Egyéb: 2013-ban vettem és - kár lenne szépíteni - elég romos állapotban volt.
Folyadékok, szűrők, ékszíj...stb.
Az első futóműben az összes létező lengőkart azonnali hatállyal cserélni kellett, mert ahogy a szerelő mondta, az autó életveszélyes volt.
Persze 2 hónappal előtte nyilván gond nélkül kapott műszakit az előző gazdinál. Aztán következő lépésként a vezérlés következett, természetesen módosítóval, minek következtében már a hangja alapján is benzinesnek tűnt.
Természetesen a kocsival kapott két garnitúra gumi (téli; nyári) is ment azonnal a kukába (szintén nettó életveszély), illetve kiderült, hogy az egyik felniben méretes nyolcas van, továbbá hogy a hátsó futóműben is lenne mit cserélni.
Szép lassan azért minden elkészült ideértve az olyan zavaró apróságokat is, mint a utasoldali légzsák fedelének elpattant patentjei, így mára a fényszórómosón kívül az összes gyári funkció működik a kocsiban. :-)
Az első lökhárítóból hiányzó díszléc, illetve a sérülés az alsó peremen (mindkettőt készen kaptam) már maradnak. Szexepil, mint Hank Porschéján a törött fényszóró.