Itt vannak a 2023-as Giulia és Stelvio reklámfilmjei

2023-03-09  Alfa Amore
Megérkeztek a 2023-as modellév új reklámfilmjei. Végre piros Alfákat látunk újra a reklámokban, de azért van, ami nem tetszik.
Hírek >> 2023  

Az érzelmekre próbál hatni, illetve pont azt szeretné megmagyarázni a két új reklámfilm, hogy az Alfa Romeo az érzelmekre hat.

A 30 másodperces spotok látványosra sikerültek, az Alfák izgalmas útvonalakon haladnak, miközben egy remek olasz dal szól, de az angol narrátor hangja olyan monoton, hogy teljesen megöli az élményt. A női hang felhívja a figyelmet arra, hogy az ember érrendszere 100 ezer kilométer hosszú, majd hozzáteszi: "Hagyjuk, hogy az új érzelmek végigáramoljanak rajta!"

Reméljük, hogy az olasz változat narrátora nagyobb beleéléssel dolgozott - sajnos az olasz piacra készült spotok még nem kerültek fel a netre.

Addig is itt vannak az angol verziók. Írjátok meg kommentben, hogy Nektek hogy tetszenek!

Giulia:

 Stelvio: 

 

A 2023-as modellek már a hazai kereskedésekben is rendelhetőek, a Giulia 20.400.000 forinttól, míg a Stelvio 21.700.000 forinttól indul. A videókban is látható etna piros, háromrétetű gyöngyházfényezés felára 1.490.000 forint.

Olvasd el az árakról szóló cikkünket!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-15 12:29:22 // 39562
Engem halálosan bosszant és ciki is állandóan a féken lógni, míg korábban egy ráfutás jellegű megközelítésnél, vagy egy pályalehajtón stb. bőven elég volt a motorfék.
A MiTo 1.4 MA 135 LE is hasonló érzés sztem, mint nálad a Giulietta.
Shadin2025-07-15 12:25:14 // 39561
Olajos szervo, kisebb rásegítés mint a Giunál.
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-15 10:07:44 // 39560
A GPF miatt is. Motorfék helyett jó hosszan összenyitnak a szelepek, hogy a dugattyúk oxigént pumpáljanak a GPF-be. Ilyenkor történik a kiégetés.
A másik ami miatt nincs motorfék, szerintem a fogyasztás. Manapság inkább elvárás a vitorlázás szerű gurulás, mint az erős motorfék.
A hibrid megoldásokban nekem is kb ennyi tetszik, hogy van rendes motorfék, és még energiát is termel vissza.
A váltó miatt szerintem ennél jóval határozottabb lehetne, a 159-en is több motorfék volt ennél lényegesen.
Nekem a Giulietta ami nagyon teli találat, nagyon szeretem. Forog, prüszköl, kapar, rángat, mindent csinál amitől elhiszem hogy nagyon megy :-) A futóműve baromi jól ötvözi a régi Alfás keménységet egy valóban működő futóművel, ami az úthibákon dolgozik, nem csak odavág az autónak egyet. Szeretem, jól eltalált cucc.
A Giulia persze totálisan más dimenzió, szóljon aki talál olyan autót amiben ugyanez az eszméletlenül összehangolt mozgás megvan. :-) Persze emiatt duplán bosszantó tud lenni, hogy van pár modernautós vonása. Aztán amikor meg 170-nel csendesen suhan a pályán, olyankor annyira nem rossz a modernautósága.