Mutasd

>> Szerviz2019-03-21

Tavaszi, olaj szett csere.
-Motul olaj
-Olaj szűrő
-Pollenszűrő
-Levegőszűrő
-Gàzolajszűrő
-Klima tisztító gránát
Közben 5 hiba előjött, természetesen kopó alkatrészek, ezt idővel orvosolni kell de összességében minden rendben. Képek hamarosan. 😉

 
>> Esemény2018-06-23

Kapott friss műszakit, sajnos a selenia rally matricát leszedették velem. :(

 
>> Szerviz2018-06-23

Megörgedett, egy felújított darab került bele. Köszi Ferke. Generátor 60.500huf Munkadíj 25.000huf

 
>> Szerviz2018-04-09

vez. Klt INA/AISIN 38 850
khűtőközeg alu g12 3 700
olaj Motul X-clean 5w40, 5l 14 500
olajszűrő Bosch 3 300
gázolajszűrő Filtron 6 150
pollenszűrő Filtron 3 850
levegőszűrő JCP 3 500

 
>> Szerviz2017-04-10

Ezt nem mindig dokumentàlom, de természetesen, egy pár éve a selenia után MOTUL kerül bele 15.000km-ként. Költség.

Motul X-clean 5w40, 5l 14 500
olajszűrő Bosch 3 300
gázolajszűrő Filtron 6 150
pollenszűrő Filtron 3 850
levegőszűrő JCP 3 500

 
>> Szerviz2016-04-09

198.000km-t bírt, meg érett a csere.

 
>> Autóápolás2014-12-11

Ugye bár garázsban áll itt a cidri :( Kapott egy teli polírt egy külső belső ápolást várja a tavaszt! Kap 4 új gumit és egy igényes nagy szervízt!

 
>> Szerviz2014-05-04

Szervízelés FERKE kartárs kezei alatt...
Olaj+ összes szűrö
A közel jövöben szükségessé válik a futómű rendbe tétele a nyikorgás már idegesítő, a fékezésnél szintén visít... :( No de majd tavasszal addig kivonva a garázsba. Várja a tavaszt! Rá lett téve komjuterre az autó egyszer sem volt még túl pörgetve!
Sok dicséretet kapott, FERKE kartárstól!

 
>> Szerviz2011-11-06

Rá tetettem gépre még sosem volt, 1 hiba üzentem volt, a légmennyiség mérő de ez most volt cserélve, de kis keresgélés után rájöttünk az EGR szelep nem üzemel, tehát ez csere, közben itt a 145.000Km, olaj csere is aktuálissá vált, így egyben ez is cserés a napokban! De még mindig tökéletes és kifogástalan a gépem, nem egy szutyok német ez tisztán látszik!

 
>> Szerviz2011-10-09

Mivel telnek múlnak az évek Kangácska is öregedig... Ki nem? Eljött az idő a termó cserére (végre meleg van a kocsiban) és aktuálissá vált, egy Légmennyiség mérő is! A főbb gond annyi volt hogy vizem ingadozott üzemi hőmérséklet nem volt megfelelő, fűtés ráadásával 50fok volt :/ Most valamivel jobb de valami nem kóser még mindig nem úgy ugrik ahogy kellene a víz kicsit jobb 70fok és 90fok közt ingadozik már csak... Valami még cserés nyomozunk!!! Természetesen FERKE kartárs kezei alatt történt a javítás... Csak ajánlani tudom! Képek hamarosan...