Akkor ez mi? :D
2,0 16V T ;)
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00393/00393925t.jpg)
zgi5212019-06-16 19:13:23 //
2497
a GP 1.2 szivo ami nem javasolt az tenyleg csigakocsi.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
Akkor, ha aktuális lesz lehet kereslek (jövő év eleje), ha foglalkozol majd ilyesmivel :) Ahogy nézelődtem, itthon 1.4T-jet Linea nem sok van. Szívóból mondjuk akad kínálat...
Csak annyira nyomatékosan írtad, azt hittem oka van :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
zgi5212019-06-16 18:22:57 //
2494
ahogy írtam semmilyen negatív tapasztalatom nem volt, még izzót sem cseréltem.
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.
nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.
én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
zgi5212019-06-16 18:18:34 //
2493
nem akartalak elbizonytalanítani, szíved joga a döntés. egyszerűen nem a pár kilométeres és ez alatt többszöri beindításra való motor a T-jet -szvsz. Káoszfalván is a borzasztóan sajnáltam vele a dugózást.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
Nekünk évek óta van egy 1.4 tjet Bravo, szinte csak rövid távokra van használva, de csak a kopó alkatrész ami kell neki.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
Miért NEM? Műszakilag semmi nem indokolja. Volt negatív tapasztalatod? A motor szívócső befecskendezéses, nem hajlamos kokszolódásra. A turbó fix geometriás (mint a benzinesek általában), nem hajlamos semmilyen meghibásodásra. Az egyik legjobb "mindenes" motor, és azzal már normálisan lehet közlekedni is ( a 120 lovas elég).
Soha nem kerestek még turbó nálam 1.4t-hez...
Na, most elbizonytalanítottál :D Napi használatra kéne, sokszor rövidtávokra. Már kezdtem meggyőzni magam a T-jetről, de akkor most mégsem tudom :D
zgi5212019-06-16 09:46:35 //
2488
nekem mind2 autóhoz volt szerencsém és tényleg szerncsém! újkoruktól voltak nálunk, ennyire hibamentes és megbízható autóink még nem voltak. pedig volt német (prémium is), japán tucat is -van mihez hasonlítanom.
én 5 évig használtam a 120 lovas T-jet Bravót, sztem gyakorlatilag mindenre elég. én rövid távra NEM venném, NEM erre való. pont ezért vettük a nejemnek a szívó 1.4 8V-t, napi pár km, télen -nyáron szépen muzsikált 9 évet. ha lett volna új GP arra cseréljük be. :-)
mindkét autó kizárólag éves szervízeken járt, semmi probléma nem volt velük.
(akksi, gumi, olaj, szűrők, fékbetétek cseréje történt)
mind2 autót 1-2 napon belül megvették a kereskedésből, ahol leadtuk őket beszámításra.
ui:
a GP előtt a PII 1.2 16V-t használta a nejem, a 82 pacisat, na az hihetetlen jó kis motor volt, sajnos abból nem hiszem hogy megkímélt , szép állapotú felbukkana még. :-( annak egy hibája volt, a kormányszervó, de garancia után (végig márkaszervizseként) szavatosságban cserélték.
GTVili2019-06-15 22:16:04 //
2487
Én a céggel vetettem Tipo-t.....1.4....T-jet.....;-)
VV62019-06-15 16:00:55 //
2486
'98-ban vettem Tipo 1,6 GT-t... a 90 lovast....azt hittem, egy Ferrari :)
Ismerős vett új Tipót. 1,4 szívót. Harmat gyenge
Kazes☻2019-06-13 17:11:09 //
2484
Persze, ha nincs cibálás után rögtön leállítva... vagy hidegen egyből nyektetve... bírja! :)
A turbótól felesleges félni. Egy prémiumnál lehet normális, hogy elromlik, de amúgy nem jellemző. :-DD Az 1.9 jtd csilliárd km-t futott le gyári turbóval, soha semmi jele nem volt, hogy baja volna, 300e km fölött is szépen tudta a gyári nyomást, nem ette az olajat, hangja sem volt.. A TD 23 évesen gyári turbóval szaladgál napi szinten csak városban (nyolcadik éve), és köszöni jól van. T-Jetet vennék én is erre (120 pacist), nagyon jó konstrukció!
Kazes☻2019-06-13 15:36:38 //
2482
Attól meg minek fosol... Csöri ad 3 - 4 hétre időpontot és viszed... há' nem?! ;)
Csak kicsit fosnék ,hogy a turbó meddig bírná, ha vennék egy 10 év körüli példányt.
1.4 t-jet a turbós benzines 120 lovas. Ugyan olyan jók mint a szívó társai. Viszont meg tudsz előzni egy kamiont biztonságosan. 85 lovas puntom pont arra elég amit te le írtál, aztán ki kell mennem az M0-ra már kevés. Persze ez is megy 160-t ha kell de 120 felett másokat forog és sokat is eszik.
Városi átlag télen 10 liter, most nyáron 8. Városon kívül 6 körül.
Köszi, az még nem tűnik vészesnek. Akkor nézelődök ebben az irányban.
Városi szaladgálós, ovijárat, munkahely (5 km), erre nem akarok dízelt. Egy szögegyszerű szívóbenzin pont elég.
rugók törnek és csak gyári... amúgy jók no problem
Azoknak a motor oknak nem sok gondjuk van. De jobban jársz egy 1.4 t-jettel.
Fiat Linea 1.4 8v-ről (benzines) van valami "muszáj tudni" info? Tervezek valami félig off-osat szaladgálósnak és ez egész megtetszett. Persze ha valami komoly konstrukciós hibával rendelkezik, akkor inkább nem (olyasmire gondolok, mint a Mito/Giuliettákban bedöglő Multiair modul, ami van akinél évi cserét, kb. 300k-t jelent)
Napokon belül itt az új 1000 lóerős Ferrari
Ez az összeállítás így elérheti az 1000 lóerőt, és állítólag az összes Teslát lenyomja majd gyorsulásban: 2 másodperc alatti értéről hallani 100 km/h-ig.
Vissza lesznek most már a villanyosok csicskítva :DDD
Buksi2019-05-26 21:16:18 //
2471
A barom... :-DDD
Kazes☻2019-05-25 19:53:51 //
2470
Őrület...! :D
Kazes☻2019-04-27 18:56:12 //
2467
Visszatér a Ferrari Testarossa?
A forrás szerint tovább szabadulnak a lóerők a Ferrarinál, az új Testarossa 1000 lóerős is lehet. A Ferrari jelenlegi kínálatának legerősebb darabja a 800 lóerős 812 Superfast modell. Ha hihetünk az olaszok ígéreteinek, a V12-es szívómotor marad mindenféle hibrid hajtás nélkül.
Te jó ég, mit művelnek ezek a srácok??? 1000 lóerő egy szívómotorból hibrid nélkül? Ezekhez képest a SpaceX mérnökei lelkes amatőrök :DDD
:-DD Honnan ismerős nekem az eltörő fehér műanyag? Nagyon rokonok a 159-cel.
A facebook gyöngyszemei.
Akkor ezt így iderakom, nem is az off-osokhoz 😂
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00392/00392856t.png)
A kerekítés szabályai alapján 50-től felfelé megy a dolog. Asszem negyedikben tanultuk, de lehet, hogy korábban.
Egyébként mókás mert a holy manual a 155 V6-ot 2.4-nek hívja, amit sehol soha senki nem hívott 2.4-nek :)))
Nálam a 2.1 már 3.0, sőt ami 1-nél több az 100 :D
Messze áll tőlem a kötekedés, csak érteni szeretném. Ha a boltban 2401 forintot kell fizetned, akkor te 2500-t adsz?
Sehol nem hívják a fiat 2.4 es motorját 2.5 nek.
Azért, ha figyelitek: 15 db injektor van rajta :D
VV62019-04-01 22:18:50 //
2457
http://www.drdb.eu/pbc.asp?cls=8
Gyengébb dragster-osztályokban is simán nyerne!
A papír az papír. Egyszer már játszottam, belefáradtam :-) Nem véletlenül lesz egy agyonépített 1.6-os Wareszból egy adagolós dízel :-) Még ha Alfa is.
VV62019-04-01 22:07:49 //
2455
gratulálok; nálam a 2401-től már 2,5-nek számít.
csak 2,4 -s a kerekítés miatt 2 446 cm³
VV62019-04-01 21:47:41 //
2453
Őrület, az biztos. Először azt hittem, összkerekes. Az mondjuk nem kizárt, hogy a 2,5-ös 20v motor van turbózva.
8.5 sec alatt futja a 0-300 km/h-t. Nem tudnék ilyet mondani hirtelen. Talán egy Bugatti vagy Koenigsegg, ilyen spéci tapadós pályán spéci gumikon.
Kazes☻2019-04-01 21:42:10 //
2451
Nem ártott volna, az biztos! :)
Én nem féltem Warbit, tehetséges, nemzetközi businessman :D
VV62019-04-01 21:39:03 //
2449
Hát nem tudom...én mentem párszor 20v turbókkal és soha nem éreztem, hogy "na ez kéne". A sima 20v szívónál mindig éreztem, de a turbósnál soha.
Azért FWD létére döbbenetesen elrajtolt a vidin.