Exkluzív, limitált modellekkel érkezett Genfbe az Alfa

2018-03-07  Halesz
Azt gondoltuk, hogy csak megszokásból jövünk és nem fog sok izgalmat kínálni idén az Alfa Romeo standja a Genfi Autókiállításon, de végül kellemesen csalódtunk, sőt még libabőröztünk is. VIDEÓKKAL!
Hírek >> 2018  

Bár új modellekkel idén nem készült az Alfa Romeo, sőt még a Sauber Alfa Forma-1-es versenyautót sem hozta el a szalonra - pedig svájci cég lévén kihagyhatatlan ziccer lett volna -, mégis több újdonsággal érkeztek a világ egyik legnagyobb autós seregszemléjére.

Genfbe idén 180 autógyártó összesen mintegy 900 autóval érkezett. A Fiat Chrysler Automobiles a világ hatodik legnagyobb autógyára, így hét márkájának mintegy 30 modelljével tekintélyes falatot harapott ki magának a Palexpo hatalmas kiállítási csarnokából. A Jeep standja volt a legnagyobb, utána méretben az Alfa Romeo következett.

A főszerepet a Stelvio Quadrifoglio és a Giulia Quadrifoglio Nring változatai vitték, a két modell limitált, 108-108 darabos példányszámban lesz kapható. A csúcsmodellek csúcsmodelljeiben benne van szinte minden, amit a Quadrifoglio extralistáiról be tudunk ikszelni, és mindez kiegészül egy egészen különleges mattszürke fényezéssel. Összességében ez a két modell most a legdrágább az Alfa Romeo kínálatában, tippünk szerint a Stelvio Q Nring ára 30 millió forint felett lesz majd. A limitált példányszámot a műszerfal kevlár betétjén tüntették fel, kis olasz zászlócskával és at NRing felirattal kiegészítve.
 
 
Amitől viszont igazán libabőrőztünk, a Giulia Veloce Turismo Internazionale (TI) változata, amit competizione red, azaz versenyvörös színben állítottak ki. Ez nem teljesen ugyanaz, mint a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio változatán lévő fényezés, kicsit élénkebb és világosabb. A színen kívül sokkal érdekesebb, hogy a Veloce több dolgot is megkapott a Quadrifoglióról, például a karbonból készült kötényeket és a hátsó spoilert a csomagtartón, amivel végképp kívánatos autó lett. Az autó belsejébe is több karbonbetét került, például a küszöbre, amiben az Alfa Romeo felirat még világít is. (Ilyen küszöbök kerültek az Nring verziókba is). Ez a változat talán most a legkívánatosabb autó az Alfa Romeo jelenlegi modellpalettájáról, ezekkel a karbon betétekkel tökéletesen mutatja, hogy ez az autó 280 lóerővel és összkerékhajtással támad.
 
 
A Genfi Autószalonon bemutatott két limitált verzióval búcsúzik a 4C, amelynek idén véget ér a gyártása - bár ezt a sajtóanyagokban és a helyszínen sem “reklámozták”. A 4C Competizione a matt szürke fényezést mellett karbon tetőt és Akrapovic kipufogórendszer is kapott. A sportosabb megjelenésű kupé mellett a 4C Spider Italia változata is kínál érdekességet, egyrészt a Misano kék fényezést, másrészt a bőrborítású műszerfalat is. Természetesen az Akrapovic kipufogórendszer itt is a csomag része. A kupét póklámpával, a Spidert a konszolidáltabb, normál lámpabúrával lehet elérni ezekben a verziókban, amelyekből szintén 108-108 darab készül. A limitált darabszámot jelző pakettet a kézifékkar előtt helyezték el a középkonzolon.
 
 
Az Alfa Romeo standjáról kicsit hiányzott a Giulietta, és a szintén idén “leköszönő” MiTo, úgy tűnik, ezeket a modelljeit “elengedte” már a gyár, pedig előbbiből tavaly év végén még kihoztak egy Misano kék Veloce változatot. Mivel lassan 10 éves modellekről beszélünk, megértjük, hogy mellőzte őket Genfből a gyár, a mai autókínálatban sajnos már nehezen állnák meg a helyüket. 
 
A továbbiakban a betűk helyett átadjuk a helyet a képeknek is, nézzétek meg genfi tudósításainkat a YouTube-on!

Végigjártuk a világ 6. legnagyobb autógyártójának standjait, hogy megmutassuk Nektek, mi látható még Genfben, az FCA-csoport háza táján!

 

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2018-05-25 13:47:47 // 4834
Minden olyat kerülni kell, ami rossz irányba indítaná el a motor kopását. Az első 1-2e km-en rengeteget kopik a henger fala. Erdemes kerülni a nagy nyomatékot és nagy fordulatot is. Az első olajcsere periódus sem véletlenül rövidebb, a kezdeti kopással és egyébként magával az összeszereléssel is különféle részecskék juthatnak az olajba.
Én ha új autót vennék, 3000 km körül olajat cseréltetnék, és addig nem bántanám, nem terhelném. De majd ennek is eljön talán az ideje :-)
RomeoOne2018-05-25 08:37:02 // 4833
Mondjuk attól függ, hogy Erhard mit ért bejáratáson kívüli üzemnek. Lehet nála a bejáratás is olyan, mint másnak a "nem-kímélő" üzem. Legalábbis abból ítélve, hogy a 159-ekkel mennyit etetett meg :DDD
Amúgy sztem nem szabad tiltásig forgatni (sokszor) meg tartósabban ne legyen a megengedett fordulatszám tartomány 50%-a felett a motorfordulat. De ez nem valami tudományos megállapítás. Csak nekem ez jut eszembe, ha azt mondják, hogy bejáratás, meg kímélő üzem.
zgi5212018-05-25 08:29:14 // 4832
én pár ezret azért megvárnék tépés előtt.. mintha más is írta volna , hogy lehet gyári korlát is benne x km -ig.vki ísta anno, de én is úgy éreztem, olyan 3500 után megváltozik a dinamika, fogyasztás.. :) előtte nem volt 5-el kezdődő átlag..:)