Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer
GT Ɨ|ѯ2019-11-05 07:16:32 // 20618
Kazes☻2019-11-04 23:00:53 // 20617
Buksi2019-11-04 22:47:42 // 20616
Há' nem rossz naa. :-))
Kazes☻2019-11-04 16:56:26 // 20615
GT Ɨ|ѯ2019-10-31 07:33:46 // 20614
Kazes☻2019-10-30 17:49:44 // 20613
Tyűűű... de klassz! Típus van hozzá, esetleg még évszám?! :)
Haddel2019-10-30 17:48:11 // 20612
Kazes☻2019-10-30 13:32:17 // 20611
Kazes☻2019-10-28 23:42:46 // 20609
szasza9112019-10-28 20:13:34 // 20608
GT Ɨ|ѯ2019-10-28 18:04:59 // 20607
Kazes☻2019-10-27 11:18:44 // 20606
Kazes☻2019-10-22 12:20:09 // 20605
Kazes☻2019-10-20 22:18:02 // 20604
liusz2019-10-19 23:41:35 // 20603
frusciante2019-10-19 18:16:15 // 20602
Hát ahogy elnézem egy két evet még biztos kibir az alja.... 😎 Látszik hogy az osztrák alpokban használják...
Kazes☻2019-10-19 15:21:07 // 20601
GT Ɨ|ѯ2019-10-17 07:12:50 // 20600
Tiszavirág életű , kis mellékvágány volt de kuriózum:-)
liusz2019-10-16 18:12:55 // 20599
Sokat nem érdemel a sztori az igaz. Még kevéssé értem ,mint a Nissan Cherry esetét. Itt minden licensz alapján készült, teljesen eredeti R megoldásokkal, csak a villamos rendszert adta a Magneti. Világszerte 14 üzemben gyártották a modellt. 73000 db-ot Portelloban.
Kazes☻2019-10-16 13:54:14 // 20598
Kb. amiért nemrégiben is volt hasonló hír... eztán nem lett semmi. :)
liusz2019-10-16 13:33:11 // 20597
Mit tudni erről a Renault AR összeborulásról? Mindig érdekelt, hogy ez mi volt és miért. Tudja valaki?
GT Ɨ|ѯ2019-10-15 20:25:07 // 20595
Buksi2019-10-15 09:49:25 // 20593
Mindegyik nagyon szép. ;-)))
Kazes☻2019-10-14 23:11:16 // 20592
Zselé2019-10-01 20:55:22 // 20591
Micsoda szégyen... pont egy ilyen városban, ahova annyi patinás autó köthető! Valószínű, negyedannyit nem szennyez az a pár oldtimer, mint a hülye elektromosok áramához szükséges erőművek vagy az akkuk... Még pár szemellenzős balek város az unióban és haza is vágják az oldtimer piacot..
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-01 20:52:34 // 20590
Olyasmi...egy értelmetlen rendelettel. Nagyon pont olyan vak hisztéria szaga van, mint amit Csik vizionált. Hány ilyen autó akarhat közlekedni úgy mégis? Húsz?
Piritu - 1.000.0002019-10-01 20:19:06 // 20589
Mondjuk kíváncsi leszek hogy mikor jut el az az őrület arra a pontra, hogy - mondjuk - egy 100 éves T-modellre katalizátort+részecskeszűrőt szerelnek, a karbi helyére meg közvetlen befecskendezőt...
Esetleg az villanymotort a váltóba...
Esetleg az villanymotort a váltóba...
Piritu - 1.000.0002019-10-01 20:15:45 // 20588
Megtörtént az első nagy lépés a szebb jövő felé :-(
liusz2019-10-01 19:55:22 // 20587
Hát ennek valahogy nem nagyon tudok örülni...
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-01 19:53:10 // 20586
Huhh.. beugrott Csik cikke.
Piritu - 1.000.0002019-10-01 19:43:37 // 20585
Apropó, ezt láttátok már?
Nem közlekedhetnek többé oldtimerek Torinóban
Nem közlekedhetnek többé oldtimerek Torinóban
GT Ɨ|ѯ2019-09-26 08:07:33 // 20584
liusz2019-09-21 21:27:19 // 20583
Kösz! Szerintem ez egy érdekes termék stratégia , amit követtett az AR. Giuliettából 3 széria volt a kis és nagy motorosoknál is. Ha jól tudom az 1.8, 2.0 egy évvel később volt kapható, mint az 1.3, 1.6. A szöveg miatt a színezés nem egyértelmű. Majd javítom.
alfista78rg2019-09-21 09:49:59 // 20582
Liusz! Ezt szepen osszeszedted! Sok munka van benne az latszik...
A szinarnyalatok a motorverzio, ugye? Pl. Giulietta Nuova 77-tol 1.3-mal - vilagos, 81-tol 1.6-tal is - sotet?
A szinarnyalatok a motorverzio, ugye? Pl. Giulietta Nuova 77-tol 1.3-mal - vilagos, 81-tol 1.6-tal is - sotet?
liusz2019-09-17 21:52:36 // 20581
Srácok!
Összeütöttem egy időtáblát, ami a 105 Julistól (a szívem csücske, meg az origo nekem) az új Julisig vérvonalat feldolgozza, platform és motor szerint. Tervezem a részletes teljes tábla elkészítését is darabszámokkal, negyedéves felbontásban az összes modellel.
(Ebből még rengeteg spéci cucc hiányzik, hiányzik még a 750, 101,102 széria, meg az egész Alfa Süd vonal, ami ugye a 156-147 kapcsán ér össze ezzel)
A lényeg most, hogy lehet látni milyen átfedésekkel dolgoztak a 1972-1986-ig (1993 Spider4) terjedő időszakban. Párhuzamosan mentek a 105 alapú termékek, meg a 116 transaxle alapú termékek, csak a Nord motor volt közös. Van benne rendszer az látszik (lépcsőzetes modell struktúra), de érdekes, hogy nagyon hasonló méretű és teljesítményű autókat más alapokon, más bódéval tudtak gyártani azonos időben.
...Egy ideig, aztán mégis csak bukó lett a vége ennek.(1986)
Összeütöttem egy időtáblát, ami a 105 Julistól (a szívem csücske, meg az origo nekem) az új Julisig vérvonalat feldolgozza, platform és motor szerint. Tervezem a részletes teljes tábla elkészítését is darabszámokkal, negyedéves felbontásban az összes modellel.
(Ebből még rengeteg spéci cucc hiányzik, hiányzik még a 750, 101,102 széria, meg az egész Alfa Süd vonal, ami ugye a 156-147 kapcsán ér össze ezzel)
A lényeg most, hogy lehet látni milyen átfedésekkel dolgoztak a 1972-1986-ig (1993 Spider4) terjedő időszakban. Párhuzamosan mentek a 105 alapú termékek, meg a 116 transaxle alapú termékek, csak a Nord motor volt közös. Van benne rendszer az látszik (lépcsőzetes modell struktúra), de érdekes, hogy nagyon hasonló méretű és teljesítményű autókat más alapokon, más bódéval tudtak gyártani azonos időben.
...Egy ideig, aztán mégis csak bukó lett a vége ennek.(1986)
Kazes☻2019-09-15 23:11:25 // 20580
Kazes☻2019-09-15 10:31:44 // 20578
Szuper jó kis vidihó ez is! :)
Szerencsére a zopelho' nincs semmi köze...;)
Szerencsére a zopelho' nincs semmi köze...;)
liusz2019-09-15 10:02:49 // 20577
Huuuuu, ezt tényleg meg kell nézni!
Ez a film még jobb kedvcsináló:
https://youtu.be/LtYEToK9dgw
Ez a film még jobb kedvcsináló:
https://youtu.be/LtYEToK9dgw
GT Ɨ|ѯ2019-09-15 07:38:38 // 20576
Ez igencsak + mert valami szép is van ott legalább:-)
Zsolt1552019-09-14 18:13:11 // 20575
Kazes☻2019-09-06 14:13:57 // 20574
Kazes☻2019-09-05 08:07:39 // 20573
Sajna még nem. :(
GT Ɨ|ѯ2019-09-05 07:58:00 // 20572
jövő tavasszal tervben:-)
Kazes☻2019-09-04 21:56:07 // 20570
Remek! :)
via Plava, 80, 10135 Torino
via Plava, 80, 10135 Torino
Csongi2019-09-04 21:51:11 // 20569
Szuper kis hely, az egyszer biztos! :)