Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio

2022-03-28  Alfa Amore
Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio. A jelenlegi Veloce felszereltségi szint csaknem összes exráján túl karbon kiegészítőket és sportosabb futóművet kínál ez a modellvariáns.
Hírek >> 2022  

Estrema néven kap új, nagyon sportos felszereltségi szintet a Giulia a Stelvio. A teljesítményt nem érinti a változás, csak a megjelenést, de azért a futómű kap egy kis okosítást - bár ez korábban is elérhető volt.

Gyakorlatilag az összkerekes, 280 lovas benzines és 210 lovas dízel változatok csúcsmodellje lesz a Estrema, szinte minden elérhető extrával, kiegészítve pár, a Quadrifoglio modelleken használt karbon elemmel, mint például a tükörházzal, a scudettóval vagy a műszerfalbetéttel, valamint alcantara ülésekkel. A műszerfal bőrborítását, a kormányt, a váltókart és az ülésket is piros varrás díszíti. 

Az Estrema modellekben alapáras az aktív felfüggesztés és a mechanikus működésű, részlegesen önzáró differenciálmű.

Ugyancsak benne van a 14 hangszórós Harman Kardon hangrendszer is. Az Estrema Giuliát 19-es, a Stelviót 21-es felnikkel szerelik.

Volt már ilyen hasonló modellvariáns korábban is, akkor ezt Veloce Ti-nek hívták - videót is készítettünk róla.

Az Estrema modellek sportosságát azzal is hangsúlyozták, hogy a  bemutatót a svájci Hinwilben, a Sauber központjában tartották, amely a gyári F1-csapat otthona is egyben.

Az Alfa Amore információi szerint az Estrema egy limitált darabszámos speciális széria lesz - csakúgy, mint a Villa D'Este és a GT Junior változatok - , de Magyarországon nem lesz rendelhető.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2024-04-26 21:35:34 // 35370
ez eléggé jürgenvágenes
RomeoOne2024-04-26 21:33:04 // 35369
Egy olyan teljesítményhez/setuphoz viszont már tényleg kelleni fog a széles felni meg a rendes gumi, szóval az átalakítás ára még azon felül lenne (:
RomeoOne2024-04-26 21:28:55 // 35368
Nem arra gondolok, hanem azt mondta nekem a gumis, hogy a nagy teljesítményű autóknak kell a fém szelepszár, mert nagy sebességnél már deformálódna a gumiszár. Aztán lehet én nem értettem jól és nagy teljesítmény és TPMS mellé kell a fém, mert a szenzor plusz súlya okozhat deformációt. Vagy nem tudom. De most így visszagondolva, a TPMS szenzorokkal volt összezsugorfóliázva a szelepszár, szóval lehet, hogy ez simán csak egy TPMS tartozék?