33 BoxerWagon - főkép

Blog

2018-12-31
Ez volt 2018!

Ez volt 2018! Ha már megvan a minta, idén is megtenném az éves összegzést....majdnem ugyanazt írtam, mint tavaly, hogy "legalább a posztokkal utólérném magam" de a helyzet kissé más, ugyanis nem azért kevés az idei beszámoló, mert még nem írtam meg őket - hanem mert ezévben ide nem tartozó oko Tovább »

2018-11-02
Ms. Monroe (magyar hangja: Lengés Csilla) új spirált kap :-)

Hátsórugóim rövid története: amikor kivettem a farfutót a "Nagy Felújítás" elején, a rugó megegyezett a "Sligthly Technical Alfa33 Page" táblázatában az elsőkerekes SW-kre megadott 7 menetes 313 mm-essel. Azért nem "rugók"-at írtam mert a jobbosból le volt törve majd' egy menetnyi :-( Ezt a rug Tovább »

2018-05-22
Laza kis szezonnyitó

A háttérkörülményre nem térnék ki, egyszerűen tény, hogy - eléggé el nem ítélhető módon - csak elöl cserélem télire a kereket amióta kész levizsgázott a verda... A 2017-es összefoglalóban már utaltam a féltengelyvégi gumiharangok tömítetlenségéből eredő zsírkidolgozásra, ezt a bal oldalo Tovább »

2018-03-31
Rémálom a Lidérc utcában :-)

Hamarosan!!! :-p Tovább »

2018-03-30
Utasok örömére

Miután egyik cartárs a fórumban lényegében kikényszerítette belőlem, nincs más dolgom mint kissé összeszedettebben idemásolni :-) Ahogy már (talán kicsit beszólós stílusban) kifejtettem, számomra önmagában semmilyen értékkel nem bír valaminek az "eredetisége" vagy a régisége - emiatt már a kezdet Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:33 BoxerWagon
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1991
  • Színe:BIANCO ARGENTO
  • Jellemzők:
    Végül is alapmodell vagy mifene,
    de anno annyira beleszerettem,hogy 3 kerékkel is kellett volna.
    Utólag talán lehettem volna racionálisabb a példány kiválasztásnál,dehát mint tudjuk Alfa és a racionalitás...:-)

    Hosszas kutatómunka és még hosszasabb felújítások után szép lassan beleköltöznek a számomra-számunkra fontos extrák...

  • Extrák:
    1. eredeti extrák, illetve azok a dolgok, amelyek akkoriban nem voltak általánosak az alapmodellekben (vö: haver egyidős és pár ezer forint híján azonos újkori árú Golf III.-ja, amiben a fordulatszámmérő helyén egy nagy ganaj mutatós óra van....:-p)

    - korabeli 1.3/1.4 motoros verdákhoz képest plusz 30-35 LE és mínusz 5-6 másodperc 1-100 km/h :-)
    - színezett üveg
    - hátsó üvegfűtés, törlő-mosóberendezés
    - központi zár
    - magasságában állítható kormány
    - SONAR gyári riasztó "window closer" modullal*
    - elektromos ablakok elöl
    - pótféklámpa-előkészítés :-)
    - fordulatszámmérő
    - jobb oldali tükör - nem volt széria! :-)
    - (sajnos csak) jobb oldali szélterelő - párja "most wanted"
    - teljes értékű pótkerék
    - csomagtér-roló
    - "Disegno di Pininfarina" (gyk.: ezt nem "Hans Régenkúrt" tervezte.... :-))))
    - 135 cm-es extra alacsony magasság - szerelés közben mellette a földön ülve is elérem a tetejére tett sört! :-)

    2. általam felkutatott és beszerelt, más modellekből származó gyári extrák

    - első biztonsági övek állítható magasságú rögzítése
    - RECARO első sportülések
    - Sportwagon 16V / TDi tetőspoiler
    - osztva dönthető RECARO-kárpitos (elsőkével egyező :-) hátsó ülés

    3. egyéb extrák vagy extrának számító felújítások

    - RONAL A1 15x7,5 könnyűfém keréktárcsa
    - fehér számlap (240 km/h és 9000 rpm "van beleírva!" :-)
    - OFF Merci Vito tetőtextília
    - OFF Opel Corsa ajtókárpit
    - "SuperLeggera BONOBYD sport" egyedi ülésrögzítés- távtartók ; 0,432 kg tömegcsökkentés! :-D
    - HiFi > PIONEER TS-A172CI kétutas hangszórószett > beépítése folyamatban (elkészültek az ajtókban a 17 cm-es mélyközép-sugárzók)
    - padlólemez zajcsillapító bitumenlapjainak és a közbenső (szintén bitumenes) filcszigetelés pótlása gyári minőségű anyagokból

    4. jövőbeni tervek újabb extrákra

    - Hi-fi rendszer teljes kiépítés
    - légkondícionáló
    - első ködlámpák
    - oldalsó védőgumi-csíkok
    - pótféklámpa
    - első futómű-stabilizátor

  • Egyéb:
    Eccer még naon tutti lesz!
    Lehet hogy soha nem készül el,de addig
    is jó álmodozni illetve az elkészült részletekben gyönyörködni...
    Már a régi bölcsek is elmondták : A CÉL MAGA: ÚTON LENNI! :-)





































































































Fotóalbum