Alfa MiTo 4 milliótól

2008-07-03  Halesz
Már kevesebb mint 4 millió forintért is megkaphatjuk az Alfa MiTo alapváltozatát, egy 78 lóerős 1,4-es motorral. A magyarországi szalonokba várhatóan ősszel kerül az Alfa kisautója.
Hírek >> 2008  

Nyilvánosságra hozták a MiTo magyarországi árait.

A legolcsóbb MiTo Progression felszereltséggel 3.995.000 forintért lesz kapható, egy 78 lóerős 16 szelepes 1,4-es motorral.

A harapós, 155 lóerős, turbós 1,4-es motorral felszerelt MiTo, distinctive felszereltséggel kerek egy millióval lesz drábább. E felszereltségi szinthez járni fog egyebek között a kétzónás klíma, a 16-os könnyűfém tárcsa, az mp3-játszó, a bőr kormány és -váltókar, valamint a műszerfalon és az ajtón lévő karbonbetét is.

A 120 lóerős, 1,6-os dízelmotorral szerelt MiTo Progression felszereltséggel 5,2 milliótól, Distinctive felszereltséggel pedig 5.550.000 forinttól lesz elérhető.

A Progression felszereltség egyebek között tartalmazza:

  • Vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák (utasjelenlét érzékelővel)
  • Oldallégzsákok elől, függönylégzsákok (első és hátsó üléssorra)
  • Vezetőoldali térdlégzsák
  • Utasoldali első légzsák kikapcsolási lehetőség
  • ABS
  • D.N.A. - dinamikus üzemmód szabályozó
  • VDC menetstabilizáló (kipörgésgátló+kitörésgátló+dombsegéd +motorfékszabályozó+vészfékasszisztens) és elektronikus Q2
  • Manuális légkondicionáló
  • Elektromos és automata első ablakemelők
  • Becsípődésgátló az ablakoknál
  • Elektromos és fűtött külső visszapillantó tükrök, a karosszéria színében
  • Titánium szürke fényszóró és hátsó lámpa keretek
  • Lemez keréktárcsák 16", 195/55 gumiabroncsokkal, dísztárcsával
  • Fékbetét kopás visszajelző
  • Elektromos szervokormány
  • Kulccsal zárható tanksapka
  • Rádióelőkészítés (6 hangszóró, antenna)
  • Sprint szövet
  • Késleltetett mennyezett világítás
  • Piperetükör az első utas oldalán
  • Easy entry - beszállást elősegítő rendszer mechanikus memóriával
  • Follow me home - programozottan késleltethető fényszóró lekapcsolás
  • Pohártartó
  • Kilépő világítás
  • Állítható magasságú vezető ülés
  • Vezetőoldali deréktámasz
  • Zseb az első utasülés hátán
  • Kesztyűtartó megivilágítás
  • Csomagtér megvilágítás
  • Kilépő világítás
  • Fejtámlák hátul (2db)
  • Egyben dönthető hátsó üléstámla
  • Kampók a csomagtérben
  • Távirányitós központi zár
  • Gumijavító készlet
  • Alkohol szonda (3 db, egyszer használatos)
  • Külső hömérséklet érzékelő
  • Fedélzeti számítógép
  • Fényszóró magasságállítás

A Distinctive felszereltség (a progressionon túl) a következőket tartalmazza:
  • Könnyűfém keréktárcsák 16”-os, Sport 1 mintázattal 195/55 gumiabroncsokkal
  • Automata kétzónás légkondicionáló (oldalanként szabályozható a hőmérséklet és a levegőbefúvás iránya)
  • Autórádió CD olvasóval, MP3-al, 6 hangszóróval
  • Bőr borítású kormány, váltó és kézifékkar
  • Króm csík az oldalablakok alatt
  • Fényesre krómozott fényszóró és hátsó lámpa keretek
  • Krómozott kipufogó vég (dupla a 155 lóerős változatnál)
  • Competizione szövet (finom szövésű "Micropelle" szövet)
  • Carbon betét a műszerfalon
  • Multifunkcionális, bővített kijelző a műszerfalon (piros)
  • Fém küszöbbetétek
  • Megvilágított piperetükrök

És nézzünk pár extrát is, árakkal együtt:

  • Sötétedés érzékelő (35.000 Ft)
  • Első ködfényszórók (39.000 Ft)
  • Fényszórómosó (40.000 Ft)
  • Osztottan dönthető hátsó ülés (1/3, 2/3) (39.000 Ft)
  • Első kartámasz tárolórekesszel (39.000 Ft)
  • Bőrülések (250.000 Ft)
  • Elektromos napfénytető - Halesz kedvence :) (200.000 Ft)
  • Esőérzékelő (40.000 Ft)
  • Guminyomás ellenőrző rendszer (50.000 Ft)
  • Sportos hátsó lökhárító 80.000 Ft)
  • Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör (20.000 Ft)
  • Sebességtartó automatika (50.000 Ft)
  • Külső tükör: elektromos, fűtött, elektromosan behajtható (40.000 Ft)
  • Fűtött első ülések (40.000 Ft)
  • Navigációs rendszer (CD és MP3 olvasó, dupla antenna, dupla tuner, 8 hangszóró, SD kártya olvasó (250.000 Ft)
  • Európa térkép SD kártyán (20.000 Ft)
  • Sportos fém pedálok (24.000 Ft)
  • Multifunkcionális sportos bővített kijelző a műszerfalon, fehér színű (20.000 Ft)
  • Fekete tető (150.000 Ft)
  • Blue & MeTM (BluetoothTM, hangvezérlés, MP3 lejátszó USB porttal) (89.000 Ft)
  • Piros féknyergek (35.000 Ft)
  • Második kulcs távirányitóval (15.000 Ft)
  • Hátsó parkolássegítő (75.000 Ft)
  • Bose Hi-Fi rendszer, CD-s rádióval, MP3-al, dupla tunerrel és dupla antennával, 8 hangszóróval, 1 mélysugárzóval (145.000 Ft)
  • Tetőspoiler (35.000 Ft)
  • Krómotott kipufogó vég (20.000 Ft)

Csomagok árai:

  • Sport csomag 1 (ködfényszóró, sportos hátsó lökhárító, 17" Sport 2 könnyűfém keréktárcsák, tetőspoiler, multifunkcionális sportos bővített fehér színű kijelző a műszerfalon)   175.000 Forint
  • Sport csomag 2 (ködfényszóró, sportos hátsó lökhárító, 18" Sport 3 könnyűfém keréktárcsák, tetőspoiler, multifunkcionális sportos bővített fehér színű kijelző a műszerfalon)    250.000 Forint
  • Sport csomag 3 (ködfényszóró, kétzónás automata légkondicionáló, sportos hátsó lökhárító, tetőspoiler, krómozott kipufogó, 16" Sport keréktárcsák)    275.000 Forint
  • Komfort csomag (első kartámasz, sebességtartó automatika, deréktámasz az utas oldalán, hátsó parkolássegítő, 12V csatlakozó a csomagtérben)    120.000 Forint

Kiegészítő matricák:

  • V alak a motorháztetőn   (69.000 Ft)
  • Stilizált logó a tetőn    (69.000 Ft)  
  • Díszcsík az övvönalon, Quadrifoglio (négylevelű lóhere) jellel  (69.000 Ft)   
  • Stilizált logó oldalt    (45.000 Ft)   




És természetesen letölthető a teljes árlista is, innen!

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.