Giulia TI a New York-i autószalonon

2016-03-24  Halesz
Visszatér a TI-jelölés, de egyelőre úgy tűnik, hogy csak Amerikában. A New York-i autószalonon mutatták be a Giulia TI változatát.
Hírek >> 2016  

A Genfi Autókiállításon március elején bemutatott három alapváltozat mellett egy még sportosabb modellt is bevezet az Alfa Romeo a Giuliából.

A New York-i autószalonon most bemutatott TI-kbe is a kétliteres, négyhengeres turbómotorok kerülnek, de 280 lóerővel. A nyolcfokozatú automata sebességváltóval szerelt Giuliua Q4-es összekerék-hajtással is rendelhető lesz, így 5,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége 240 km/óra.

Érdekesség, hogy újra látható a Q4-es jelzés ezen a modellen, pedig néhány hetes hír, hogy az Alfa a Q2-vel együtt átengedte azt az Audinak. Bár az eredeti Q4-es jelzéshez képest ezt kicsit áttervezték: a Q-betű jobb felső sarkába került a 4-es szám.

Információink szerint a TI jelölés csak az Egyesült Államokban lesz elérhető, Európában ugynez a felszereltségi szint Super jelöléssel lesz kapható.

A TI változat az Alfa Romeo amerikai weboldalán már elérhető.

A genfi autószalonról jelentettük:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-09-10 15:07:15 // 40023
A 159-ben még a három dugattyús, radiális Bosch szivattyú van. A Giuliában sajnos a Bosch CP4. Az Alfánál kevesebb a dokumentált eset (még), de pont ez a jelenség, hogy knyírja a komplett befecskendező rendszert. Elkezded beírni a gugliba, hogy Bosch CP4, és az automatikus kiegészítési javaslatok a "lawsuit" és az "issues" 😅
Csak elég egymás mellé tenni egy radiális régebbi nagy vasdarab Bosch pumpát, és ezt a kis játékpumpát, egyből látszik hogy valami itt kérem el lett spórolva. 🤔 Plusz tervezési hibás is.
SD2025-09-10 10:58:10 // 40022
másfél éve 5.5m az meg már gyanús kategória.. :D
Zselé2025-09-10 10:31:54 // 40021
Nem tudom, ez a 2.2 milyen. A 159 2.0jtd 405.000-nél még gyári volt - és szerintem most is az. A befecskendezők, nagynyomású, turbó, minden original.. még a DPF is alatta van.

Körülötte volt már mit cserélni persze... (EGR, szívósor, stb...)