Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Tomszi2025-08-12 11:42:56 // 39896
Sziasztok!
Szerelőt keresünk én, de főként a 2.2 dízel Giuliám, mert olajpára leválasztó cseréje esedékes, illetve a vezérlésé. Aki tud valakit aki esetleg, akkor kíméletlenűl osszátok az észt kérlek.
Előre is köszönet!

Tomszi&Lady
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-12 11:00:55 // 39895
A sztori lényege, hogy Marcchione felhívta Krief-et 2013-ban, hogy 2 év és 2 hónap alatt ki kéne fejleszteni az új Alfát. Ezt úgy tudták megtenni, hogy Krief összeszedett 10 profi fejlesztőmérnököt és ez a többségében a Ferraritól magával hozott mini team döntött mindenben, kihagyva a Fiat R&D procedúráit. Így lehetett csak ennyi idő alatt összehozni.
Egy két éves brainstorming eredménye ez az autó, és a Giorgio platform. És így lehetett az, hogyaz exkluzív megoldásokat nem gyomlálták ki belőle költséghatékonyság miatt. Úgyhogy valóban, a Giulia kicsit Ferrari, még ha a Ferrari mérnökök keze alá a Fiat mérnökei dolgoztak is. Azt rajzolták, tervezték amit ez a 11 ember kért. Ezért lett ilyen jó autó, és ennyire rossz üzlet az Alfának. Ezt soha nem érte meg gyártani szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-12 10:44:34 // 39894
Nem hűtlen gazz, csak nem a pénze ellensége. Az A110 jobb befektetés, annak csak érték növekedése van, nem értékvesztése. Mint a 4C.