Ez a két Giulia szinte majdnem ugyanolyan: mindkettő automataváltós és hátsókerekes, de az egyik dízel, a másik benzines. Te melyiket vinnéd? A videóban választhatsz!
Magazin >> AlfaTeszt
A két tesztautó szinte teljesen azonos. Mindkettő hátsókerék-hajtású, automataváltós. De egy nagy dologban különböznek, a motorban!
Giulia dízel, 2,2, 180 LE:
Giulia benzin, 2,0, 200 LE:
És vajon melyik a jobb? A dízel vagy a benzines? Konklúzió.
Stelviora Michelin Primacy gumikat vásároltam amiben belül van egy szivacs réteg a zajcsillapítás miatt. Kb 1,5-2 cm szivacsra gondolj a palástfelületen. Ez nedves volt a gumi felszerelésekor és centírozásakor. Nagyon lelkiismeretes volt a gumis (nyomatékkulcs, TPMS ellenőrzés, odafigyelés stb.), de kis idő elteltével nagyon rázott az autó. Amíg nem szárítottam ki a leszerelt gumiabroncsokat nem oldódott meg a probléma. Lehet neked egészen más lesz, de lehet olyan hibaforrás amire nem feltétlenül gondolnál, hiszen nem látható a dolog. A centírgép a legolcsóbb első lépésnek...
Ha ráz, akkor az 90%-ban a kerékhez köthető. Amiket leírtál, az alapján én arra gyanakodnék. Újra kell centríroztatni egy jó helyen. Ha gyári a felni, akkor mondjuk ilyen középpontosító gyűrű kérdés nem kéne, hogy felmerüljön. Ha a centrír nem segít, akkor kérdés, hogy a gumik jók-e. Ha nem újak, bármi lehet, de ha új, akkor is lehet gyártási hiba, stb. Ha azok is rendben vannak, akkor kérdés, hogy a felnik nincsenek-e megütve.
Van egy pár lehetőség, amit meg lehet vizsgálni, de én biztosan a kerekekre gyanakodnék leginkább.