Autó adatlap
- Típus:75 1,8 ie
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1988
- Színe:argento
- Jellemzők:
Négyhengeres soros, 8v, dupla vezérműtengely,85KW teljesítmény. Két dupla Dellorto karbi adta a naftát.
Elrendezés a klasszikus transaxl. Ötsebességes manuális váltó és difi a hátsó tengelyen. Négy tárcsafék, hátsók a tengelyeken.
Az utosó mohikán - mint hátsókerék hajtású AR!! - Extrák:
Elektromos ablakok elől, hibavisszajelző check-panel, szervo fék és kormány, rádiós magnó. Mindezek akkor az AR-nál nem voltak extrák, de ide írom, mert a korosztályos vetélytársak még fapadosak voltak ehhez viszonyítva.
Imádtam a kéziféket, mert olyan volt, mint a repülők gázkarja. Ja és az elektromos ablakemelő kapcsolók a mennyezeten voltak a tükörnél, tiszta pilótafülke! - Egyéb:
Első látásra beleszerettem az emelkedő övvonalába, a magasan hordott seggébe és a hatalmas sportpufójába. Amikor meg kiengedtem a kéziféket, akkor jött az igazi élmény, mert ment mint állat. Volt egy-két 320-as bömi, aki bekóstolt, aztán bekussolt.
A súlyelosztása, akár egy középmotoros gépnél. Ha nem féltél, ez nem volt túlkormányzott: csak állni kellett a gázon, kicsit ellenkormányozni és nem ment át búgócsigába. Ezzel driftelni lehetett! Nagyon szerettem, de már nincs az élők sorában! Béke poraira!
Fotóalbum
Online tag
0
Vendég0
271
Fórum
Friss topicok
- 159
- Oldtimer, youngtimer
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Erőforrás alternativák
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Selénia Rally - 2024. m...