A Giulia négy kategóriában nyerte meg a SPORT AUTO AWARD díjat

2020-11-14  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Giulia négy kategóriában is megszerezte az első helyet a német Sport Auto magazin közönségszavazásán.
Hírek >> 2020  

Idén 28. alkalommal szavaztak kedvenc sportautóikról a német Sport Auto magazin olvasói. A megmérettetés eredményei ismét az Alfa Romeo Giulia kiemelkedő elismertségét igazolták, ám most először az olasz sportszedán nem pusztán felállhatott a dobogóra. A Giulia egyszerre négy kategóriában zárta az élen a versenyt a „SPORT AUTO AWARDS” rendezvényen.

Az Alfa Romeo Giulia GTAm a szavazatok 44,7 százalékát szerezte meg a „100 000 euró feletti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio egymás után negyedik alkalommal, most a szavazatok 47,5 százalékával nyerte meg a „SPORT AUTO AWARD” első díját a „100 000 euró alatti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

A Giulia Veloce a szavazatok 39,4 százalékát besöpörve foglalhatta el a dobogó legmagasabb fokát a „75 000 euró alatti import sorozatgyártású szedánok/kombik” versenyében.

Végül, de nem utolsó sorban, a Giulia nyerte a „sorozatgyártású szedánok/kombik 50 000 euró alatt” kategóriát, ahol a szavazók 45 százaléka voksolt az Alfa Romeo modelljére.

A díjak jelentőségét mutatja, hogy a „SPORT AUTO AWARDS 2020” szavazásán mintegy 13 ezer olvasó adta le voksát, és választotta ki kedvenceit a 18 kategóriába sorolt 230 sorozatgyártású modell közül.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-04-24 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.

Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D

Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D

Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..

De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D

Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD2024-04-24 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne2024-04-23 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.