Megérkezett az Alfa Giulia alapváltozata + VIDEÓ!

2016-03-01  Tedi
A Genfi Autókiállítás sajtónapján az Alfa Romeo bemutatta a Giulia alapváltozatát, amelyet áprilistól már rendelhető.
Hírek >> 2016  

Harald Wester, az Alfa Romeo vezérigazgatója a sajtótájékoztatón azt mondta, a QV verzióhoz képest vezetési élményben nem sokban különbözik majd az alapváltozat, az ugyanúgy hátsókerék-meghatást kapott, súlyelosztása 50-50 százalékos, légellenállási együtthajtója pedig 0,25 cV.

FRISSÍTÉS: rövid, összefoglaló videónk a Giuliáról és az Alfa Romeo többi újdonságáról



A Giuliák elől kettős keresztlengőkaros, hátul Alfa Multilink felfüggesztést kaptak, ennek is köszönhetően 0,96G-s oldalirányú gyorsulás érhető el velük.

 

A 2.2 literes, 180 lóerős dízelmotorral a Giulia súlya mindössze 1375 kilogramm, 100-as tempóra 6,9 másodperc alatt gyorsul, és a gyár ígérete szerint akár 4 literrel is beérheti. Az összes motor teljesen alumínium, elsőként a 2 literes, 200 lóerős benzinmotor, valamint a 150 és 180 lóerős dízelmotorok érhetők el, és év végéig a paletta kibővül a 2 literes benzines egység 280 lóerős változatával, valamint a dízel verzió 210 lóerővel is megjelenik.

Az Alfa háromféle Giuliát kínál majd: az alap Giuliát, a Giulia Supert és a Giulia QV-t. Ezekhez luxus, sport, és business csomag is választható. Minden verzióban elérhető lesz a Q2-es (bár Wester nem említette, de szerintünk fékezgetős) Q2-differenciálmű, az aktív felfüggesztés, az integrált fékrendszer, amely össze van kötve egy távtartóval, start&stop rendszerrel, folyamatos vészfék opcióval és adaptív sebességtartó automatikával. Kérhető lesz még holttérfigyelő, sávtartó, parkolóradarok előlre és hátulra, valamint tolatókamera is.

A beltérben a Giuliához képest nincs jelentős változás, az automata váltó esetében a Maseratiéhoz hasonló fülekkel is lehet váltani, a középkonzol pedig több féle színű betéttel is választható lesz. Az első tapasztalatunk, hogy meglepően jók az anyagok az autó belterében, de erről és a további személyes benyomásainkról videós riportjainkban számolunk majd be.

Az értékesítés áprilisban indul, az első példányokat a tulajdonosokhoz júniusban szállítják le. A Giulia áráról Harald Wester nem beszélt.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

B3WiN2025-12-20 21:26:18 // 40798
Vki tud ésszerű magyarázatot adni nekem a következőre, azon kívül, hogy ez olasz.😅

Február 24-én hoztam el az autót a szalonból, én balga pedig azt gondoltam, hogy az 1 év szerviz intervallum azt jelenti majd, hogy hogy jövő február 24-ig kell ezt majd megtennem. November elején kezdtem furcsállni mert a vártnál kevesebb hátralevő napot kezdett kijelezni, így kiszámoltam és január 6 jött ki. Írtam is egy levelet az Alfa Magyarországnak, hogy ez miért lehet, de választ nem kaptam, csak annyit, hogy akkor menjek, amikor az autó jelzi... Túltettem magam ezen, így foglaltam is időpontot december 30-ra. Csak hogy múlt héten ez a szám megint jobban csökkent a kelleténél és már január 1 re jött ki a matek, ma pedig már 10 napot jelez a kocsi, azaz pont december 30-án fog lejárni. Írtam nekik megint ezzel kapcsolatban, még választ várok, de nem szeretném, hogy valami ilyesmi miatt ugorjon a gari... Vagy én vagyok a hülye és rosszul tudok valamit?

A km limit messzebb van, még van hátra 3000 km.
Shadin2025-12-20 12:02:29 // 40797
Nem lett meggyőző a Xenon projekt eredménye :-)
Ha valakit érdekel itt a sztori: Giulia 35W Xenon projekt
RomeoOne2025-12-20 08:44:21 // 40796
Hirtelen azt sem tudnám, hogy kell beállítani a trip-et, ha kéne :DDD Valamit a jobb bajuszkapcsolón kell tán nyomkodni, azt hiszem. 4 és fél év alatt még nem jutottam el eddig. Úgyhogy műszerfal fotó helyett felni-fék-küszöb fotó xDDD