Tagok >> tazo >> 156 SW 2.5 V6

Autó adatlap

  • Típus:156 SW 2.5 V6
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2003
  • Színe:Fekete
  • Jellemzők:
    Ami a legjellemzőbb: 2.5 V6!! :D
    Belül ez már a fészliftes változat (ezüst színű új középkonzol). Gyári Bose hangcuccal - nem rossz, de a jó nem ilyen - ez lesz az első, amit cserélek! (2006 szept: megtörtént!) :)
    Mit lehet erről még írni??? Gyönyörű, gyors, kényelmes, és még sorolhatnám az ilyen és ehhez hasonló jelzőket!
  • Extrák:
    Distinctive felszereltség + sportcsomag, bőrön és tetőablakon kívül full - 6 lufi, dupla digit klíma, tempomat, xenon (gyári), csodaszép 17"-os gyári lóherés felnik - ilyet még máshol nem láttam!
    2006 augusztusban került hozzám a Drágám 65.000 km-el. Rögtön egy horvátországi nyaralással kezdtünk és nagyon jó volt vele utazni!
    Túl vagyunk pár hosszabb túrán is, de eddig a végseb-et nem tudtam még kipróbálni vele (téli gumma csak 190-ig hitelesített!).
    A futómű szuper, de kényes - erre is sikerült már elég sok pénzt elkölteni. Ezt leszámítva max megelégedettségre ad okot az autó! :)
  • Egyéb:
    Igen, ide fogom majd írni azokat a dolgokat, hogy mikor, mit csinálok a kocsin... :D

    2006. szeptember: a zene-bona egy része áttelepült az előző alfából, egy részét viszont újakkal helyettesítettem:
    Fej: Pioneer DEH P88RS
    Erősítők: Streetpower FMA 5.2 és FMA 10.2
    Első szett: GZ UC16SQ
    Szub: DLS UR 15
    Kondi: DLS
    Kábelek: egyedi
    Ajtószigetelés: ipari!!! :)

    Valamint került az autóba egy MOMO váltógomb és kézifékkar - így már belül nem találok semmit, amin javítani lehetne (talán egy pedálsor, de azzal még várunk)

    2006. december: várva várt Supersprint kipuffdob felrakódott a kocsira. Azt hiszem, tetszik!!! :)

    2007. március: CDA intake system! Hála és köszönet Ronnie-nak a szűrőért és a beszerelésért! :)

    2007. július: az összes horpadás, kavics-felverődés, karc, miegymás javítva lett (javítófesték + teljes gépi polír) - úgyhogy most nagyon csilli-villi a gépezet! Féltem is rendesen!

    2007. szept: megtörtént a fék-upgrade. Új betétek, de nem ez a lényeg: kapott szép Zimmermann lyuggatott, vágott tárcsákat!!! :)

    2007-ben még ami hátravan (költözések és egyebek miatt, szerintem ezek simán 2008-ra csúsznak!):
    - ablak fóliázás
    - talán egy szolíd ültetés
    - rendrakás a motortérben (szívócsövek polírozása, szelepfedél fényezés, csövezés frissítése, stb - a lényeg, hogy egészséges csillogás-villogás legyen, ha felnyitom a motorháztetőt)

    2008. március: fejegységet lecseréltem egy Alpine IVA-D100R típusúra. Fura dolog ez a DVD, de pirosnál és dugóban jól jön :)
    Felkerültek a 18-as kerekek. RVS Falcon típus 8x18" ET 35. Gumik: 225/40R18 Bridgestone Potenza RE050.
    Ami biztos: ültetés nem lesz :)

    2009. szeptember: eladtam az autót! :(

Fotóalbum