Blog
Sajnos gyárilag ebben a szériában még nem volt tempomat. Már régóta szerettem volna, többen beépítették előttem, így én is neki álltam. Kábelt kellett behúzni az elektronikától a kapcsolóig. Szereztem gyári kábelt, csatlakozót. A beépítés nem volt egyszerű, de sikerült. A középkonzolba egyedile Tovább »
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek. A hűtőventilátor szétszedve, takarít Tovább »
Beszereztem néhány, már nehezen beszerezhető gyári új alkatrészt. Tovább »
Ausztriában két évente tartanak olasz autó találkozót, Graz alatt, festői környezetben, a dombok között. Idén több, mint 400 autó volt a találkozón. Ennyi szép autót ritkán látni együtt. Többségében régebbi, és ritka típusok, de újabb típusok is szép számban voltak. Mindegyik autó nagyon jó, gondozo Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 156 SW Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:világos metálzöld
- Extrák:
Szokásos felszereltség
Bőr belső
F1-es technológia - Egyéb:
Szerintem a legszebb nagy sorozatban készített autó. Király sebességváltó, aki nem próbálta, nem tudhatja.