Fórum >> Típusok >> GT coupé

Laciferi2020-07-14 08:27:47 // 10430
Szia! Nekem elől Sachs van, hátul Bilstein Ba4, teljesen jók, ajánlom őket, full Bilstein B4 se rossz, előre és hátra, gyári rugókkal van nekem és így is be tud feküdni a kanyarban, cserébe nem pattog el ezeken a remek magyar utakon. Monroe sajnos már csak nevében jó, még jó alternatíva lehet a KYB is, de csak ha Made in Japan van ráírva, abból csak az a jó
VV62020-07-12 22:50:03 // 10429
Nem vagyok kíváncsi a véleményedre, köszi.
Csabo222020-07-12 22:40:02 // 10428
Fenitek már a bökőket, skacok?
Vagy szimpla ökölharc lesz?
:D
Arslan2020-07-12 22:39:46 // 10427
Viszont a b6 normal rugóhoz van, ha ültetés is cél akkor b8.
Arslan2020-07-12 22:35:08 // 10426
Ha indok nélkül leszólsz valódi tartalommal bíró hozzászólást az író személye miatt, ne haragudj de nem tudom komolyan venni. Sokkal inkább ez a mentalitás a szerencsétlen.
VV62020-07-12 21:09:11 // 10425
Fölösleges. Azért baromság, mert ő mondja. De engem nem zavar; vannak ilyen szerencsétlenek, nincs mit tenni.
AlfaGT2020-07-12 18:23:24 // 10424
Ha tud annyit, mint a gyári, akkor nekem bőven elég, köszi a válaszokat!
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 18:06:09 // 10423
Mondja ezt az, aki nem tudja, melyik a 145 kormány, vagy, hogy van az olajhűtőnek termosztátja, vagy aki a gyári ajánlás helyett direkt nem belevaló olajjal járatja az autóját.
Hagyjuk... :)

Ehhez is értesz. Mondjuk én a múlt héten vettem ki két hátsó gátlót rugóval 156-ból, mindkettőn porrá volt rohadva a rugótányér, a GT-147 ugyanaz az autó, csak pár évvel később jön el az időpont a gyártás időpontjától függően. Egyszerűen elfogy, ez ilyen.
Amúgy ha bárminek utánanéznél valaha, elég lett volna beírni a keresőbe azt a kifejezést, hogy rugótányér.156 topic...
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 18:01:15 // 10422
Én vettem egy szettet anno a 155-ösömbe hátra, belépő kategória, a gyárit helyettesíteni jó. A monroenál sokkal jobban bírja.
De a B6 nagyon más liga, nem véletlenül kerül annyival többe. :)
Arslan2020-07-12 17:44:22 // 10421
Semmi baromság nem volt egyik mondatában sem. Támaszd alá ha nem tartod igaznak.
AlfaGT2020-07-12 17:11:47 // 10420
És a B4-es Bilstein?
VV62020-07-12 13:02:01 // 10419
baromság, mint minden mondatod.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 10:35:11 // 10418
Igen, a Monroe olcsó, de tudtommal borzasztóan hamar elfáradnak mostanság. Kérdezz rá Erhardnál, nála sok megfordul.
Arslan2020-07-12 09:55:24 // 10417
Én anno Monroekat raktam mert nevetségesen olcsón kaptam. Gondom annyi volt vele hogy puha, pláne ültetéssel. Már kb két éve megy vele, cirka 50 ezer km. Új tulaj kevésbé sportos ő nem tervezi cserélni én gondolkodtam a Bilstein B8-on.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 09:36:16 // 10416
Monroe-t ne. Bilsteint B6 és felette. Sachs-szal nincs tapasztalatom.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 09:35:11 // 10415
Így van. Azért mert valamiről nem hall valaki, még létező dolog. Mi több, baromi gyakori is.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-12 09:34:14 // 10414
Mindegyiken elrohad.
VV62020-07-12 01:48:11 // 10413
Nem. Pedig minden autóm 20 év fölötti.
Arslan2020-07-12 01:19:21 // 10412
Attól még valós probléma 10-15 év felett körülményektől függően. Hacsak nem irónia volt.
VV62020-07-11 21:11:20 // 10411
Én még az életeben nem hallottam olyat, hogy egy rugótányér eltört volna...
Kócosw2020-07-11 21:01:52 // 10410
Nemtom, nekem mindkettő ültetve van 🤭Viccet felreteve sztem amiket felsoroltal vallahato, nem az also polcról kell venni es jo lesz az.
AlfaGT2020-07-11 20:50:45 // 10409
Ma szerettem volna kicsit lekezelni a hátsó gátlókat, de a jobb oldali tányérjára eléggé korrodált, így úgy döntöttem, hogy cserélni kell, amíg el nem törik, menet közben. A kérdés, hogy milyet érdemes venni? Bilstein, Sachs, esetleg Monroe? Csak standard futóműben gondolkodom, nem szeretném ültetni, vagy hasonlók. Mi a véleményetek?
Laciferi2020-07-09 22:33:47 // 10408
Kiskorú lett :)

Kellog2020-07-07 18:49:42 // 10407
Köszi szépen majd neki esek :D
Laciferi2020-07-07 10:34:50 // 10406
Oh köszönöm, majd körbe nézek :)
Jorjie2020-07-06 19:27:49 // 10405
Bal hátsó kárpit mögött keresd a hangszóróját.
AlfaGT2020-07-06 18:58:54 // 10404
A Rigotech motor optimalizálás 90000 Ft-ba került kedvezménnyel, a Sprint Booster pedig cca 60000 Ft volt anno. De szerintem már ezt a tipust nem gyártják, ha jól láttam már a 3. generácioja fut. Különben manapság sok hasonló termék van piacon.
Kellog2020-07-06 18:00:48 // 10403
Sziasztok!

A GT tolatószenzorja rükvercnél nem jelez, hova van bekötve pontosan?
Hol van a hangszórója?
Egyszerűen nem találom a műszerfalban sehol...
A tolatószenzor működik mert a lökösben hallom hogy sistereg vagy mi erre a legjobb szó :D
Laciferi2020-07-06 13:22:34 // 10402
Szia! Köszi a választ :) Azt megkérdezhetem mennyibe került a Rigotech, illetve ez a másik dolog? Köszi :)
AlfaGT2020-07-06 13:15:31 // 10401

Én a Rigotech-nál végeztettem ilyen optimalizálást Szekszárdon. Az alany szintén 1,8 as GT. Csodákat nem kell várni tőle, talán picit nyomatékosabb lett alul, de lehet hogy ez csak placebo. Mérve nem volt előtte sem és utánna sem. A pedált is lehet hangolni az optimalizálás során, de azt én Sprint Booster pedáltuningal oldottam meg, azzal viszont meg vagyok elégedve, egész más vezetési élményt nyújt mint nélküle.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-02 05:25:34 // 10400
Úgy emlékszem, plug n play az összes :) Mondjuk ha azt vesszük, a nyomaték érdemben valami 50 nm-t nőtt 98 és 2008 közt.
Mondjuk pont Manky rakott ki egy 159-est, ami gyárilag 160 ló volt és 380 nm. Lett is belőle írás után 192/448...

Az már egy százassal több a 105 lovasnál gyárilag is :)
Piritu - 1.000.0002020-07-01 20:24:11 // 10399
Azt nem tudom, de a 156-ra felment.
Meg kellene nézni az ePER-ben a cikkszámát és a szám alapján hogy mibe jó...
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 15:14:37 // 10398
Viszont ugye visszafele kompatibilisek elméletben, ugye? Mintha Warbi említette volna, hogy a 46 1.9 jtdre is felmegy akár a q2 kuplung is...
Piritu - 1.000.0002020-07-01 10:43:28 // 10397
Többféle kuplung volt az 1,9-eken. Nekem a 156-ban a széria konfig is eltekerte a gyári kuplungot. Szétszedték a szakszervizben és semmit se láttak rajta. Még csak kopva se volt. Elkezdtek keresgélni a cikkszámok közt és találtak egyet ami a GT-hez volt rendelve. Az nagyobb nyomatékra volt besorolva a Gyári doksiban. Furcsa volt hogy a 156-hoz nem hozta ezt a cikkszámot, de a kuplunghoz igen hogy jó a 156-ba is.
Azzal boxal jártam egy csomót, sose tekerte el.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 10:36:15 // 10396
Mi több, Ákos azt mondta 2 éve, hogy lassan cserés lesz a kuplung, de ez az időpillanat azóta sem jött el. Soha nem csúszott meg egyszer sem, nem ráz a DMF (persze nem is idióta rajta a program sem...), és mindennapos használatban van az autó, bemelegedve el van neki kenve rendesen.

Ez van. Az óra 31x ezret mutat, 280-nál jártam Ákosnál.
VKG699!!! (4x156+75)2020-07-01 10:31:34 // 10395
Mégis melyik részét? Padon van mérve, a km óra állást is rögzítettem íráskor.

Nem agyatlan fasz módra kell megírni, és nem nyírja el a kuplungot.
Csabo222020-06-30 23:04:12 // 10394
Ha nem haragszol, akkor én ezt nem hiszem el ;)
Laciferi2020-06-30 21:03:14 // 10393
Sziasztok! Valahol van akit tudtok ajánlani egy motor optimalizálásra? Az alany egy 1.8 Gt. Csak annyi kellene, hogy minimális lóerőt felszabadítani, plusz legyen ézékenyebb a gázpedál. Köszi :)
berobbantam2020-06-30 20:32:09 // 10392
Szerintem ez használat függő is.Ha folyton kisfordulatrol padlózva van akkor az jobban nyírja szerintem.
GT Ɨ|ѯ2020-06-30 19:51:29 // 10391
2-es, igen!
VKG699!!! (4x156+75)2020-06-30 16:58:23 // 10390
Nekem a gyári 430at bír, 2 éve van megírva, kb 40 ezret mentem el vele, semmi baja eddig. :)
Csabo222020-06-30 16:53:53 // 10389
Gyári kuplung nem bír annyit.
360-70et tud a gyári valeo aminek 5 mm-rel nagyobb az átmérője mint a többinek.
Most lett az enyém erősítve és Kevlározva, ők mondták ezt az adatot. 25ért csinálták és bírni fogja simán a 400 Nm-t.
Kérdés a Féltengely mit fog szólni hozzá...
Zolibácsi2020-06-30 15:22:46 // 10388
450—480nm menni szokott általában
Kócosw2020-06-30 14:47:08 // 10387
Kérdezd meg Mankyt, az vagja mit bir a gyari setup.
Kellog2020-06-30 14:29:09 // 10386
Fél éve cseréltem kuplungszett + kettős tömegűt is...
De ez a kinyomócsapágy harmatgyenge...
Kellog2020-06-30 14:25:45 // 10385
Sziasztok!

2005 GT 1.9jtd kuplungja mennyit bír ha chippelni viszi az ember?
Nem erőgép kell csak, h kicsit dinamikusabb, finomabb legyen meg ne fogyjon el felül..

Meg nem tudjátok mitől lehet az, hogy eszi a kinyomócsapágyat már a 2 ik törik el a kis füle...... Nincs valami erősített változat??
Megint lehet leszedni a váltót...
Pedig nem nyomom neki meg lámpánál se taposok rajta...
Zolibácsi2020-06-28 22:45:02 // 10384
Srácok tervezek egy fék fejlesztést a gt-n
2 verzió van tervben
1. 305-s abarth/mito qv fék szett ez elvileg könnyen fel megy, mert csereszabatos.
2. 330 as brembo, itt csonkalvány csere is kellene vagy konzol stb
Kérdés érdemes 330 as brembo irányába menni? Megeri a többlet pénzt és többlet melót? Tud annyival többet mint a kissebbik?
Kócosw2020-06-24 20:11:09 // 10382
vigyoroghatsz, a te műved 😂🤣
Dévid2020-06-24 19:21:40 // 10381
Én még alig használom, egy éve vettem, azóta már kb. ötször tankoltam bele. Nagy ritkán előszedem, ha messzebbre kell menni, és kell a kényelem meg az alacsony fogyasztás. Mivel Németország-Magyarország között ingáztak vele az előző tulajnál, így meg mertem venni. Az erőre nincs panasz, még sok is, folyton eltekeri a kuplungot, pedig nem túl rég volt cserélve, mondta az előző tulaj. Majd át kell szoftverezni, hogy finomabb legyen, és azzal sem lesz gond.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak