Blog
Egy ideje fáj a hátam, különösen a kuplung nyomó mozdulatra. Úgy gondoltam, hogy egy kuplungcserével sok vesztenivaló nincsen, hátha kicsit jobb lesz a hátamnak. Azért sem ártott, mert mióta nálam van az autó nem volt a kuplung cserélve. Ezen kívül a légtömegmérő is lecserélődött egy eredeti b Tovább »
A küszöbök illesztési csíkjain megkopott már a festék, ezek közül 3-on csak a a cink látszott ki, rozsda nem volt. A negyediken már volt egy kis rozsda is. Ezeket megcsináltattam egy fényezővel, így szebb és remélhetőleg rozsdamenetes marad az autó. A képen a bal hátsó illesztés csiszolását kezdték Tovább »
Az idő és a kilométerek megették már a fékeket, vállasak voltak a tárcsák is, továbbá csikorgásra is hajlamos volt. Ezért 4 új tárcsát és hozzá betéteket is kapott az autó. Ezenkívül két első felső és egy jobb alsó lengőkar is cserére érett és a jobb oldali féltengely gumiharang megrepedt (már "n Tovább »
Már elég idő eltelt, hogy visszavigyem a kocsit az alvázvédelem felülvizsgálatára. Kapott alapos alvázmosást, ellenőrzést. Itt-ott kellett csak a leverődésnél pótolni a réteget. Így továbbra is nyugodt lehetek az alvázi rozsda felől. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 1.8 TS Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Luce di Amalf
- Jellemzők:
Korának megfelelő gyári állapotúként sikerült ráakadnom, semmi sufnituning. A kötelező vezérlés + vezmódosító cserén kívül a lyukas hűtőt kellett csak rendbe tenni.
Persze apróságok vannak, de reményeim szerint minden sorra kerül hamarosan. - Extrák:
Bose hifi
fekete bőr belső
gyári 16"-os alufelni
kétzónás digit klíma
tempomat - Egyéb:
Alapos üreg és alvázvédelemmel, hátha sokáig rozsdamentes marad:)