Alfa MiTo 4 milliótól

2008-07-03  Halesz
Már kevesebb mint 4 millió forintért is megkaphatjuk az Alfa MiTo alapváltozatát, egy 78 lóerős 1,4-es motorral. A magyarországi szalonokba várhatóan ősszel kerül az Alfa kisautója.
Hírek >> 2008  

Nyilvánosságra hozták a MiTo magyarországi árait.

A legolcsóbb MiTo Progression felszereltséggel 3.995.000 forintért lesz kapható, egy 78 lóerős 16 szelepes 1,4-es motorral.

A harapós, 155 lóerős, turbós 1,4-es motorral felszerelt MiTo, distinctive felszereltséggel kerek egy millióval lesz drábább. E felszereltségi szinthez járni fog egyebek között a kétzónás klíma, a 16-os könnyűfém tárcsa, az mp3-játszó, a bőr kormány és -váltókar, valamint a műszerfalon és az ajtón lévő karbonbetét is.

A 120 lóerős, 1,6-os dízelmotorral szerelt MiTo Progression felszereltséggel 5,2 milliótól, Distinctive felszereltséggel pedig 5.550.000 forinttól lesz elérhető.

A Progression felszereltség egyebek között tartalmazza:

  • Vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák (utasjelenlét érzékelővel)
  • Oldallégzsákok elől, függönylégzsákok (első és hátsó üléssorra)
  • Vezetőoldali térdlégzsák
  • Utasoldali első légzsák kikapcsolási lehetőség
  • ABS
  • D.N.A. - dinamikus üzemmód szabályozó
  • VDC menetstabilizáló (kipörgésgátló+kitörésgátló+dombsegéd +motorfékszabályozó+vészfékasszisztens) és elektronikus Q2
  • Manuális légkondicionáló
  • Elektromos és automata első ablakemelők
  • Becsípődésgátló az ablakoknál
  • Elektromos és fűtött külső visszapillantó tükrök, a karosszéria színében
  • Titánium szürke fényszóró és hátsó lámpa keretek
  • Lemez keréktárcsák 16", 195/55 gumiabroncsokkal, dísztárcsával
  • Fékbetét kopás visszajelző
  • Elektromos szervokormány
  • Kulccsal zárható tanksapka
  • Rádióelőkészítés (6 hangszóró, antenna)
  • Sprint szövet
  • Késleltetett mennyezett világítás
  • Piperetükör az első utas oldalán
  • Easy entry - beszállást elősegítő rendszer mechanikus memóriával
  • Follow me home - programozottan késleltethető fényszóró lekapcsolás
  • Pohártartó
  • Kilépő világítás
  • Állítható magasságú vezető ülés
  • Vezetőoldali deréktámasz
  • Zseb az első utasülés hátán
  • Kesztyűtartó megivilágítás
  • Csomagtér megvilágítás
  • Kilépő világítás
  • Fejtámlák hátul (2db)
  • Egyben dönthető hátsó üléstámla
  • Kampók a csomagtérben
  • Távirányitós központi zár
  • Gumijavító készlet
  • Alkohol szonda (3 db, egyszer használatos)
  • Külső hömérséklet érzékelő
  • Fedélzeti számítógép
  • Fényszóró magasságállítás

A Distinctive felszereltség (a progressionon túl) a következőket tartalmazza:
  • Könnyűfém keréktárcsák 16”-os, Sport 1 mintázattal 195/55 gumiabroncsokkal
  • Automata kétzónás légkondicionáló (oldalanként szabályozható a hőmérséklet és a levegőbefúvás iránya)
  • Autórádió CD olvasóval, MP3-al, 6 hangszóróval
  • Bőr borítású kormány, váltó és kézifékkar
  • Króm csík az oldalablakok alatt
  • Fényesre krómozott fényszóró és hátsó lámpa keretek
  • Krómozott kipufogó vég (dupla a 155 lóerős változatnál)
  • Competizione szövet (finom szövésű "Micropelle" szövet)
  • Carbon betét a műszerfalon
  • Multifunkcionális, bővített kijelző a műszerfalon (piros)
  • Fém küszöbbetétek
  • Megvilágított piperetükrök

És nézzünk pár extrát is, árakkal együtt:

  • Sötétedés érzékelő (35.000 Ft)
  • Első ködfényszórók (39.000 Ft)
  • Fényszórómosó (40.000 Ft)
  • Osztottan dönthető hátsó ülés (1/3, 2/3) (39.000 Ft)
  • Első kartámasz tárolórekesszel (39.000 Ft)
  • Bőrülések (250.000 Ft)
  • Elektromos napfénytető - Halesz kedvence :) (200.000 Ft)
  • Esőérzékelő (40.000 Ft)
  • Guminyomás ellenőrző rendszer (50.000 Ft)
  • Sportos hátsó lökhárító 80.000 Ft)
  • Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör (20.000 Ft)
  • Sebességtartó automatika (50.000 Ft)
  • Külső tükör: elektromos, fűtött, elektromosan behajtható (40.000 Ft)
  • Fűtött első ülések (40.000 Ft)
  • Navigációs rendszer (CD és MP3 olvasó, dupla antenna, dupla tuner, 8 hangszóró, SD kártya olvasó (250.000 Ft)
  • Európa térkép SD kártyán (20.000 Ft)
  • Sportos fém pedálok (24.000 Ft)
  • Multifunkcionális sportos bővített kijelző a műszerfalon, fehér színű (20.000 Ft)
  • Fekete tető (150.000 Ft)
  • Blue & MeTM (BluetoothTM, hangvezérlés, MP3 lejátszó USB porttal) (89.000 Ft)
  • Piros féknyergek (35.000 Ft)
  • Második kulcs távirányitóval (15.000 Ft)
  • Hátsó parkolássegítő (75.000 Ft)
  • Bose Hi-Fi rendszer, CD-s rádióval, MP3-al, dupla tunerrel és dupla antennával, 8 hangszóróval, 1 mélysugárzóval (145.000 Ft)
  • Tetőspoiler (35.000 Ft)
  • Krómotott kipufogó vég (20.000 Ft)

Csomagok árai:

  • Sport csomag 1 (ködfényszóró, sportos hátsó lökhárító, 17" Sport 2 könnyűfém keréktárcsák, tetőspoiler, multifunkcionális sportos bővített fehér színű kijelző a műszerfalon)   175.000 Forint
  • Sport csomag 2 (ködfényszóró, sportos hátsó lökhárító, 18" Sport 3 könnyűfém keréktárcsák, tetőspoiler, multifunkcionális sportos bővített fehér színű kijelző a műszerfalon)    250.000 Forint
  • Sport csomag 3 (ködfényszóró, kétzónás automata légkondicionáló, sportos hátsó lökhárító, tetőspoiler, krómozott kipufogó, 16" Sport keréktárcsák)    275.000 Forint
  • Komfort csomag (első kartámasz, sebességtartó automatika, deréktámasz az utas oldalán, hátsó parkolássegítő, 12V csatlakozó a csomagtérben)    120.000 Forint

Kiegészítő matricák:

  • V alak a motorháztetőn   (69.000 Ft)
  • Stilizált logó a tetőn    (69.000 Ft)  
  • Díszcsík az övvönalon, Quadrifoglio (négylevelű lóhere) jellel  (69.000 Ft)   
  • Stilizált logó oldalt    (45.000 Ft)   




És természetesen letölthető a teljes árlista is, innen!

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳