Akár Alfa is lehet az Év Autója

2006-08-02  Teddy
Nyilvánosságra hozták az "Év Autója 2007" díj 35 tagú díszes társaság listáját, melyen a kisautóktól a luxus terepjáróig minden szegmens képviselteti magát.
Hírek >> 2006  

A mostani 35 autóhoz szeptemberig még kb. öt fog csatlakozni, akkor zárul le a "nevezés" és következik a szavazás, végeredmény pedig még ez év november közepén várható. Tavaly a 159-es volt harcban a címért és hidegzuhanyként érte sokunkat, hogy a Renault Clio nyerte meg a csatát, de a szakújságírók véleménye sem volt semmi.

Az Alfát idén a Brera/Spider modellpáros fogja képviselni, nem valószínű tehát, hogy idén az Alfa zsebébe vándorol a serleg és a kitűntető cím. Annál nagyobb esélye van rá viszont a Grande Puntonak, amely tavaly a késői piaci bevezetés miatt lemaradt a nevezésről. Most viszont a Peugeot 207-essel együtt a legnagyobb favoritoknak számítanak.


Íme a teljes lista:

Alfa Brera/Spider
Audi Q7
Audi TT
Cadillac BLS
Chevrolet Aveo
Chevrolet Captiva
Chevrolet Epica
Citroen C6
Daihatsu Terios
Dodge Caliber
Fiat Grande Punto
Ford Galaxy
Ford S-MAX
Honda Civic
Hyundai Santa Fe
Jaguar XK
Jeep Commander
Kia Carens
Kia Carnival
Kia Magentis
Lexus IS
Mazda MX-5
Mercedes-Benz GL-osztály
Mercedes-Benz R-osztály
Nissan Note
Opel Corsa
Peugeot 207
Skoda Roomster
SsangYong Kyron
Subaru B9 Tribeca
Suzuki SX4 / Fiat Seidici
Toyota RAV4
Volkswagen Eos
Volvo C70
Volvo S80

(A Totalcar weboldalán szavazhattok arról, hogy szerintetek is a Brera a legjobb ;)

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Brera

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-04-23 14:34:51 // 2792
Részemről sosem volt kérdés, hogy jó egyensúlya van. Inkább ebben az orrtolás, seggtolás témában vesztünk el kicsit. Meg is néztem újra az ominózus jávorszarvas tesztet a 159-cel, még mindig jó érzés látni, hogy aláz le simán mindent.

A Giulia is sem mindig szívesen tartotta az orrát az íven Kakucson. Főleg, mikor kezdett elfogyni a gumi. Kis gázelvétel kezdte szűkíteni az ívet, a hátsó tapadás erősebb volt, gázadás inkább nyitotta. Nagyobb sebesség/enyhébb kanyarívnél érződött inkább, hogy a már a hátulja hajlamosabb mozdulni.

A jó egyensúly lényege sztem ez a viselkedés, főleg elsőkerekesnél. Semlegesen sodródik kifelé, enyhe gázelvétel szűkíti az ívet, gázadás nyitja egy kicsit.
leopop32024-04-23 13:31:30 // 2791
Örülök hogy végre megértettük egymást:)

Köszönöm, széles utat és jó Alfázást kívánok neked!
droberto2024-04-23 13:16:51 // 2790
Egyetlen dolgot érintett a reflexió. Az autó egyensúlyát.
Semmi mást.
A felülkormányzottság látszódott a képeken, melyet szóban ki is emeltek.
Ráadásul ezeknek az autóknak a feneke nem csak gázelvételkor megy.

Egyébként meg múltkor nem értetted, hogy miért ilyen fontos ez. Egyetlen egy dolog miatt fontos csak. Az igazság miatt...
:)