Jellemzők: Ami a legjellemzőbb: 2.5 V6!! :D
Belül ez már a fészliftes változat (ezüst színű új középkonzol). Gyári Bose hangcuccal - nem rossz, de a jó nem ilyen - ez lesz az első, amit cserélek! (2006 szept: megtörtént!) :)
Mit lehet erről még írni??? Gyönyörű, gyors, kényelmes, és még sorolhatnám az ilyen és ehhez hasonló jelzőket!
Extrák: Distinctive felszereltség + sportcsomag, bőrön és tetőablakon kívül full - 6 lufi, dupla digit klíma, tempomat, xenon (gyári), csodaszép 17"-os gyári lóherés felnik - ilyet még máshol nem láttam!
2006 augusztusban került hozzám a Drágám 65.000 km-el. Rögtön egy horvátországi nyaralással kezdtünk és nagyon jó volt vele utazni!
Túl vagyunk pár hosszabb túrán is, de eddig a végseb-et nem tudtam még kipróbálni vele (téli gumma csak 190-ig hitelesített!).
A futómű szuper, de kényes - erre is sikerült már elég sok pénzt elkölteni. Ezt leszámítva max megelégedettségre ad okot az autó! :)
Egyéb: Igen, ide fogom majd írni azokat a dolgokat, hogy mikor, mit csinálok a kocsin... :D
2006. szeptember: a zene-bona egy része áttelepült az előző alfából, egy részét viszont újakkal helyettesítettem:
Fej: Pioneer DEH P88RS
Erősítők: Streetpower FMA 5.2 és FMA 10.2
Első szett: GZ UC16SQ
Szub: DLS UR 15
Kondi: DLS
Kábelek: egyedi
Ajtószigetelés: ipari!!! :)
Valamint került az autóba egy MOMO váltógomb és kézifékkar - így már belül nem találok semmit, amin javítani lehetne (talán egy pedálsor, de azzal még várunk)
2006. december: várva várt Supersprint kipuffdob felrakódott a kocsira. Azt hiszem, tetszik!!! :)
2007. március: CDA intake system! Hála és köszönet Ronnie-nak a szűrőért és a beszerelésért! :)
2007. július: az összes horpadás, kavics-felverődés, karc, miegymás javítva lett (javítófesték + teljes gépi polír) - úgyhogy most nagyon csilli-villi a gépezet! Féltem is rendesen!
2007. szept: megtörtént a fék-upgrade. Új betétek, de nem ez a lényeg: kapott szép Zimmermann lyuggatott, vágott tárcsákat!!! :)
2007-ben még ami hátravan (költözések és egyebek miatt, szerintem ezek simán 2008-ra csúsznak!):
- ablak fóliázás
- talán egy szolíd ültetés
- rendrakás a motortérben (szívócsövek polírozása, szelepfedél fényezés, csövezés frissítése, stb - a lényeg, hogy egészséges csillogás-villogás legyen, ha felnyitom a motorháztetőt)
2008. március: fejegységet lecseréltem egy Alpine IVA-D100R típusúra. Fura dolog ez a DVD, de pirosnál és dugóban jól jön :)
Felkerültek a 18-as kerekek. RVS Falcon típus 8x18" ET 35. Gumik: 225/40R18 Bridgestone Potenza RE050.
Ami biztos: ültetés nem lesz :)