Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio

2022-03-28  Alfa Amore
Estrema néven sportos különkiadást kap a Giulia és a Stelvio. A jelenlegi Veloce felszereltségi szint csaknem összes exráján túl karbon kiegészítőket és sportosabb futóművet kínál ez a modellvariáns.
Hírek >> 2022  

Estrema néven kap új, nagyon sportos felszereltségi szintet a Giulia a Stelvio. A teljesítményt nem érinti a változás, csak a megjelenést, de azért a futómű kap egy kis okosítást - bár ez korábban is elérhető volt.

Gyakorlatilag az összkerekes, 280 lovas benzines és 210 lovas dízel változatok csúcsmodellje lesz a Estrema, szinte minden elérhető extrával, kiegészítve pár, a Quadrifoglio modelleken használt karbon elemmel, mint például a tükörházzal, a scudettóval vagy a műszerfalbetéttel, valamint alcantara ülésekkel. A műszerfal bőrborítását, a kormányt, a váltókart és az ülésket is piros varrás díszíti. 

Az Estrema modellekben alapáras az aktív felfüggesztés és a mechanikus működésű, részlegesen önzáró differenciálmű.

Ugyancsak benne van a 14 hangszórós Harman Kardon hangrendszer is. Az Estrema Giuliát 19-es, a Stelviót 21-es felnikkel szerelik.

Volt már ilyen hasonló modellvariáns korábban is, akkor ezt Veloce Ti-nek hívták - videót is készítettünk róla.

Az Estrema modellek sportosságát azzal is hangsúlyozták, hogy a  bemutatót a svájci Hinwilben, a Sauber központjában tartották, amely a gyári F1-csapat otthona is egyben.

Az Alfa Amore információi szerint az Estrema egy limitált darabszámos speciális széria lesz - csakúgy, mint a Villa D'Este és a GT Junior változatok - , de Magyarországon nem lesz rendelhető.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Morfiusz Cédula2025-05-10 17:40:57 // 39141
Azt jó tudni. Eddig inkább olyanok hozzászólásait olvastam, akiknek nem kellett utána tölteni. Valamennyit nekem is fogyott két olajcsere között még az eset előtt, de kb teliről lement fél közelébe.
Köszi!
Morfiusz Cédula2025-05-10 17:39:27 // 39140
Igen, én is észrevettem, hogy nem mindig konzisztens amit mutat. Ezért is töltöttem először óvatosan csak pár decit bele.
A 159-ben állandóan bennem volt a para a lehetséges hengerfej repedés miatt (2.4 jtd) , úgyhogy ott állandóan nézegettem a motorház alá. A Giuliánál meg csak akkor nyitottam ki, ha nagy ritkán ablakmosót kellett bele rakni. Meg nem fordult a fejelmben, hogy ilyen baja lehet 70 ezernél.
Morfiusz Cédula2025-05-10 17:35:32 // 39139
Fiat Kelet-Pest. Oda hordtam végig a kötelezőkre.