Fórum >> Típusok >> GT coupé

Csabo222018-11-07 23:03:31 // 10123
Nem is értem miért lett ennyire népszerű a V6... :)
frusciante2018-11-07 22:53:25 // 10122
Akkor ez szerintem el is dőlt... 😀 tegyen még hozzá egy kis kavicsot a félretetthez és irány ki keresni egy jó állapotú bussót. Lehet többet fog enni meg kicsit több adót kell majd fizetni de kit érdekel mikor v6al járhat melózni... Garantáltan sokkal nagyobbat megy mint az 1,8 és garantáltan mégis többször fog vele elkésni, de ez sem számít, hiszen minden reggel alig fogja várni, h elindulhasson dolgozni... 😀 és mosolyogva fog bemenni a munkahelyre illetve onnan haza... 😀 sőt megkockáztatom, h a párja is jobban fogja hazavárni... 😀 ezeket nem lehet forintosítani.... 😀
DKori2018-11-07 22:16:06 // 10121
Hasonló véleményen vagyok, mint a kartársak. Nyűgösség téren Busso, TS, JTS lehet a sorrend (fenntartásban nem biztos, mert azért a V6 átírásban, adóban, biztosításban, benzinben, szervizben magasabb szint, cserébe hatalmas élmény), illetve a JTDm egy tartós/megbízható dízel (csak a szokásos dízeles nyűgök jöhetnek ahogy korosodik az autó, plusz rövid távra annyira pláne nem faja...). Általánosságban ez mondható el, aztán öregszenek ezek az autók is (9-14 évesek..), így egyre inkább a gondos gazda számít és nem feltétlen csak az alap konstrukció (pl.: lehet egy babusgatott/óvott JTSel jobban jár, mint egy többször kiflibe hajtott és lerúgott V6al...stb).
frusciante2018-11-07 22:02:04 // 10120
Rövid táv, nem számítanak a pacik... Szerintem te is tudod akkor, h melyiket kell neki ajánlani... 😀
Kócosw2018-11-07 21:58:11 // 10119
JTS - t nem akarnak :) :)
ALFA1592018-11-07 21:13:29 // 10118
Nyűgmentes autót szeretnének.Benyásat.Ismerős csajának kellene,nagyon bejön neki.Viszonylag rövid távokat járna vele.Nem számítanak annyira a lovak. :-)
frusciante2018-11-07 21:10:25 // 10117
Én meg inkább a 3,2t javasolnám neki... 😀 bár viccen kívül ha én most gt-t vennék 3,2vel venném... Ha csak a kettő opció akkor inkább az 1,8... A jts nyűgösebb... Ha az a pár plusz paci megéri neki az esetleges motorcsere árát akkor persze belefér a 2,0de akkor már megint ott vagyunk, h a 3,2 is beleférhet.... 😉 ha nem akar sokat költeni akkor jó állapotú 1,9... Bár az ugye nem benga... 😀 de jól megy és nem is eszik, plusz nem túl szervízigényes ha a szokásos diesel dolgok rendben vannak.. Turbó, lendkerék, porlasztók.
ALFA1592018-11-07 20:23:18 // 10116
Nem vagyok otthon a GT-típusban ezért kis segítség kellene.Ismerősöm benzines Gt-n gondolkodik.Vásárlás jövőre lenne.Valahol az 1.8-at,máshol a 2.0-át javasolták neki.
Van valamelyik motornál nagy nyűg?
Csabo222018-11-01 14:56:54 // 10115
Ciao
Nekem van 1, nézd meg az adok veszek menüben.
Ha szimpatikus, írj.
Hardy2018-11-01 09:43:48 // 10114
Sziasztok!
Ha valaki kacérkodik a gondolattal hogy megváljon a szeretett autójától szóljon nyugodtan Diesel vagy 1.8 benzines érdekel. Csak jó állapotú. A roncsokból elegem van. Koszonettel.
G-MANN2018-10-25 22:54:56 // 10113
Igen xenonos :-)
gecsa2018-10-25 19:49:11 // 10112
mex862018-10-09 16:14:05 // 10111
Szevasztok!

Kérdés, az összes projektoros lámpamosós GT xenonos?
Vagy lehet halogén is?

Ha xenon, trafót lehet külön kapni?


Köszi!
AlfaGT2018-10-02 21:22:35 // 10110
Jaj, és egyszer a sofőroldali ablak 1cm-t le és fel funkciója elromlott,....az ablak emelő ECU cseréje oldotta meg a gondot.
AlfaGT2018-10-02 21:18:03 // 10109
Nekem tavaly egy kb.4 órás extrém esőfüggönyben történt autópályás autózás után a padlószőnyeg alatt meglehetősen sok víz keletkezett. A mai napig nemtudom honnan. Ezenkívül beázott a jobb első irányjelző és a tolató lámpa.
Bali1592018-10-02 08:30:53 // 10108
Sziasztok! Napi használat során, amikor akár erős esőben és fagyban is kint áll az autó, a GT mennyire problémás? Itt elsősorban arra gondolok, hogy beázik-e a keret nélküli részen, illetve a "coupe oldalüveg" mozgása mennyire tönkremenős történet? A nyitáskor lemegy 1 cm-t, ajtó csukáskor felmegyre gondolok. Garázs nélkül is lehet szerintetek napi használós opció? Előre is köszi! Üdv: B.
GT Ɨ|ѯ2018-10-02 08:05:31 // 10107
Már csak 1 jobbosat:-)
SanyiJTD2018-09-29 09:14:49 // 10105
Tudom ,hogy gyári, de ilyen förtelmet... De neked kell tudni ,ha az enyémen lenne,már nem lenne :D
GT Ɨ|ѯ2018-09-28 23:09:55 // 10104
nem baj, azért keresek, majd kap 1 kevlár szöveterősítést:-)
G-MANN2018-09-28 23:06:46 // 10103
2005-ig volt csak gyári, utána nem raktak rá, rájöttek, hogy mindig lejön, vagy.......:-)
GT Ɨ|ѯ2018-09-28 19:00:18 // 10102
gyári nem a supraerőszak:-(
SanyiJTD2018-09-28 18:35:39 // 10101
Neee, ez a "koptató" annyira undorító rajtuk...
GT Ɨ|ѯ2018-09-28 18:33:45 // 10100
Keresek 1 pár első műanyag koptatót a lökös széleire alulra illetve 1 szett alufelnit mint a képen, hátha....

Kócosw2018-09-27 08:39:15 // 10098
köszi ;)
GT Ɨ|ѯ2018-09-27 08:00:50 // 10097
----- autóvill.szerelő
Kócosw2018-09-21 15:44:06 // 10096
Urak, volt mar valaki ugy hogy a napikilometer szamlaloja es a menügomb minusza nem reagal? A kis kapcsolokonzolon a szellozorostely mellett? + es a menügomb működik. Kiis csereltem de annal is ez van.Xenonos verzio.
GT Ɨ|ѯ2018-09-04 18:54:22 // 10095
naláto:-D
Kócosw2018-09-04 11:39:31 // 10094
aha van es lesz,mar par dolgot egyeztettem vele,majd erkeznek .
GT Ɨ|ѯ2018-09-04 07:15:41 // 10093
Van, volt,küldi?:-)
Csabo222018-09-03 19:50:47 // 10092
Sziasztok. El kellett bontanom egy GT-t, igy van belőle pár alkatrész. Ha vkinek szüksége lenne vmire, kérdezzetek. JTDm motoros volt.
Kócosw2018-09-02 21:07:52 // 10091
Köszi, mar intezem :)
Kócosw2018-08-24 17:49:07 // 10089
Tudja valaki esetleg hogy a gt es a147 napellenzoje ugyanaz e?
Kócosw2018-08-24 09:51:17 // 10088
en fogom azert kicsit tuti :) Nem birnam ki.Majd normalis idöben...
GT Ɨ|ѯ2018-08-24 08:24:16 // 10087
télen nem használunk Busso-t:-)
Kócosw2018-08-24 08:03:11 // 10086
köszi,tetszik ez a felni,téli meg mar otthon pihen :)
GT Ɨ|ѯ2018-08-24 08:02:29 // 10085
Grat, szép belépő!

van rá 1 OZ garnitúrám:-)
Kócosw2018-08-23 23:11:27 // 10084

Jo estét Hölgyek, Urak,beszállnék a topicba
:)
avvocato2018-07-19 21:27:11 // 10083
A JTS motor nagyon érzékeny műszer, de ha jó, akkor egy álom ahogy megy!
VKG624 (4x156)2018-07-12 18:35:20 // 10082
Ez biztos :)
De nagyon kellemetlen, hogy senki nem találja a probléma okát :(
Punisher2018-07-12 18:09:14 // 10081
Jó... Azért ne rémítsünk halálra senkit!☺ Nem gondolom, hogy ez egy tipikus hiba.
VKG624 (4x156)2018-07-12 14:33:11 // 10080
Vagy pl az is baj lehet velük, hogy olyan rejtélyes elektronikai bakik vannak, amiket a típusspecialista sem talál meg, akár évek alatt sem, nagyon sok ráfordított pénz ellenére sem.
Konkrét esetben az autót Óbudára hordja a barátom, már minden ki lett benne cserélve, de komplett kábelköteg is. Mégis motorcontrolfailure és előtte is max 80-90 lóerőt tud. Legalábbis 12 sec-es 0-100-at.

Vezérműtengelyek rendben, összes típushülyeségnek utánanéztek, mégse jó.

Lehet, hogy inkább a deák térre kellett volna vinnie és papot hívni hozzá...
avvocato2018-07-12 14:21:51 // 10079
Az a baj a JTS motorokkal, hogy vásárláskor nem tudod leellenőrizni az olajfogyasztást, márpedig 10e km-en akár 3-4 litert is utána lehet önteni a legdrágább racing olajból. Ha nem ezt rakták bele és nem volt mindig a maximumon az olajszint abból nagy baj lehet, mert előszeretettel kopnak el a vezérműtengelyek
Zoli852018-07-12 07:55:01 // 10078
Köszi a választ.
VKG624 (4x156)2018-07-11 22:26:26 // 10077
Azért a barátom aki 4 éve szív a JTS-sel, eléggé mást tudna mondani :)))

De tiszteletben tartom az álláspontodat.
Punisher2018-07-11 22:05:57 // 10076
Szia. Rossz kontrukció??? Azért ez erős. A TS lett továbbfejlesztve, maga a konstrukció ugyanaz. A második gyertya helyett közvetlen befecskendezést kapott. Tény hogy érzékenyebb, mint a dízel, azok nagyjából "mindent" kibírnak, még a hanyag tulajdonosokat is. A benzines kifejezetten igényli az olajcserét 10.000-enként, valamilyen korrekt 10W60 racing olajjal, de ez a régi TS-re is igaz volt. Ha ez megvolt rajta mindig, akkor nem lesz vele gond. Egyéb esetekben elkopik a vezérműtengely, és hajtókarcsapágyas is lehet. Vásárláskor az olajbetöltő nyíláson be tudsz nyúlni és meg tudod tapogatni a vezérműtengely bütykét. Ha csapágyas a motor, az is kiderül vásárláskor, ha iyenbe botlasz ne vedd meg, mert majdnem biztos hogy a főtengelyt is cserélni kell! A hajtókar csapágyakat amúgy érdemes lehet 200.000-enként kicserélni egy olajcsre alkalmával, nem nagy mutatvány. Továbbá problémás lehet a 4 db lambdaszonda is, mert ezeket 160.000-enként cserélni kellene. Ez el szokott maradni, és addig mennek vele, amíg már össze-vissza dadog a motor. Persze ez mind költség, de akinek nincs pénze az ugye ne vegyen Alfát, BMW-t és egyebeket! :).Rövidebben a JTS-re is áll az örök igazság, hogy ha normálisan karban volt tartva, és nincs benne végtelen kilométer, akkor nincs vele gond. Véleményem szerint nagyon kellemes motor, és amikor megjön a hangja, nagyon szépen szól. Számomra nem volt kérdéses, hogy a dízel szóba sem jöhet. Nyilván a JTD kevesebbet fogyaszt, ha ez számít. Azt javaslom, hogy jól nézd meg mit veszel, legyen garantált a kilométer futása és olyat vegyél amilyet szertesz! Akkor boldog leszel vele.
VKG624 (4x156)2018-07-11 14:19:07 // 10075
Tudtommal csak gázpedálkarakterisztikát módosít, de szóljon valaki ha nem :)
Zoli852018-07-11 14:07:07 // 10074
Sziasztok!

Főleg azoknak a válaszát várnám akik 2.0 jts motoros Gt-vel járnak.
Mik a tapasztalatok, tényleg nagyon rossz konstrukció ez a motor?

Köszi
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak