Pár hete ,erősebb fékezés ,vagy gyorsabb kanyarvétel alkalmával elkezdett sípolni a fűtőmotor. Fórumon megkérdeztem ,hogy kell kiszedni .Kolci cartárs válaszolt is ,ezalapján neki álltam ,hogy megnézzem mi baja.
Nagyon jó helyre rakták ,kb öt perc és az ember kezében van a kis motor. Az utastérben ,a kesztyütartó alatt van két db anya(17-es dugóskulcs),ezeket kicsavarva eltávolitható a kárpitburkolat. Alatta már látszik is a motor. Az első képen látható müanyag légcsatornát két db T20-as torx csavar fogja.Utána a motornál levő csavart is el kell távolitani 5.5 mm-es dugóskulccsal. Ezután a motort el kell forgatni ,és oldani az elektromos csatlakozót,és kiemelhető a mókuskerék😃
Maga a motor nem szerelhető kivitelü,nincs benne csavar,az öntvény ház van összekalapálva.Elvileg azért szét lehetne szedni.Én ezt most nem tettem meg ,csak kitakaritottam,és befújtam a bronzperselyeket Würth HSS 2000 zsírspray-vel. Meglátom használ -e.Ezután gyorsan össze is szereltem az autót.
Egyben ez jubileumi szerelés is volt,ugyanis pont ma 8 éve regisztráltam az Amorére! Még legalább ugyanennyit!😃




0
381
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8