- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:nero
A mostani a sokadik Alfám,de leginkább a 155-ös forma világa fogott meg. Ez a típus áll a szívemhez legközelebb!!!








Egy rögös,nehézségekkel kikövezett út végéhez értem. Rengeteg munkát,pénzt,energiát és lendületet öltünk ebbe az álomba. Sokan segítettek,köszönöm nekik:Beki156,Bélus155,Dobi és Törpe146. Vittorio majd gondját viseli.
2007.07.24. Feljutottam Bauer Mikihez! Aki nyomon követi a gyorsulási versenyeket tudja ki ő. Az Integrale-sok körében fél isten. Írt egy új chipet. Mire haza értem megadta magát a motorom,valószínű csapágyas. Eddig bírta. Nem a chip az oka tudom. Elfáradtam!
Kerepesi Jani diagnózisa:elbütyöktelendtek a vezérmű tengelyek. Mindkettő! Csere,de akkor már a szimeringek is,szelepfedél tömítés,olaj és szűrő. Idő közben a féknyergek vörös színt öltöttek. Kicseréltem az olaj nyomás gombát.
05.29. Elhoztam a vasat Tiby-től. Meghajlok nagysága előtt! Egy fénykép adott neki némi támpontot,de azt is az én elképzeléseimhez kellett igazítania. Új első lökös,hátsó sárvédő szélesítés,hátsó lökös toldat.




2007.05. Kicseréltük a turbót a gyárira(THX ARQ4),vízpumpa,direkt szűrő csere. Ismét Bélussal,ami nem ment abban szabad kezet adtam Kerepesi Janinak.
Februárban meghalt a turbóm ezt gyorsan kicseréltük egy levegős Kappa túróra. Köszi Bélus155 (FOGI TUNING)!!! Március utolsó hetében ismét ellátogattam kasztnis barátomhoz,aki a tali előtti este lett kész.




Megjöttek az új görgők(ebay.de). Brock B1 8.5x17" ET13. Mutat vele,de beleér hátul!

