Több mint tízezer Giulia fogyott 2016-ban

2017-01-17  Tedi
Jó évet zárt az Alfa Romeo 2016-ban az eladásokat tekintve: 16,5 százalékkal növelték az eladásokat 10 500 Giulia talált gazdára.
Hírek >> 2017  

A legfrissebb adatok szerint az Alfa Romeo 2016-ban összesen 66 200 autót adott el Európában, 16,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A legjobban természetesen továbbra is a Giulietta fogyott, összesen 42 ezer talált gazdára, a Giulia 10 500 darabos értékesítése is szép szám azt figyelembe véve, hogy a teljes paletta alig pár hónapja érhető csak el. A fennmaradó nagyjából 17 ezer darabon osztozik a MiTo, illetve a 4C.

Szintén jó hír, hogy az Alfa Romeo minden fő piacon növelni tudta eladásait: Olaszországban 19,2, Németországban közel 40, Franciaországban 15,4, Spanyolországban 11,9 százalékkal értékesítettek több autót, mint 2015-ben.

Az anyavállalat FCA is kimondottan jó évet zárt az öreg kontinensen, 14 százalékkal több, 993 ezer autót helyeztek forgalomba, miközben az európai eladások 6,5 százalékkal emelkedtek. Ennek köszönhetően az FCA növelte piaci részesedését is.

A legnagyobb mértékben, 19 százalékkal a Jeep eladásai nőttek, a Fiat 13,6, a Lancia 9 százalékkal haladta meg a tavalyelőtti értékesítési darabszámokat. A Panda és az 500 továbbra is piacvezető a saját szegmensében, az 500X és L is a legjobbak között van.

(Fotó: Omniauto.it)

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

R33Z2018-10-17 20:23:36 // 6482
A - csúszós út, jég/hó, nyugi (összesen kb. fél órát volt ebben nálam), váltó komótosan vált (ezt úgy értsd, hogy ilyenkor működik úgy mint más márka sport módban), gázreakció lassabb, mások mérései alapján ~180HP@300Nm

N - nagyon korán épülő nyomaték szép lapos nyomaték görbe 5000ig, váltó közepesen gyors, gázrekació közepes, hétköznapi forgalomban a legjobb választás, mondhatni kicsit dízeles, 85%-ban ezt használom. ~230HP@380Nm

D - picit később épülő nyomaték, hegyesebben van a peak power, a váltó itt fantasztikusan működik, szupergyors, durva kuplungolást imitál felváltásnál, és gázfröccsökkel durrogva pakolhatod visszafelé, talán a kormányzás is keményebb. Ez a játszós mode, ez kétségtelen. Teljesítmény ua, mint N-ben, csak egészen más tálalásban. Szvsz ha valaki a mindennapokban használja, ahogyan én is (20-30k/év), nem jó, ha mindig ebben van, visszaváltásnál azért ilyenkor megrángatja a bódét rendesen, ennek tutira nem örül a hajtás, de az a kis élvezet néhány százalék használatban kijár :)

Ki kell ismerni az autót, rövid tesztvezetés sajnos 0 értékű. Még mindig meg tud lepni. Nem az 200-230 ló ami meg tud döbbenteni (bár 15C alatt, olyan mintha kicsit jobban elengedné a töltést, ilyenkor iszonyat komolyat lép) hanem az egész csomag ahogy együtt működik.

Éppen most egy éves, 31e km, csak prémiumbenyával használva.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-17 19:53:53 // 6481
Hát nem nagy durranás a dinamic mód nem engedi a fordulatot 2400 alá picivel erősebb
ALFA1592018-10-17 19:12:51 // 6480
Nézzetek át a Stelvio topikba.Zolibácsi felrakott egy vidit.Érdemes végignézni.