Blog
A mostani a sokadik Alfám,de leginkább a 155-ös forma világa fogott meg. Ez a típus áll a szívemhez legközelebb!!! Tovább »
Egy rögös,nehézségekkel kikövezett út végéhez értem. Rengeteg munkát,pénzt,energiát és lendületet öltünk ebbe az álomba. Sokan segítettek,köszönöm nekik:Beki156,Bélus155,Dobi és Törpe146. Vittorio majd gondját viseli. Tovább »
2007.07.24. Feljutottam Bauer Mikihez! Aki nyomon követi a gyorsulási versenyeket tudja ki ő. Az Integrale-sok körében fél isten. Írt egy új chipet. Mire haza értem megadta magát a motorom,valószínű csapágyas. Eddig bírta. Nem a chip az oka tudom. Elfáradtam! Tovább »
Kerepesi Jani diagnózisa:elbütyöktelendtek a vezérmű tengelyek. Mindkettő! Csere,de akkor már a szimeringek is,szelepfedél tömítés,olaj és szűrő. Idő közben a féknyergek vörös színt öltöttek. Kicseréltem az olaj nyomás gombát. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:nero
- Jellemzők:
Még készül...Vettem,mert tetszett. Faragom,mert élvezem és szeretem,ha valami egyedi. Magamért.Ha megnézik-örülök!Ízlések...Új főnöke:Vittorio. - Extrák:
Gyári+ Brock görgők,belül néhány MOMO cucc.Egyedi,70-es sportkidörgőrendszer-by Dobi. Direkt szűrő,fólia.Hátul 3cm-es FK nyomtávszélesítő.Sport ülések,Pioneer cd+tár. - Egyéb:
A fúrás-faragásért köszönet Bartos Janikának! További adatok a www.bartosmotorsport.hu oldalon. 2007.02.10. Megérkeztek az új görgők. 2007.03. Elhasalt a turbóm... 2007.05. Megvan a gyári turbó(THX ARQ4) 2210.:Még mindig készül???