Maciface velünk marad

2013-06-18  Tedi
A korábbi hírekkel ellentétben velünk marad a MiTo maciarca, de a 2014-es facelift során lesznek külső és belső változások is.
Hírek >> 2013  

A korábbi pletykák arról szóltak, hogy az Alfa Romeo áttervezi a MiTo megosztó arcát, és másfajta lámpkat terveznek a faceliftes MiTónak. Ebből végül annyi valósult meg, hogy a lámpabetét színe az eddigi világosról füstszínű lett, emellett a Giuliettáéhoz hasonló, krómozott rácsozást kap a scudetto.

 
Fotó: AlfaRomeoPress

Természetesen lesznek új színek, és felnik is, összesen tízféle színből lehet majd választani, a belső teret pedig két új kombinációval lehet rendelni, emellé 5 collos érintőképernyős navi is elérhető lesz mostantól a legkisebb Alfába. A motortérben is lesznek változások: az eddigi 1.4-es MultiAir motort felváltja az 500-as Fiatból ismert kéthengeres, 900 köbcentis turbós erőforrás 105 lóerős változata, amelyhez hatfokozató manuális váltót csatlakoztattak.

 
Fotó: AlfaRomeoPress

Piaci bevezetése az olaszoknál még a nyáron várható, ára 14.800 eurótól, nagyjából 4,3 millió forinttól indul.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.