Tolatóradar sípolás hibakód leírás létezik valahol valakinek?
Reggelent össze vissza sípol, talán a leg jellemzőbb a közepes-hosszú-rövid jelzés.
Kábelt cseréltem a lökhárító stekkertől az elektronikáig, stekker tiszta, tömített, fejek jók, ha éppen nem csipog valami hibát :-(
Shadin2024-09-27 15:06:32 // 10922
GT Ɨ|ѯ2024-09-16 13:41:17 // 10921
Csabo222024-08-01 23:40:37 // 10920
Korrektül lett dokumentálva ;)
Ahogy kiderült, a legjobb megoldás a Gt V6 fék. pont. csak ugye az a legköltségesebb is (tatán jelenleg is van a webshop szerint GTA csonkállvány 45/db áron), plusz nem akarok a féltengely muterkával kinlódni (nyomaték + szög a gyári meghúzási előirás) a csapággyal meg pláne :)
Nem merem a 159 tárcsáját fúrkálni
Inkább kisérletezek a 166 nyereggel. hogy beleférjen a 330as tárcsa és a betét ott fogja ahol kell. nekem vhogy ez az opció a legkézenfekvőbb
Volt 147 GTA 305ös nyergem, + alig használt tárcsa és betét is mellé. de annak a látványon kivül semmi értelme egy jó 284es tárcsa/betét kombóval szemben. márpedig van olyan kombó amivel a gyári fék is igen harapós.
Ahogy kiderült, a legjobb megoldás a Gt V6 fék. pont. csak ugye az a legköltségesebb is (tatán jelenleg is van a webshop szerint GTA csonkállvány 45/db áron), plusz nem akarok a féltengely muterkával kinlódni (nyomaték + szög a gyári meghúzási előirás) a csapággyal meg pláne :)
Nem merem a 159 tárcsáját fúrkálni
Inkább kisérletezek a 166 nyereggel. hogy beleférjen a 330as tárcsa és a betét ott fogja ahol kell. nekem vhogy ez az opció a legkézenfekvőbb
Volt 147 GTA 305ös nyergem, + alig használt tárcsa és betét is mellé. de annak a látványon kivül semmi értelme egy jó 284es tárcsa/betét kombóval szemben. márpedig van olyan kombó amivel a gyári fék is igen harapós.
Shadin2024-07-30 17:37:12 // 10919
Jelenleg már a gyári GT V6 330-as nyereg és/vagy csonkállvány, vagy nem létezik, vagy annyiért adják amennyit a GT ér kb.
Én más irányból közelítettem meg, a 159 Ti nyergét tettem fel konzollal, de nem ideális a konfig, mert ez a nyereg 28 mm széles tárcsát tud kezelni, amiből viszont nincs 5x98-as.
Valaki szerint simán befér a 32 mm-es GT V6 tárcsa, nem tudom hogy mert keskenyebb az öntvény mint 32 mm.
A 159-es nyereg olcsó, a problémát a konzol okozza. Olyat is találni, hogy szintén konzollal a 159-es 305-ös kis Brembó nyergét használják, amihez a régi GTA GTV 5x98, 305 mm, 28 mm tárcsáját használják.
Sőt olyan is, hogy a nagy 330-as Brembó nyerget "laposabb" konzollal a 305-ös tárcsához illesztik, ami szintén gány, mert a 330-as nyereg betétje lelóg a 305-ös tárcsáról :-(
Ha mazsolázni akarsz, itt egy link a saját szopásomról:
Link
Megjegyzem, hogy attól mert nagyobb a féktárcsa, nem lesz jobb a rendszer fékhatása.
Én a főfékhengert is cseréltem nagyobb átmérőjűre, és "teli" betétet vettem hozzá, így már azt tudom mondani, hogy végre nem félek hogy néha meg kell állni vele autópályán nullára padlófékkel, ezzel a konfiggal már megoldja.
Az a baj, hogy a GT féke sajnos nem egy izmos fék, avagy a korszak féke nem úgy működött mint a maiak.
Én más irányból közelítettem meg, a 159 Ti nyergét tettem fel konzollal, de nem ideális a konfig, mert ez a nyereg 28 mm széles tárcsát tud kezelni, amiből viszont nincs 5x98-as.
Valaki szerint simán befér a 32 mm-es GT V6 tárcsa, nem tudom hogy mert keskenyebb az öntvény mint 32 mm.
A 159-es nyereg olcsó, a problémát a konzol okozza. Olyat is találni, hogy szintén konzollal a 159-es 305-ös kis Brembó nyergét használják, amihez a régi GTA GTV 5x98, 305 mm, 28 mm tárcsáját használják.
Sőt olyan is, hogy a nagy 330-as Brembó nyerget "laposabb" konzollal a 305-ös tárcsához illesztik, ami szintén gány, mert a 330-as nyereg betétje lelóg a 305-ös tárcsáról :-(
Ha mazsolázni akarsz, itt egy link a saját szopásomról:
Link
Megjegyzem, hogy attól mert nagyobb a féktárcsa, nem lesz jobb a rendszer fékhatása.
Én a főfékhengert is cseréltem nagyobb átmérőjűre, és "teli" betétet vettem hozzá, így már azt tudom mondani, hogy végre nem félek hogy néha meg kell állni vele autópályán nullára padlófékkel, ezzel a konfiggal már megoldja.
Az a baj, hogy a GT féke sajnos nem egy izmos fék, avagy a korszak féke nem úgy működött mint a maiak.
Jorjie2024-07-30 09:33:40 // 10918
Martinov2024-07-29 23:19:29 // 10917
Csabo222024-07-29 22:51:59 // 10916
Az a legegyszerűbb de legdrágább módja a fék upgrade-nek (amikor Gt V6-ról rak az ember nyerget).
Nézegettem én is a 3.2 csonkállványokat, de 45k/db körül vannak és féltengely + kerékcsapágy szereléssel jár.
A CW fék az ugyanaz mint a 330as GTA, de ritkán kapni és nemtom van e hozzá adapter a 284es fékhez. Ugyanis az gyárilag is adapteres, mert a 305ös fék megy fel simán a GTA csonkra, a 330 egy adaptert használ hozzá gyárilag is.
A 166os fék lenne talán a legésszerűbb megoldás, annak mikéntje érdekelne.
Közel a 200 lóhoz és a gyári 1370-80 kg öntömeghez sztem bizonyos esetben már kevés a 284es fék. Akármilyen jó tárcsa/betét/"olaj" kombót is használ az ember.
Nézegettem én is a 3.2 csonkállványokat, de 45k/db körül vannak és féltengely + kerékcsapágy szereléssel jár.
A CW fék az ugyanaz mint a 330as GTA, de ritkán kapni és nemtom van e hozzá adapter a 284es fékhez. Ugyanis az gyárilag is adapteres, mert a 305ös fék megy fel simán a GTA csonkra, a 330 egy adaptert használ hozzá gyárilag is.
A 166os fék lenne talán a legésszerűbb megoldás, annak mikéntje érdekelne.
Közel a 200 lóhoz és a gyári 1370-80 kg öntömeghez sztem bizonyos esetben már kevés a 284es fék. Akármilyen jó tárcsa/betét/"olaj" kombót is használ az ember.
Jorjie2024-07-29 10:06:57 // 10915
Én raktam fel utólag 330-at, nem volt egyszerű, de simán belevágnék újra :-)
Mázli hogy sokmindent megcsinálok, így se a munkadíj, se az idő nem számított.
A donor egy 3.2 volt, így nem kellett konzolozni, megkaptam a komplett szettet, csonkállvánnyal, nyereggel, mindennel. Kellett még tárcsa, betét, fékcső (az más a nagyféknél). Összeget nem mondok, de fájt :-)
Ha már úgy is szét volt szedve kapott új felső lengőkarokat is, úgyhogy a futóműállítást sem úsztam meg.
Egyébként ha jól tévedek, a 156 CW fék is ugyanez.
A betét teljes felületen fog, talán látszik valamennyire a képen.
Viszont elsőre picit csalódás lehet, mert a nagyfék sem állítja orra a kocsit, bár fog rendesen, de egy jól működő gyári is tud fogni, viszont a Mátrából lefelé sem érezni, hogy fogyna, nyilván nem egy karbon-kerámia, de utcai használatra bőven megfelel.
Egy nagy hátránya van, és az a felni. Nekem 18' van fent, ennél kisebbet fel kell próbálni.
Végeredményben azt mondanám, ha van pénz meg affinitás, meg kell csinálni, mert fékből sosem elég, ráadásul bitang jól néz ki. Nekem műszakin sem kötözködtek, gyári Alfa fék, "oszt csá".
Mázli hogy sokmindent megcsinálok, így se a munkadíj, se az idő nem számított.
A donor egy 3.2 volt, így nem kellett konzolozni, megkaptam a komplett szettet, csonkállvánnyal, nyereggel, mindennel. Kellett még tárcsa, betét, fékcső (az más a nagyféknél). Összeget nem mondok, de fájt :-)
Ha már úgy is szét volt szedve kapott új felső lengőkarokat is, úgyhogy a futóműállítást sem úsztam meg.
Egyébként ha jól tévedek, a 156 CW fék is ugyanez.
A betét teljes felületen fog, talán látszik valamennyire a képen.
Viszont elsőre picit csalódás lehet, mert a nagyfék sem állítja orra a kocsit, bár fog rendesen, de egy jól működő gyári is tud fogni, viszont a Mátrából lefelé sem érezni, hogy fogyna, nyilván nem egy karbon-kerámia, de utcai használatra bőven megfelel.
Egy nagy hátránya van, és az a felni. Nekem 18' van fent, ennél kisebbet fel kell próbálni.
Végeredményben azt mondanám, ha van pénz meg affinitás, meg kell csinálni, mert fékből sosem elég, ráadásul bitang jól néz ki. Nekem műszakin sem kötözködtek, gyári Alfa fék, "oszt csá".
Csabo222024-07-29 00:13:49 // 10914
Sziasztok
Nagyon halott a topic. minden Gt gond nélkül szeli az utakat? ;)
H ne legyen ekkora csend, frissitettem kicsit a blogot, akit érdekel, beleolvas.
Illetve aki utólag rakott föl 330as brembot, az ossza meg velem kérem, h milyen kocsi volt a donor, milyen konzolt használt, és a betét teljes felületén éri-e a 330as tárcsát?
Köszi
Nagyon halott a topic. minden Gt gond nélkül szeli az utakat? ;)
H ne legyen ekkora csend, frissitettem kicsit a blogot, akit érdekel, beleolvas.
Illetve aki utólag rakott föl 330as brembot, az ossza meg velem kérem, h milyen kocsi volt a donor, milyen konzolt használt, és a betét teljes felületén éri-e a 330as tárcsát?
Köszi
Demecsab2024-07-04 11:24:18 // 10913
Már nincs ott. Minden rendben :)
Demecsab2024-07-03 13:11:28 // 10912
Csabo222024-05-21 23:47:36 // 10911
Kócosw2024-05-21 18:14:39 // 10910
még be lehet szállni természetesen 🤣
Shadin2024-05-21 11:46:57 // 10909
farki2024-05-20 23:35:42 // 10908
B@xátok meg, nem tudtam, hogy van ilyen Wettbewerb…🤷🏼
noname2024-05-20 18:05:41 // 10907
Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni,alany:Alfa gt 2004 1.9jtd 16v.Szervószivattyu cseréröl lenne szó,valaki letudná irni a csere menetét aki esetleg cserélt már.Honnan érdemes nekiállni fenntröl,aknábol??Miket kell lebontani stbb.Vagy ha esetleg lenne valaki veszprém megyében aki tudna segiteni a cserében megköszönném.Elöre is köszi ha valaki segit.
Kócosw2023-12-11 17:16:44 // 10906
GT Ɨ|ѯ2023-12-10 12:04:41 // 10903
Zolibácsi2023-12-02 15:29:00 // 10902
Igen emlékszem rá, de szerintem a gyári csonkon a klíma kompresszor nem fér el mellette már.
250 szerintem nem olyan vészes ár, bár még én sem tudom mennyit fogok az enyémért fizetni. Első körben azt mondta a barátom hogy anyag árat kell csak kifizetnem 😜
Amúgy én is ott hagytam a kocsit és turbó is.
250 szerintem nem olyan vészes ár, bár még én sem tudom mennyit fogok az enyémért fizetni. Első körben azt mondta a barátom hogy anyag árat kell csak kifizetnem 😜
Amúgy én is ott hagytam a kocsit és turbó is.
Csabo222023-12-02 14:29:42 // 10901
A jtd performance is úgy kinálja a 2056os turbó szettet, h a gyári leölmőt és a turbó talpát fúrja meg (+ talán a leömlő talp részét bőviti föl h a kilépő kipuffgáz ne ütközzön a turbó talpába). én csináltattam egy konzolt a leömlő és a turbótalp közé ami kb 10 mm vastag, igy nincs szükség a turbót megfúrkálni. fölfér, elfér, viszont igy már nem tudok elég lejtést adni az olaj leeresztő csőnek.
Másik sarkalatos pont ami sztem inkább aggasztó, h a JTD performance a leeresztő csövet részben gumiból késziti. nem merném feltenni. oké, h nem fog himbálózni, de ha esetleg hozzáér ott vmi forró részhez, lukad ki, olaj folyik el seperc alatt.
250et mondtak egy leömlőre. amit sztem a kocsi és az új turbó nélkül el sem tudnak késziteni...
Másik sarkalatos pont ami sztem inkább aggasztó, h a JTD performance a leeresztő csövet részben gumiból késziti. nem merném feltenni. oké, h nem fog himbálózni, de ha esetleg hozzáér ott vmi forró részhez, lukad ki, olaj folyik el seperc alatt.
250et mondtak egy leömlőre. amit sztem a kocsi és az új turbó nélkül el sem tudnak késziteni...
Zolibácsi2023-12-02 07:42:23 // 10900
Nagyobb turbóhoz kell egy normális leömlő, nem is értem hogy a gyári csonkra hogy tudják rá hebrakolni.
Mekkora összeget mondtak neked?
Mekkora összeget mondtak neked?
Csabo222023-12-01 18:40:11 // 10899
Szép munka! Emelem kalapom h megszületett.
Sajna rám is ez vár. Ugyan a 2056-ot föl lehetne farigcsálni a gyári csonkra, nem akarom a turbó talpát összefúrkálni. Aztán lehet mégis az lesz :)
Kértem ugyanis ajánlatot egyedi leömlőre, de röhejesen magas összeget mondtak rá. szóval vagy megcsinálom magam, vagy marad a fúrkálás...
Sajna rám is ez vár. Ugyan a 2056-ot föl lehetne farigcsálni a gyári csonkra, nem akarom a turbó talpát összefúrkálni. Aztán lehet mégis az lesz :)
Kértem ugyanis ajánlatot egyedi leömlőre, de röhejesen magas összeget mondtak rá. szóval vagy megcsinálom magam, vagy marad a fúrkálás...
Zolibácsi2023-11-30 16:12:18 // 10898
Kócosw2023-11-25 08:22:09 // 10897
😁 van ilyen sajnos...ha kell a.hely akkor kell a hely...
Zolibácsi2023-11-25 07:36:50 // 10896
Gyári csonkon a turbó csak klíma nélkül fért volna el. Szóval csináltunk egy leömlőt. Hátha jobb lesz a szellőzése a motornak :)
Kócosw2023-11-25 06:52:19 // 10895
minlesz ebbű? Rakétakilövő? 😜🤣🤣
Zolibácsi2023-11-24 19:29:30 // 10894
Csabo222023-08-28 16:21:42 // 10893
Jaja. Ha nem lenne a gyári alkatrész ára ennyire elrugaszkodva én se barkácsoltam vna. De így...
RB 832023-08-26 15:22:57 // 10892
6-os faudi fejet vettem én is :) tökéletes!
Csabo222023-08-26 12:00:45 // 10891
Egyébként
A szintező gyári faudija elég drága. Annyit sztem nem ér, én tuning boltban vettem egy pár ugyanolyan faudi fejet, majd menetet vágtam egy ( talán 5ös?) acélrúdra és arra hajtottam rá a fejeket.
A szintező gyári faudija elég drága. Annyit sztem nem ér, én tuning boltban vettem egy pár ugyanolyan faudi fejet, majd menetet vágtam egy ( talán 5ös?) acélrúdra és arra hajtottam rá a fejeket.
RB 832023-08-26 06:32:11 // 10890
Szia, köszi, akkor majd megnézem.. a xenon minden okés , meg lett pont hegesztve tökéletes:)
Csabo222023-08-25 09:35:16 // 10889
Helo
Elvileg a bal hátsó oldalkárpit alatt.
Xenon szintező megoldódott?
Elvileg a bal hátsó oldalkárpit alatt.
Xenon szintező megoldódott?
RB 832023-08-25 09:10:51 // 10888
Sziasztok, tudja esetleg valaki hogy a gyári tolatóradar csipogója , hol van eredetileg ? Mert nekem kitépték és nem tudom hogy hol volt rákötve :) köszi
Beló2023-07-26 09:54:54 // 10887
Sziasztok!
Jts 2.0 hoz keresek magasnyomású benzinszivattyút!
Előre is köszönöm szépen!
Jts 2.0 hoz keresek magasnyomású benzinszivattyút!
Előre is köszönöm szépen!
RB 832023-07-11 20:56:39 // 10886
Erre gondolok
RB 832023-07-11 20:55:45 // 10885
Sziasztok, első xenon szintezőhöz keresnék lemez tartót… igazából ami tartja a szenzort illetve van valami kutyacsontszerű dolog is… 🙂 Köszönöm!
Csabo222023-06-17 14:03:19 // 10884
Ciao
Adok-veszekbe raktam fel egy garnitúra Gt felnit. ET35.
Tökéletes futással, fényezéssel pedig tegnap végeztem. Gumi lehet hozzá.
Adok-veszekbe raktam fel egy garnitúra Gt felnit. ET35.
Tökéletes futással, fényezéssel pedig tegnap végeztem. Gumi lehet hozzá.
Csabo222023-06-13 19:02:19 // 10883
Sziasztok
Akinek 305ös brembo van fent a gyári 284es helyett az nyilatkozzon legyen szives, h konzollal tökéletesen megoldható-e a 305ös felhelyezése
Próbaképp feltettem egy kint levő csonkállványra a tárcsát, rá a nyerget, és mint látható (remélem látszik a képen) a betét nem ér teljes felületén a tárcsához. a felfogatási pontokat is fotóztam, h ott nincs mód játékra, nagyrészt adott hova kerül a nyereg.
Köszi
Akinek 305ös brembo van fent a gyári 284es helyett az nyilatkozzon legyen szives, h konzollal tökéletesen megoldható-e a 305ös felhelyezése
Próbaképp feltettem egy kint levő csonkállványra a tárcsát, rá a nyerget, és mint látható (remélem látszik a képen) a betét nem ér teljes felületén a tárcsához. a felfogatási pontokat is fotóztam, h ott nincs mód játékra, nagyrészt adott hova kerül a nyereg.
Köszi
Hardy2023-05-02 09:56:35 // 10881
Franc. Valakinek esetleg hasonló eladó ?
LazLOF2023-03-30 10:05:51 // 10879
Sziasztok, eladó a GT-m. 1.9 JTDm - 267 e km.
14 éve egy tulaj (én), végig Csörinél karbantartva, garázsban tartott. Leinformálható.
Egyelőre még csak itt, "házon belül" hirdetem. Érdeklődés esetén további infókat telefonon szívesen adok.
14 éve egy tulaj (én), végig Csörinél karbantartva, garázsban tartott. Leinformálható.
Egyelőre még csak itt, "házon belül" hirdetem. Érdeklődés esetén további infókat telefonon szívesen adok.
krecsi2023-03-26 18:10:28 // 10877
Szia! Nem jó, belül beleér. Tapasztalat
Csabo222023-03-20 18:49:19 // 10874
Nagyféket fogok feltenni első tengelyre. vszeg nem fog a ducati alatt elférni, ezért szereztem HR nyomtáv pogikat (5-10 mm vastag, pontosan még nem tudom). majd csinálok pár képet amin látszik pogi nélkül és vele is mennyire ül bent a kerék az ivek mögött.
Amúgy lesz egy garnitúra 18as toora felnim Gt-re /eladó/. de ugye a 18 colostól sokan tartanak... (8x18 ET35. Gt-hez való tüv papirral)
Amúgy lesz egy garnitúra 18as toora felnim Gt-re /eladó/. de ugye a 18 colostól sokan tartanak... (8x18 ET35. Gt-hez való tüv papirral)