Sikerült szereznem jó állapotú tetőkárpitot, jó áron és fel is raktam annyi szépséghibája van csak, hogy kissé koszos, de orvosoljuk majd azt is a tavaszi nagytakarítás során.Íme néhány kép hogy mennyire is bonyolult mutatvány a felrakása.
Mivel az ajtó és a kárpit között valami oknál fogva nem volt fólia ezért gondoltam orvoslom ezt a problémát is.....Hát aki már csinált ilyet az tudja, hogy mennyire gány egy munka.Nem kívánom senkinek.Ráadásul nekem a kárpiton van a hangváltóm is amit ugye még ki kellett kötni és az egész ajtó panelt sem egy egyszerű nemhogy levenni de felrakni sem.Na mindegy a lényeg az h mind a két ajtót sikeresen szigeteltem....Hurrá már talán nem is fog beázni......:D Képet sajna nem csináltam.....
Hazakerültek a viszonylag új gumik.....Ideje lenne felrakni őket ,mert ami most fent van nyári gumi az már megszolgálta az árát és hála az előző tulajnak a rossz futómű beállítás miatt teljesen sz@rrá ment.Amik meg majd rákerülnek azok a 147ről maradtak még de nagyon jó állapotban vannak igaz nem a gyári méret (185/65 R15) de megteszi....
Megjött az idei évi kötelező csekkje.......olcsóbb mint az előző biztosítónál:D Negyedéves.....
Valamiért megszállt a tetőkárpitom, ugyhogy úgy néz ki a dolog hogy vagy keresek egy újat (mármint használtat, de jó állapotút) vagy leszedem és újrakárpitoztatom olyanra amilyenre nekem tetszik.Ezt majd még meglátom.....
Jata kollega jóvoltából sikerült gyári 2cmes QV rugókra szert tennem, mivel a most bent lévő nem kimondottan a 2000 ccm-es motorú 45/46hoz való és ezért volt sokkal lejebb mint 4cm....Holnap megy a szerelőhöz cserére...Hogy mennyibe került????:D
2cm-ért a 4cm-t...:D
Megjött a második félévi teljesítményadó plussz kaptam egy kisebb büntetést mivel az elsőt kicsit késve adtam fel....Hát igy jártam....:D
Kiégett a középkonzol világításom, ugyhogy vennem kell 2 azaz kettő darab izzót hogy újra világítson esténként.....
Úgy adódott, hogy aaz indexem egyszer müködött egyszer meg nem.Már cseréltettem egyszer kormánykapcsolót, de az sem segített.Mire egyik barátom javasolta, nézzük meg az index-kapcsoló relét hátha az a baj.
Relé szétszed majd hiba feltár....A sok forrasztási pontból 3 el volt repedve és ez okozta, hogy jobbra nem volt indexem.Megforraszt majd minden visszakerült a gyári helyére és már készen is van....:D
Jártam Tatabányán András bácsi cartársunknál mert szükségem volt pár belső dologra.....Amiért mentem az minden volt sőt majdnem hogy egy komplett 45-ös belsőt elhoztam tőle(műanyagokat).