Jön a Tributo Italiano speciális széria

2023-11-20  Alfa Amore
Kizárólag az olasz trikolor színeiben, pirosban, fehérben és zöldben lesz lesz rendelhető az Alfa Romeo speciális szériája, a Tributo Italiano. A speciális extrákkal felvértezett csomag a márka mindhárom modelljét telepakolja extrákkal és egyedi designelemekkel.
Hírek >> 2023  

Az olasz piacon már rendelhető, de hamarosan globálisan is elérhető lesz az Alfa Romeo modellek új, speciális felszereltségi szintje, a Tributo Italiano, amely a márka történelme és sportossága előtt tiszteleg.

A speciális széria csak zöld, fehér és piros fényezéssel választható, viszont érdekesség, hogy mindhárom modellnél kéttónusú: az autók tetőlemezét feketére fényezik. A sajtóanyag szertint a Tonaléhoz és a Stelvióhoz napfénytető is rendelhető - a Giuliát nem említi a dokumentum.

A zöld szín is izgalmas, hiszen ez a különleges, Montreal Verde fantázianevű többrétegű fényezés a Giuliánál és a Stelviónál eddig csak a csúcsmodellekhez, azaz a Quadrifogliókhoz volt csak rendelhető, de ebben a speciális csomagban szintén elérhetővé teszik, az ára az olasz piacon 2200 euró (A Tonalénál a fényezés ára 1800 euró). A fehér és a piros fényezés benne van a csomag alapárában.

Giulia tulajoknak örömhír, hogy ismét elérhető a classico felni, amely sokak kedvence volt, de a 2023-as modellév autóihoz nem volt rendelhető.

A Stelviónál és a Tonalénál is színre fényezett a hátsó lökhárító alja, mindhárom modell tükrei trikolor díszítést kaptak, illetve a perforárt, piros varrású ülések fejtámlájára is felkerül a hímzett trikolor és a "Tributo Italiano" felirat.

Fényes fekete a pajzsok kerete és a tükörborítás is. Az autókba minden jót belepakoltak, egyebek között az adaptív felfüggesztést is.

A Tributo Italiano csomag  - hasonlóan a korábbi Competizione nevű limitált különkiadáshoz - a Giulia és a Stelvio estén a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel párosítható. A Tonale esetében a 160 lóerős, 1,5 literes hibrid változathoz vagy a 280 lóerős plug-in hibridhez rendelhető.

A magyar piacra is érkező csomagok itthoni árairól még nincsenek információink, amint megérkezik az új árlista, ismertetjük.

Az Alfa Romeo Materát, a világ egyik legrégebbi városát választotta hangulatos díszletnek a Tributo Italiano bemutatásához, itt készültek a fotók és a hamarosan megjelenő reklámfilm is. A város nevezetessége a Sassi di Matera, a történelmi központot alkotó barlanglakásokból álló negyedek komplexuma, amely 1993 óta az UNESCO világörökségének részét képezi.

Az autókról még több fotót találsz Facebook-oldalunkon.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-12-21 15:40:26 // 38025
Elvittem idén utolsó körére az autót. Gondoltam gurulok kicsit a városban. Tiszta idő, van 7 fok, napon talán 10 is. Pont alkalmas erre.

Persze, az első 500 méter után éreztem, hogy ebből kell még, ennyi nem elég. Átszellemülök, mikor benne ülök. Már nem az számít hova megyek, csak hogy menjek. Hogy bele tudjak lépni a gázba. Hogy lendülettel tudjak venni egy kanyart. Hogy olyan manővereket hajtsak végre vele, amit egyébként eszembe sem jutna egy utazás során.

Ez az autó bemászik a bőröd alá, bele a tudatodba. Elhiteti veled, hogy amit Ő akar, azt te akarod. Egy számító, agyafúrt nő, aki úgy rendezi a dolgokat, hogy végül a kedve szerint cselekedj. Mint a Kígyó, ami suttog a füldebe, hogy elkövesd az Eredendő Bűnt...

Sokkal több ez autónál... De hogyan is lehetne ezt elmagyarázni azoknak, akik sosem tapasztalták? Hogy mondod el a Skodásnak, hogy mi az Alfa Romeo? Hogy magyarázod el a halnak, hogy milyen járni?

Áhh, erre a gépre nincsenek szavak...



És a gépszív, ami az esszenciája ennek a csodának:
Zselé2024-12-20 18:21:35 // 38024
Mára már teljesen maxon van! Remélem, tovább nem nő… :D
AlfaGT2024-12-20 07:36:58 // 38023
Ez a nívó, egyáltalán nemmegbízható, az én dízelemben otthon cserélem az olajat, maxra töltöm, és csak egy párszáz kilométer megtétele után mutatja a max szintet.