53 körös verseny, akár még bármi is megtörténhet”
„A sárga Jordanben Damon Hill, mögötte a piros Ferrariban Damon Hill” - :)))
„A Bridgestone majd’ fél perccel vezet Mika Hakkinen előtt” - ???
„Jelentem, Eddie Irvine harmadszor is boxkiállás”
„A Mugennél pedig a Ferrari-motorokat tuningolják” – Azért ez elég csúnya volt
„Amikor megnyertek egy futamot ketten együtt”
„Úgy vonatozik itt Wurz, mint egy helyi kisvasúton”
„És barkácsműhelyben összerakott motor dolgozik a Jordanben” :)
„Tessék a híradót jól megnézni, de ott is azt fogják látni, amit itt fognak”
„Annyi olaj sem maradt a motorban, hogy egy rántottát lehessen sütni” – Ez aranyos :)
„A cég egyébként tévéműsorok előállításával foglalkozik” – A nap meg ki van sütve, a macska pedis fel van mászva a fára
„Egymással foglalkoznak, nem is kicsit keményen”
„Irvine-t 6 mm is elválasztotta a faltól”
„Az autó eleje elhagyta magát”
„Pestiesen szólva Villeneuve nem akart tornyosulni Barrichello előtt”
„Amikor a versenyzők kijönnek az alagútból, pár tucat méteren keresztül nem látnak”
„Hakkinen a pálya szélső pontjait használja”
„Hakkinen vagy Coulthard előtt, vagy mögött van” – Nézőpont kérdése :)
„Barrichello odavágott az autónak”
„Hakkinen eldobta az autót, aztán összeszedte”
„Barrichello és Coulthard egymást masszírozta” – Mmmm… :)
„Fisichella csúnyán muzsikált”
„A legszorosabb befutó 1982-ben volt, amikor Didier Pironi 0,3 mp-el ért be Jacques Villeneuve előtt” – Ez azért súlyos volt :)
„A két csapat, a McLaren és a Mercedes technikailag közel állnak egymáshoz” – Végül is…
„Barrichellót építik be az autójába”
„A száraz gumikat cserélik ki esőaszfaltra”
„Hakkinen elrángatja az autót”
„De la Rosa gyilkolja Villeneuve-t”
„Szereti a harmadik helyet, mint maci a mézesbödönt, szeretné leszakítani azt a fáról” – :)
„Coulthard elkezdett felzárkózni Barrichellónak”
„Schumacher utolérte a hátsó szárnyat”
„Az autó a pálya egyik indifferens pontján van”
„Elkezdték az autók nem bírni a meleget”
„Barrichello bármikor ki tudja szélesíteni az autóját”
„Csak viszont úgy látszik, a BMW-Williams jobban tud csúszni”
„Zonta nem bírta a nyomást, amit Verstappen fejtett ki rá”
„A BMW-nél várják Zontát”
„Ralf Schumacher a Williams Renault-jában”
„A mezőny fele a rajtnál leamortizálta a versenytechnikát” – Profi a társaság :)
„A nézők számára izgalmasabb lett volna, ha a mezőny nagy része nem esik ki a rajtnál” – Ez a nem mindegy :)
„Ha taktikusan versenyzik, azaz lassan megy” – Végül is egy autóversenyen ez is lehet megoldás :)
„A fékek bekapcsolnak” – De csak a fékezőernyő után, mi?
„Nem értem miért nem tud Raikkonen 300 km/h felett menni a célegyenesben hátsó szárny nélkül”
„Tempósabb az az ütem, ahogyan Michael Schumacher vezet”
„M. Schumi behúzta a kéziféket, ezért megy körönként 2-3 másodperccel lassabban”
„M. Schumi autóján elromlottak a fékek, nincs fék, ezért tud olyan gyorsan menni” :)))
„Bernoldi szűkre fogja az autóját”
„Frentzen kapaszkodik az autójába”
„Barrichello befarol a boxába”
„Behúzta hasát a versenyautó”
„Verstappen a legszélesebb autóval rendelkező holland”
„Barrichello menet közben elkezdte hátulról nevelgetni Panist”
„Barrichello kezdett rászokni Raikkonenre”
„Hoppá, mint egy rendes pesti taxis”
„Lehet még esélye Trullinak! Mint mókusnak az erdőtűzben”
„Flavio Briatore elővehette a vudu Ferrarit és nem is tűvel, hanem kalapáccsal ütheti”
„Mi volt Jean Todt kezében? Valami ellen vudu bigyó lehetett”
„Olyan mint egy kis fogyasztású dízelautó ez a Ferrari”
„Ez a két vidám fiatalember még csuda kis műsort tud csinálni”
„Sato ősi japán hagyományok felelevenítésére is alkalmas”
„Telibe bele Barichelloba belemenekül”
„Más taktikán van a két úr, de csak össze tudják gyűjteni őket egy lepkehálóval”
„Ennyit tud ez a versenyszemélygépjármű”
„Barichello annyi üzemanyagot kapott, hogy nem bírja el az autó” ( miután picit beragadt az autó a boxban elinduláskor)
„Energiával teli módon eldurran az ökle”
„Alonso szépen lekajálta Massa-t”
„Mindkét autóban Honda szív dobog, kivéve a csapatfőnökét, akié már szerintem megállt”
„Keresztbehajtásos büntetést kapott”
„Nehezebb üzemanyag van az autóban”
"A pályán látható fekete gumicsíkok a féktávok"
Best of Palik
„Sokan azt mondják, hogy értenek a Forma-1-hez”
( Palik László )
„JÉZUS MÁRIA, HOVA TŰNT DAMON HILL!!!” – itt már csak az égiek segíthetnek
„XY vezet 11 körrel a futam megkezdése előtt”
„Hakkinen fenntartja Coulthardot”
„De ez is egy nagyon jó idő lesz! Hakkinen ideje, atyám uram! Mit csinál! Hát megveri saját magát már megint Hakkinen” – Hát, valaki szereti, ha verik…
„Lökhajtásossá vált a Minardi” – Legújabb fejlesztés, a jövő évi csapatvilágbajnok születik
„De azért gondoljanak bele, hogy Takagi ezek után kiugrott és elszaladt a másik autóba, hogy bele tudjon még időben ülni” – Hát ezért nem megy a Tyrellnek, nagy a kocsi, és még tolongás is van a helyekért… tiszta vidámpark
„Egy pillanatra feltűnt egy cumisüveggel a kezében a Ferrari kettes számú pilótája”
„Villeneuve fejét verik bele az autó ülésébe! - Mit vétett szegény fiú? Még jó, hogy ennyivel megúszta! ( Egyébként csak a sisakját törölgették )
„Hakkinen elkezdett elrobbanni az őt üldöző Coulthard és Schumacher elől”
„Schumacher körönként egy tizedet farag Coulthardból”
„Itt Mika Hakkinen vezet 76 pontjával 11 futam után, Michael Schumacher 60 ponttal, tehát 16 futammal lemaradva a második”
„Irvine-t tuszkolják bele az autójába” – Pedig ordít és kapálódzik, de hát ugye a csapatmunka
„Hakkinen fejét simogatják fej nélkül”
„Schumacher kezdett elszakadni a Ferrari 601. nagydíján” – Eddig bírta, nem tovább! Csak az asszony melyik felét választja majd?
„Schumacher háromnegyed órával a verseny kezdete előtt jött ki kereket cserélni” – Azért nem kellett volna ennyire sietni
„Irvine szaggatja az autóját”
„Tuk, tuk, tuk, láttuk, töröltük, tankoltuk, ügyes, okos, elenged és 8 másodperc alatt Coulthard ismét a pályán”
„Irvine vonul vissza a boxba, még a szemébe is került valami - látni, ahogy az alkatrészeket dobálja kifelé” – COOL!!!
„Ahogy el tud-e jönni a második sorból Irvine, Schumacher és Hakkinen” – Nagy tolongás lehetett
„Hát…talán…szerintem lehet, hogy valakit kiintettek pályaelhagyás miatt”- Nem elég, hogy elhagyta, még ki is intik
„Látható, hogy a kanyarban befelé rámegy, majd kifelé sikerül elszakadnia üldözőjétől” – Ebben az esetben csak egy autó volt a képernyőn…
„Senna kézifékes fordulóval fordította meg az autóját” – Végül is Senna egy zseni volt, ő biztosan talált kéziféket a kocsijában, de senki más nem
„Eddie Irvine fenntartja Mika Hakkinent”
„Nehéz tankolni, mikor elcsúszik a műszálas karosszéria” – Ja, a karbonszálas harisnyán meg felszalad a szem
„Jóév Karcsi jól megtervezte nekik a gumikat” – Good-Year szabad fordításban
„Hát, nem kettőjük viszonyáról írták a Love Story-t” – Nem elég, hogy okos, még művelt is
„Jaj de szép ez a kép, ahogy felsorjáznak a versenyautók!” :)
„Schumacher másodpercenként 1-2 mp-t ver a többiekre” – Na, ez nem semmi
„Schumacher szándékosan csúszik meg a pálya egy adott pontján, így jobb lesz az ideje” – Végül is jégen is jobban halad az ember
„Mit művel…Jesszusúristen… Tépkedi az autó bajuszát” – A jövő vállalkozása: autóbajusz kozmetika
„Wurtz kb. három és fél leszúrt rittbergert produkált” – Az a fél hogy jött össze???
„Szállítják el Wurtz tetemét” – És ezt a gyászos hírt hogy lehet ilyen tapintatlanul közölni?
„Coulthard sem ma jött erre az aszfaltra”
„Magnussen idegein gitározik Rosset” – Sokoldalú egy társaság
„Coulthard megkezdte az elszakadási manővert”
„Kegyetlenül odanyomott a gázpedálnak”
„Fisichella jön ki a boxból, hogy ezt az időt még megbeszélje a pályával és a kocsijával” – Ez magánbeszélgetés, semmi köze az aktuális időjáráshoz, főleg a boxutcából kijövet
„Argentinul beszéltek hozzá, ő meg németül magyarázott” – Amerikában meg amerikaiul beszélnek
„Barrichelót sokan Senna utódjának tartják, hiszen brazil” – Senna érdeme Brazília egész lakossága
„Irvine Schumachert és Fisichellát egy kézmozdulattal előzte meg”
„Vonatoznak, mint a Napfény Expressz Bp. és Szeged között” – Ecclestone meg a kalauz :)
„Irvine-t nehezebb lezárni, mint egy pitbullal sétálni a Váci utcában”
„Coulthard kocog befelé a boxba, mindjárt leteszi ő is a bringát” – Modern triatlon: F1-es futamon kocogás biciklivel
„Nézzük, mennyi idő alatt cserélnek kereket Eddie Irvine-on” – És ha nincs ki mind a négy??
„Keresi az ideálisnál jobb ívet” – Szóljon már neki valaki, hogy ami nem megy, ne erőltesd
„Nem tudom, a kedves nézők látják-e, ott a kerekek közepén az a fényes, piros csík az izzó fék. A fék arra való, hogy az autót lelassítsák vele a versenyzők” – F1 course a la Palik – Lesson 1
„Szóval San Marino egy… szóval egy olyan… izé… EGY HEGY! Szóval nem egy nagy dolog…” – F1 course a la Palik – Lesson 2
„Ezüst színű bigyóka” – A fedélzeti kamera szabálykönyv szerinti meghatározása
„Ha be tudja tolni, ha be tudja lihegni David Coulthard azt az autót!” – Egy futam után nem szabad várni senkitől átlagon felüli szexuális potenciált
„Fisichella autója kigyulladt, oltogatják is BŐSZEN” – Azok az ideges tűzoltók
Palik Nagyszótár: abszolválta, bazírozni, brusztolás, retesztés
Dávid melléklet: lancsizás
Idáig a netről korábban leszedett beszólások, ezentúl a saját gyűjtés:
„És ehhez hozzátegyük, hogy a Ferrarinak nemcsak egy második embere van, ugyanis ott van Ralf Schumacher is, akinek ez az utolsó versenye a Jordannél, úgyhogy már amortizálhatja is az autóját” – Csak azt nem értem, hogyan függ össze a kettő
„Az edzéseken előfordult, hogy az ászok akár háromnegyed órát is nem jöttek ki”
„A Ferrari évente 40-45 milliárd forintot költ arra, hogy ezek a piros nyilak rohangáljanak itt a Forma-1-es versenypályákon” :)
„7,8 másodpercre, tehát 78 századmásodpercre közelítette meg Hakkinent”
„Nem véletlen, hogy Hakkinen és Schumacher kerültek egymás mellé a vb-címért dőlő küzdelemben”
„XY versenyző nyerni fog, legfeljebb nem”
„Azt az óriáskereket nem a verseny miatt hozták ide, hanem mert ott egy vidámpark van”
„Takagi állóra fékezte az autója jobb oldalát” – Ez azért érdekes manőver lehetett :)
„Schumacher kezdi meg gyors körét, repülő körét, amit egyébként angolul flying lapnek hívnak, ami magyarul repülő kört jelent”
„Schumacher gyorsabb, mint amikor a leggyorsabb volt az egyenesben”
„A Mercedes motorok több, mint 800 lóereje hihetetlen tempóra tette lehetővé az autót”
„Az a sötét napszemüveges úr Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke, akinek szemében minden látszik” – No comment :)
„A 107%-os időszabály azt jelenti, hogy Rosset nem indulhat a holnapi versenyen” :)
„Schumacher 314,6 km/h-val repesztett, Hakkinen 314,7-del, vagyis egy tized másodperccel volt gyorsabb”
„Nézzük, ahogy széles az autója ezen a pályán versenyautónyelven szólva”
„És remélem, hogy nem a verseny elején fog eldőlni a világbajnok” – Naná, szép is lenne!
„Coulthard nem tudja Irvine-t védeni, akinek a nyakára rátapadt Eddie Irvine” :)
„Hosszú ez a 53 körös verseny, akár még bármi is megtörténhet”
„A sárga Jordanben Damon Hill, mögötte a piros Ferrariban Damon Hill” - :)))
„A Bridgestone majd’ fél perccel vezet Mika Hakkinen előtt” - ???
„Jelentem, Eddie Irvine harmadszor is boxkiállás”
„A Mugennél pedig a Ferrari-motorokat tuningolják” – Azért ez elég csúnya volt
„Amikor megnyertek egy futamot ketten együtt”
„Úgy vonatozik itt Wurz, mint egy helyi kisvasúton”
„És barkácsműhelyben összerakott motor dolgozik a Jordanben” :)
„Tessék a híradót jól megnézni, de ott is azt fogják látni, amit itt fognak”
„Annyi olaj sem maradt a motorban, hogy egy rántottát lehessen sütni” – Ez aranyos :)
„A cég egyébként tévéműsorok előállításával foglalkozik” – A nap meg ki van sütve, a macska pedis fel van mászva a fára
„Egymással foglalkoznak, nem is kicsit keményen”
„Irvine-t 6 mm is elválasztotta a faltól”
„Az autó eleje elhagyta magát”
„Pestiesen szólva Villeneuve nem akart tornyosulni Barrichello előtt”
„Amikor a versenyzők kijönnek az alagútból, pár tucat méteren keresztül nem látnak”
„Hakkinen a pálya szélső pontjait használja”
„Hakkinen vagy Coulthard előtt, vagy mögött van” – Nézőpont kérdése :)
„Barrichello odavágott az autónak”
„Hakkinen eldobta az autót, aztán összeszedte”
„Barrichello és Coulthard egymást masszírozta” – Mmmm… :)
„Fisichella csúnyán muzsikált”
„A legszorosabb befutó 1982-ben volt, amikor Didier Pironi 0,3 mp-el ért be Jacques Villeneuve előtt” – Ez azért súlyos volt :)
„A két csapat, a McLaren és a Mercedes technikailag közel állnak egymáshoz” – Végül is…
„Barrichellót építik be az autójába”
„A száraz gumikat cserélik ki esőaszfaltra”
„Hakkinen elrángatja az autót”
„De la Rosa gyilkolja Villeneuve-t”
„Szereti a harmadik helyet, mint maci a mézesbödönt, szeretné leszakítani azt a fáról” – :)
„Coulthard elkezdett felzárkózni Barrichellónak”
„Schumacher utolérte a hátsó szárnyat”
„Az autó a pálya egyik indifferens pontján van”
„Elkezdték az autók nem bírni a meleget”
„Barrichello bármikor ki tudja szélesíteni az autóját”
„Csak viszont úgy látszik, a BMW-Williams jobban tud csúszni”
„Zonta nem bírta a nyomást, amit Verstappen fejtett ki rá”
„A BMW-nél várják Zontát”
„Ralf Schumacher a Williams Renault-jában”
„A mezőny fele a rajtnál leamortizálta a versenytechnikát” – Profi a társaság :)
„A nézők számára izgalmasabb lett volna, ha a mezőny nagy része nem esik ki a rajtnál” – Ez a nem mindegy :)
„Ha taktikusan versenyzik, azaz lassan megy” – Végül is egy autóversenyen ez is lehet megoldás :)
„A fékek bekapcsolnak” – De csak a fékezőernyő után, mi?
„Nem értem miért nem tud Raikkonen 300 km/h felett menni a célegyenesben hátsó szárny nélkül”
„Tempósabb az az ütem, ahogyan Michael Schumacher vezet”
„M. Schumi behúzta a kéziféket, ezért megy körönként 2-3 másodperccel lassabban”
„M. Schumi autóján elromlottak a fékek, nincs fék, ezért tud olyan gyorsan menni” :)))
„Bernoldi szűkre fogja az autóját”
„Frentzen kapaszkodik az autójába”
„Barrichello befarol a boxába”
„Behúzta hasát a versenyautó”
„Verstappen a legszélesebb autóval rendelkező holland”
„Barrichello menet közben elkezdte hátulról nevelgetni Panist”
„Barrichello kezdett rászokni Raikkonenre”
„Hoppá, mint egy rendes pesti taxis”
„Lehet még esélye Trullinak! Mint mókusnak az erdőtűzben”
„Flavio Briatore elővehette a vudu Ferrarit és nem is tűvel, hanem kalapáccsal ütheti”
„Mi volt Jean Todt kezében? Valami ellen vudu bigyó lehetett”
„Olyan mint egy kis fogyasztású dízelautó ez a Ferrari”
„Ez a két vidám fiatalember még csuda kis műsort tud csinálni”
„Sato ősi japán hagyományok felelevenítésére is alkalmas”
„Telibe bele Barichelloba belemenekül”
„Más taktikán van a két úr, de csak össze tudják gyűjteni őket egy lepkehálóval”
„Ennyit tud ez a versenyszemélygépjármű”
„Barichello annyi üzemanyagot kapott, hogy nem bírja el az autó” ( miután picit beragadt az autó a boxban elinduláskor)
„Energiával teli módon eldurran az ökle”
„Alonso szépen lekajálta Massa-t”
„Mindkét autóban Honda szív dobog, kivéve a csapatfőnökét, akié már szerintem megállt”
„Keresztbehajtásos büntetést kapott”
„Nehezebb üzemanyag van az autóban”
"A pályán látható fekete gumicsíkok a féktávok"
Tommi2009-01-23 00:57:30 // 4667
Az oké, ha egy riporter "beleéli magát a szerepbe", de könyörgök, minek hord össze annyi faxságot? Sokszor csak nyomja a rizsát, aminek köze nincs a futamhoz.
Buksi2009-01-23 00:07:40 // 4665
Ezek az örökzöld képsorok! :-))))
Buksi2009-01-23 00:06:11 // 4664
Inkább végezzenek előrébb! ;-))
Buksi2009-01-23 00:05:30 // 4663
Jó kis ugrások! :-))
Satti2009-01-22 21:41:01 // 4662
Érdekes dolog ez, tul.képpen én is úgy vagyok vele, hogy a mostaniak közül inkább a Palikot hallgatom, mint a többit, épp azért, mert van hangulata a közvetítésnek, pont az a lényeg, hogy van lendülete, amikor izgalom van, ordítson csak, egy élő közvetítésben, pont ez a lényeg, hisz én is ordítok otthon, mikor olyan a helyzet, akár a Forma1-ben, akár a motogp-ben.:-)
Satti2009-01-22 21:33:41 // 4661
Köszönjük Emese! :-))
Tommi2009-01-22 21:10:43 // 4660
Látom megint megy az örök klasszikus paliklaci téma :) Én két dolog miatt nem szeretem a közvetítéseit:
- ordít mint állat
- sokszor nem figyel rendesen és fogalma sincs mi történik, hiába látszik egyértelműen a képernyőn, hogy mi újsag, nagy eséllyel hajlamos faxságokat mondani és nem tudomást venni a történésekről
Wéber Gabit régóta ismerem, még abból az időből, amikor 147-ese volt és járt velünk Alfa talikra :) Ő tényleg olyan az életben is, normális, ért hozzá és nem adja elő a magasröptű "kurvaokosvagyok" dumát, amit Lászlónk előszeretettel megtesz.
Dávid "Lapaj" Sándor kissé már öreg, de messze ő ért hozzá a legjobban. Ő már akkor versenyekre járt és haverkodott a boxutcában Laudával meg Jackie Stewarttal, amikor közülünk sokan még meg sem születtek :)
Gyulám meg egészen jól közvetít akkor, ha az okos Palik nincs mellette és nem nyomja el :)
- ordít mint állat
- sokszor nem figyel rendesen és fogalma sincs mi történik, hiába látszik egyértelműen a képernyőn, hogy mi újsag, nagy eséllyel hajlamos faxságokat mondani és nem tudomást venni a történésekről
Wéber Gabit régóta ismerem, még abból az időből, amikor 147-ese volt és járt velünk Alfa talikra :) Ő tényleg olyan az életben is, normális, ért hozzá és nem adja elő a magasröptű "kurvaokosvagyok" dumát, amit Lászlónk előszeretettel megtesz.
Dávid "Lapaj" Sándor kissé már öreg, de messze ő ért hozzá a legjobban. Ő már akkor versenyekre járt és haverkodott a boxutcában Laudával meg Jackie Stewarttal, amikor közülünk sokan még meg sem születtek :)
Gyulám meg egészen jól közvetít akkor, ha az okos Palik nincs mellette és nem nyomja el :)
Makita2009-01-22 21:00:15 // 4658
Mike.2009-01-22 20:05:05 // 4657
Az én favoritom benne van a felsorolásban. Még WG az aki a legjobban közvetíti. Nekem még mindig jobb ő mint Palik aki minden futamon sorozatosan löki a baromságait, és azt is ordítva. Nem is emlékszem olyan közvetítésre ahol ne esne extázisba. :-)
zolee1452009-01-22 19:53:22 // 4656
"Az F1 es közvetítése miatt nem csípem..."
Nekem azzal sincs bajom. Kb úgy közvetít F1-et, mint ahogyan mi otthon nézzük. Szerintem. Érződik rajta hogy szereti, érződik, hogy "együtt él a versennyel". Ha néha, vagy nem néha baromságot mond az sem érdekel, van hangulata annak amit csinál.
De nézzük a másik oldalról, ha ő nem akkor ki?
Szegény megboldogult Crazy Jenő, aki épp akkor szedte elő a dögunalmas statisztikáit amikor éppen véletlenül történt valami? Mindezt olyan hangon mintha a leckét mondaná fel?
Vagy az "éppenakielölvan"-fan Dávid Sanyi? Nem vállal nagy kockázatot az öreg, hiszen az nála az isten aki éppen a mezőny elején van. Meg sem próbál pártatlan lenni, de legalább mindig másnak szurkol.:D
Vagy a Gyulám? Jó srác, látszik rajta az igyekvés, de max altatónak jó, kiegészítvén magát a futamot.:)
Vagy Wéber Gabi? Egyértelmű, hogy a legtöbbet ő ért a dologhoz, de két órán keresztül hallgatni, hogy a célegyenes utáni jobbosban 15% gáznál még nem, de 16-nál már megindul a hátulja ha 21fokos szárny mellé a közepesen lágy rugókat választja a pilóta, bár ha éppen a kerékcsere utáni harmadik körben van akkor a szemcsésedés miatt már 14% gáznál is....ááá, ne vicceljünk már.:D Pedig engem érdekelnek az ilyen dolgok.:)
Szóval nekem alapból semmi bajom vele, de ha a másik oldalról közelítjüka témát akkor a legkisebb rossz elv alapján is Palik a megfelelő a jelenlegi kínálatból.
Szigorúan magánvélemény.:))
Nekem azzal sincs bajom. Kb úgy közvetít F1-et, mint ahogyan mi otthon nézzük. Szerintem. Érződik rajta hogy szereti, érződik, hogy "együtt él a versennyel". Ha néha, vagy nem néha baromságot mond az sem érdekel, van hangulata annak amit csinál.
De nézzük a másik oldalról, ha ő nem akkor ki?
Szegény megboldogult Crazy Jenő, aki épp akkor szedte elő a dögunalmas statisztikáit amikor éppen véletlenül történt valami? Mindezt olyan hangon mintha a leckét mondaná fel?
Vagy az "éppenakielölvan"-fan Dávid Sanyi? Nem vállal nagy kockázatot az öreg, hiszen az nála az isten aki éppen a mezőny elején van. Meg sem próbál pártatlan lenni, de legalább mindig másnak szurkol.:D
Vagy a Gyulám? Jó srác, látszik rajta az igyekvés, de max altatónak jó, kiegészítvén magát a futamot.:)
Vagy Wéber Gabi? Egyértelmű, hogy a legtöbbet ő ért a dologhoz, de két órán keresztül hallgatni, hogy a célegyenes utáni jobbosban 15% gáznál még nem, de 16-nál már megindul a hátulja ha 21fokos szárny mellé a közepesen lágy rugókat választja a pilóta, bár ha éppen a kerékcsere utáni harmadik körben van akkor a szemcsésedés miatt már 14% gáznál is....ááá, ne vicceljünk már.:D Pedig engem érdekelnek az ilyen dolgok.:)
Szóval nekem alapból semmi bajom vele, de ha a másik oldalról közelítjüka témát akkor a legkisebb rossz elv alapján is Palik a megfelelő a jelenlegi kínálatból.
Szigorúan magánvélemény.:))
GT Ɨ|ѯ2009-01-22 19:23:30 // 4655
reméljük,jövőre "marad" a végeredmény:-)
Mulder2009-01-22 17:30:00 // 4654
Buksi2009-01-22 11:29:50 // 4653
Reméljük, hogy ilyen "kavarc" nem lesz jövőre! :-)
GT Ɨ|ѯ2009-01-22 11:28:44 // 4652
a többieknek majd jövőre..:-)
Kau2009-01-21 12:26:51 // 4650
Én meg a video.racing.hu-ról töltöttem le másnaponta az ertéeles verziót :) Oda mind felkerült.
GT Ɨ|ѯ2009-01-21 12:02:17 // 4649
Gratula a kamionosainkank:-)
Buksi2009-01-21 11:02:30 // 4648
Nah, nekem pont ez volt a lényeg, hogy azt a tetves tábort ne mutassák! Jó, azért egyszer kétszer meg kell mutatni, hogy mi zajlik a táborban, de én már qrvára untam, hogy mutattak 2 perc versenyt, meg 6 perc tábort! Én nem a táborra voltam kíváncsi! Egyébként tényleg ugyanazok a képsorok mentek mindkét helyen! :-)
Ferko2009-01-21 10:59:22 // 4647
Nos, a retekklubon pont aztmutatták amit az Eurosporton. Legalábbis én így láttam, amikor nagy ritkán belenéztem. Az eurosporton meg volt egy 45 perces összefoglaló, és ebben persze benne volt a tábor is. A retekklubbon meg volt 20-25 perc tábor nélkül.:-)
Buksi2009-01-21 10:56:06 // 4646
Hát nem tudom! Én néztem a retekklubbot is, ott legalább nem csak azt a nyüves tábort mutogatták, hanem hogy mi történt a versenyen! Az már más kérdés, hogy milyen minőségben! :-))
Ferko2009-01-21 08:04:48 // 4645
Ezért néztem én a Eurosportot. A retekklubb az éjjel 1-kor 20 perc. Nagy rakás kaki!:-D
Xixo2009-01-21 00:38:15 // 4643
Az egészhez csak annyit, hogy a dakaros közvetítés még az F1eset is alulmúlta. Főleg elfogultságban, de színvonalban is....
Zsolt1552009-01-20 17:59:35 // 4642
Szerintem is túlbeszéltük már ezt a történetet. :-)))
mesa2009-01-20 13:22:00 // 4641
Ebben nem tudok állást foglalni, mert befizetős csillagtúra versenyeket nem követek nyomon :))
Mike.2009-01-20 13:11:08 // 4640
Ez már kicsit kekeckedés, de azért igaz! :-)
A mostani tereprallys versenyzők közül akik nagyobb versenyeken is elindultak.
A mostani tereprallys versenyzők közül akik nagyobb versenyeken is elindultak.
mesa2009-01-20 13:02:05 // 4639
"legjobb magyar" : húha!
Széchenyi a legnagyobb volt.. De ki a legjobb ? :))))
A legjobb motorosunk Talmácsi Gábor, a legjobb autósunk Michelisz Norbert (a jelenlegiek közül).
Széchenyi a legnagyobb volt.. De ki a legjobb ? :))))
A legjobb motorosunk Talmácsi Gábor, a legjobb autósunk Michelisz Norbert (a jelenlegiek közül).
Mike.2009-01-20 10:37:12 // 4638
Itt eddig nem a motorosokról, kamionosokról volt szó.
Úgy látom neked mindig lesz egy "de" ( de nem azt mondta, de jobb a háttere, de ismertebb, de a kamionos jobb tőle.....),inkább hagyjuk és minden úgy igaz ahogy te mondod és mindenben neked van igazad.
Úgy látom neked mindig lesz egy "de" ( de nem azt mondta, de jobb a háttere, de ismertebb, de a kamionos jobb tőle.....),inkább hagyjuk és minden úgy igaz ahogy te mondod és mindenben neked van igazad.
Zsolt1552009-01-20 08:39:29 // 4637
Miben??? A kamionosok - az ő csapata ez is - összetettben a 10., míg a szériaversenygépek között a harmadik pozíciót szerezték meg. Azt hiszem az egy kicsit jobb, Palik eredménye mint lett volna. :-)))
Mike.2009-01-20 08:28:14 // 4636
Favorizálás nélkül is a legjobb magyar sokadszorra. És itt nem játszik a ha, ezek tények. :-))
Zsolt1552009-01-20 07:23:39 // 4635
Ha nem favorizálnánk ennyire Palikot, akkor arról beszélnénk, hogy a kamionosok jobb helyezést értek el nála, akkor is, ha segítség nélkül beért volna a célba. :-)))
Mike.2009-01-20 06:43:16 // 4634
Ha Szalay nem kever be akkor megint más lenne a vége. És azt hiszem, hogy ilyen ha történeteket még sorolhatnánk. :-))
Mike.2009-01-20 06:40:19 // 4633
Érdekes, a többi csatornán is ez ment. Na meg Szalay is ezt nyilatkozta. ...Vagy ha másért nem, így legalább róla is beszélnek? :-))
Mike.2009-01-20 06:38:08 // 4632
Így van! Tudatosan felépítette a versenyzői karrierjét is és szépen kitanulta a "szakmát". Aztán addig jutott, hogy sorozatosan veri a régi menőket. Az F1 es közvetítése miatt nem csípem de a versenyzői pályafutása elismerésre méltó.
Zsolt1552009-01-20 06:17:29 // 4631
Arról meg nem beszélünk, hogy a kamionosok jobb helyezést értek el, mint a Palik, ha nem téved el az utolsó napon.
Zsolt1552009-01-20 06:16:53 // 4630
A Hungaroring elnökeként, a Tv-vel a háta mögött nem is nehéz támogatókat találni. Nem megy rosszul, ráadásul olvastam, hogy hogyan kezdett a versenyzésbe. Ezzel semmi gond, mert megküzdött érte.
Ahogy Szalay mondta, ha be tudott volna futni a célba, akkor most nem lenne miről beszélni.
Ha a Barnus, vagy a Gyulám nem mondja be a "drámai" hangon, hogy kezdeményezője, és szenvedője is egy magyar a Dakar verseny zárónapjának óvásának, akkor nem ilyen lenne a hangulat.
Ahogy Szalay mondta, ha be tudott volna futni a célba, akkor most nem lenne miről beszélni.
Ha a Barnus, vagy a Gyulám nem mondja be a "drámai" hangon, hogy kezdeményezője, és szenvedője is egy magyar a Dakar verseny zárónapjának óvásának, akkor nem ilyen lenne a hangulat.
zolee1452009-01-19 22:27:17 // 4629
Valahogy eljutott addig, hogy olyan háttere legyen. Elhiszem hogy média meg ilyenek, de azért nem véletlen, hogy van mivel felmatricázni az autót. A Dakar meg pont nem az a kategória mint mondjuk Koplárovics véletlen gólja a Mankeszter Junájtid ellen.
És Palik évről évre jól megy, pedig volt neki szarabb gépe is.
És Palik évről évre jól megy, pedig volt neki szarabb gépe is.
Mike.2009-01-19 21:29:17 // 4628
Én elfelejtettem már ezt. :-))
mesa2009-01-19 21:26:14 // 4627
Azért a "170 mérföld/órát" nem lehet neki megbocsájtani neki. Meg hogy hülyének nézte az embereket és vetített, hogy az angol kocsi és mérföldben mér... Soha! :P
Mike.2009-01-19 21:17:02 // 4626
Mindig van valaki akinek jobb a háttere.
Vagy csak irigy, hogy az egykori tanítvány túlnőtte a mestert. Másként nem lehet megállítani, hát elgáncsolja. :-)
Vagy csak irigy, hogy az egykori tanítvány túlnőtte a mestert. Másként nem lehet megállítani, hát elgáncsolja. :-)