Mutasd

>> Szerviz2017-03-06

Az autó motorháztetejét felnyitva két dolog nem igazán tetszett, mégpedig az elálló felső vezérműszíj burkolat és a kólás kupakkal ellátott ablakmosó tartály, ami az előzetes infók alapján még szét is volt fagyva. A vezérműszíj felső burkolatot egy későbbi bejegyzésben vesézem majd ki, most az ablakmosó tartályra koncentrálok.

A hűtő kiegyenlítő tartályt kifordítva örömmel konstatáltam, hogy az ablakmosó tartály 3/4-ig van ablakmosó folyadékkal, tehát nincs szétfagyva, ezért "nagy az öröm". Egy gyors próba alkalmával örömmel tapasztaltam, hogy a szivattyú működik és a spricniken keresztül gyönyörűen tudom az ablakot permetezni és ezáltal tisztítani.

Már csak a beöntő nyílás csere van hátra. Szerencsére nagy az egyezés a sedan és a kombi beöntő kupak között, még ha nem is 100% az egyezés. Kis erőltetés után sikerült a helyére pattintani és tekerni (a bontásra szánt ezüst szedánból származó ablakmosó tartály kupakot), így már nem kell magyarázkodni a "kólás kupak" miatt. A művelet után visszacsavaroztam a hűtő kiegyenlítő tartályt a helyére, így ez a történet lezártnak tekinthető.

Egy későbbi bejegyzésben kitérek a vezérmű szíj burkolatra és a felső motorkitámasztó bakra is, mert sajnos mindkettővel foglalkoznom kell(ett) a siker érdekében, ezért most kicsit le kell raknom az autót (ami mivel csak hobbi autó, nem nagy nehézség).