Blog
Az autóm végre visszakaptam, imádtam a hangját a mozgását, a nézését meg a járását is, de azért egy nap után jött az első miiiieeeert sztori. Olajfolyás ahh... sebaj, vajon hol folyik... vajon? Hat persze az egyetlen olyan alkatrész amit bent hagyott a Gabi :D Főtengely szimering.... ez várat magár Tovább »
Anno nagy boldogan, mikor CZ-hez került az autóm sejtettem hogy az átlagosnál hosszabb javitási időbe fog kerülni az autóm javitása, de nem gondoltam hogy több mint 3 hónapig. Ezalatt az idő alatt sajnos csak annyi történt hogy kikerült a motorom az autóból. Így átkerült az autóm Bödő Gáborhoz Tovább »
Eljött végre nap amikor oda került az autó hogy zero emmisio-s lett. Motor kint és megy a matek.... két féle variáció van komplett felujitás esetleges főtengely melóval együtt avagy egy nagyon brutálisan jó állapotú kevés km-es motor. Az előbbit terveztem/terveztük eredetileg de sajnos akárhogy Tovább »
Úton hazafelé, szokásos közepes díjszabású gyorshajtásos tempomattal egyszer csak beesett mögém egy E60 530D. Lévén nem BMW-s szerető egyénként gondoltam hát most emberedre akadtál és hát ahogy szolidan illik a BMW-s tolás(pedig külső sáv hajnalban üres pálya mellett) Után csak füstnyelés lett(korom Tovább »
Első tárcsa+betét+nyereg csere Az autó cca 4 hónapja került hozzám, és gyári 286-os fék volt rajta. Sajnos ezekhez a 2.4.esekhez nevetséges kategória a gyári 286-os rendszer. Lyuggatottt mart tárcsák voltak rajta amik már repedtek keresztbe így cseréltem,de mivel tudtam hogy 330-as Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 Sw 2.4 20v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
- Jellemzők:
2.4 20v
Utolsó pados mérés
227 ló 525 nm
Építés alatt
330 as 159 nyereg
2260v
nagy cooler
- Extrák:
Tempomat
Gyári Xenon
Bőr
Esőérzékelő, és pára érzékelős ablak