Jön a Tributo Italiano speciális széria

2023-11-20  Alfa Amore
Kizárólag az olasz trikolor színeiben, pirosban, fehérben és zöldben lesz lesz rendelhető az Alfa Romeo speciális szériája, a Tributo Italiano. A speciális extrákkal felvértezett csomag a márka mindhárom modelljét telepakolja extrákkal és egyedi designelemekkel.
Hírek >> 2023  

Az olasz piacon már rendelhető, de hamarosan globálisan is elérhető lesz az Alfa Romeo modellek új, speciális felszereltségi szintje, a Tributo Italiano, amely a márka történelme és sportossága előtt tiszteleg.

A speciális széria csak zöld, fehér és piros fényezéssel választható, viszont érdekesség, hogy mindhárom modellnél kéttónusú: az autók tetőlemezét feketére fényezik. A sajtóanyag szertint a Tonaléhoz és a Stelvióhoz napfénytető is rendelhető - a Giuliát nem említi a dokumentum.

A zöld szín is izgalmas, hiszen ez a különleges, Montreal Verde fantázianevű többrétegű fényezés a Giuliánál és a Stelviónál eddig csak a csúcsmodellekhez, azaz a Quadrifogliókhoz volt csak rendelhető, de ebben a speciális csomagban szintén elérhetővé teszik, az ára az olasz piacon 2200 euró (A Tonalénál a fényezés ára 1800 euró). A fehér és a piros fényezés benne van a csomag alapárában.

Giulia tulajoknak örömhír, hogy ismét elérhető a classico felni, amely sokak kedvence volt, de a 2023-as modellév autóihoz nem volt rendelhető.

A Stelviónál és a Tonalénál is színre fényezett a hátsó lökhárító alja, mindhárom modell tükrei trikolor díszítést kaptak, illetve a perforárt, piros varrású ülések fejtámlájára is felkerül a hímzett trikolor és a "Tributo Italiano" felirat.

Fényes fekete a pajzsok kerete és a tükörborítás is. Az autókba minden jót belepakoltak, egyebek között az adaptív felfüggesztést is.

A Tributo Italiano csomag  - hasonlóan a korábbi Competizione nevű limitált különkiadáshoz - a Giulia és a Stelvio estén a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel párosítható. A Tonale esetében a 160 lóerős, 1,5 literes hibrid változathoz vagy a 280 lóerős plug-in hibridhez rendelhető.

A magyar piacra is érkező csomagok itthoni árairól még nincsenek információink, amint megérkezik az új árlista, ismertetjük.

Az Alfa Romeo Materát, a világ egyik legrégebbi városát választotta hangulatos díszletnek a Tributo Italiano bemutatásához, itt készültek a fotók és a hamarosan megjelenő reklámfilm is. A város nevezetessége a Sassi di Matera, a történelmi központot alkotó barlanglakásokból álló negyedek komplexuma, amely 1993 óta az UNESCO világörökségének részét képezi.

Az autókról még több fotót találsz Facebook-oldalunkon.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Fornitore2025-02-10 19:47:14 // 38433
A gumi nyomást szerintetek milyen sűrűn ellenőrzi. Mert azt vettem észre hogy nem folyamatosan mutatja ha enged , ha nem időnként bedobja hogy nem 2.5 ha nem 1.8 utána pedig hogy mondjuk 1.3. Indítás után pár méterrel az biztos na de menet közben?
SD2025-02-10 15:08:25 // 38432
Nekem most kicsit szúszós úton egyenesben gyorsításra sokkal életveszélyesebb mint kanyarban beletéve az ívbe:D

Rászoktam a 10" hátsóra:D:D:D Azt most a 17" télivel félelem, aggódás:D

Nagyon érzékeny most az útminőségre, ha koszos az út akkor nagyhalál.
Ha száraz tiszta akkor jön megy mint a villamos :)

Racemód ja:D Vankell baj?:D

Kereket kell lesz vegyek:P 3 év... meg kell nézzem a féket is:D
Lefutotta már a km-et a gép öreg:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-10 12:51:58 // 38431
Inkább csak jó a guminyomásom. :-) Amúgy meg hirtelen indíttatásból egy nagyon erősre sikerült kanyar marta fel még az M-ringes kopást. Csak bal elöl egy darabon kapta így le, kb megmentett a padkától. Megtolta az orrát, aztán átment riszába. Szoros volt.. #nemkellracemód