Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer

Seriff2006-12-10 21:11:21 // 710


Seriff2006-12-10 12:32:50 // 709
Ha annyi egyáltalán:)) Mindenesetre az ülései nagyon szépek, de persze könnyen lehet hogy újra lettek húzva...
martin-i2006-12-10 11:23:06 // 708
Tatra T 700-1 3.5i V8 ezt érdemes megnézni!
martin-i2006-12-10 11:20:37 // 707
Talbot MATRA MURENA ezt is imádom!
martin-i2006-12-10 11:15:27 // 706
Jensen Healey ez se rossz!
martin-i2006-12-10 11:08:48 // 705
BMW 320 cabrio 1979es aut. legalább odaírták hogy 320E km
Satti2006-12-09 19:25:44 // 704
Aha,mindent értek:-))
martin-i2006-12-09 19:11:03 // 703
mert *$ł$ߤ×ß÷$ł;*˘°°`°˙˛°`˙˘^... mind1 szóval mert ilyenek! :( és melyik-melyik? (német-magyar forgalmis)
Satti2006-12-09 19:04:13 // 702
Azt láttam,csak miért nem tettek arról is fel képet,úgy lenne az igazi.
martin-i2006-12-09 18:55:22 // 701
mellette látszódik egy kicsit a másik is.
martin-i2006-12-09 18:54:50 // 700
ja, vágom, scak most ujra fel rakátk őket h.auto.hu ra. itt volt régebben egy Maserati is, ami vagy 2 évig állt ott.
Satti2006-12-09 18:53:56 // 699
Viszont,mindkét képen ugyanaz az autó van.
Inner Circle2006-12-09 18:50:59 // 698
Ezek abban az Üllői úti kereskedésben vannak, ami már szerepelt itt párszor, mint érdekes veterán autók lelőhelye.
martin-i2006-12-09 13:33:27 // 697
Inner Circle2006-12-08 10:17:54 // 696
Nemrég Köln mellett láttam egy ilyet tökéletes állapotban, szolidan megültetve, gyöngyházfehér fényezéssel. Kollegálisan elbeszélgettem a labanccal (miután beröffentette és úgy vigyorgott, mint a tejbetök), a némettudás hiányát kézzel-lábbal integetésekkel pótolva :DDD
martin-i2006-12-08 09:12:32 // 695
Azta betyár mindenit! Nem smi! Tényleg egy kicsit drága... és 1-2helyen nagyon durva állapotban van a kasztni! de elképzeltem, hogy milyen lehet restaurálva.. tényleg nagyon szép forma!
Ferke2006-12-08 09:12:26 // 694
Igen, átlátni rajta. Az biztos, hogy tudja az ember, mit beszél, mert ezt embertelen meló megcsinálni.
veteranviking2006-12-08 08:52:30 // 693
Ritka madár, legszebb Spider változat a duettó, szerintem! Na de ez tényleg nagy meló, a szöveget, és a képeket nézve. A vezető oldali taposólemez már megette kenyere javát, és ez csak messziről nézve:))
kormi1552006-12-08 08:48:27 // 692
A Giulia GTA-k legendás múltját persze ismerem ;) Amiért a Bertone GTV menettulajdonságait kérdeztem: néha még kifejezetten Alfákkal foglalkozó szakkönyvek (pl. Alfa Romeo Always with passion) is elég kritikusak. Emlékeim szerint ez a könyv pl. a Monti menettulajdonságaitól abszolút nincs elájulva. És mivel a Monti ugye pont a Giulia vonallal van rokonságban, gondoltam megkérdezek autentikus forrást is ;)
Ferke2006-12-08 08:38:18 // 691
67-es spider! Oké, hogy 67-es, de azért ilyen állapotben egy picit drága szerintem...
veteranviking2006-12-07 15:53:06 // 690
...ahogy mondja cartárs:))
veteranviking2006-12-07 15:49:16 // 689
Hát sajna vezetési élmény zéró, még darabokban a kicsike. Korabeli krónikákat olvasgatva az jött le, hogy "látványosan" autózható kis paripa. Igazi uralhatóan keresztbemenős járgány:)) A futóművet már nézegettem, de nem eccerű, amúgy Alfás módon oldották meg. Ez a Giulia gt, 1750, Bertone gyakorlatilag minimális változtatásokkal ugyanaz a modell. Alkatrész van hozzá, innen-onnan rendelgetős, csak aranyáron:-((
Rumi2006-12-07 15:46:12 // 688
ez nekem is nagy szívfájdalmam. az autóm biztosítási/eladhatósági értéke maximum 500K az hogy nekem 1,5be van, senkit nem érdekel. főleg a biztosítót nem, ha valaki belém jön. neki a 0 kilométeres kikönnyitett motorom is csak egy 15éves blokk. minden ilyen kezdeményezést örömmel támogatok. van értelme a youngtimer fogalmának :)
ingegnere2006-12-07 15:07:43 // 687
Egy dolgot szeretnék megjegyezni. Itt érzem én fontosnak a YETRO tevékenységét. A Youngtimerség és az értékek definiálása! Azt mondod a P4, szép és ritka. (A szépség relatív, azt nem firtatom:-)) Fókuszálok ezért a "ritkaságra". Te azt mondod ritka, én is azt mondom, de más nem! Mert ha úgy vesszük, az is "csak" egy 33-as, amiből lássuk be rengeteg futkos idehaza és elég nagyok a szélsőségek. Ez a 164-re is igaz. De jó példa a 75! Egy szobafestőmázoló-team 2.0 td szervízautója és mondjuk Sau dédelgetett Milanoja a biztosítók szemében ugyanolyan 75, mint a mellékelt ábra is mutatja, jóllehet kettejük közt ég és föld a különbség! Szóval egy ilyen értékrendet felállítani és ezt tolmácsolni magasabb szervezetek felé igen fontos lenne szerintem. Ez komolyan szeretnénk megvalósítani. Megjegyzem a 164-et nem tartom veterános szemszögből sem különleges, sem értékes darabnak. 33-ak közül is a P4 lehet szerintem az egyetlen, ami különlegességnek számít. De Alfák közt elég nehéz válogatni,mert mindegyik gerjeszt valamilyen érzelmet.:-) Ha más márkát nézünk, akkor ott van pl a Golf, ahol azért lehet éles határokat húzni, mert míg egy sima 1.6 D semmi különlegeset nem vonultat fel, addig a G60 az már ritkaságszámba mehet. Szóval érdekes játék lesz ez.;-D
ingegnere2006-12-07 14:56:32 // 686
Ha az MNHJR regisztrálja akkor lehet.
Rumi2006-12-07 14:11:21 // 685
vazze akkor a P4 is lehet hobbi. főleg mert tényleg az. alig használom. szép is, ritka is (kevesebb van belőle mint 164-ből) jövőre én is beizzítok egy ilyenre. meg a makulátlan gyári 86os ladámat is benevezem .-) :D bár arra így is alig fizetek
Inner Circle2006-12-07 14:04:40 // 684
A Giulia GT-k menetteljesítményeiről szerintem elég annyi, hogy a GTA-nak ritkán sikerült olyan versenyen elindulnia, amit nem nyert meg :D Ha fontos a tiszta váltás, akkor jobb választás a GTV-nél... A fílinget ugye nem kérdezted komolyan? :D Alkatrész gyakorlatilag minden van: a motor megegyezik a korai Alfettákéval, nem beszélve a Giuliákról és Spiderekről, amikkel a hajtáslánc szinte teljesen azonos. Kis vackokat lehet rendelni külföldről, Spideres és Alfetta GTV-s nézelődéseim során karosszériaelemeket is elég szép számban láttam. Sőt megkockáztatom, hogy a karosszériaelemeket egyszerűbb a Bertonéhez beszerezni, mint az Alfetta GTV-hez! Szerintem egy stabil, nem szétrohadt alap beszerzésével nem lehet nagyon melléfogni, pláne akkor, ha az eredeti kis vackok nagy része megvan hozzá (mert ezek azért tudnak k.rva drágák lenni, pl. egy jó állapotú full krómos lökhárító!). MViking autóját én csak azért nem vettem meg, mert az Alfetta GTV-be vagyok belebuzulva, két kupé meg nem kell a garázsba, de amúgy csak ajánlani tudom, gyönyörű klasszikusok ezek a Bertonék...
kormi1552006-12-07 12:26:27 // 683
He-he, és akkor Trabant Klubos találkozókra is fogunk járni a youngtimeres Alfákkal? ;) Mviking Mennyit tudsz a Giulia GT-k vezethetőségéről (menetteljesítmény, fíling) és alkatrész beszerezhetőségéről? Bertone coupékkal (is) kacérkodom, és szeretnék tisztába lenni ezekkel a dolgokkal.
ingegnere2006-12-07 11:52:05 // 682
Ahogy martin-i mondja, nem kellett. Küldtem ról aképeket, azt modta, szép ritka és exkluzív, szóval hobbiba mehet. És nem is lőttünk mellé, mert amivel tényleg sokat járok, az ugye a Vitara.:-DDDD Így most a 3-ra fizetek kevesebbet, mint a 164-re A0-ban.:-) És az igazsághoz hozzátartozik, hogy sem megélhetési Youngtimeres sem gazember nem vagyok, de ezt talán bárki magmodhassa.:-) Amúgy a YETRO klubbal elsődleges célunk lesz definiálni a Youngtimer fogalmát és meghatározni a besorolható autók körét! terveink szerint fontos kapcsolódási pont lesz ez a jelenkor és későbbi múzeális értékek között.
martin-i2006-12-07 11:21:49 // 681
nálam nem kérték! Sőt, ki is hangsúlyozta nálam a faszi, hogy nem szükséges, hogy más kocsi legyen a neveden... szóval a Trabant-Wartburgosok nem kérték :)
Inner Circle2006-12-07 11:18:55 // 680
Nem, a GTV a hobbi-autó, mert a hátsó üléseken csak a hobbitok férnek el :D De ilyet nem csak akkor köthetsz, ha van a neveden egy másik autó, amire 100% biztosítást fizetsz?
ingegnere2006-12-07 11:14:53 // 679
Nagyon hobbi.:-)
Rumi2006-12-07 10:47:39 // 678
vazze, a 164 milyen hobbi autó? :)))
ingegnere2006-12-07 10:45:40 // 677
Na, ilyet kötöttem én is. Sud; noszatlgia: 7500 GTV; nosztalgia: 11040 164; hobbi: 38700 Szóval mindhárom díj kedvező, és ezek per év értendők!
martin-i2006-12-07 09:19:25 // 676
pontosan ennyi nekem is a csekken szereplő összeg... :)
kormi1552006-12-07 08:48:14 // 675
Már én is akartam írni: megkaptam a Giulira a Trabant Klubos biztosítási díjat: 2007. évi biztosítás díj: 27.600 Ft, ehhez kapcsolódik az éves tagdíj: 6000 Ft, illetve ajárművenkénti regisztrációs díj 1000 Ft. Tavaly 42 felett fizettem.. Ajánlom mindenkinek, nagyon korrekteknek tűnnek!
Balage2006-12-06 19:37:33 // 674
Azt tuttad, hogy a 6-os Bömös alapjaira építették, az ára majdnem 40 milla lenne? De egyébként tényleg szép. Azért egy Volga CC... hm?
veteranviking2006-12-06 19:31:39 // 673
Kicsit OFF, de nem bírtam kihagyni:))


Nekem begyere!
martin-i2006-12-06 18:33:03 // 672

Allianz nosztalgia ("Yetro-s") biztosítás! Ezt most kaptam a következő évi csekkel együtt.
(remélem kitudjátok nagyítani úgy hogy látszódjon)
Xixo2006-12-05 20:01:16 // 671
Jaja, mondjuk ha ugyanennek az Abarth változata lenne, akkor már az nyerne!! :))
Ferke2006-12-04 14:32:16 // 670
Mert Te egy ilyen ál-olaszautómániás vagy! :)
Ferke2006-12-04 14:31:43 // 669
Azt is lehet!!!:))) Van egy ugyanilyen közelebbi kép az oldalamon! -DD
Ferke2006-12-04 14:28:43 // 668
Mármint a feleségemre gondoltál? :-DDD
ath2006-12-04 14:09:50 // 667
az egyik haverom már alkuszik is a fiatra. pont ilyet keresett. köszi a linket!
Xixo2006-12-04 00:46:41 // 666
Jaja! Hiába lett szebben felújítva a Fiat, nekem is a Mustang kéne. Az olyan autóskártyás 2-3. legjobb mindentvivős!! :))
Seriff2006-12-04 00:27:02 // 665
Onnan lehet- pláne sötétben:P
Seriff2006-12-04 00:26:34 // 664
Hááát, lehet ghogy megdobáltok, de nekem a Mustang kéne, nem a Fiat Cabrio:)
Xixo2006-12-04 00:26:13 // 663
Azért szemből elgondolkoznál Te is!! :))
Seriff2006-12-04 00:23:44 // 662
Málta, Málta, Málta, ahh be széép:D
Seriff2006-12-04 00:21:58 // 661
Vazzze, ez oldalról zsiguli, én be nem engedném a Bazilika parkolójába! És akkor a fenekét még nem is láttuk...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak