Több mint tízezer Giulia fogyott 2016-ban

2017-01-17  Tedi
Jó évet zárt az Alfa Romeo 2016-ban az eladásokat tekintve: 16,5 százalékkal növelték az eladásokat 10 500 Giulia talált gazdára.
Hírek >> 2017  

A legfrissebb adatok szerint az Alfa Romeo 2016-ban összesen 66 200 autót adott el Európában, 16,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A legjobban természetesen továbbra is a Giulietta fogyott, összesen 42 ezer talált gazdára, a Giulia 10 500 darabos értékesítése is szép szám azt figyelembe véve, hogy a teljes paletta alig pár hónapja érhető csak el. A fennmaradó nagyjából 17 ezer darabon osztozik a MiTo, illetve a 4C.

Szintén jó hír, hogy az Alfa Romeo minden fő piacon növelni tudta eladásait: Olaszországban 19,2, Németországban közel 40, Franciaországban 15,4, Spanyolországban 11,9 százalékkal értékesítettek több autót, mint 2015-ben.

Az anyavállalat FCA is kimondottan jó évet zárt az öreg kontinensen, 14 százalékkal több, 993 ezer autót helyeztek forgalomba, miközben az európai eladások 6,5 százalékkal emelkedtek. Ennek köszönhetően az FCA növelte piaci részesedését is.

A legnagyobb mértékben, 19 százalékkal a Jeep eladásai nőttek, a Fiat 13,6, a Lancia 9 százalékkal haladta meg a tavalyelőtti értékesítési darabszámokat. A Panda és az 500 továbbra is piacvezető a saját szegmensében, az 500X és L is a legjobbak között van.

(Fotó: Omniauto.it)

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

quash2025-06-17 22:26:40 // 39363
"Ha kgfb-re, casco-ra, szakszervizben lett megcsináltatva akkor az olyan, mint újkorában volt." sajnos ez sem igaz sok esetben!
Családban lévő Auris-t megtolták sárga lámpánál hátulról, KGFB-re Toyota márkaszerviz javítottak kb. 1,5 éves korában. Anyukám nem értett hozzá, más meg érdemben nem nézte meg az eredményt. 5-6 évvel később derült ki, hogy eléggé xarul csinálták meg.
RomeoOne2025-06-17 21:15:36 // 39362
*Kellett egy új ajtó...
RomeoOne2025-06-17 21:15:01 // 39361
Én azt javasolnám hogy töröttet ne vegyél, ha meg van javítva akkor sem.

Ez sem ilyen egyszerű kérdés. Ha kgfb-re, casco-ra, szakszervizben lett megcsináltatva akkor az olyan, mint újkorában volt. A gond ugye akkor van, amikor nincs casco és nem mindegy, hogy mennyibe kerül a javítás. Ott szoktak a bajok lenni, mert ki akarja kifizetni azt az árat, ami a gyári állapot visszaállításához kell?

Tavaly a Fiat-tal megkoccoltam figyelmetlenségből egy 5-6 éves Renault-ot, talán Talisman-t. Mutatom milyen hatalmas sérülés keletkezett:


Kellett egy új autó, meg a sárvédőt kellett berendelni, kivágni a elnyomott részt és beilleszteni azt helyére. Majd fényezni.

Erre 2,7M-t fizetett ki a biztosítóm... Nem akartam hinni a szememnek. Persze, ennyiért olyan lett, mint új korában. Egyébként meg ér a kocsi 4-5 milliót, szóval GTK lenne. Ha meg lekérdezed a Carvertical-ban és meglátod mekkora kifizetés volt, akkor meg azt hiszed, hogy a halálból hozták vissza... Közben meg lehet a legjobb vétel lenne a piacon.