Kipróbálnád a Giuliát? Vásárolj jegyet AlfaCitybe!

2016-04-04  Alfa Amore
Legyél az elsők között, akik Magyarországon kipróbálhatják az Alfa Giuliát! Vásárolj elővételben AlfaCity-belépőt, és nyerj egy tesztutat a Giuliával!
Hírek >> 2016  

Szeretnél az elsők között lenni, akik kipróbálhatják az Giuliát? AlfaCityben ez az álom megvalósulhat!

Nem kell mást tenned, mint elővételben megvásárolni jegyed a www.alfacity.hu weboldalon, és reménykedni a szerencsében. 

AlfaCityben az Giulia bemutatója utáni délután három szerencsés Alfa Amore-tag kipróbálhatja a 2,2 literes, 180 lóerős dízel Giuliát egy 20-30 perces tesztút során.

A nyertesek nevét a Giulia - 15 órára tervezett - bemutatója után hirdetjük ki, így mindenképpen legyetek a színpadnál!

Az elővételes jegyvásárlók között AlfaCityben az eredményhirdetéskor tartott tombolán további alfás ajándéktárgyakat sorsolunk ki. A nyeremények listáját a következő hónapokban folyamatosan tesszük közzé.

Játékszabályzat:
- A játékban csak az Alfa Amore teljes jogú tagjai vehetnek részt. 
- Nyereményt csak azok között sorsolunk, akiknek legkésőbb július 4-éig megérkezik az utalása.
- A tesztutat Zánkán és környékén bonyolítjuk le.
- Az Alfa Romeo egy munkatársa is az autóban ül majd, aki mindent elmond majd az autóról. A nyertes így maximum 3 embert vihet még magával a tesztútra.
- A játékban nem vesznek részt azok, akik tiszteletjegyet kapnak vagy nyereményjátékon nyertek belépőt a rendezvényre.
- A Giulia-vezetés nyerteseit pénteken választjuk ki, véletlenszámgenerátor segítségével.

Jegyárak:
Elővételben július 3-ig: 3500 forint (1 Alfa Romeo + 2 felnőtt)
Helyszínen: 4500 forint (1 Alfa Romeo + 2 felnőtt)
Csak a helyszínen - minden további részvevő: 2000 forint (10 éven aluliaknak ingyenes) 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-04-23 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-23 19:13:34 // 35315
Szerintem a nyomvonal is változott már, úgy tudom lehet többféle variációban használni a pályát.
RomeoOne2024-04-23 17:21:00 // 35314
Az újabbak. De a Q-t meg a 200 lovasat is még csak 1 körön mérték. A Veloce már 2 körön ment:


A lényeg az volt, hogy Zselé feltételezte, hogy jobbat ment a Laptiming-os 48.9-nél. Arra írtam, hogy az állórajtos idő volt.