Jön a 4C-búcsúszéria, és a limitált Giulia/Stelvio QV

2018-02-28  Halesz
Ha új modellt nem is, de a jelenlegiekből több speciális változatot bemutat az Alfa Romeo a Genfi Autószalonon. Az Alfa Amore idén is a helyszínről tudósít.
Hírek >> 2018  

Ahogy az Alfa Amore Backstage adásában erre már célozgattunk, új modellt nem mutat be a Genfi Autószalonon az Alfa Romeo, a meglévők extra változataiből viszont valóságos dömping lesz. Az extra modellek mindegyikéből 108-108 darab készül, utalva kedvenc autómárkánk korára.

Az Alfa Romeo 4C búcsúszériája egy 108-108 darabos Coupé és Spider változattal érkezik. A Coupé matt, Vesuvio szürke fényezést és a képek alapján kicsit feleslegesnek tűnő matricacsíkot kap. Szerencsére rendeléskor ez a matricázás elhagyható lesz. Az igazi különlegesség szerintünk a Misano kék fényezésű Spider lesz. A fotók alapján rendkívül jól áll neki ez a szín, kíváncsiak leszünk rá élőben is. A sajtóanyag szerint a Coupé "Competizione" nevű változata lesz a sportosabb megjelenésű, míg az "Italia" elnevezésű Spider-változat az elegánsabb. 



A kupéhoz karbon kiegészítők járnak, valamint Akrapovic kipufogórendszer kerül alá. A Spider is Akrapovic kipufogót kap, Alpine hifivel szerelik, valamint egy kisebb matricát is kap: az oldalára egy az olasz zászló színeivel díszitett Spider Italia felirat kerül.

Mindkét modell sorszámozott jelvényt kap a középkonzolon.

Az Alfa Amore úgy tudja, hogy a 4C gyártását a harmadik negyedévben állítják le.

A Stelvio és a Giulia Quadrifoglio változatából Nürburgring Edition elnevezéssel adnak ki limitált szériákat, szintén 108-108 példányban. Az "NRING" verziókkal a nürburgringi sikereket ünneplik. A Stelvio ugye 7 perc 51,7 másodperces idővel tartja a leggyorsabb SUV rekordját, a Giulia pedig 7 perc 32 másodperccel a leggyorsabb négyajtós széria szedán kategóriában a rekorder.

Mindkét autó speciális fényezéssel, az úgynevezett Circuito szürke színben lesz elérhető, kerámia fékekkel, Sparco versenyülésekkel, a beltérben karbon betétekkel. A Giulia karbon teteje nem fényezett lesz, hanem "csupasz", azaz kívülről is látszani fog az anyaga. Mindkét autó sorszámozott plakettet kap.

Az autószalonon bemutatják a Stelvio Super változatát egy új performance csomaggal. A Stelvio 200, illetve 280 lóerős változatait 8-sebességes automata váltóval és Q4 összkerékhajtással szerelik, előbbi 7,2 másodperc, utóbbi 5,2 másodperc alatt gyorsul százra.

Újdonság lesz még a Giulia Veloce TI változata, amely egy új, Verseny vörös fényezést kap, amit a QV szénszálbevonatú hátsó spoilere és oldalsó kötényei díszitenek majd.

A Giulia Super változata is új színt kap: a Vulkán fekete fényezés mellett egy új Luxus-csomaggal érkezik, új bőrökkel, és szürkére festett fabetétekkel.

Az Alfa Amore idén is részletes beszámolóval és videókkal jelentkezik majd a Genfi Autókiállításról, március 6-án!

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Stelvio

Az utolsó 3 hozzászólás:

Giuntini2018-06-16 20:28:00 // 934
Nem értem szavaidat! Ennyi:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-16 19:47:32 // 933
Bejáratva :)))

Madártávlatból
Jani552018-06-15 09:37:19 // 932
Nehéz az olyan műszaki jellemzőkkel vitatkozni és összehasonlítani bármelyik típusokat az Alfával, hogy az egyik igazi kanyarvadász, a másik meg urizáló... Az ilyen pongyola fogalmazás semmit sem ér, csak üres duma!
Javaslom, nézz körül a Merci háza táján, és rögtön rájössz, mekkora marhaság az utolsó mondatod. (még akkor is, ha "bármelyik" Merci SUV nem is hasonlítható össze a Stelvióval, mert nem egy kategória)
Bátorkodom továbbá javasolni, menj el, ülj be és kérj próbavezetést. Ha lehet, az általad említett márkákat mind, vagy még másikakat is, akkor lesz összehasonlítási alapod...