Testdrive: Giulia Quadrifoglio 2020

2020-10-25  Alfa Amore
Bemutatjuk a Giulia Quadrifoglio 2020-as változatát!
Magazin >> AlfaTeszt  

Íme Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2020-as változata. A tesztben bemutatjuk, miben újult meg a 2020-as Giulia, milyenek a vezetéstámogató rendszerek és mit tud az új, érintőképernyős kijelző.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Dacsi2025-10-20 15:38:53 // 40463
Stelviora Michelin Primacy gumikat vásároltam amiben belül van egy szivacs réteg a zajcsillapítás miatt. Kb 1,5-2 cm szivacsra gondolj a palástfelületen. Ez nedves volt a gumi felszerelésekor és centírozásakor. Nagyon lelkiismeretes volt a gumis (nyomatékkulcs, TPMS ellenőrzés, odafigyelés stb.), de kis idő elteltével nagyon rázott az autó. Amíg nem szárítottam ki a leszerelt gumiabroncsokat nem oldódott meg a probléma. Lehet neked egészen más lesz, de lehet olyan hibaforrás amire nem feltétlenül gondolnál, hiszen nem látható a dolog. A centírgép a legolcsóbb első lépésnek...
RomeoOne2025-10-20 14:24:12 // 40462
Ha ráz, akkor az 90%-ban a kerékhez köthető. Amiket leírtál, az alapján én arra gyanakodnék. Újra kell centríroztatni egy jó helyen. Ha gyári a felni, akkor mondjuk ilyen középpontosító gyűrű kérdés nem kéne, hogy felmerüljön. Ha a centrír nem segít, akkor kérdés, hogy a gumik jók-e. Ha nem újak, bármi lehet, de ha új, akkor is lehet gyártási hiba, stb. Ha azok is rendben vannak, akkor kérdés, hogy a felnik nincsenek-e megütve.

Van egy pár lehetőség, amit meg lehet vizsgálni, de én biztosan a kerekekre gyanakodnék leginkább.
leopop32025-10-20 09:01:43 // 40461
Igen így már értem minden aggodalmad :))